Liittymät

Liittynyt
14.06.2024
Viestejä
16
Vaihtui. Ei ole ennen tarvinnut näitä maksaa tai ovat hyvittäneet koko summan ensimmäisella laskulla.
Nykyisin ne ei Elisalla ainakaan normaalisti hyvitä. Sanovat vain että, järjestelmä veloittaa maksun automaattisesti ja lisätään laskulle. Nythän ne on korottanut ainakin avausmaksua. Jos tuo avausmaksu on sama kuin liittymän vaihto maksu niin onhan tuo noin 10€ tietysti enemmän kuin mitä oli vielä jokin aika sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Onkos Elisa muuttanut winback käytänteitään? Viimeksi kun poikien liittymät kilpailutin niin heti ekassa viestissä oli tarjous. Nyt omassa huoleton 300M on tarjous päätymässä kuun lopussa ja laitoin NumSin Moille ja tuli vain viesti "vastaa tähän A niin soitamme sinulle tai vastaa B niin soitamme klo16 jälkeen". No jään toki odottelemaan vielä tarjousta.

Jännä kyllä, että viimeiset pari vuotta on Elisa laittanu viestiä tarjouksen päättyessä että jatkamme etuhintaasi seuraavat 12kk

E: n.5min tän viestin jälkeen tulikin Elisalta tarjous: huoleton 200M 23,99€/kk. Nykyinen siis 300M 21,99€/kk
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.10.2018
Viestejä
70
Onkos Elisa muuttanut winback käytänteitään? Viimeksi kun poikien liittymät kilpailutin niin heti ekassa viestissä oli tarjous. Nyt omassa huoleton 300M on tarjous päätymässä kuun lopussa ja laitoin NumSin Moille ja tuli vain viesti "vastaa tähän A niin soitamme sinulle tai vastaa B niin soitamme klo16 jälkeen". No jään toki odottelemaan vielä tarjousta.

Jännä kyllä, että viimeiset pari vuotta on Elisa laittanu viestiä tarjouksen päättyessä että jatkamme etuhintaasi seuraavat 12kk
Tarkistitko poikien puhelimista. Itsellä tuli sama viesti minun kännykkään mutta 17,99 ja 16,99 tarjoukset tuli vaan lapsen puhelimeen eli käyttäjälle ei minulle. Tämän takia meinasin itse missata tarjoukset mutta sattumoisin katsoin tytön puhelimesta siirtopäivänä ja kerkesin vastata siihen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Tarkistitko poikien puhelimista. Itsellä tuli sama viesti minun kännykkään mutta 17,99 ja 16,99 tarjoukset tuli vaan lapsen puhelimeen eli käyttäjälle ei minulle. Tämän takia meinasin itse missata tarjoukset mutta sattumoisin katsoin tytön puhelimesta siirtopäivänä ja kerkesin vastata siihen
Mun liittymään ne tarjoukset tuli poikien liittymistä. Näköjään kun katoin viestihistoriasta niin viime vuoden helmikuussa Tarkka100M tarjous 10,99€/kk ja tän vuoden tammikuussa tuo minkä olen omaan liittymään myös saanu "jatkamme etuhintaasi" koskien poikien liittymiä.

No odotellaan vielä parempia tarjouksia omaan liittymään :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 089
Viestejä
4 298 722
Jäsenet
71 773
Uusin jäsen
w9ndz

Hinta.fi

Ylös Bottom