Liittymät

Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?
moi aktivointi.PNG
 

Mco

Liittynyt
09.11.2021
Viestejä
281
Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?
Kestää. Liittymän käyttönotto on tarkoitettu sen vahvistamiseen, että sim-kortti on saapunut postissa.
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Kestää. Liittymän käyttönotto on tarkoitettu sen vahvistamiseen, että sim-kortti on saapunut postissa.
Ookkei, eli tuolle ei tarvitse tehdä mitään. Täytynee odotella kärsivällisesti. Toivottavasti huomenna tulee ensimmäinen yhteydenotto Telialta. :thumbsup:
 
Liittynyt
29.03.2021
Viestejä
170
Te jotka olette vaihtaneet Elisa/DNA/Telia --> Moi:lle, niin kestääkö aina useampi päivä kunnes Elisa/DNA/Telia reagoi ja laittaa vastatarjousta tulemaan? Tilasin lauantaina ton Moin 15€/kk liittymän ja ei oo vielä Telialta kuulunut mitään. Mietin vaatiiko tämä Moi jotain toimenpiteitä, että numeronsiirto lähtee etenemään ihan normaalisti? Tarvitseeko kuvassa näkyvä "ota liittymä käyttöön" aktivointi suorittaa, jotta alkaa tapahtumaan?
Juuri olin kysymässä samaa. Vaihdoin tänään Telialta Moille, tarkoituksena pysyä Telialla tarttumalla winback-tarjoukseen. Tuo erillinen liittymän ”käyttöönotto” on minulle uusi juttu. En muista että olisi aikaisemmin liittymää vaihtaessa tullut eteen. Mutta sitä ei siis tarvitse tehdä, vaan Telialta pitäisi ilmankin käyttöönottoa tulla vastatarjous?
Mikäli vastatarjousta ei jostain syystä ala kuulumaan, onko Telialla joku yleinen winback-numero johon voi soittaa? Vai pitääkö se soittopyyntötekstari saada, ennen kuin voi vastatarjousta pyytää?
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Juuri olin kysymässä samaa. Vaihdoin tänään Telialta Moille, tarkoituksena pysyä Telialla tarttumalla winback-tarjoukseen. Tuo erillinen liittymän ”käyttöönotto” on minulle uusi juttu. En muista että olisi aikaisemmin liittymää vaihtaessa tullut eteen. Mutta sitä ei siis tarvitse tehdä, vaan Telialta pitäisi ilmankin käyttöönottoa tulla vastatarjous?
Mikäli vastatarjousta ei jostain syystä ala kuulumaan, onko Telialla joku yleinen winback-numero johon voi soittaa? Vai pitääkö se soittopyyntötekstari saada, ennen kuin voi vastatarjousta pyytää?
Kalaktor oli vähän aikaisemmin tehnyt saman siirron Telialta -> Moille. Kysyin häneltä aikaisemmin tuota Telian puhelinnumeroa, josta hän sai yhteydenoton.

Telian numero oli tuo 0800191191.

Minulla meni Telian yhteydenottoon se kolmisen päivää, maanantaina laitoin numeron siirtymään ja torstaina tuli ensimmäinen viesti.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 611
Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Ei mitään uutta. Siksi siirto tulisi laittaa tapahtumaan sen määräajan jälkeen. Dna harrastaa määräaikaisia, elisa lupaa kiinteää hintaa toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
334
Ei varmaan vaikuta juuri mihinkään, mutta itse en saanut reilu kuukausi sitten Elisalta minkäänlaista viestiä / yhteydenottoa kun pojan liittymän tarjous oli loppumassa ja laitoin siirron Moille...
Kaikki markkinoinnit yms. on sallittu ja vaikka aikaisempina kertoina / vuosina on tullut useita viestejä tai soittoja...
En tiedä sitten eikö minun asiakkuus enää kiinnostanut tms. vaikka tosin kolme liittymää Elisalle olikin jäämässä.
Soitin kuitenkin itse päivää ennen kuin liittymän piti vaihtua Moille, myyntipalveluun ja kyselin haluaako jotain tarjota kun mitään ei ole kuulunut vai annetaanko liittymän siirtyä?!?
Sieltä sain samantien edelliseen sopimukseen eurolla korotetun hinnan ja jatkoin sillä...
Kaiketi siis ihan tuurista ja tähtien asennosta kiinni milloin tarjoaa ja mitä jos milloinkaan.
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
129
Eilen laitoin siirron DNA -> Elisa.
DNA muisti kertoa, että veloittavat mahdolliset kulut kesken määriksen vaihdosta (siirto 22.12).
Tämä on juuri se syy että DNA.ta halutaan välttää aina kuin mahdollista. Ja DNA ampuu itseään polveen joka kerta kun pitää määräaikaisuudesta väkisin kiinni. Edes MOI joka on osa DNAta ei ryhdy tuohon määräaikaisuuteen, ainakaan vielä...
 
Liittynyt
29.03.2021
Viestejä
170
Ookkei, eli tuolle ei tarvitse tehdä mitään. Täytynee odotella kärsivällisesti. Toivottavasti huomenna tulee ensimmäinen yhteydenotto Telialta. :thumbsup:
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Joko on Teliasta kuulunut? Itse vaihdoin Teliasta Moille tiistaina, mutta vielä ei yhteydenottoa ole tullut Telialta.
Juu! Mulla homma siis meni näin. Tilasin Moin liittymän pe-la yönä (24.-25.) Sain Telialta ensimmäisen viestin 29.11. keskiviikkona n. Klo 10:30. Samana päivänä pari tuntia myöhemmin tuli ensimmäinen varsinainen tarjous 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut mitenkään. Odotin ja tänään torstaina tismalleen samat setit 2 samanlaista tekstiviestiä, joista ensimmäinen "jää meille..soita numeroon x" ja toinen 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut, jäin odottamaan parempaa tarjousta / suunnittelin soittavani heille töiden jälkeen. Loppujen lopuksi he itse soittivat numerosta +35820690400 ja kysyivät lyhyesti tilanteesta ja sanoin että olen odottanut heiltä parempaa tarjousta. Sieltä sitten reipas kaveri tarjosi suorilta 17.99€/kk + 50€ lidl lahjakorttia. Tarjoushinta voimassa sen 12kk ja tietysti ei ole määräaikainen sopimus. Ei käryä miten pitkään tämä kampanja on voimassa.

Voithan kokeilla soittaa heille 0800191191 (tekstiviestissä ollut numero) tai tohon +35820690400, josta he itse soittivat mulle.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
57
Itsekin laitoin viime viikolla Telialta Moille siirron. Viestillä tarjottiin 21.99e liittymää, mutta sitten soittivat ja löivät suoraan käteen tuon 17.99e liittymän Lidlin 50e lahjakortilla. Vajaa viikko meni soitossa.
 
Liittynyt
29.03.2021
Viestejä
170
Juu! Mulla homma siis meni näin. Tilasin Moin liittymän pe-la yönä (24.-25.) Sain Telialta ensimmäisen viestin 29.11. keskiviikkona n. Klo 10:30. Samana päivänä pari tuntia myöhemmin tuli ensimmäinen varsinainen tarjous 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut mitenkään. Odotin ja tänään torstaina tismalleen samat setit 2 samanlaista tekstiviestiä, joista ensimmäinen "jää meille..soita numeroon x" ja toinen 21.99€/kk + 30€ lidl lahjakortti. En reagoinut, jäin odottamaan parempaa tarjousta / suunnittelin soittavani heille töiden jälkeen. Loppujen lopuksi he itse soittivat numerosta +35820690400 ja kysyivät lyhyesti tilanteesta ja sanoin että olen odottanut heiltä parempaa tarjousta. Sieltä sitten reipas kaveri tarjosi suorilta 17.99€/kk + 50€ lidl lahjakorttia. Tarjoushinta voimassa sen 12kk ja tietysti ei ole määräaikainen sopimus. Ei käryä miten pitkään tämä kampanja on voimassa.

Voithan kokeilla soittaa heille 0800191191 (tekstiviestissä ollut numero) tai tohon +35820690400, josta he itse soittivat mulle.
Jees, kiitos tiedoista. Itsellä vasta kaksi arkipäivää kulunut, niin odottelen nyt huomiseen keskipäivään asti vielä, ennen kuin itse soitan.
 
Liittynyt
25.06.2020
Viestejä
14
Vastaan itselleni, vielä tarjoavat tätä.
Kauan meni että tuo tarjous tipahti, tänään vielä aikaa vastaa itellä tohon 17.99€ ja 70€ lahjakortti, liittymä siirtymässä maanantaina pois elisalta niin mietin et tuleeks viel toi 16.99€ tarjous ku kaverilla se naamioitii black friday tarjoukseksi
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
507
Tuli vaihdettua Telialta -> DNAlle. Kummatkin jotain 5G 300M liittymiä, mutta 4G puhelin vielä käytössä. Iltaisin telian kaistat on niin tukossa että sai noin 17Mbps, Aamulla ja päivällä jotain 80-20 Mbps väliltä ja yöllä noin 150 Mbps.
Saa nähdä onko dna sen parempi, mutta tämä ainakin alkuun vaikuttaa paremmalta.
EDIT: DNA ilta aikaan noin samoja 20Mbps lukemia kuin teliallakin :facepalm:
Teliapls.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2021
Viestejä
170
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:

Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.

No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.

Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 556
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:

Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.

No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.

Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
Kokeilisin vain uudestaan. Mulla on käynyt samoin joskus ja seuraavalla yrityksellä meni ihan normaalisti läpi. Ei tosin ollut Telia kyseessä.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 865
Vaihdoin Telialta Moille kolme päivää sitten. Tänään tuli Moilta seuraava s-posti:

Emme voineet toteuttaa numeronsiirtoa tilaamallesi liittymänumerolle, koska numerolla ei ole voimassa olevaa viestintäpalvelusopimusta. Mikäli olet irtisanonut liittymäsi edellisellä operaattorilla ennen siirtoa Moille, ei numero enää ole hallussasi eikä sitä näin ollen voida siirtää. Jos taas kyseessä on prepaid-numero, tulee nykyisen operaattorin rekisteröidä se ensin. Voit kysyä asiasta tarkemmin nykyiseltä operaattoriltasi.

No, kysyin nykyiseltä operaattorilta eli Telialta, jonka chat-asiakaspalvelija sanoi ”kaiken olevan kunnossa”, ja että viestintäpalvelusopimukseni on voimassa. Epäili vian olevan Moi:n päässä. Kun kysyin, näenkö mistään konkreettisesti,että minulla on tuo viestintäpalvelusopimus (jotta voisin sen Moille osoittaa), sanoi aspa että en.

Osaako joku kommentoida yllä olevaan raivostuttavaan tilanteeseen? Onko todennäköistä, että vika on siellä Moi:n päässä, vai voiko nykyisestä Telian sopimuksesta puuttua joku täppä jostain viestintäsopimuskohdasta? Sinänsä en oikein luota tuohon Telian aspaan, joka tuntui olevan aivan pihalla. Aluksi ohjeisti katsomaan asian puhelimen asetuksista, mutta pitkän viiveen jälkeen sanoi että sori ei sitä näekään asetuksista.
Näet vaikka Minun Teliasta. Kun se on käytännössä sama asia kun se liittymäsopimus.
 
Liittynyt
29.03.2021
Viestejä
170
Näet vaikka Minun Teliasta. Kun se on käytännössä sama asia kun se liittymäsopimus.
Okei, mulla näkyy liittymä normaalisti voimassa olevana Minun Teliassa. Silloin siis kaiken järjen mukaan vika on ollut Moilla. Ei muuta kuin uutta sopparia tekemään sitten. Taidan tehdä varmuuden vuoksi Elisalle tällä kertaa.
 
Liittynyt
29.03.2021
Viestejä
170
Jatkokysymys aiheeseen liittyen: Elisalla saa netistä vain 5g-liitymiä. Rajaton 200M on 29,99e/kk. Avausmaksu on 8,99e. Jos ja kun jään Telialle eikä liittymä siirry Elisalle, jääkö tuo avausmaksu maksettavaksi? Moillahan se 5e hyvitetään jos siirtoa ei tapahdu.
Edit: Näyttää saavan myös 4g:n, mutta siinä sama 8,99e avausmaksu.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
325
Jatkokysymys aiheeseen liittyen: Elisalla saa netistä vain 5g-liitymiä. Rajaton 200M on 29,99e/kk. Avausmaksu on 8,99e. Jos ja kun jään Telialle eikä liittymä siirry Elisalle, jääkö tuo avausmaksu maksettavaksi? Moillahan se 5e hyvitetään jos siirtoa ei tapahdu.
Edit: Näyttää saavan myös 4g:n, mutta siinä sama 8,99e avausmaksu.
Jos liittymäsopimus ei astu voimaan ts. liittymä ei siirry Elisalle niin ei Elisa siitä mitään voi velottaa.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
723
Tänään sitten puljattu NUMSI takaisin pojan liittymässä Telialle. Ensin tuli tekstari ja muutaman tunnin päästä sieltä soitettiin.
(Laitettiin siirtymään Moille alkuviikolla):

Rajaton 200M 17,99+30 e Lidl lahjakortti.

Ennen sitä ei mitään tsäänssiä saada edullisemmin, 27 e oli "paras" tarjous ja ilman lahjakorttia... Ja kauheeta itkua ja valittelua tuokin.

On tää yhtä pelleilyä mutta itsepä operaattorit ovat ongelmansa aiheuttaneet :facepalm:
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Tänään ehdin viimein vastata DNA:n soittoon ja nykyinen liittymä nyt jatkuu 18.99€/kk.
Saas nähdä miten laskutus menee, kun nykyinen sopimus tosiaan päättyy 22.12 ja sähköpostiin tulleessa uudessa sopimuksessa on alkamispäivä 1.12.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 865
Tänään ehdin viimein vastata DNA:n soittoon ja nykyinen liittymä nyt jatkuu 18.99€/kk.
Saas nähdä miten laskutus menee, kun nykyinen sopimus tosiaan päättyy 22.12 ja sähköpostiin tulleessa uudessa sopimuksessa on alkamispäivä 1.12.
No eikös sitä ois ihan kannattanu kysyä? :rolleyes:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
724
Onko kukaan saanu Multi-Simiin mitään tarjousta vai onko toi eka kuukausi ilmaseks, jatkossa 7,9e/kk (DNA:lla) paras mitä tarjoovat
 

nbzero

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
108
Onko kukaan saanu Multi-Simiin mitään tarjousta vai onko toi eka kuukausi ilmaseks, jatkossa 7,9e/kk (DNA:lla) paras mitä tarjoovat
Juuri tämän luettuani osui silmään Elisan mainos multisimistä, 3,99e/kk. Tuota mainostetaan lähinnä älykelloon, en tiedä mikä käyttötarkoitus sulla sille oli.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
724
Juuri tämän luettuani osui silmään Elisan mainos multisimistä, 3,99e/kk. Tuota mainostetaan lähinnä älykelloon, en tiedä mikä käyttötarkoitus sulla sille oli.
Älykelloon tarkoitus tuo ottaa mutta mitään alennuksia ei DNA ole heltynyt tuon hintaan antamaan
 
Liittynyt
29.03.2021
Viestejä
170
Tein lauantaina siirron Telialta Elisalle. Nyt maanantaiaamuna tuli Telialta winback-viesti, johon sai tekstarilla tilattua soiton Telialta. Tekstarin jälkeen soittivat melkein heti. Tarjouksena 4g 200M edelleen 17,99ekk vuodeksi + Lidl 30e lahjakortti. Kokeilin 50e lahjakorttia, mutta ainakin väitti että näiden jakaminen on päättynyt marraskuun lopussa. Kuitenkin 50e lahjakortin saisi, jos vaihtaisi selkeästi kalliimpaan 5g liittymään.

Oli miten oli, hyvä diili. Onhan tämä vähän koomista että tuo winback-puljaus pitää vuosittain tehdä parhaan tarjouksen saamiseksi, mutta eipä tuo nyt suuri vaiva ole.
 
Liittynyt
22.11.2019
Viestejä
31
Laitoin viime viikon alussa Telia Dotin siirtymään Elisalle, mutta vielä ei ole kuulunut mitään, en tiedä tarjoavatko edes noihin mitään, pystyvätkö edes tarjomaan mitään normi liittymää kun on Dot kortti? Parin päivän päästä aukeaa uusi liittymä.
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Laitoin viime viikon alussa Telia Dotin siirtymään Elisalle, mutta vielä ei ole kuulunut mitään, en tiedä tarjoavatko edes noihin mitään, pystyvätkö edes tarjomaan mitään normi liittymää kun on Dot kortti? Parin päivän päästä aukeaa uusi liittymä.
En osaa sanoa miten nämä winback tarjoukset toimivat vai toimivatko ollenkaan Telia Dot liittymän kohdalla. Voithan soittaa Telialle ja kysyä haluavatko antaa mitään vastatarjousta? Näissä Telian lähettämissä "jää meille" tekstiviesteissä oli heidän puhelinnumero 0800191191, johon pyysivät soittamaan. Ehkä tuohon soittamalla saisit vastauksia?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 372
Tänne on ainakin Dotista numeroa pois siirrettäessä Telialta soiteltu ja tarjottu "oikean" Telian liittymää.
 
Liittynyt
23.03.2019
Viestejä
165
Vaihdoin MOIn 15€ perusliittymään ja tässä pari päivää sitten tuli mykkä soitto . Kun ei mitään kuulunut niin ajattelin, että häirikköpuhelu ja löin luurin kiinni . Oli DNA soitellut perään.
Kävin liikkeessä ohimennen kyselemässä mitäs ne halusi tarjota ja vastaus oli 5G liittymää hintaan 29.90€ . Kieltäydyin kohteliaasti ja kysyin mitä 4G maksaisi jos pysyn asiakkaana. Vastaus oli että saman hintainen " Kaikki liittymät ne on nykyään kolmekymppiä"
Semmosta winbäkkiä omalla kohdalla mitä nyt osasinkin odottaa
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Vaihdoin MOIn 15€ perusliittymään ja tässä pari päivää sitten tuli mykkä soitto . Kun ei mitään kuulunut niin ajattelin, että häirikköpuhelu ja löin luurin kiinni . Oli DNA soitellut perään.
Kävin liikkeessä ohimennen kyselemässä mitäs ne halusi tarjota ja vastaus oli 5G liittymää hintaan 29.90€ . Kieltäydyin kohteliaasti ja kysyin mitä 4G maksaisi jos pysyn asiakkaana. Vastaus oli että saman hintainen " Kaikki liittymät ne on nykyään kolmekymppiä"
Semmosta winbäkkiä omalla kohdalla mitä nyt osasinkin odottaa
kuulostaa siltä ettei tainnut olla winbacki :D
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 384
Vaihdoin MOIn 15€ perusliittymään ja tässä pari päivää sitten tuli mykkä soitto . Kun ei mitään kuulunut niin ajattelin, että häirikköpuhelu ja löin luurin kiinni . Oli DNA soitellut perään.
Kävin liikkeessä ohimennen kyselemässä mitäs ne halusi tarjota ja vastaus oli 5G liittymää hintaan 29.90€ . Kieltäydyin kohteliaasti ja kysyin mitä 4G maksaisi jos pysyn asiakkaana. Vastaus oli että saman hintainen " Kaikki liittymät ne on nykyään kolmekymppiä"
Semmosta winbäkkiä omalla kohdalla mitä nyt osasinkin odottaa
Kyllä siellä 10 megan 4G pitäisi löytyä alle 15£ kk, aiemmin oli alimmillaan 11,99€ kk. Ja siis ihan kaupastakin ja ilman siirtojakin.

Moille on DNA:lta turha vaihtaa, samaa firmaa, paras tarjous aina kun vaihtaa telian tai Elisan suuntaan!
 
Liittynyt
23.03.2019
Viestejä
165
Mystistä kun laitan Telian salainen puhelinliittymä tarjous kohtaan oman numeron niin läpsähtää ruutuun "Koska sinulla on meiltä puhelinliittymä, saat nettiliittymän vaikkapa tablettiin tai reitittimeen muita edullisemmin"
Ei siis näytä mitään tarjousta puhelinliittymiin vaikkei minulla ole Telialla yhtään liittymää
 
Liittynyt
21.06.2018
Viestejä
19
Onko kokemuksia, että Moin saisi takaisin edes tuohon 9€ hintaan, jos on vaihtanut pois. Elisalta tulee vähän väliä tarjouksia, vaikka numero on jo siirtynyt aikoja sitten, mutta tuleeko toisin päin? Kaveri vaihtoi Moin Elisalle ja sille ei tullut mitään, mietin olisiko Moilla joku Winback-numero, josta voisi kysyä?

Onko Moi pitänyt 6€ hinnan voimassa vanhoille asiakkaille? Mietin, että muuttuuko 9€ simmi jossain välissä tuohon 15€ vai onko syytä pitää tästä kiinni eikä edes kokeilla kikkailuja. Täällähän jossain välissä oli kai saanut Moilta winbackina 9€ rajattoman liittymän, muttei taida enää saada?
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
408
Vaimon liittymä Telialla. Onkohan merkitystä, laittaako siirron Elisalle vai Moille, jos haluaa tuon 17,99€ +50€ lahjakortti?

Itse odottelen edelleen kesällä avaamani liittymän lahjakorttia. Ei tunnu auttavan, vaikka ottaa yhteyttä. Aina luvataan laittaa eteenpäin ja sitten taas hiljaisuus...
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
34
Ei voi kuin ihmetellä operaattoreiden toimintalogiikkaa asiakassuhteiden jatkuvuuden kannalta - eikö olisi kuitenkin helpompaa tarjota se parempi jatkotarjous nyky-asiakkaalle ilman asiakkaan "pompottelua" operaattorilta toiselle. En tiedä kuka tässä voittaa...

Oliko joku kokeillut soittaa suoraan (esim DNA:n) winback-numeroon ilman siirtoruljanssia - antavatko tarjouksen suorilta?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 041
Ei voi kuin ihmetellä operaattoreiden toimintalogiikkaa asiakassuhteiden jatkuvuuden kannalta - eikö olisi kuitenkin helpompaa tarjota se parempi jatkotarjous nyky-asiakkaalle ilman asiakkaan "pompottelua" operaattorilta toiselle. En tiedä kuka tässä voittaa...

Oliko joku kokeillut soittaa suoraan (esim DNA:n) winback-numeroon ilman siirtoruljanssia - antavatko tarjouksen suorilta?
valtaosa ei (eri syistä) tee liittymilleen mitään (kuten vaihda/kilpailuta), parempi siis hilata tämän massan hintoja ylöspäin pikkuhiljaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 374
Ei voi kuin ihmetellä operaattoreiden toimintalogiikkaa asiakassuhteiden jatkuvuuden kannalta - eikö olisi kuitenkin helpompaa tarjota se parempi jatkotarjous nyky-asiakkaalle ilman asiakkaan "pompottelua" operaattorilta toiselle. En tiedä kuka tässä voittaa...

Oliko joku kokeillut soittaa suoraan (esim DNA:n) winback-numeroon ilman siirtoruljanssia - antavatko tarjouksen suorilta?
Viime vuodet on tullut elisalta kaikkiin liittymiini automaagiset jatkotarjoukset. 7€ - 9€ rajattomia liittymiä perheellä useampia.

Aiempina vuosina käväisin aina välillä moilla. Kai ne kyllästyi ja merkkasi johonkin listaan että ei tämä pysy asiakkaana jos hinnat nousee :p
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
120
No huh huh, miten reilu tarjous! Liittymä rajattomalla 100 M netillä kahdeksi vuodeksi hintaan 10,99 €/kk (jonka jälkeen 24,99 €/kk) - kylkiäisenä vielä 50 € K-lahjakortti. Tee tilaus 8.12. mennessä ja siirrä MOI-liittymäsi kotimaiselle Elisalle osoitteessa elisa.fi/etu tai soita numeroon 0800 939393. T. Elisa | Hallinnoi markkinointilupia: elisa.fi/luvat1 , OmaElisa-sovelluksessa tai asiakaspalvelussa elisa.fi/yhteydenotto
Tämmönen tarjous tuli Elisalta MOI:n liittymälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 970
Viestejä
4 295 058
Jäsenet
71 757
Uusin jäsen
jeetro

Hinta.fi

Ylös Bottom