Juuri olin kysymässä samaa. Vaihdoin tänään Telialta Moille, tarkoituksena pysyä Telialla tarttumalla winback-tarjoukseen. Tuo erillinen liittymän ”käyttöönotto” on minulle uusi juttu. En muista että olisi aikaisemmin liittymää vaihtaessa tullut eteen. Mutta sitä ei siis tarvitse tehdä, vaan Telialta pitäisi ilmankin käyttöönottoa tulla vastatarjous?
Mikäli vastatarjousta ei jostain syystä ala kuulumaan, onko Telialla joku yleinen winback-numero johon voi soittaa? Vai pitääkö se soittopyyntötekstari saada, ennen kuin voi vastatarjousta pyytää?
Kalaktor oli vähän aikaisemmin tehnyt saman siirron Telialta -> Moille. Kysyin häneltä aikaisemmin tuota Telian puhelinnumeroa, josta hän sai yhteydenoton.
Telian numero oli tuo 0800191191.
Minulla meni Telian yhteydenottoon se kolmisen päivää, maanantaina laitoin numeron siirtymään ja torstaina tuli ensimmäinen viesti.