- Liittynyt
- 03.12.2019
- Viestejä
- 15
Soittaako MOI potin omistajalle, vai yksittäisen potin numeroon winbackiin liittyvissä asioissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DNA:n ehto: "kelloliittymä on vain kellolle , keräämme tietynlaista dataa siitä mutta ei suoranaisesti tarkisteta sitä mutta tarvittaessa voimme."
Soittaako MOI potin omistajalle, vai yksittäisen potin numeroon winbackiin liittyvissä asioissa?
Tätä on varmaan kysytty sen tuhat kertaa ja vastattu yhtä monta; Mutta millaisia lienee Telian WB:t ja lahjakortit? Nyt telialta rajaton 100M hintaan 19,99€/kk.
Tarjous kuukauden sisään päättymässä ja ei ole uudesta tarjouksesta tietoakaan.
Tässä on yksi esimerkki:Tätä on varmaan kysytty sen tuhat kertaa ja vastattu yhtä monta; Mutta millaisia lienee Telian WB:t ja lahjakortit? Nyt telialta rajaton 100M hintaan 19,99€/kk.
Tarjous kuukauden sisään päättymässä ja ei ole uudesta tarjouksesta tietoakaan.
Itsellä tosiaan oli Telialta numero siirtymässä aivan lähipäivinä, joten soitin myyntiin ja sain vaihtoehdoiksi 4G 200M 17,99e/kk 12kk hintatakuu + 30e Lidl lahjakortti ja 5G 300M 24,99e/kk 24kk hintatakuu + 50e Lidl lahjakortti + MTV Katsomo ilmaiseksi kuukauden ajalle.
Jos kuitenkin tietää homman miksei voisi kaikkien aikaa ja vaivaa säästää ja tehdä suoraan?
Täytyypä itsekin jotain tuollaista odotella. Kysyin elisalta, dna:lta ja telialta tarjouksia ja kaikki oli luokkaa 26.99€ / kk. DNA oli halvin ja tarjosi 23.99€ joten laitoin heille siirtymään, mutta odottelen jos tulisi parempia tarjouksia. On kyllä jotenkin todella paska systeemi tämä, että täytyy näiden winback juttujen kautta kikkailla joka vuosi. Jos kuitenkin tietää homman miksei voisi kaikkien aikaa ja vaivaa säästää ja tehdä suoraan?
Tilanne hieman muuttunut kun esimerkiksi Elisa ei niitä parhaita tarjouksia kaikille tarjoa, ei edes vaikka laittaisi numeron siirron. Hieman aistinut Elisalta sellaista ota tai jätä suhtautumista asiakkaaseen kun numero ollut siirtymässä ja soittanut winback numeroon kuten tekstiviestissä pyydetty. Moni muu puhunut tätä samaa. Miten ne sitten arvioi kenet asiakkaan haluaa paremmalla tarjouksella pitää jatkossakin ja kenestä ei niin väliä. Kyse kuitenkin laskunsa ajallaan maksaneista asiakkaista ja kaiken puolin hyvistä asiakkaista varmasti operaattorille kuin operaattorille.
Monen vuoden omien havaintojen ja näissä ketjuissa nähtyjen perusteella: Ainakin Elisalla tuossa on tuntunut olevan korrelaatiota sen kanssa, kuinka paljon liittymällä on siirretty dataa viimeisinä kuukausina. Jos kymmeniä gigatavuja kuussa saati paljon enemmän, niin tiukkaa on hyvien winback-tarjousten kanssa. Toisaalta taas jos on käyttänyt dataa hyvin niukasti parina viimeisenä kuukautena, niin paras mahdollinen winback-tarjous tuntuu löytyvän aina.
Poikkeuksiakin on, eikä tuo tietääkseni ole mikään sääntö. Mutta silti se tuntuu olevan selkein yhdistäjä.
Monen vuoden omien havaintojen ja näissä ketjuissa nähtyjen perusteella: Ainakin Elisalla tuossa on tuntunut olevan korrelaatiota sen kanssa, kuinka paljon liittymällä on siirretty dataa viimeisinä kuukausina. Jos kymmeniä gigatavuja kuussa saati paljon enemmän, niin tiukkaa on hyvien winback-tarjousten kanssa. Toisaalta taas jos on käyttänyt dataa hyvin niukasti parina viimeisenä kuukautena, niin paras mahdollinen winback-tarjous tuntuu löytyvän aina.
Poikkeuksiakin on, eikä tuo tietääkseni ole mikään sääntö. Mutta silti se tuntuu olevan selkein yhdistäjä.
Soittavat käyttäjätiedoissa merkattuun numeroon, eivätkä välttämättä siihen mikä on juuri siirtymän alla.Soittaako MOI potin omistajalle, vai yksittäisen potin numeroon winbackiin liittyvissä asioissa?
Oliko Elisalla vielä sellane "tarjous" että kun omistaa Elisalle liittymän niin pysty hankkimaan 4G liittymän "tablettiin" tyyliin 10€ kuukausi hintaan? Joskus oli tälläinen tarjous ainakin itselläni Elisan asiakastilillä kun oli tuo puhelinliittymä sieltä kautta.
Pitää käydä moi sivuilla aktivoimassa/kuittaamassa että lähetys on tullut. Sitten saa tuon Telian tarjouksen hyödynnettyäTelian erikoisetu 19.9€/kk 200M rajaton kiikarissa, ja numeronsiirto moille käynnissä, mutta kolmenkaan päivän jälkeen ei anna tilata tuota liittymää. Pitääkö noi moin liittymät "ottaa käyttöön, ennenkuin onnistuu?
Erikoisetu sinulle | Telia
www.telia.fi
Telian erikoisetu 19.9€/kk 200M rajaton kiikarissa, ja numeronsiirto moille käynnissä, mutta kolmenkaan päivän jälkeen ei anna tilata tuota liittymää. Pitääkö noi moin liittymät "ottaa käyttöön, ennenkuin onnistuu?
Erikoisetu sinulle | Telia
www.telia.fi
pettymysten
Mihin numeroon soitit?Itsellä ei tuo linkki toiminut myöskään. Mutta tosiaan aspasta sain ja vielä tuota paremmalla hinnalla. Eli soittamalla elämä hymyilee. Ehkä myös tsätti toimii, en kokeillut.
Telian sivuilta löytyvään aspanumeroon. En ulkoa muista mikä oli. Siellä on aspa ja myynti erikseen, mutta numero oli kuitenkin sama.Mihin numeroon soitit?
Edelleenkään Moin aktivointia ei tarvitse tehdä, jotta numeronsiirto käynnistyy.Pitää käydä moi sivuilla aktivoimassa/kuittaamassa että lähetys on tullut. Sitten saa tuon Telian tarjouksen hyödynnettyä
Kiitos vastauksesta. Itsellä kanssa siirto menossa Moi:lle.Telian sivuilta löytyvään aspanumeroon. En ulkoa muista mikä oli. Siellä on aspa ja myynti erikseen, mutta numero oli kuitenkin sama.
Edelleen, ei varmaan jos jaksaa odottaa. Aktivoinnista kuitenkin tuo telian linkki toimii minuutin päästä. Moin liittymä aktivoitunee joskus arvaten viikon kuluttua tilauksesta?Edelleenkään Moin aktivointia ei tarvitse tehdä, jotta numeronsiirto käynnistyy.
DNA:lla sama 5 € jos omistaa kiinteän liittymän. 10 € 100 M. Esim. kaveria tai sukulaista voi pyytää hommaamaan, jos ei itse omista.Kulkee nimellä Tuplakaista 50M ja on siis kiinteiden laajakaistaliittymien kylkiäinen. Näköjään tuonkin hintaa on nostettu 11 euroon.
Jos saa 200M:lla jotain 70MB/s yleensä, niin saako 50M:lla 50MB/s?
Ei nyt kovin vaikeaa ollut laittaa Googleen hakusanat "dna asiakasetu"...En löydä. Missä tämä mainitaan?
Kova tarjous kyllä, kun ottaa huomioon, että kyseessä on käytännössä liittymätyypin vaihto operaattorin sisällä.Numero oli siirtymässä DNA:lta MOI:lle. DNA:n vastatarjous 15,90eur/kk 200M liittymä vain 12kk määräajaksi, ei saanut pidemmäksi aikaa.
Huomenna kans auki puhelin palvelu klo 9-17Hyvin menee Elisan asiakaspalvelun kanssa. Tänään tuli Moilta viesti, että liittymä siirtyy heille maanantaina. Elisalta tuli puoliltapäivin normaali 16,99€/kk 24kk +70€:n lahjakortti. Tätä tarjousta ei voi hyväksyä viestillä vaan pitää soittaa. Asiakaspalveluun soitettiin heti kun suinkin pystyttiin eli noin klo 15:40 ja siitä lähtien on jonotettu, nyt on siis oltu linjan päässä 2h20min. Asiakaspalvelu menee kiinni klo 18, mutta toivotaan parasta.
Edit. 4h 10min odotettiin, mutta läpi ei päästy. Aivan järjetöntä.
Hyvin menee Elisan asiakaspalvelun kanssa. Tänään tuli Moilta viesti, että liittymä siirtyy heille maanantaina. Elisalta tuli puoliltapäivin normaali 16,99€/kk 24kk +70€:n lahjakortti. Tätä tarjousta ei voi hyväksyä viestillä vaan pitää soittaa. Asiakaspalveluun soitettiin heti kun suinkin pystyttiin eli noin klo 15:40 ja siitä lähtien on jonotettu, nyt on siis oltu linjan päässä 2h20min. Asiakaspalvelu menee kiinni klo 18, mutta toivotaan parasta.
Edit. 4h 10min odotettiin, mutta läpi ei päästy. Aivan järjetöntä.
mulle tuli aamulla myös sama viesti, soitin numeroon n. 11 aikoihin. siinä jonossa puolisen minuuttia kunnes se tarjosi vaihtoehdoksi painaa 1 ja he soittaa takaisin. n. klo 16 elisalta soittivat ja asia hoidettiin siinä
Kyllä vielä joku aika sitten onnistui. Onko tämä uusi käytäntö?Tekstiviesti tarjouksia ei ilmeisesti ole mahdollisuus hyväksyä kuin soittamalla niille.
Kyllä vielä joku aika sitten onnistui. Onko tämä uusi käytäntö?
Niin paljon oli kello, että epäilimme etteivät ikinä ehdi soittaa takaisin. Soitan nyt aamusta sinne uudestaan. Ja tosiaan tuon 17,99€ voi hyväksyä viestillä, 16,99€ ei.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.