Mä kanssa sain saman tarjouksen tänään. Homma meni näin:
6.11. Telialta --> Moille. Tilasin Moin 22€/kk liittymän. Telialla vanha 4G 200m kaikki rajatonta tarjoushinta 18.20€/kk, jonka voimassaolo olisi päättynyt joulukuussa.
14.11. Elisan (tarkemmin Enian myyjä) soitteli ja halusi tarjota niitä näitä. Luonnollisesti kysyi mikä on puhelinliittymän tilanne. Selitin että itseasiassa juuri siirtymässä Moille. Myyjä kertoi jo tämän puhelun aikana minkälaista puhelinliittymää voi tarjota Moin asiakkaalle. Tarjosi 16.99€/kk 4G 200m kaikki rajatonta tarjoushinta voimassa 24kk. Ei avausmaksua, eikä lahjakortteja. Sovittiin, että hän soittaa uudestaan 18.11. kun numeronsiirto on mennyt läpi.
18.11. Moin liittymä astui voimaan ja Enian myyjä soitti sovitusti. Otin tuon aikaisemmin tarjotun liittymän. Tämä olikin alkuperäinen suunnitelmani, että siirrän Moille siinä toivossa, että saisin Elisalta hyvän tarjouksen. Olin siis tyytyväinen lopputulokseen.
21.11. Moi soittelee ”asiakastyytyväisyyskyselyä”, jonka ohessa kysyy mille operaattorille olen siirtymässä (vähän huvitti, ikään kuin hän ei sitä tietäisi
) No kerroin että Elisalle ja selitin minkälaisen tarjouksen sain heiltä. Tämän jälkeen Moin myyjä antoi vastatarjouksen 8€/kk 200m 4G rajaton data + käytön mukaan puhelut 0.055€/min ja tekstiviestit 0.055€/kpl (Kotimaan puhelut ja tekstarit aina enintään 4€/kk), eli kuten sanoit käytännössä 12€/kk kaikki rajatonta 4G 200m. Tarjoushinta on voimassa 24kk. Erittäin kova diili, johon tottakai tartuin.
Tottakai Telialtakin tuli winback tarjouksia, joista paras oli 19.99€/kk 4G 200m kaikki rajatonta. Tarjoushinta voimassa 12kk ja siihen kylkeen 50€ Lidl lahjakortti.
Yllätyin miten pitkään tossa Telia-->Moi siirrossa kesti. Teliakin alkoi tykittämään winback tarjouksia vasta 12.11. alkaen.