Dna:lla loppumassa määräaikaisia puhelinliittymiä kaksi. Soittelivat sitten tästä. Puhelu meni suurinpiirtein siten, että mulle kerrottiin ensin, että onkin käyttämättä heidän etunsa... Sitten kerrottiin, että hän laskee mulle hinnan ja laittoi oikein pitoon siksi aikaa. Noin minuutin myöhemmin palasi linjoille tämän laskemansa tarjouksen kanssa:
Tabletti omalla netillä, dna turvaverkko mikäköhän vittu palvelu ja nämä kaksi liittymää joku 68€ tjsp.
Johon totesin, että en minä ole halunnut mitään tablettia, enkä tarvi mitään dna turvaa. Siihen kysymys, että miten mulla on tietoturva hoidettu... Sanoin että hyvin on ja haluan pelkät ne kaksi rajatonta liittymää. Niille löytyi lopulta hinta 22€ kpl.
Ensinnäkin tämmöinen asiakkaan älyllinen aliarvioiminen jossa laitetaan pitoon, että muka oikein lasketaan oma tarjous, niin ihan haista paska touhua tuollainen on. Sitten yritetään myydä jotain mistä en ole edes halunnut tarjousta. Eikä minulta tarvi kysellä tippaakaan miten mulla on tietoturva hoidettuna, ei kuulu hänelle.
Laitoin kyllä asiakaspalautteena hyvin äkäisen näkemyksen tämmöisestä touhusta kun sitä tekstarilla kyselivät perään.