Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Elisan viimeinen tarjous siirtäjälle 16,99€ vai 17,99€/kk + 50€:n K-lahjakortti? 17,99€ tuli nyt 2vrk ennen siirtoa ja mietin, että odotanko vielä huomiseen vai soitanko Elisan numeroon ja pyydän tarjousta kahdelle liittymälle.

Onko Elisan viimeinen tarjous siirtäjälle 16,99€ vai 17,99€/kk + 50€:n K-lahjakortti? 17,99€ tuli nyt 2vrk ennen siirtoa ja mietin, että odotanko vielä huomiseen vai soitanko Elisan numeroon ja pyydän tarjousta kahdelle liittymälle.
Yleensä 16,99€ on tullut päivä ennen siirtoa.

Elisalta winbackinä 14.99e/kk Rajaton 10M 12kk ajan.
Hyviä tarjouksia saatte. Mulle tarjos lapselle liittymäksi 19,99€/kk tuota samaa tai Rajaton 200M 22,90€/kk. Nyt on siis 10M rajaton siirtymässä telialle. Alkuvuodesta kun toisen lapsen liittymä siirty telialle niin silloinkin kaikki elisan winback tarjoukset oli tuota samaa 20€ tai yli kuukaudessa.

Hyviä tarjouksia saatte. Mulle tarjos lapselle liittymäksi 19,99€/kk tuota samaa tai Rajaton 200M 22,90€/kk. Nyt on siis 10M rajaton siirtymässä telialle. Alkuvuodesta kun toisen lapsen liittymä siirty telialle niin silloinkin kaikki elisan winback tarjoukset oli tuota samaa 20€ tai yli kuukaudessa.

No eikös tuo nyt ollut aika huono tarjous kun rajattoman 200M liittymän saa pari euroa kalliimmalla + 80 euron lahjakortin 24kk ajaksi?

Elisalta winbackinä 14.99e/kk Rajaton 10M 12kk ajan.

Telialta 50M rajaton, kotimaassa toimiva nettiliittymä verkkokaupasta suoraan ostettuna 9,99€/kk 12 kk ajan, jonka jälkeen 18,99€/kk. Ei tuo kyllä win -termiä täytä.

17€/kk + 50€ K-lahjakortti tarjous 200M rajattomalle tulee yleensä päivä ennen siirtoa.

Juurikin tämä. Viimeinen tarjous Elisalta numeroa siirtäessä voi olla 16,99€/kk mutta voi yhtä hyvin olla myös esimerkiksi Rajaton 200M 22,99€/kk ilman lahjakorttia. Täällä me ei tietenkään muuta voidakkaan kun kertoa mitä on tarjottu omissa numeronsiirroissa.

Telialta pitäisi liittymä saada siirrettyä elisalle, miten saisi parhaan tarjouksen? Joku 150-200 meganen 4g olisi tarkoitus saada. Lieneekö ainoa vaihtoehto olla ottaa täyshintainen elisa ja siirtää moille ja toivoa, että tarjoaisivat jotain?

.

Samaa täällä toistetaan muutenkin sivusta 1 saakka. Eniten tuota "Milloin Elisa tarjoaa vai tarjoaako ja millon tarjosi kun siirto menossa" "Minä sain 16,99e" "Mutta minäpä sain 17,99e" "Mulla perhana sama 18,99e" ja palautuuko Moin aloitusmaksu ja mitä Telia tarjoaa jnejnejne all over again. Jos ei saman jankkaamista ja kyselyä jaksa niin tämä ketju kannattaa jättää huomiotta. Ei aina jaksa itsekään lukea sivuja takaperin kun sitä samaa se on kokoajan, mutta täytyy kai täällä tohtia kysyä ja siihen vastaa jos vastaa joku jos jaksaa.

Tarkoitukseni oli lähinnä ohjata kysyjä niiden jo olemassa olevien vastauksien äärelle, koska en ainakaan itse jaksa vastata, jos N:ttä kertaa kysytään samaa ja kysymyksestä ilmenee, ettei kysyjä ole viitsinyt tehdä itse pienintäkään efforttia vastauksen etsimiseen. Mutta jos päivystät täällä mielellään toistelemassa samaa vastausta jokaiselle uudestaan kysyjälle, niin kaikin mokomin.

Telialta pitäisi liittymä saada siirrettyä elisalle, miten saisi parhaan tarjouksen? Joku 150-200 meganen 4g olisi tarkoitus saada. Lieneekö ainoa vaihtoehto olla ottaa täyshintainen elisa ja siirtää moille ja toivoa, että tarjoaisivat jotain?
Nuon se pitää tehdä. Vain poislähtevä saa parhaan hinnan. Eli alkuun otat sieltä täyshintaisen liittymän. Muutamat kytkentämaksut tuossa kyllä saattaa mennä, joka huonontaa kokonaisalennusta.

Kutkuttaisi tylsyyspäissä lähteä koittamaan onnea ja siirtämään Elisalta 10e 100M tarkka ja 15e 100M 4g modeemin liittymä Moille ja katsoa että saisiko tuon netin liittymän sitten vähän parempaa nostettua. Eikö nuo numeronsiirrot voi sitten itse kuitenkin perua jos 24h ennen siirtoa mitään järkevää ei kuulukaan ja haluaa pysyä vanhassa?

Ja haluat pysyä Telialla? Sieltä tulee varmaan tekstaria jossa on puhelinnumero johon voit soittaa ja saada hyviä diilejä. Tai sitten voit ottaa tästä suorilta Rajattoman 200M liittymän jos siirto on jo vireillä,

Sama homma täälläkin, Telian tarjous päättyy. Onko nykyään väliä minne laittaa siirtymään? Moi vai Elisa? Yksi liittymä tällä kertaa, mutta jouluna jo 4 liittymää taas katkolla. Oma säätäminen tässä, 5 liittymää ja sopparit eri aikaan katkoilla.

Tuleeko noita winbackeja, jos laittaa siirtymään Globetelille? Näkynee muille operaattoreille Teliana?

Odotin vuorokauden, 16,99€ 200M rajaton. Otin samalla vaivalla myös toiseen liittymään saman. Kaupan päälle yksi 100€:n Elisan lahjakortti

äidin liittymään oli telialle siirto menossa, päivää ennen tuli 18.99e jonka se nappas kun ei uskaltanut odottaa viimeiseen päivään. 50e k-ryhmän lahjakortti myös

• Tykkää
Reactions: VVG
Odotin vuorokauden, 16,99€ 200M rajaton. Otin samalla vaivalla myös toiseen liittymään saman. Kaupan päälle yksi 100€:n Elisan lahjakortti

Tänään tuli vastatarjouksena vain 21€ 200m 4G Elisalta. Parempaan ei pysty...

Telialta 50M rajaton, kotimaassa toimiva nettiliittymä verkkokaupasta suoraan ostettuna 9,99€/kk 12 kk ajan, jonka jälkeen 18,99€/kk. Ei tuo kyllä win -termiä täytä.

mistä tämä löytyy? mulle tarjoaa vain 18.99e

mistä tämä löytyy? mulle tarjoaa vain 18.99e
Et saa olla kirjautuneena sivuille sillä tarjous on vain uusille asiakkaille. Saat sen todennäköisesti soittamalla aspaan tuohon kympin hintaan.

Muistakaa kuitenkin noita "rajattomia" liittymiä vertaillessa se, että tuossa Telian 50M liittymässä puhelut ja viestit maksaa ekstraa, kun taas Elisa 10M Rajaton on oikeasti rajaton, netin sekä puheluiden ja viestien osalta.

OK. Joskus kun vaihdoin Moille, niin Elisalla aloittivat puhelun "niin, olit siirtämässä tonne DNA:lle" tms. Mutta ehkä tässä eri.

Ainakin siirron toteuduttua Moi ja DNA näkyvät toisistaan erillisinä operaattoreina Siirrettyjen numeroiden tiedotuspalvelu -palvelussa. Samoin esim Elisa vs Saunalahti, sekä Telia vs Telia Dot. Siksi oletan että siirtovaiheessakin nämä saati sitten itsenäinen Globetel näkyisivät erillisinä.

Telia->Moi -vaihto nytkähti siihen pisteeseen, että simmit tuli. Telia ei ole reagoinut mitenkään. Pitääkö niitä nyt herkistellä ihan itse vai onko tämä tavallista? Joku muistikuva on, että viimeksi Telialta poistuessa oli ihan sama juttu.

Täällä oli menossa siirtymä Elisalta DNA:lle 10Eur/kk kelloliittymään kytkentäpäivänä 31.7.

Äsken soitin Elisan aspaan ja hyväksyin tarjouksen Elisa Rajaton 200M 4G hintaan 16,99Eur/kk 24 kuukauden ajalle ilman määräaikaisuutta. 9,90Eur kytkentämaksu menee ja 50Eur K-ryhmän lahjakortti tulee postitse parin kuukauden päästä. Ruutu+ ja MTV Katsomo+ kokeilu kuukaudeksi veloituksetta. Aiempi liittymä oli Elisa Huoleton 200M hintaan 18,99Eur/kk.

Telia->Moi -vaihto nytkähti siihen pisteeseen, että simmit tuli. Telia ei ole reagoinut mitenkään. Pitääkö niitä nyt herkistellä ihan itse vai onko tämä tavallista? Joku muistikuva on, että viimeksi Telialta poistuessa oli ihan sama juttu.
Tässä yksi vaihtoehto. Asiakaspalvelusta on toki saanut pari euroa halvemmalla.

Toimiiko tämä sivu telia dot:ista poislähtemisen kanssa?

Saako telia dot:ista lähtiessä ylipäänsä mitään tarjouksia?

Eiköhän se toimi. Tilaa uusi liittymä toiselta operaattorilta eSIM kortilla, niin siirto käynnistyy vauhdilla. Ja sitten alkaa tuo tarjous toimia.

Täällä oli menossa siirtymä Elisalta DNA:lle 10Eur/kk kelloliittymään kytkentäpäivänä 31.7.

Äsken soitin Elisan aspaan ja hyväksyin tarjouksen Elisa Rajaton 200M 4G hintaan 16,99Eur/kk 24 kuukauden ajalle ilman määräaikaisuutta. 9,90Eur kytkentämaksu menee ja 50Eur K-ryhmän lahjakortti tulee postitse parin kuukauden päästä. Ruutu+ ja MTV Katsomo+ kokeilu kuukaudeksi veloituksetta. Aiempi liittymä oli Elisa Huoleton 200M hintaan 18,99Eur/kk.

Toiset on onnistuneet neuvotella kytkentämaksun/avausmaksun/liittymän muokkaus maksun tms. pois. Se on kuitenkin kertamaksu joten ei kovin paha. Hinta on siis 9,99€ = avausmaksun/kytkentämaksu.

Vaimolla melkeen 30€ 4G-liittymä telialla, mitenköhän toi kannattais kilpailuttaa järkevimmin, kun vähän kalliimta tuntuu Itellä elisalla 18€ liittymä ja voisin omiin nimiin siirtää, mutta saako elisalle noita halvempia liittymiä niin, että ensin siirtää elisalle ja sitten pois muualle winbackin toivossa? Vai kannattaisko vaan siirtää muualle ja odottaa mahd telian winbackiä?

Vaimolla melkeen 30€ 4G-liittymä telialla, mitenköhän toi kannattais kilpailuttaa järkevimmin, kun vähän kalliimta tuntuu Itellä elisalla 18€ liittymä ja voisin omiin nimiin siirtää, mutta saako elisalle noita halvempia liittymiä niin, että ensin siirtää elisalle ja sitten pois muualle winbackin toivossa? Vai kannattaisko vaan siirtää muualle ja odottaa mahd telian winbackiä?

Tätä olen itse käyttänyt jo pari kertaa, tilannut uuden liittymän Elisalta ja yleensä seuraavaana päivänä on voinut jo tuon sivun kautta päivittää liittymän.

Eli siirto pitää olla käynnissä muualle, jotta tuon sivun kautta päivitys toimii.

Joo no mitenköhän noi Telian win-backit saa, kun eikö Telialla ole uusille asiakkaille vain määräaikaisia sopimuksia, vai?

Siis tuo toimii ihan itsepalveluna tuolta nettisivulta, kunhan ensin on laittanut siirron vetämään Telialta muulle operaattorille (eli tuolla tarjouksella siirto perutaan ja saa paremman hinnan + lahjakortin). Ei ole väliä mitä Telia muuten myy.

Tuli mieleen, että tossahan kannattaisi varmaan tehdä:

1. ota ei-määräaikainen Telia Dot.
2. 14 vrk mentyä vaihda liittymä Elisan johonkin.
3. käytä tuo tarjous, ja palaa Telialle hyvällä hinnalla.

Melko varmasti tuo tarjous ei päde Telia Dotiin, koska Telia pitää sitä aina ihan omassa karsinassaan tarjousten ja muiden suhteen.

Yritin etsiä ko. kohtaa, mutta en löytänyt.

Mutta jos Dot ei kelpaa, niin silloin tuo vaatii, että pohjalla on vähintään 12kk määräaikainen sopimus Telialta, eikö? Ts. on maksettu jo 12kk hinnanerotusta.

Ei tietääkseni vaadi mitään pitkäaikaista asiakkuutta. Eikä Telia pakota uusiin tilauksiin määräaikaisuuksia (ainoa operaattori joka niitä säännöllisesti puskee on DNA).

En maksaisi 30 e/kk kännykkäliittymästä vaikka olisin miljonääri.. 360 e/v ja harva kai mitään oikeasti järkevää kännykällä edes niin paljoa tekee että tarvitsee jonkun 300 megan tjsp liittymän.

No siis tuo mitä ne tarjoaa tuolla ilman määräaikaisuutta on normaalisti määräaikainen liittymä?

OK, saattaa ollakin, mutta mitenkään säännönmukaisesti Telian liittymiä ei joudu ottamaan määräaikaisena. Vaikkapa tuolta voi ottaa jonkun väliaikaiseksi liittymäksi halvemmasta päästä, jos tarkoituksena on hankkia se automaattinen winback.

Joo no en vaan ymmärrä, miksi ottaakaan, kun noi etuhinnat on parempia ja ne saa helposti?

Toisaalta, ne hinnat nousevat rajusti 12 kk jälkeen, joten mitä sitten tapahtuu? Voiko edun ottaa uudestaan? Ei? Ei kai siinä ole järkeä, että joku ottaa jatkuvasti jotain 19,99e/kk tuolta 12 kk välein?

Kyllä sitten otetaan taas winback jos se on yhä tarjolla. Ja jos ei ole, niin vaihdetaan oikeasti firmaa. Ilman muuta winbackejä voi hyödyntää useita kertoja samalle numerolle, eikä rahastaan tarkka jää ainakaan maksamaan normaalihintaa.

Tuon nimenomaisen edun voisi epäilemättä käyttää toistamiseen, jos se olisi sellaisenaan tarjolla vielä vuotta (tai kahta) myöhemmin.

On mahdollisesti halvempi, kun huomioidaan avausmaksu ja se, että liittymää on kai tarkoitus pitää kork. 2kk, mutta oletin, että se 14 vrk:n peruutusoikeuden yli katsominen riittää winbackin lunastamiseen.

Kunhan muistat, että winback-tarjous ei välttämättä päde Telia Dotiin. Vaikka sivu ei sitä tosiaan mainitse, niin olen itse hyvin skeptinen.

Itse tekisin näin, jos oletetaan että olen alun perin eri operaattorilla ja haluan saada tuon Telian itsepalvelu-winbackin:

1: Tilaisin nykyiselle numerolleni siirron tähän: Rajaton Lite 5 M | Telia

2: Heti kun siirto olisi toteutunut, tilaisin numeronsiirron jollekin muulle operaattorille - ei väliä mille

3: Pian sen toisen siirron tilattuani - esim seuraavana päivänä - tilaisin tuolta mieluisamman: Erikoisetu sinulle | Telia

Joo no en vaan ymmärrä, miksi ottaakaan, kun noi etuhinnat on parempia ja ne saa helposti?

Toisaalta, ne hinnat nousevat rajusti 12 kk jälkeen, joten mitä sitten tapahtuu? Voiko edun ottaa uudestaan? Ei? Ei kai siinä ole järkeä, että joku ottaa jatkuvasti jotain 19,99e/kk tuolta 12 kk välein?

Lapsille on nyt muistaakseni kolme kertaa putkeen laitettu tuo 9,90€/50M. Määräajan lähestyessä chatistä kysymällä on jatkettu mukisematta tuolla tarjoushinnalla.

Sain kahteen omaan liittymääni Telialta 200M liittymän samaan 17,99 e/kk -hintaan kuin nyt oli viimeiset pari vuotta. Winback-tarjousta ei tullut kuin toiseen liittymään ja sekin surkea 21,99 e/kk. Aspasta chatilla sitten tuo parempi hinta ja molempiin Lidlin kolmenkympin lahjakortti. Hyvällä tuurilla saan ne jouluksi niin tulee "ilmainen" kinkku.

Mulla on päättymässä syyskuussa Elisan rajaton 10mb 19,90€. Ensin oli 14€/kk ja siitä noussut pikkuhiljaa ja uusi tuleva hinta taitaa olla kevyet 26,90€.

Toki tilalle saisi suoraan 200mb liittymän 24,99€ hintaan. tämäkin tarjous oli viimeviikolla Elisan sovelluksessa 21€.

Tuntuu kalliilta kuukausittainen yhteensä tunti/kaksi puhumista ja 10tekstiviestiä + netin selailu puhelimella silloin kun ei ole kotona.

Rajaton netti +5mb netillä ja halvalla hinnalla on se mitä tähän puhelimeen tarvitsisin.

Osamaksulla on mun Elisan tilillä avokin puhelin ja kello. Mutta tuskin sillä mitään väliä.

Onko väliä vaihdanko dnalle vai moille jos paluu elisalle houkuttelee?

Statistiikka

Viestiketjuista
285 070
Jäsenet
78 912
Uusin jäsen
RALE70

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom