Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään uutta. Siksi siirto tulisi laittaa tapahtumaan sen määräajan jälkeen. Dna harrastaa määräaikaisia, elisa lupaa kiinteää hintaa toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen.Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Tämä on juuri se syy että DNA.ta halutaan välttää aina kuin mahdollista. Ja DNA ampuu itseään polveen joka kerta kun pitää määräaikaisuudesta väkisin kiinni. Edes MOI joka on osa DNAta ei ryhdy tuohon määräaikaisuuteen, ainakaan vielä...Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.Ookkei, eli tuolle ei tarvitse tehdä mitään. Täytynee odotella kärsivällisesti. Toivottavasti huomenna tulee ensimmäinen yhteydenotto Telialta.![]()
Yleensä mennyt 3-4 päivää, että se tieto menee vanhalle operaattorille asti.Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
Liitin juuri nyt laitenetin bonuksiin ja saan bonusta. Ohjeet bonuksien liittoon.Jaahas nyt on MOI sotkettu S-ryhmän bonareihin.
JESS, nyt kaikki liittymät siirtoon Moille!Jaahas nyt on MOI sotkettu S-ryhmän bonareihin.
Vastaan itselleni, vielä tarjoavat tätä.Onkohan Elisalta tullut 17e 200M liittymä + 80e S-Ryhmän lahjakortti -diilejä enää![]()
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
Jees, kiitos tiedoista. Itsellä vasta kaksi arkipäivää kulunut, niin odottelen nyt huomiseen keskipäivään asti vielä, ennen kuin itse soitan.Juu! Mulla homma siis meni näin. Tilasin Moin liittymän pe-la yönä (24.-25.) Sain Telialta ensimmäisen viestin 29.11. keskiviikkona n. Klo 10:30. Samana päivänä pari tuntia myöhemmin tuli ensimmäinen varsinainen tarjous 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut mitenkään. Odotin ja tänään torstaina tismalleen samat setit 2 samanlaista tekstiviestiä, joista ensimmäinen "jää meille..soita numeroon x" ja toinen 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut, jäin odottamaan parempaa tarjousta / suunnittelin soittavani heille töiden jälkeen. Loppujen lopuksi he itse soittivat numerosta +35820690400 ja kysyivät lyhyesti tilanteesta ja sanoin että olen odottanut heiltä parempaa tarjousta. Sieltä sitten reipas kaveri tarjosi suorilta 17.99€/kk + 50€ lidl lahjakorttia. Tarjoushinta voimassa sen 12kk ja tietysti ei ole määräaikainen sopimus. Ei käryä miten pitkään tämä kampanja on voimassa.
Voithan kokeilla soittaa heille 0800191191 (tekstiviestissä ollut numero) tai tohon +35820690400, josta he itse soittivat mulle.
Kauan meni että tuo tarjous tipahti, tänään vielä aikaa vastaa itellä tohon 17.99€ ja 70€ lahjakortti, liittymä siirtymässä maanantaina pois elisalta niin mietin et tuleeks viel toi 16.99€ tarjous ku kaverilla se naamioitii black friday tarjoukseksiVastaan itselleni, vielä tarjoavat tätä.
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:
Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.
No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.
Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:
Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.
No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.
Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
Okei, mulla näkyy liittymä normaalisti voimassa olevana Minun Teliassa. Silloin siis kaiken järjen mukaan vika on ollut Moilla. Ei muuta kuin uutta sopparia tekemään sitten. Taidan tehdä varmuuden vuoksi Elisalle tällä kertaa.Näet vaikka Minun Teliasta. Kun se on käytännössä sama asia kun se liittymäsopimus.
Jos liittymäsopimus ei astu voimaan ts. liittymä ei siirry Elisalle niin ei Elisa siitä mitään voi velottaa.Jatkokysymys aiheeseen liittyen: Elisalla saa netistä vain 5g-liitymiä. Rajaton 200M on 29,99e/kk. Avausmaksu on 8,99e. Jos ja kun jään Telialle eikä liittymä siirry Elisalle, jääkö tuo avausmaksu maksettavaksi? Moillahan se 5e hyvitetään jos siirtoa ei tapahdu.
Edit: Näyttää saavan myös 4g:n, mutta siinä sama 8,99e avausmaksu.

Tänään ehdin viimein vastata DNA:n soittoon ja nykyinen liittymä nyt jatkuu 18.99€/kk.
Saas nähdä miten laskutus menee, kun nykyinen sopimus tosiaan päättyy 22.12 ja sähköpostiin tulleessa uudessa sopimuksessa on alkamispäivä 1.12.
No olishan sen myyjän pitänyt laittaa se alkamispäivä oikein ilman ylimääräistä säätämistä.No eikös sitä ois ihan kannattanu kysyä?![]()
Itselleni myyjä sanoi, että laittaa jatkumaan heti vaikka on määristä jäljellä kunhan hinta pysyy samana.No olishan sen myyjän pitänyt laittaa se alkamispäivä oikein ilman ylimääräistä säätämistä.
Juuri tämän luettuani osui silmään Elisan mainos multisimistä, 3,99e/kk. Tuota mainostetaan lähinnä älykelloon, en tiedä mikä käyttötarkoitus sulla sille oli.Onko kukaan saanu Multi-Simiin mitään tarjousta vai onko toi eka kuukausi ilmaseks, jatkossa 7,9e/kk (DNA:lla) paras mitä tarjoovat
Älykelloon tarkoitus tuo ottaa mutta mitään alennuksia ei DNA ole heltynyt tuon hintaan antamaanJuuri tämän luettuani osui silmään Elisan mainos multisimistä, 3,99e/kk. Tuota mainostetaan lähinnä älykelloon, en tiedä mikä käyttötarkoitus sulla sille oli.
Laitoin viime viikon alussa Telia Dotin siirtymään Elisalle, mutta vielä ei ole kuulunut mitään, en tiedä tarjoavatko edes noihin mitään, pystyvätkö edes tarjomaan mitään normi liittymää kun on Dot kortti? Parin päivän päästä aukeaa uusi liittymä.
Vaihdoin MOIn 15€ perusliittymään ja tässä pari päivää sitten tuli mykkä soitto . Kun ei mitään kuulunut niin ajattelin, että häirikköpuhelu ja löin luurin kiinni . Oli DNA soitellut perään.
Kävin liikkeessä ohimennen kyselemässä mitäs ne halusi tarjota ja vastaus oli 5G liittymää hintaan 29.90€ . Kieltäydyin kohteliaasti ja kysyin mitä 4G maksaisi jos pysyn asiakkaana. Vastaus oli että saman hintainen " Kaikki liittymät ne on nykyään kolmekymppiä"
Semmosta winbäkkiä omalla kohdalla mitä nyt osasinkin odottaa
Kyllä siellä 10 megan 4G pitäisi löytyä alle 15£ kk, aiemmin oli alimmillaan 11,99€ kk. Ja siis ihan kaupastakin ja ilman siirtojakin.Vaihdoin MOIn 15€ perusliittymään ja tässä pari päivää sitten tuli mykkä soitto . Kun ei mitään kuulunut niin ajattelin, että häirikköpuhelu ja löin luurin kiinni . Oli DNA soitellut perään.
Kävin liikkeessä ohimennen kyselemässä mitäs ne halusi tarjota ja vastaus oli 5G liittymää hintaan 29.90€ . Kieltäydyin kohteliaasti ja kysyin mitä 4G maksaisi jos pysyn asiakkaana. Vastaus oli että saman hintainen " Kaikki liittymät ne on nykyään kolmekymppiä"
Semmosta winbäkkiä omalla kohdalla mitä nyt osasinkin odottaa
valtaosa ei (eri syistä) tee liittymilleen mitään (kuten vaihda/kilpailuta), parempi siis hilata tämän massan hintoja ylöspäin pikkuhiljaa.Ei voi kuin ihmetellä operaattoreiden toimintalogiikkaa asiakassuhteiden jatkuvuuden kannalta - eikö olisi kuitenkin helpompaa tarjota se parempi jatkotarjous nyky-asiakkaalle ilman asiakkaan "pompottelua" operaattorilta toiselle. En tiedä kuka tässä voittaa...
Oliko joku kokeillut soittaa suoraan (esim DNA:n) winback-numeroon ilman siirtoruljanssia - antavatko tarjouksen suorilta?
Viime vuodet on tullut elisalta kaikkiin liittymiini automaagiset jatkotarjoukset. 7€ - 9€ rajattomia liittymiä perheellä useampia.Ei voi kuin ihmetellä operaattoreiden toimintalogiikkaa asiakassuhteiden jatkuvuuden kannalta - eikö olisi kuitenkin helpompaa tarjota se parempi jatkotarjous nyky-asiakkaalle ilman asiakkaan "pompottelua" operaattorilta toiselle. En tiedä kuka tässä voittaa...
Oliko joku kokeillut soittaa suoraan (esim DNA:n) winback-numeroon ilman siirtoruljanssia - antavatko tarjouksen suorilta?
No huh huh, miten reilu tarjous! Liittymä rajattomalla 100 M netillä kahdeksi vuodeksi hintaan 10,99 €/kk (jonka jälkeen 24,99 €/kk) - kylkiäisenä vielä 50 € K-lahjakortti. Tee tilaus 8.12. mennessä ja siirrä MOI-liittymäsi kotimaiselle Elisalle osoitteessa elisa.fi/etu tai soita numeroon 0800 939393. T. Elisa | Hallinnoi markkinointilupia: elisa.fi/luvat1 , OmaElisa-sovelluksessa tai asiakaspalvelussa elisa.fi/yhteydenotto
tuli millä tavalla?Tämmönen tarjous tuli Elisalta MOI:n liittymälle.
tekstiviestillätuli millä tavalla?
valtaosa ei (eri syistä) tee liittymilleen mitään (kuten vaihda/kilpailuta), parempi siis hilata tämän massan hintoja ylöspäin pikkuhiljaa.
Tämmönen tarjous tuli Elisalta MOI:n liittymälle.
Milloin K-lahjakortti tulee? Voihan sen liittymän siirtää sitten takaisin laitenettiin?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.