Pakko, taas vaihteeksi, kommentoida tuohon jälkimmäiseen. Tämä "vanhojen asiakkaiden kohtelu" on ihan tyypillistä kaikille winbackeja tekeville operaattoreille. Ei omalle asiakkaalle kannata tehdä tarjouksia. Aika moni on kuitenkin melko uskollinen (en tiedä miksi) sille omalle operaattorille, joten kilpailijalle ei aleta herkästi siirtymään mutta tarjouksia kyllä varmasti kysyttäisiin aika ahkeraan omalta, jos niitä annettaisiin kaikille samalla tavalla. Etenkin nämä Moi-tarjoukset ovat ylipäätään sellaiset, että niiden päämääränä on kampittaa uutta kilpailijaa ja ne ovat niin halpoja, että ei niitä voi tarjota kuin sille tietylle kohderyhmälle. Ihan ymmärrettävää ettei tuollaisia tarjota tuosta noin vain omille asiakkaille ja ei niitä toisaalta tarjota kyllä DNA:n tai Teliankaan asiakkaille vaan vain ja ainoastaan Moilaisille ja Elisalta numsia Moille tekeville (ennakointia ennenkuin kilpailija saa asiakkaan).
Jos siis haluat ns. vastustaa tätä systeemiä niin jää Moille, joka tarjoaa kaikille asiakkailleen saman hinnoittelun ja samat säännöt. Älä mene mihinkään Telialle koska se tekee ihan samaa kuin Elisa.