DNA:lta vaihtamassa kahta liittymää Elisalle. En ole pysymässä vaikka winbackia tarjoaisivatkin. Kun tein sopimuksen Elisan kanssa, niin DNA lähetti ukaasitekstarin: "Hei, olet siirtämässä liittymääsi toiselle operaattorille. Sinulla on liittymän määräaikaissopimus, jonka jäljellä olevat maksut veloitetaan sopimuksen mukaisesti, vaikka liittymä siirtyisi pois DNA:lta." Ihme pelleilyä, kun uudet sopimukset alkaa määräaikaissopimuksen jälkeen.
Olen samaa vaihtoa tekemässä ja sain tällaisen viestin sieltä ennen tuota DNA:n uhkailuviestiä:
"Mikäli nykyinen liittymäsi on ollut tilaushetkellä määräaikainen, lähettää nykyinen operaattorisi viestin, johon ei tarvitse reagoida. Siirto tapahtuu määräajan jälkeen ja liittymänumerosi säilyy ennallaan, ilman ylimääräisiä kustannuksia. Mikäli asiassa herää kysymyksiä, voit olla meihin yhteydessä 0800 04490 (ark. 10-16). Terveisin, Elisa".
Outoa sinä et sitä saanut, ehkä joku asetus esti sen. Mutta tuli heti sellainen olo että enpä tosiaankaan ole sinne takaisin menossa, varsinkaan kun lähemmäs 20 vuoden asiakkuuden jälkeen kehtaavat valehdella että ei heillä ole sellaista sopimusta mitenkään mahdollistaa tehdä ja kaikki muut valehtelevat, kun kysyin suoraan että miksi minulle ei tarjota samaa kuin mitä olen muilla nähnyt. Ja että DNA on huijannut monia tuon avulla kuten täälläkin on kerrottu.