Liittymät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
DNA ei vissiin halua pitää asiakkaitaan? Mulla on ollut nyt jo 2 liittymää siirtymässä 11 päivää. Maanantaina olisi siirto Elisalle. Ei ole tullut mitään yhteydenottoja.. Markkinointiasetukset ok.
 
DNA ei vissiin halua pitää asiakkaitaan? Mulla on ollut nyt jo 2 liittymää siirtymässä 11 päivää. Maanantaina olisi siirto Elisalle. Ei ole tullut mitään yhteydenottoja.. Markkinointiasetukset ok.
Meikäläisellä on ollut kaksi vuotta ihan sama tilanne, soittanut vaan suoraan heidän wb-numeroon 0800 304 044. Joka kerta olen firmalta kysynyt että mikä homma kun ei markkinointiviestit näissäkään tapauksissa tule perille, ja vastaus on aina ollut että eivät tiedä.
 
Meikäläisellä on ollut kaksi vuotta ihan sama tilanne, soittanut vaan suoraan heidän wb-numeroon 0800 304 044. Joka kerta olen firmalta kysynyt että mikä homma kun ei markkinointiviestit näissäkään tapauksissa tule perille, ja vastaus on aina ollut että eivät tiedä.

Kiitos! Soitin numeroon. En saanu mitään huippudiilejä vaikka kuinka yritin. Kuitenkin jatkoa samalla hinnalla kuin ennen :)
 
Eilen sain ensimmäisen viestini Telialta, jossa pyysivät soittamaan heillepäin. Tuon jälkeen tuli toinen viesti eri numerosta ja tarjosivat 200M liittymää 21,99€/kk + 30€ lahjakortti LIDLiin. Jätin tuon tarjouksen luonnollisesti väliin.

Tänään sitten ehdin soittaa Telialle ja ensimmäisenä tarjosivat 200M 19,99€/kk + 50€ lahjakortti LIDLiin. Kyselin tuosta 17,99€/kk + 30€ lahjakortti ja pienen etsimisen jälkeen vastaava 17,99€/kk liittymä löytyi ja lupasivat siihen kylkeen 50€ lahjakortin LIDLiin. Tartuin tuohon tarjoukseen.

Eli nyt seuraavat 12kk mennään tuolla 200M 17,99€/kk, jonka jälkeen hinta nousee 31,99€/kk. Eli vuoden päästä sama winback kikkailu edessä. Ja sanoi, että tuo lahjakortti tulee parin kuukauden päästä postissa.

Itsekin päätin juuri pistää Telian nykyisen "4G 200mbs kaikki rajatonta" puhelinliittymän vaihtoon paremman tarjouksen toivossa. Valitsin Moin 15€/kk "Rento 4G 150mbs" liittymän. Moin viestissä sanottiin "numeronsiirto nykyiseltä operaattorilta kestää noin 7-10 arkipäivää. Saat tarkan siirtoajankohdan tekstiviestillä noin kolmen arkipäivän kuluttua, kun nykyinen operaattorisi on ensin hyväksynyt numeronsiirron.". Huomasin, että muutama muukin oli ilmoittanut, että Telialta siirtyessä Moille kesti useampi päivä, kun näitä vastatarjouksia alkoi tulemaan. Johtuukohan mainittu Telian viive pelkästään tuosta erittäin hitaasta numeronsiirrosta?

Mikä tuo Telian numero on, johon soitit ja sait sovittua 17,99€ +30€ lahjakortti kaupat? Aloin vain miettimään, että jos ei muutaman päivän jälkeen kuulukkaan mitään yhteydenottoa, niin täytynee varmaan itse soitella. Markkinointiasetukset on kyllä kunnossa.

Minkähän takia numeronsiirto Moille kestää näin kauan? Muistan kun joskus vaihdoin Gigantissa liittymää oliko nyt Elisalta -> Telialle, niin hyvä kun kerkesin liikkeestä pihalle, kun tuli ensimmäinen "jää meille" tekstiviesti Elisalta.
 
Mikä tuo Telian numero on, johon soitit ja sait sovittua 17,99€ +30€ lahjakortti kaupat? Aloin vain miettimään, että jos ei muutaman päivän jälkeen kuulukkaan mitään yhteydenottoa, niin täytynee varmaan itse soitella. Markkinointiasetukset on kyllä kunnossa.

Telian numero oli tuo 0800191191.

Minulla meni Telian yhteydenottoon se kolmisen päivää, maanantaina laitoin numeron siirtymään ja torstaina tuli ensimmäinen viesti.
 
Vähän epäilyttää nämä viestit kun tulee jostain numerosta ja pyydetään laittamaan tekstiviesti jolla vahvistaa sopimuksen. Mistä minä tiedän onko se viesti operaattorilta vai joltain muulta. Ei viitsisi paljon viestejä laitella kun ei tiedä kuka niitä viestejä lähettää. Viimeisin tarjous tullut eri numerosta kuin muut, mikä laittaa epäilyttämään

Minulla on kyllä aika hyvin noita estoja päällä, etten tiedä voinko edes laittaa tekstiviestiä juuri mihinkään maksullisiin palveluihin. Se tiukin esto ei ole päällä, mutta muut on.
 
Viimeksi muokattu:
Vähän epäilyttää nämä viestit kun tulee jostain numerosta ja pyydetään laittamaan tekstiviesti jolla vahvistaa sopimuksen. Mistä minä tiedän onko se viesti operaattorilta vai joltain muulta. Ei viitsisi paljon viestejä laitella kun ei tiedä kuka niitä viestejä lähettää. Viimeisin tarjous tullut eri numerosta kuin muut, mikä laittaa epäilyttämään

Minulla on kyllä aika hyvin noita estoja päällä, etten tiedä voinko edes laittaa tekstiviestiä juuri mihinkään maksullisiin palveluihin. Se tiukin esto ei ole päällä, mutta muut on.

Lyhytnumeroiden haltijatietoja voi hakea tuolta:

Sekalaisten verkkokauppojen tapauksessa tuolta voi tulla myös jonkun palveluntarjoajan nimi, mutta operaattorien osalta numeroiden pitäisi olla pääsääntöisesti suoraan operaattorin hallussa.
 
Sieltä tuli Elisan winback huoleton 200M 17,99e/kk ja 70e s-ryhmän lahjakortti. Siirto oli Moi Rento 15e/kk liittymään ja siirtopäivä olisi ollut ylihuomenna. Omaan ja vaimon liittymään sai saman etuhinnan mutta lahjakortteja tuli vain yksi koska "tarjous on henkilökohtainen".
 
Tähän mun tarinaan tulikin sitten "hauska" käänne. DNA unohti tehdä puhelimessa uuden sopparin ja numeronsiirron peruminen jäi tekemättä. Ihmettelin vaan kun siirtyi Elisalle liittymä tänään.

No selvitin asiaa DNA chatin, myymälän ja asiakaspalvelun kanssa puhelimessa. Sain saman hinnan eli 18,90€ kuukaudessa ja 20€ hyvitystä sekoilusta. Numeron piti siirtyä takaisin viikon päästä.

Elisalta kuitenkin tuli parin tunnin päästä takasin viesti, että olet tärkeä bla bla. Soita tähän numeroon. Soitin ja lopputuloksena 2v toistaiseksi voimassaoleva 18,90€kk, 50€ lahjakortti ja 1kk Ruutu+ ilmaiseksi. Pysytään nyt sit Elisalla toistaiseksi
 
Sieltä tuli Elisan winback huoleton 200M 17,99e/kk ja 70e s-ryhmän lahjakortti. Siirto oli Moi Rento 15e/kk liittymään ja siirtopäivä olisi ollut ylihuomenna. Omaan ja vaimon liittymään sai saman etuhinnan mutta lahjakortteja tuli vain yksi koska "tarjous on henkilökohtainen".
Itse otin viime iltana saman tarjouksen. En uskaltanut jäädä odottamaan olisiko nyt viimeisenä päivänä tullut parempi kun en ollut ihan varma että olisiko se ollut viimeinen päivä vai onko siinä joku rajoitus ettei alle 24h sisällä siirrosta voi enää perua tms.
 
Elisan myyjä soitti tänään. Kysyin hänen asiansa ohella, että olisiko halpaa nopeaa 4G-liittymää tietokoneen netiksi jos siirtyisin Moilta Elisalle. Tarjous oli 4G 100M 14,99 e/kk. Kyselin ystävällisesti että olisiko 150 tai 200M mutta ei ollut. Harmi kun ei ollut, olisin vaihtanut. Mutta että tuommoinen hintataso tänään. Kotisivuilla on 100M 19,59 e/kk.
 
Elisan myyjä soitti tänään. Kysyin hänen asiansa ohella, että olisiko halpaa nopeaa 4G-liittymää tietokoneen netiksi jos siirtyisin Moilta Elisalle. Tarjous oli 4G 100M 14,99 e/kk. Kyselin ystävällisesti että olisiko 150 tai 200M mutta ei ollut. Harmi kun ei ollut, olisin vaihtanut. Mutta että tuommoinen hintataso tänään. Kotisivuilla on 100M 19,59 e/kk.
Sinun kannattaa hankkia moilta laitenetti ja siirtää numero, niin saat Moin kalastushinnat puheliittymälle. Moin laitenetti 4e kk.

Kaverini siirsi Moin laitenettinsä Elisalle ja sai tarkan tosi hyvään hintaan, olikohan 11,99 kk. Nopeus 0.5M --> 100 Mb.
 
Itseäni vituttaa yli kaiken liittymien kanssa vekslaaminen joten hyvin harvoin päätän tähän ryhtyä. Noh, tänään oli se päivä. Onneksi erittäin hyvä kokemus tulikin tällä kertaa.

Hankin vuosikausia sitten Telialta halvan 200M-liittymän jonkinlaisesta black friday-tarjouksesta, silloin kun ne vielä olivat oikeasti hyviä tarjouksia. Parin kolmen vuoden aikana liittymän hinta on noussut muutamalla eurolla, mutta sen pikkuhinnan olen kestänyt. Nyt joulukuussa olisi tullut kuitenkin eka iso muutos hintaan, jatkossa 26e/kk. Tuota hintaa en enää ala maksamaan.

Laitoin aamulla netistä siirron Elisalle johonkin liittymään, iltapäivällä Telialta tuli tekstiviestiä winback-puhelinnumerolla. Soitin sinne ja herra tarjosi heti ekassa lauseessa 200M 19,99e/kk + 50e Lidliä. Kysyin suoraan mites ne teidän samat 17,99e liittymät 50e lahjakortilla? "Saat toki myös sen." Helppo ja mukava puhelu, pisteet Telialle hyvästä palvelusta. Tällä mennään taas.
 
Viimeksi muokattu:
Onko Elisan normi puhelin liittymiin tarjolla julkinen IP osoite palvelua tai toimiiko ne sillä internet4 AP:llä niin että IP olisi julkinen? Pidän serveriä 4g:n takana ja toistaiseksi ollut siinä uskossa että vain noilla ns. dataliittymillä tuo toimisi. Tuntuu vaan saavan 200M liittymän normiliittymänä halvemmalla ja sen numeronsiirrot olisi helpompia kun niitä kuitenkin joutuu kilpailuttamaan...
 
Onkohan Elisalta tullut 17e 200M liittymä + 80e S-Ryhmän lahjakortti -diilejä enää:hmm:
 
Eilen kaverin liittymä Telia -> DNA ja päivä odotus ja oma soitto. Suoraa ku sano 50€ Lidl ja 17.99€ 200 mb niin puhelu kesti alle minuutin ja ilman mitään vääntöä 5g turhuuksista.
 
Tähän mun tarinaan tulikin sitten "hauska" käänne. DNA unohti tehdä puhelimessa uuden sopparin ja numeronsiirron peruminen jäi tekemättä. Ihmettelin vaan kun siirtyi Elisalle liittymä tänään.

No selvitin asiaa DNA chatin, myymälän ja asiakaspalvelun kanssa puhelimessa. Sain saman hinnan eli 18,90€ kuukaudessa ja 20€ hyvitystä sekoilusta. Numeron piti siirtyä takaisin viikon päästä.

Elisalta kuitenkin tuli parin tunnin päästä takasin viesti, että olet tärkeä bla bla. Soita tähän numeroon. Soitin ja lopputuloksena 2v toistaiseksi voimassaoleva 18,90€kk, 50€ lahjakortti ja 1kk Ruutu+ ilmaiseksi. Pysytään nyt sit Elisalla toistaiseksi

Onkohan meillä ollut sama myyjä? Oma DNA:n sankari muisti perua numsin Telialle, mutta uusi soppari heille jäi tekemättä. Laittoivat toki sen 16,99 €/kk jatkumaan kun kyselin perään ja soppari pääsi loppumaan. Kyselin piruuttani myös hyvitystä perään kun itse sekoilivat. Ne on kuulemma aspan hoidettavissa, ei myynnin. Ei voinut jättää soittopyyntöä, kääntää puhelua tai mitään, latasi lakonisesti numeron ja käski soittamaan. :rolleyes: Voittosumma? 5 € alennus seuraavaan laskuun. No, eipähän tarvitse vuoteen taas.
 
Soittelin eilen Telialle Cyber Monday -diilien perässä. Mulla jo heiltä 100M Yhteys mukaan -mobiilinetti hintaan 14,99 €/kk (päivitetty kuukausi sitten vuosi sitten otetusta 200M Yhteys mukaan 11 €/kk -liittymästä). Halusin siis tuon 200 megaisen liittymän ja kappas vaan aspa vaan kyseli, että mistä olen saanut tuommoisen tarjouksen ja hän ei voi sitä vaihtaa mutta kerta mulle on sellainen hinta luvattu, niin hän laittaa johonkin tekniselle puolelle pyynnön muutoksesta. Parin minuutin puhelulla siis sain 200 megaisen liittymän taas vuodeksi hintaan 14,99 €/kk.
 
Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?
moi aktivointi.PNG
 
Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?

Kestää. Liittymän käyttönotto on tarkoitettu sen vahvistamiseen, että sim-kortti on saapunut postissa.
 
Kestää. Liittymän käyttönotto on tarkoitettu sen vahvistamiseen, että sim-kortti on saapunut postissa.

Ookkei, eli tuolle ei tarvitse tehdä mitään. Täytynee odotella kärsivällisesti. Toivottavasti huomenna tulee ensimmäinen yhteydenotto Telialta. :thumbsup:
 
Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?
moi aktivointi.PNG
Juuri olin kysymässä samaa. Vaihdoin tänään Telialta Moille, tarkoituksena pysyä Telialla tarttumalla winback-tarjoukseen. Tuo erillinen liittymän ”käyttöönotto” on minulle uusi juttu. En muista että olisi aikaisemmin liittymää vaihtaessa tullut eteen. Mutta sitä ei siis tarvitse tehdä, vaan Telialta pitäisi ilmankin käyttöönottoa tulla vastatarjous?
Mikäli vastatarjousta ei jostain syystä ala kuulumaan, onko Telialla joku yleinen winback-numero johon voi soittaa? Vai pitääkö se soittopyyntötekstari saada, ennen kuin voi vastatarjousta pyytää?
 
Juuri olin kysymässä samaa. Vaihdoin tänään Telialta Moille, tarkoituksena pysyä Telialla tarttumalla winback-tarjoukseen. Tuo erillinen liittymän ”käyttöönotto” on minulle uusi juttu. En muista että olisi aikaisemmin liittymää vaihtaessa tullut eteen. Mutta sitä ei siis tarvitse tehdä, vaan Telialta pitäisi ilmankin käyttöönottoa tulla vastatarjous?
Mikäli vastatarjousta ei jostain syystä ala kuulumaan, onko Telialla joku yleinen winback-numero johon voi soittaa? Vai pitääkö se soittopyyntötekstari saada, ennen kuin voi vastatarjousta pyytää?

Kalaktor oli vähän aikaisemmin tehnyt saman siirron Telialta -> Moille. Kysyin häneltä aikaisemmin tuota Telian puhelinnumeroa, josta hän sai yhteydenoton.

Telian numero oli tuo 0800191191.

Minulla meni Telian yhteydenottoon se kolmisen päivää, maanantaina laitoin numeron siirtymään ja torstaina tuli ensimmäinen viesti.
 
Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
 
Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Ei mitään uutta. Siksi siirto tulisi laittaa tapahtumaan sen määräajan jälkeen. Dna harrastaa määräaikaisia, elisa lupaa kiinteää hintaa toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen.
 
Ei varmaan vaikuta juuri mihinkään, mutta itse en saanut reilu kuukausi sitten Elisalta minkäänlaista viestiä / yhteydenottoa kun pojan liittymän tarjous oli loppumassa ja laitoin siirron Moille...
Kaikki markkinoinnit yms. on sallittu ja vaikka aikaisempina kertoina / vuosina on tullut useita viestejä tai soittoja...
En tiedä sitten eikö minun asiakkuus enää kiinnostanut tms. vaikka tosin kolme liittymää Elisalle olikin jäämässä.
Soitin kuitenkin itse päivää ennen kuin liittymän piti vaihtua Moille, myyntipalveluun ja kyselin haluaako jotain tarjota kun mitään ei ole kuulunut vai annetaanko liittymän siirtyä?!?
Sieltä sain samantien edelliseen sopimukseen eurolla korotetun hinnan ja jatkoin sillä...
Kaiketi siis ihan tuurista ja tähtien asennosta kiinni milloin tarjoaa ja mitä jos milloinkaan.
 
Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Tämä on juuri se syy että DNA.ta halutaan välttää aina kuin mahdollista. Ja DNA ampuu itseään polveen joka kerta kun pitää määräaikaisuudesta väkisin kiinni. Edes MOI joka on osa DNAta ei ryhdy tuohon määräaikaisuuteen, ainakaan vielä...
 
Ookkei, eli tuolle ei tarvitse tehdä mitään. Täytynee odotella kärsivällisesti. Toivottavasti huomenna tulee ensimmäinen yhteydenotto Telialta. :thumbsup:
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
 
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.

Juu! Mulla homma siis meni näin. Tilasin Moin liittymän pe-la yönä (24.-25.) Sain Telialta ensimmäisen viestin 29.11. keskiviikkona n. Klo 10:30. Samana päivänä pari tuntia myöhemmin tuli ensimmäinen varsinainen tarjous 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut mitenkään. Odotin ja tänään torstaina tismalleen samat setit 2 samanlaista tekstiviestiä, joista ensimmäinen "jää meille..soita numeroon x" ja toinen 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut, jäin odottamaan parempaa tarjousta / suunnittelin soittavani heille töiden jälkeen. Loppujen lopuksi he itse soittivat numerosta +35820690400 ja kysyivät lyhyesti tilanteesta ja sanoin että olen odottanut heiltä parempaa tarjousta. Sieltä sitten reipas kaveri tarjosi suorilta 17.99€/kk + 50€ lidl lahjakorttia. Tarjoushinta voimassa sen 12kk ja tietysti ei ole määräaikainen sopimus. Ei käryä miten pitkään tämä kampanja on voimassa.

Voithan kokeilla soittaa heille 0800191191 (tekstiviestissä ollut numero) tai tohon +35820690400, josta he itse soittivat mulle.
 
Itsekin laitoin viime viikolla Telialta Moille siirron. Viestillä tarjottiin 21.99e liittymää, mutta sitten soittivat ja löivät suoraan käteen tuon 17.99e liittymän Lidlin 50e lahjakortilla. Vajaa viikko meni soitossa.
 
Juu! Mulla homma siis meni näin. Tilasin Moin liittymän pe-la yönä (24.-25.) Sain Telialta ensimmäisen viestin 29.11. keskiviikkona n. Klo 10:30. Samana päivänä pari tuntia myöhemmin tuli ensimmäinen varsinainen tarjous 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut mitenkään. Odotin ja tänään torstaina tismalleen samat setit 2 samanlaista tekstiviestiä, joista ensimmäinen "jää meille..soita numeroon x" ja toinen 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut, jäin odottamaan parempaa tarjousta / suunnittelin soittavani heille töiden jälkeen. Loppujen lopuksi he itse soittivat numerosta +35820690400 ja kysyivät lyhyesti tilanteesta ja sanoin että olen odottanut heiltä parempaa tarjousta. Sieltä sitten reipas kaveri tarjosi suorilta 17.99€/kk + 50€ lidl lahjakorttia. Tarjoushinta voimassa sen 12kk ja tietysti ei ole määräaikainen sopimus. Ei käryä miten pitkään tämä kampanja on voimassa.

Voithan kokeilla soittaa heille 0800191191 (tekstiviestissä ollut numero) tai tohon +35820690400, josta he itse soittivat mulle.
Jees, kiitos tiedoista. Itsellä vasta kaksi arkipäivää kulunut, niin odottelen nyt huomiseen keskipäivään asti vielä, ennen kuin itse soitan.
 
Vastaan itselleni, vielä tarjoavat tätä.
Kauan meni että tuo tarjous tipahti, tänään vielä aikaa vastaa itellä tohon 17.99€ ja 70€ lahjakortti, liittymä siirtymässä maanantaina pois elisalta niin mietin et tuleeks viel toi 16.99€ tarjous ku kaverilla se naamioitii black friday tarjoukseksi
 
Tuli vaihdettua Telialta -> DNAlle. Kummatkin jotain 5G 300M liittymiä, mutta 4G puhelin vielä käytössä. Iltaisin telian kaistat on niin tukossa että sai noin 17Mbps, Aamulla ja päivällä jotain 80-20 Mbps väliltä ja yöllä noin 150 Mbps.
Saa nähdä onko dna sen parempi, mutta tämä ainakin alkuun vaikuttaa paremmalta.
EDIT: DNA ilta aikaan noin samoja 20Mbps lukemia kuin teliallakin :facepalm:
Teliapls.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:

Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.

No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.

Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
 
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:

Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.

No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.

Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.

Kokeilisin vain uudestaan. Mulla on käynyt samoin joskus ja seuraavalla yrityksellä meni ihan normaalisti läpi. Ei tosin ollut Telia kyseessä.
 
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:

Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.

No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.

Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.

Näet vaikka Minun Teliasta. Kun se on käytännössä sama asia kun se liittymäsopimus.
 
Näet vaikka Minun Teliasta. Kun se on käytännössä sama asia kun se liittymäsopimus.
Okei, mulla näkyy liittymä normaalisti voimassa olevana Minun Teliassa. Silloin siis kaiken järjen mukaan vika on ollut Moilla. Ei muuta kuin uutta sopparia tekemään sitten. Taidan tehdä varmuuden vuoksi Elisalle tällä kertaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 228
Viestejä
4 952 442
Jäsenet
79 611
Uusin jäsen
Samsung20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom