Moilta tuli viestiä, että siirtyy ens maanantaina liittymä. Elisalta ei vieläkään yhtään mitään yhteydenottoa, kysyin chätissä ja antoi winback-numeron (sama kun täällä jo monesti kerrottu). Soitin ja sain kyllä erittäin erittäin, erittäin epämiellyttävän kokemuksen naiselta sieltä toisessa päässä. Lyhyesti; ei ole mitään kunnon tarjouksia enää, joku 1M 4,90e/kk liittymä, Tarkka Premium joku oliko 16e. Keskustelu ajautui liittymään josta katsoi että on erittäin paljon liikennettä (eli kyllä siellä sitä katsellaan), kysyi onko reitittimessä ja jos on niin hän vaihtaisi sen ihan oikeaan mobiililiittymään (jonka hinta oli joku ehkä 13e?) eikä puhelinliittymää, ei reagoinut vaikka sanoin, että eihän sillä ole mitään väliä. Ei ottanut itse puheeksi sitä, että minulle oli jo 5,90e jatkotarjousta tulossa, piti itse siitä huomauttaa. Tyypillinen myyjä joka jättää asioita kertomatta, eli toisin sanoen valehtelee. Ehkä jossain on joku rehellinen myyjä mutta itse en ole ikinä voinut luottaa yhteenkään myyjään.
Mainitsin siitä kuinka osa asiakkaista on saanut 12kk ja toiset 24kk jatkoja, ja siitä kuinka on ihmisten kertomusten perusteella päivänselvää, että on kiinni siitä kenet saa puhelimesta kiinni. Rupesi väittämään, että ei ole mahdollista, kaikilla on samat pohjahinnat tarjottavina ja että ehkä on ollut kyse eriaikaisista kampanjoista, johon sanoin, että ihan samaan aikaan, samana päivänä jopa eri kokemuksia. Väitti kovasti, että "kerron totuuden, en valehtele" johon sanoin, että en sanonutkaan että valehtelet, eri tasoisilla myyjillä voi olla eri valtuudet antaa tarjouksia, johon vastasi, että ei pidä paikkaansa. Otti nokkiinsa ja sanoi, että hänen mielestä väitän häntä valehtelijaksi. Kysyin vielä, että väittääkö hän sitten taasen, että kymmenet ja kymmenet heidän asiakkaat ovat valehtelijoita kun nettiin kirjoittavat omia kokemuksia. Todella epämiellyttävä asiakaspalvelija kaiken kaikkiaan. Kaikki tietävät, että myynneissä on hyvin yleistä, että siellä on eri tasolla olevia myyntihenkilöitä joilla on eri valtuudet.