Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, se lukee jo sopparissa. Se kuittautuu kuitenkin lähes täysin tuolla S-lahjakortilla.Mutta tuon 75€ alennuksen voisi kuvitella joutuvan maksamaan takaisin?
Koskee uutta liittymää. Vanhaa ei voi päivittää.Salainen huippudiili sinulle | Telia
www.telia.fi
Tuolta saa jos on Telian keskittäjä niin tuon 200 megaisen mobiilinetin.
Meikäläisellä on ollut kaksi vuotta ihan sama tilanne, soittanut vaan suoraan heidän wb-numeroon 0800 304 044. Joka kerta olen firmalta kysynyt että mikä homma kun ei markkinointiviestit näissäkään tapauksissa tule perille, ja vastaus on aina ollut että eivät tiedä.DNA ei vissiin halua pitää asiakkaitaan? Mulla on ollut nyt jo 2 liittymää siirtymässä 11 päivää. Maanantaina olisi siirto Elisalle. Ei ole tullut mitään yhteydenottoja.. Markkinointiasetukset ok.
Meikäläisellä on ollut kaksi vuotta ihan sama tilanne, soittanut vaan suoraan heidän wb-numeroon 0800 304 044. Joka kerta olen firmalta kysynyt että mikä homma kun ei markkinointiviestit näissäkään tapauksissa tule perille, ja vastaus on aina ollut että eivät tiedä.
Saitko alle 16.99 €/kk ja tuliko mitään lahjakortteja?Kiitos! Soitin numeroon. En saanu mitään huippudiilejä vaikka kuinka yritin. Kuitenkin jatkoa samalla hinnalla kuin ennen![]()
Saitko alle 16.99 €/kk ja tuliko mitään lahjakortteja?
Eilen sain ensimmäisen viestini Telialta, jossa pyysivät soittamaan heillepäin. Tuon jälkeen tuli toinen viesti eri numerosta ja tarjosivat 200M liittymää 21,99€/kk + 30€ lahjakortti LIDLiin. Jätin tuon tarjouksen luonnollisesti väliin.
Tänään sitten ehdin soittaa Telialle ja ensimmäisenä tarjosivat 200M 19,99€/kk + 50€ lahjakortti LIDLiin. Kyselin tuosta 17,99€/kk + 30€ lahjakortti ja pienen etsimisen jälkeen vastaava 17,99€/kk liittymä löytyi ja lupasivat siihen kylkeen 50€ lahjakortin LIDLiin. Tartuin tuohon tarjoukseen.
Eli nyt seuraavat 12kk mennään tuolla 200M 17,99€/kk, jonka jälkeen hinta nousee 31,99€/kk. Eli vuoden päästä sama winback kikkailu edessä. Ja sanoi, että tuo lahjakortti tulee parin kuukauden päästä postissa.
Mikä tuo Telian numero on, johon soitit ja sait sovittua 17,99€ +30€ lahjakortti kaupat? Aloin vain miettimään, että jos ei muutaman päivän jälkeen kuulukkaan mitään yhteydenottoa, niin täytynee varmaan itse soitella. Markkinointiasetukset on kyllä kunnossa.
Vähän epäilyttää nämä viestit kun tulee jostain numerosta ja pyydetään laittamaan tekstiviesti jolla vahvistaa sopimuksen. Mistä minä tiedän onko se viesti operaattorilta vai joltain muulta. Ei viitsisi paljon viestejä laitella kun ei tiedä kuka niitä viestejä lähettää. Viimeisin tarjous tullut eri numerosta kuin muut, mikä laittaa epäilyttämään
Minulla on kyllä aika hyvin noita estoja päällä, etten tiedä voinko edes laittaa tekstiviestiä juuri mihinkään maksullisiin palveluihin. Se tiukin esto ei ole päällä, mutta muut on.
Itse otin viime iltana saman tarjouksen. En uskaltanut jäädä odottamaan olisiko nyt viimeisenä päivänä tullut parempi kun en ollut ihan varma että olisiko se ollut viimeinen päivä vai onko siinä joku rajoitus ettei alle 24h sisällä siirrosta voi enää perua tms.Sieltä tuli Elisan winback huoleton 200M 17,99e/kk ja 70e s-ryhmän lahjakortti. Siirto oli Moi Rento 15e/kk liittymään ja siirtopäivä olisi ollut ylihuomenna. Omaan ja vaimon liittymään sai saman etuhinnan mutta lahjakortteja tuli vain yksi koska "tarjous on henkilökohtainen".
Sinun kannattaa hankkia moilta laitenetti ja siirtää numero, niin saat Moin kalastushinnat puheliittymälle. Moin laitenetti 4e kk.Elisan myyjä soitti tänään. Kysyin hänen asiansa ohella, että olisiko halpaa nopeaa 4G-liittymää tietokoneen netiksi jos siirtyisin Moilta Elisalle. Tarjous oli 4G 100M 14,99 e/kk. Kyselin ystävällisesti että olisiko 150 tai 200M mutta ei ollut. Harmi kun ei ollut, olisin vaihtanut. Mutta että tuommoinen hintataso tänään. Kotisivuilla on 100M 19,59 e/kk.
Tähän mun tarinaan tulikin sitten "hauska" käänne. DNA unohti tehdä puhelimessa uuden sopparin ja numeronsiirron peruminen jäi tekemättä. Ihmettelin vaan kun siirtyi Elisalle liittymä tänään.
No selvitin asiaa DNA chatin, myymälän ja asiakaspalvelun kanssa puhelimessa. Sain saman hinnan eli 18,90€ kuukaudessa ja 20€ hyvitystä sekoilusta. Numeron piti siirtyä takaisin viikon päästä.
Elisalta kuitenkin tuli parin tunnin päästä takasin viesti, että olet tärkeä bla bla. Soita tähän numeroon. Soitin ja lopputuloksena 2v toistaiseksi voimassaoleva 18,90€kk, 50€ lahjakortti ja 1kk Ruutu+ ilmaiseksi. Pysytään nyt sit Elisalla toistaiseksi
Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?
Kestää. Liittymän käyttönotto on tarkoitettu sen vahvistamiseen, että sim-kortti on saapunut postissa.
Juuri olin kysymässä samaa. Vaihdoin tänään Telialta Moille, tarkoituksena pysyä Telialla tarttumalla winback-tarjoukseen. Tuo erillinen liittymän ”käyttöönotto” on minulle uusi juttu. En muista että olisi aikaisemmin liittymää vaihtaessa tullut eteen. Mutta sitä ei siis tarvitse tehdä, vaan Telialta pitäisi ilmankin käyttöönottoa tulla vastatarjous?Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?
![]()
Juuri olin kysymässä samaa. Vaihdoin tänään Telialta Moille, tarkoituksena pysyä Telialla tarttumalla winback-tarjoukseen. Tuo erillinen liittymän ”käyttöönotto” on minulle uusi juttu. En muista että olisi aikaisemmin liittymää vaihtaessa tullut eteen. Mutta sitä ei siis tarvitse tehdä, vaan Telialta pitäisi ilmankin käyttöönottoa tulla vastatarjous?
Mikäli vastatarjousta ei jostain syystä ala kuulumaan, onko Telialla joku yleinen winback-numero johon voi soittaa? Vai pitääkö se soittopyyntötekstari saada, ennen kuin voi vastatarjousta pyytää?
Telian numero oli tuo 0800191191.
Minulla meni Telian yhteydenottoon se kolmisen päivää, maanantaina laitoin numeron siirtymään ja torstaina tuli ensimmäinen viesti.
Ei mitään uutta. Siksi siirto tulisi laittaa tapahtumaan sen määräajan jälkeen. Dna harrastaa määräaikaisia, elisa lupaa kiinteää hintaa toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen.Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Tämä on juuri se syy että DNA.ta halutaan välttää aina kuin mahdollista. Ja DNA ampuu itseään polveen joka kerta kun pitää määräaikaisuudesta väkisin kiinni. Edes MOI joka on osa DNAta ei ryhdy tuohon määräaikaisuuteen, ainakaan vielä...Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.Ookkei, eli tuolle ei tarvitse tehdä mitään. Täytynee odotella kärsivällisesti. Toivottavasti huomenna tulee ensimmäinen yhteydenotto Telialta.![]()
Yleensä mennyt 3-4 päivää, että se tieto menee vanhalle operaattorille asti.Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
Liitin juuri nyt laitenetin bonuksiin ja saan bonusta. Ohjeet bonuksien liittoon.Jaahas nyt on MOI sotkettu S-ryhmän bonareihin.
JESS, nyt kaikki liittymät siirtoon Moille!Jaahas nyt on MOI sotkettu S-ryhmän bonareihin.
Vastaan itselleni, vielä tarjoavat tätä.Onkohan Elisalta tullut 17e 200M liittymä + 80e S-Ryhmän lahjakortti -diilejä enää![]()
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
Jees, kiitos tiedoista. Itsellä vasta kaksi arkipäivää kulunut, niin odottelen nyt huomiseen keskipäivään asti vielä, ennen kuin itse soitan.Juu! Mulla homma siis meni näin. Tilasin Moin liittymän pe-la yönä (24.-25.) Sain Telialta ensimmäisen viestin 29.11. keskiviikkona n. Klo 10:30. Samana päivänä pari tuntia myöhemmin tuli ensimmäinen varsinainen tarjous 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut mitenkään. Odotin ja tänään torstaina tismalleen samat setit 2 samanlaista tekstiviestiä, joista ensimmäinen "jää meille..soita numeroon x" ja toinen 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut, jäin odottamaan parempaa tarjousta / suunnittelin soittavani heille töiden jälkeen. Loppujen lopuksi he itse soittivat numerosta +35820690400 ja kysyivät lyhyesti tilanteesta ja sanoin että olen odottanut heiltä parempaa tarjousta. Sieltä sitten reipas kaveri tarjosi suorilta 17.99€/kk + 50€ lidl lahjakorttia. Tarjoushinta voimassa sen 12kk ja tietysti ei ole määräaikainen sopimus. Ei käryä miten pitkään tämä kampanja on voimassa.
Voithan kokeilla soittaa heille 0800191191 (tekstiviestissä ollut numero) tai tohon +35820690400, josta he itse soittivat mulle.
Kauan meni että tuo tarjous tipahti, tänään vielä aikaa vastaa itellä tohon 17.99€ ja 70€ lahjakortti, liittymä siirtymässä maanantaina pois elisalta niin mietin et tuleeks viel toi 16.99€ tarjous ku kaverilla se naamioitii black friday tarjoukseksiVastaan itselleni, vielä tarjoavat tätä.
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:
Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.
No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.
Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:
Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.
No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.
Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
Okei, mulla näkyy liittymä normaalisti voimassa olevana Minun Teliassa. Silloin siis kaiken järjen mukaan vika on ollut Moilla. Ei muuta kuin uutta sopparia tekemään sitten. Taidan tehdä varmuuden vuoksi Elisalle tällä kertaa.Näet vaikka Minun Teliasta. Kun se on käytännössä sama asia kun se liittymäsopimus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.