Liittymät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Mites tämä toimii nyt kun olen jo elisalla ja haluaisin pitää tämän 9,9€ rajattoman?
Täytyisi varmaan avata kokonaan uusi Moi liittymä? Tai uusi Saunalahti liittymä, mutta niillä vähän huonompi tarjous.


Itselläkin jo pari 2.9€ Tarkkaa otettuna, mutta mietin että mihin käyttäisin Moi liittymääkin :)
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Olihan se pakko käydä korkkaamassa 50 € tuplabonukset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Olihan se pakko käydä korkkaamassa 50 € tuplabonukset.
Sama juttu. Saa ainakin kokeiltua että miten nopea dna:n verkko on. 9.5€ laskutettiin ja kuukauden voi käyttää. Ehkä sitten suljen tuon liittymän.

IMG_20180627_143518.jpg
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
22
Voehan piru, eilen laitoin liittymän siirtymään moille tuolla 25€ edulla:facepalm: Voisikohan sitä perua ja vetää uusiksi 50€ edulla:think: kellään tietoa..
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
83
Voi. Itse peruin ja tilasin uudestaan, sain molemmat bonukset.:dead:
Jos Bonuswayssa näkyy siinä "arvioitavana" kentässä molemmat bonukset, ei se vielä tarkoita että tulet saamaan molemmat rahana ulos. Paitsi jos Moi unohtaa perua sen toisen bonuksen :dead:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 371
Jos Bonuswayssa näkyy siinä "arvioitavana" kentässä molemmat bonukset, ei se vielä tarkoita että tulet saamaan molemmat rahana ulos. Paitsi jos Moi unohtaa perua sen toisen bonuksen :dead:
Ei tarkoitakaan, ei toki haittaa että molemmista tilauksista sain bonukset ja 50€ tilille. :dead:
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
73
Kiitos, ei osunut puhelimella silmään.

Kuinka nopeasti tuo 50€ tulee bonuswayhin arvioitavaksi?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
454
Onko kellään käynyt sillai että simmi toimii about viikon ja sit lakkaa toimimasta? :L onkohan reititin rikki, hmm.. toinen simmi jo menossa, elisa sanoo et pitäs toimia
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 089
Kiitos, ei osunut puhelimella silmään.

Kuinka nopeasti tuo 50€ tulee bonuswayhin arvioitavaksi?
Itselläni tuli näkyviin alle puolen tunnin päästä tilauksesta. Ja hyväksymisessä kesti viimeksi jotain 3 - 4 kuukautta
 

tee

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
70
Tänään ja huomenna Bonuswaylla on tuplabonukset, eli sen kautta kun vaihtaa niin Moilta saa 50 euroa ja Elisalta 36 euroa cashbackia.
Jos on aiemmin tilannut numeron Moilta ja saanut 25e bonusta, voiko tilata nyt toisen numeron ja saada bonusta? Vai saako bonusta vain ensimmäisestä tilauksesta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Jos on aiemmin tilannut numeron Moilta ja saanut 25e bonusta, voiko tilata nyt toisen numeron ja saada bonusta? Vai saako bonusta vain ensimmäisestä tilauksesta?
Per tilaus. Eli uudesta numerosta saa 50€ ja uudesta numeronsiirrosta myös saman 50€.

Eli kannattaa jakaa useampaan tilaukseen, että saa useamman bonuksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Periaatteessa tuolla bonuksella kannattaa ostaa jo Moi vaikkei tartte. Voitolle jää aika reilusti vaikka maksaisi sen 9.50€ avauksesta ja käyttelisi vain kuukauden. Kieroa hyväksikäyttöä mutta helppoa ja ilmaista rahaa...
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 493
Saako tuon 50e nostettua siis ihan rahana rahana omalle tilille? Eli käytännössä jokaisella tilauksella tienaa 40,5e? :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Saako tuon 50e nostettua siis ihan rahana rahana omalle tilille? Eli käytännössä jokaisella tilauksella tienaa 40,5e? :D
Kyllä.. Moi maksaa asiakkaasta Bonuswaylle, joka laittaa rahat sun Bonusway-tilille. Sieltä voi sitten kotiuttaa pankkitilille. Itse olen saanut 125€ rahaa Moilta, kun otin liittymät Elisaa varten sekä olen lisäksi suositellut ja tilaillut Moin liittymiä tutuille. Mutta ilmeisesti yhdellä sähköpostilla voi tilata vain yhden kerran uuden liittymän, joka kait hieman hillitsee hyväksikäyttöä. En tiedä onko tuossa muita estoja.

Pystyykös Moita muuten irtisanomaan itsepalveluna vai vaatiiko aina yhteydenoton aspaan?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 493
Kyllä.. Moi maksaa asiakkaasta Bonuswaylle, joka laittaa rahat sun Bonusway-tilille. Sieltä voi sitten kotiuttaa pankkitilille. Itse olen saanut 125€ rahaa Moilta, kun otin liittymät Elisaa varten sekä olen lisäksi suositellut ja tilaillut Moin liittymiä tutuille. Mutta ilmeisesti yhdellä sähköpostilla voi tilata vain yhden kerran uuden liittymän, joka kait hieman hillitsee hyväksikäyttöä. En tiedä onko tuossa muita estoja.

Pystyykös Moita muuten irtisanomaan itsepalveluna vai vaatiiko aina yhteydenoton aspaan?
Joo no itse pidän tuota sen verran moraalittomana, että en tuohon tilauskikkailuun lähde, kunhan mietiskelin. Kuitenkin Moin ansiota se, että liittymien hinnat ovat laskeneet lähiaikoina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Joo no itse pidän tuota sen verran moraalittomana, että en tuohon tilauskikkailuun lähde, kunhan mietiskelin. Kuitenkin Moin ansiota se, että liittymien hinnat ovat laskeneet lähiaikoina.
Onhan tuo aika kyseenalaista. Mutta oikeasti kiinnostaisi tietää miten tuota estellään tai tekeekö Moi tuolle jotain. Kyllä tuolla aika hyville tuntipalkoille pääsee, jos jokaisesta tilauksesta jää 40€ käteen. Jokuhan voisi periaatteessa tilailla noita kymmenkunta ja tehdä melkoista tiliä.. Ei tuohon kauheasti aikaakaan mene, ei vaikka joutuu tekemään uusia sähköposteja ja perumaan tilauksia. En itse kehtaisi mutta kaikista ei aina tiedä.

Edit: Ei tuolla tosissaan siis kuitenkaan mitään pikatiliä tehdä, kun nuo hyvitykset tulevat luokkaa 2-4kk viiveellä tilauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Kyllä Moi varmaan saa uusia asiakkaitakin, kun antavat 50€. Toisaalta etu on voimassa vain tämän ja huomisen. Aika iso etu, kun kuukausimaksu on vain 6€.

Itse tilasin, niin saa vertailtua sitten Elisa/Saunalahteen ja Telian liittymiin. Elisa on joskus vähän ruuhkainen ja Telia toimii hyvin.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
135
Tänään ja huomenna Bonuswaylla on tuplabonukset, eli sen kautta kun vaihtaa niin Moilta saa 50 euroa ja Elisalta 36 euroa cashbackia.


Tähän ei varmaan saa reference linkkejä laittaa, mutta jos joku haluaa rekisteröityä tuonne niin sieltähän saa ensimmäisestä ostoksesta 10e lisäbonukset kun käyttää jonkun linkkiä. Lisätietoja {{$state.current.pageTitle | translate}}
Linkkiä voi kysyä privana esim. multa :vihellys:
Mikäs tuo Elisan cashback tarjous on? Itsellä Elisan liittymä jonka tämän innoittamana pohdin nyt siirrättää Moille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Mikäs tuo Elisan cashback tarjous on? Itsellä Elisan liittymä jonka tämän innoittamana pohdin nyt siirrättää Moille.
Eikös tuon nyt olisi aika helposti itsekin selvittänyt.. Linkki. Eli samanlainen Bonusway-hyvitys kuin Moilla. Kun tilaat Bonuswayn kautta Elisalta puhelinliittymän tai mobiililaajakaistan niin saat bonuksen. Tilaus pitää tehdä Bonuswayn reffilinkin kautta, joten puhelimen/chatin/standin winbackeihin näitä ei hyödynnettyä saa. Ja ei sieltä Elisalta periaatteessa muuta kannata ottaa kuin Moi-winbackit.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
Spederan L liittymä soppari 22.99e/kk menossa umpeen. Kyselin tsätissä niin ei kuulema pysty kuin 23.90e/kk eka vuosi.
Pärjäisi kyllä hitaammallakin.
22.90e/kk olisi 20mb liittymä eli siihen nähden ei kannata.
Lisä hintaa tulisi 2e/kk kun koti netti 4g on alennuksella 16.99e/kk koska tuo kännykkö liittymäkin on soneralta.
Moilla voisi hämmentää mutta kun ei jaksaisi...
 

tee

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
70
Mutta ilmeisesti yhdellä sähköpostilla voi tilata vain yhden kerran uuden liittymän, joka kait hieman hillitsee hyväksikäyttöä. En tiedä onko tuossa muita estoja.
Jaa onko siinä tuollainen ehto? Minulle tuli kyllä arvioitavaksi, mutta koska käytin samaa sähköpostiosoitetta niin saattavat siis evätä? Mutta miksi käyttäväisivät sähköpostiosoitetta tuohon, eivätkä esim. pankkikortin numeroa, tai henkilötunnusta.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
135
Itselläni tuli näkyviin alle puolen tunnin päästä tilauksesta. Ja hyväksymisessä kesti viimeksi jotain 3 - 4 kuukautta
Nyt mennyt reilu puolituntia ja vielä ei näy hyvitys, mutta jospa venailen huomiseen...

Kauankos tuota Moin liittymää täytyy käyttää, etteivät vedä hyvitystä takaisin? Suoraan Elisan Winbackiin ei uskaltane lähtä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 371
Kyllä sen pitää Moilla asti käydä, että sen saa. Heti siirtymisen jälkeen voikin siirtää pois, tätä harrastaneet voinee tarkentaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Jaa onko siinä tuollainen ehto? Minulle tuli kyllä arvioitavaksi, mutta koska käytin samaa sähköpostiosoitetta niin saattavat siis evätä? Mutta miksi käyttäväisivät sähköpostiosoitetta tuohon, eivätkä esim. pankkikortin numeroa, tai henkilötunnusta.
Siis itse en saanut Moin sivuilta tilattua kahteen otteeseen uutta liittymää. Kun oli jo aktiivinen Moilla oleva käyttäjätunnus kys. om. säpolla niin piti tehdä oman tilin kautta se uusi tilaus (lisätilaus). Jos antaa tilata niin antaa mennä vaan. En tarkoittanut ihan tuota noin kuin ilmaisit.

Nyt mennyt reilu puolituntia ja vielä ei näy hyvitys, mutta jospa venailen huomiseen...

Kauankos tuota Moin liittymää täytyy käyttää, etteivät vedä hyvitystä takaisin? Suoraan Elisan Winbackiin ei uskaltane lähtä?
Itse sain bonuksen jopa tilauksesta mikä ei mennyt lopulta edes läpi.. Lisäksi täällä on poppoo saanut tuota ihan vaikka SIM ei ole aktivoitunutkaan winbackien vuoksi. Eli kyllä tuo aika 99.99% varmuudella tulee sulle, kunhan kirjaantuu Bonuswayhin. Toki 100% varmuudella saat sen kunhan maksat edes yhden maksun Moille mitä ei palauteta.. Varsinaisia ehtojahan tuossa ei ole, että aika vaikea arvioida mitkä kriteerit tuossa olisi olevinaan. (Toki näistä kokemuksista on aikaa ja Moi on voinut tiukentaa tuota tarkastelua näistä.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
43
Älä :nb:!Ja minkälaista liittymää? Pitääkö vielä lisää vääntää rautalankaa? Ei tuosta ole edelleenkään mitään hyötyä...
Itse löysin tuohon 19,90 € hintaan seuraavat, eli luultavasti jokin noista (voi toki olla jokin muukin mitä en löytänyt).

Huoleton 4G 12kk 19,90 e/kk
Huoleton Premium 100M 12kk 19,90 e/kk
Huoleton Premium 24kk 19,90 e/kk (tämä myös 100M, vaikka nimessä ei sitä ole)
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
Osallistumista kilpailuun annat luvan ottaa yhteyttä.
Huoleton premium 100mb 24kk, 19.90e/kk
Tilasin.
 

tee

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
70
Siis itse en saanut Moin sivuilta tilattua kahteen otteeseen uutta liittymää. Kun oli jo aktiivinen Moilla oleva käyttäjätunnus kys. om. säpolla niin piti tehdä oman tilin kautta uusi tunnus. Jos antaa tilata niin antaa mennä vaan. En tarkoittanut ihan tuota noin kuin ilmaisit.
Jaa noin, luulin että tarkoitin Bonuswayn ehtoja. Käytin siis aiemmin bonuswaytä niin että sain Moin kautta kierrettyä Elisan liittymän tarjoushintaan, joten aiempi Moin tili oli sulkeutunut. Mutta ihan hyvä tietää jos avaan tässä vielä toisen liittymän Moilla niin käytän toista sähköpostia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Tänään ja huomenna Bonuswaylla on tuplabonukset, eli sen kautta kun vaihtaa niin Moilta saa 50 euroa ja Elisalta 36 euroa cashbackia.


Tähän ei varmaan saa reference linkkejä laittaa, mutta jos joku haluaa rekisteröityä tuonne niin sieltähän saa ensimmäisestä ostoksesta 10e lisäbonukset kun käyttää jonkun linkkiä. Lisätietoja {{$state.current.pageTitle | translate}}
Linkkiä voi kysyä privana esim. multa :vihellys:
Itse en huomannut tuota ylimääräistä 10€ lisäbonusta :)

Tänään vielä saa bonuswayn kautta 50€ rahaa jos tilaa 6€ Moi liittymän. Tai 36€ Saunalahdelta.

Nyt itse vielä tilasin Elisa viihteen 0€ ekan kuukauden kokeilu. 15€ saisi siitä kokeilusta rahaa.

Tänään siis viimeinen päivä tuplabonuksille ja sen jälkeen taas normaalit alennukset/bonus.

Edit:
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
83
Osallistumista kilpailuun annat luvan ottaa yhteyttä.
Huoleton premium 100mb 24kk, 19.90e/kk
Tilasin.
Tilasin vaimolle tuon saman aiemmin siitä "salaisesta" linkistä. Telia tarjosi winbackina Yhteys Rajaton 50M 600min/600kpl 17.90/kk/12kk + 20eur K-lahjakortti. Ei ollut tässä tapauksessa parempi. Toki Telia on aina toiminut ja Elisasta ei kokemuksia, joten saa nähdä kannattiko.
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 048
Onko jollakin mennyt hyvinkin kauan ennenkuin alkaa bonusway alla näkymään? Pistin tarpeettoman numeron siirtymään moille, mutta tuntienkaan jälkeen bonuswayssa ei näy kuin klikkaukset alla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
22
Noniin, parin päivän odottelun jälkeen tuli Elisalta buyback tarska 9,90 huoleton 4G. 24kk voimassa. Nappasin sen itselle. Tämä siis bonusway Moi kikkailun tuloksena.

Kyllä tässä tuli taas säästöä lähes 150€ vuoteen. :tup:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
Osallistumista kilpailuun annat luvan ottaa yhteyttä.
Huoleton premium 100mb 24kk, 19.90e/kk
Tilasin.
Soneralta vastatarjous samahinta 100mbs liittymä.otin kuitenkin 50mbs 17.90e/kk (600minpuh ja 600viestit) kun pärjään silläkin.
Eli kannatti "vaihtaa"
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
135
Onko jollakin mennyt hyvinkin kauan ennenkuin alkaa bonusway alla näkymään? Pistin tarpeettoman numeron siirtymään moille, mutta tuntienkaan jälkeen bonuswayssa ei näy kuin klikkaukset alla.
Itse tein eilen siirron ja ei näy vieläkään joten olisiko jotain ruuhkaa päällä. Toivottavasti viimeistään bonusway aspan kautta tuon saa kitistyä jos ei muuten ala ilmestymään.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
83
Virallisestihan sen pitäisi tulla 24h kuluessa mutta kyllä mulle on yleensä nopeemmin. Jos on selaimessa adblockereita tai jotain keksintappoaddoneita ja tracking estoja niin se useimmiten on syynä epäonnistumiseen, silloin ei mene tieto Moille että oot käyttänyt Bonuswayta.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 909
Saunalahti Huoleton Premium
Kuvaus: Huoleton Premium 24kk ajan 19,90e/kk
Linkki: Verkkokauppa

Saunalahti Huoleton Premium 50M
Kuvaus: Huoleton Premium 50M 12kk ajan 18,90e/kk
Linkki: Verkkokauppa

Saunalahti Huoleton 4G
Kuvaus: Huoleton 4G 12kk ajan 14,90e/kk
Linkki: Verkkokauppa

Saunalahti Tarkka 1M
Kuvaus: Tarkka 1M 12kk ajan 7,90e/kk
Linkki: Verkkokauppa

Saunalahti Mobiililaajakaista 4G
Kuvaus: Mobiililaajakaista 4G 12 kk 14,90 e/kk
Linkki: Verkkokauppa

Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Super
Kuvaus: Mobiililaajakaista 4G Super -liittymä 24 kuukautta 16,90 e/kk hintaan. Etu on voimassa asiakkaille, joilla on Elisan 4G-verkossa toimiva puheliittymä.
Linkki: Verkkokauppa
Noi koodit ei toimi enään
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
135
Virallisestihan sen pitäisi tulla 24h kuluessa mutta kyllä mulle on yleensä nopeemmin. Jos on selaimessa adblockereita tai jotain keksintappoaddoneita ja tracking estoja niin se useimmiten on syynä epäonnistumiseen, silloin ei mene tieto Moille että oot käyttänyt Bonuswayta.
Itse laitoin malttamattomana bonuswayn aspaan viestiä ja välittivät tiedon puuttuvasta bonuksesta edelleen Moille. Eiköhän se sieltä toivottavasti ilmestyi...
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 089
Oon nyt odottanut 4h eikä vieläkään näy, meniköhän jotain pieleen..
Sen ainakin sanoisin vinkiksi, että jos joku meinaa vielä hyödyntää Bonusway-juttuja, disabloisin ensin varmuuden vuoksi selaimen adblocker-pluginin väliaikaisesti kokonaan. Sitten kauppojen jälkeen vain adblockeri takaisin päälle.

Pelkkä saittikohtainen käytöstäpoisto ei välttämättä riitä, kun se saattaa silti blokata träkkäyscookieita.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
93
Elisan huoleton 26,90€ muuttui itsellä moille vaihdon jälkeen 14,90€ 24kk. Kuulemma paras tarjous, kun käytän nettiä paljon.

Kannatti, vaikkei 9,90€/kk saanutkaan. :kippis:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 838
Viestejä
4 210 528
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom