Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
Juu! Mulla homma siis meni näin. Tilasin Moin liittymän pe-la yönä (24.-25.) Sain Telialta ensimmäisen viestin 29.11. keskiviikkona n. Klo 10:30. Samana päivänä pari tuntia myöhemmin tuli ensimmäinen varsinainen tarjous 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut mitenkään. Odotin ja tänään torstaina tismalleen samat setit 2 samanlaista tekstiviestiä, joista ensimmäinen "jää meille..soita numeroon x" ja toinen 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut, jäin odottamaan parempaa tarjousta / suunnittelin soittavani heille töiden jälkeen. Loppujen lopuksi he itse soittivat numerosta +35820690400 ja kysyivät lyhyesti tilanteesta ja sanoin että olen odottanut heiltä parempaa tarjousta. Sieltä sitten reipas kaveri tarjosi suorilta 17.99€/kk + 50€ lidl lahjakorttia. Tarjoushinta voimassa sen 12kk ja tietysti ei ole määräaikainen sopimus. Ei käryä miten pitkään tämä kampanja on voimassa.
Voithan kokeilla soittaa heille 0800191191 (tekstiviestissä ollut numero) tai tohon +35820690400, josta he itse soittivat mulle.