Liittymät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Sitä mietin, että voiko perua, kun määräaikainen sopimus ei ole vielä edes alkanut dna:lla. Mutta valitettavasti en kyllä itse tiedä kuinka menee asia.

Kannattaa varmaan dna:lta tosiaan kysyä, että paljonko "sopimussakko" on.


Näköjään kannattaa ostaa netin kautta, tai muuten vaan välttää dna:n määräaikaista. Telialla ja Elisalla ei onneksi ole niitä.

Edit:
Muistaakseni Elisan tekstarissa olisi ollut, että peruvat myös määräaikaisen liittymäsopimuksen. Mulla vaan puhelin vaihtui, niin ei ole enää sitä tekstaria.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 262
Sitä mietin, että voiko perua, kun määräaikainen sopimus ei ole vielä edes alkanut dna:lla. Mutta valitettavasti en kyllä itse tiedä kuinka menee asia.

Kannattaa varmaan dna:lta tosiaan kysyä, että paljonko "sopimussakko" on.


Näköjään kannattaa ostaa netin kautta, tai muuten vaan välttää dna:n määräaikaista. Telialla ja Elisalla ei onneksi ole niitä.

Edit:
Muistaakseni Elisan tekstarissa olisi ollut, että peruvat myös määräaikaisen liittymäsopimuksen. Mulla vaan puhelin vaihtui, niin ei ole enää sitä tekstaria.
Kyllä toinen operaattori voi sen perumisen tehdä vaikka olisi määräaikainen voimassa, mutta kulut siitä jäävät silti asiakkaalle, kun harvemmin määräaikaista kuluitta saa suljettua.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
314
Otin viime viikolla DNA liikkeessä määräaikaisen sopimuksen liittymälle 300m hintaan 20,99€/kk. Tänään kuitenkin tuli hyvä winback Elisalta, mutta mietin onko tuota DNA määräaikaista mahdollista perua ilman, että joutuu maksamaan jotain sanktioita. Onko kokemuksia tällaisesta tilanteesta?
Voit tarttua tuohon winbackkiin ilman sopimussakkoa. Uusi operaattori ei saa periä sopimussakkoa ennen kuin yhteys on käytössä. Tässä vielä linkki kkv:n sivuille asiasta.

1666269590911.png
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 612
Siirto tehty 14.10 MOI:lle Elisalta ja tähän asti tullu viestit.

- 18.10 "Olet meille tärkeä, soita ja hanki 5G"
- 19.10 "150M 17.99e/kk 12kk ja jälkeenpäin soita meille" ja tämä tarjous loppuu 23.55 20.10
- 20.10 tänään tuli soitto ja sano, että olisi huolettoman 200M samaan hintaan kuin yllä. Kyselin lahjakorteista niin ei ole.

Annetaan nyt vielä katsoa pari päivää, kun ei ole vielä MOI:n siirtopäivää edes tullut.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 900
Elisalta Moille Tarkka 100M, vain datakäyttöä 170 - 200 Gt/kk, ja jonka 5,90 e -tarjous ehti loppua 15.10. eli hinta tällä hetkellä 24,90 e.

13.10. Moi aktivoitu
18.10. Elisalta viesti lähtevään numeroon: Huoleton 200M 16,99 e/kk kahdeksi vuodeksi ja 60 e Elisa-lahjakortti, soita 080093866 jos haluat kuulla lisää, voimassa vain tänään
19.10. päivällä Moi ilmoittaa siirron tapahtuman 21.10.
19.10. illalla Elisalta viesti asiakkuuden yhteysnumeroon: päivitä numero xxx Tarkka 5G 300M -liittymäksi vain 29,90 e/kk vuoden ajan, voimassa 26.10. asti

Minulla on siis useampi liittymä Elisalla ja ns. yhteysnumero ei ole siirtymässä minnekään. Eli kovin tiukasti Elisa ei tästä liittymästä pidä kiinni kun vain yksi winback-yritys. Täytynee soittaa myöhemmin tänään 18.10. annettun numeroon. Varmaan winbackit ja yleinen mainostus tapahtuvat eri järjestelmistä mutta ei tuo oikein hyvää kuvaa anna ettei tieto kulje talon sisällä.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
64
Elisa Tarkka 100M -> Moi Potti siirto menossa. Eilisessä viestissä pyydettiin soittamaan ja tänään tuli viesti jossa tarjottiin Tarkka 100M 8,99€/12kk. Odotellaan paraneeko tarjoukset.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 355
Nyt tuli Elisalta winback-tarjous itsellekkin.

Sama kuin muillakin, eli:
”Älä lähde! Saat 60 euron Elisan lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 16,99€/kk (norm. 31,99€/kk).”

Ja kun vertaillaan niin huom tossa siis rajattomat puhelut mukana.

Päätin ottaa tuon pidemmän sopimusjakson vuoksi, Telialla olisi ollut vain 12kk.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 900
Eli kovin tiukasti Elisa ei tästä liittymästä pidä kiinni kun vain yksi winback-yritys. Täytynee soittaa myöhemmin tänään 18.10. annettun numeroon.
Soitin vasta reilu tunti ennen siirtoa. Tarjolla oli vain
1) Huoleton 200M euron kalliimmalla ja ilman 60 e lahjakorttia kuin päivän voimassa olleessa tekstiviestitarjouksessa
2) Jos olisin päivittänyt Elisa Viihteen kympin hintaisen tilaukseni premiumiksi jossa tulee myös digiboksi, niin sitten olisi Tarkka 100M irronnut 8,99 e/kk vuodeksi

Tämä myyjä katsoi datakäyttöäni ja oli tietävinään että siirryn Moin 18 e liittymään eikä tahtonut uskoa että olen tilannut halvemman koska dataa alan käyttää muuta kautta. Mikä onkin totta kun Tarkkaa en saanut. Ei tullut soiton jälkeen "kerro kuinka onnistuimme" -tekstiviestiä tällä kertaa :)

Onkohan Moille tulossa Mobiilivarmenne kun sellainen merkintä on SIM-kortin kehyksessä vai onko niillä nykyisin yhteiset kortit DNA:n kanssa kääntöpuolen painatusta lukuunottamatta?
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
66
Siiryin siis Elisalle 200M Tarkka 7,99€. No nyt tuli Moin hyvityslasku ~7€? palauttaako ne summan kortille vai ei? En löytänyt mistään hakemalla tietoa. Elisa ei palauttanut hyvityslaskua viime toukokuussa - eikä nyt lokakuuussa enää sitä hyvittänyt ekassa laskussa. Elisalla ei ollut automaattista korttiveloitusta johon Moi pystyisi sen palauttamaan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
635
Nyt tuli Elisalta winback-tarjous itsellekkin.

Sama kuin muillakin, eli:
”Älä lähde! Saat 60 euron Elisan lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 16,99€/kk (norm. 31,99€/kk).”

Ja kun vertaillaan niin huom tossa siis rajattomat puhelut mukana.

Päätin ottaa tuon pidemmän sopimusjakson vuoksi, Telialla olisi ollut vain 12kk.

Näitä on nyt tuntunut tulleen, ja harmittaa, että kaverin kanssa about samaan aikaan kilpailutimme, mutta minulle ilmoitettiin suoraan, että parempaan ei pystytä kuin 18,99€, 30€ lahjakortti ja 7,99€ kertamaksu. Tuosta kertamaksustakin yritin aikani nillittää. 16,99€/60€ -lahjakorttidiilissä ei taida olla kertamaksuakaan. Ehkä otan lahjakorttini ja harkitsen ihan vain tyytymättömyyttäni jollekin toiselle operaattorille siirtymistä lähitulevaisuudessa. Onhan tässä jo parikymmentä vuotta yhteistä taivalta takana.. :)
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
283
Näitä on nyt tuntunut tulleen, ja harmittaa, että kaverin kanssa about samaan aikaan kilpailutimme, mutta minulle ilmoitettiin suoraan, että parempaan ei pystytä kuin 18,99€, 30€ lahjakortti ja 7,99€ kertamaksu. Tuosta kertamaksustakin yritin aikani nillittää. 16,99€/60€ -lahjakorttidiilissä ei taida olla kertamaksuakaan. Ehkä otan lahjakorttini ja harkitsen ihan vain tyytymättömyyttäni jollekin toiselle operaattorille siirtymistä lähitulevaisuudessa. Onhan tässä jo parikymmentä vuotta yhteistä taivalta takana.. :)
Näitä 16,99€/kk Huoleton 150M/200M + 60€ Elisa lahjakortti (hetki sitten 50€ S-ryhmä lahjakortti) diilejä on tullut ihmisille siirron viimeisinä päivinä, kun liittymä on vielä Elisalla. Ja nimenomaan tekstiviestitse tulleita.
Se, että chatissa tai puhelimessa ilmoitetaan, ettei parempaan pystytä, tarkoittaa mahdollisesti sitä asiakaspalvelutilannetta siinä hetkessä. Perstuntumalta nuo tekstiviestitse tulleet winback-tarjoukset ja chatissa/puhelimessa saadut tarjoukset eivät lähtökohtaisesti ole samoja.

Jos liittymä on sulla vielä siirtymässä Elisalta toiselle operaattorille, niin ehkä kannattanee odotella viimeisiin päiviin ennenkuin winback tarjouksen mahdollisesti nappaa kiinni. Tosin kukaanhan ei takaa, että sieltä parempaa tarjousta olisi juuri sulle tulossa, mutta yleisesti tämä lähestymistapa on tuottanut parhaimmat diilit.

Ja jos ainuttakaan tekstiviestitse saapunutta winback tarjousta ei koko siirron aikana ole tullut, niin en pidättäisi hengitystä että sieltä sellainen vielä tulisi siirron loppumetreillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Mulla on käytössä nyt "pääkorttina" Telia 200M 20€/kk. Toisena korttina Elisa 100M mobiilinetti 10€/kk (12kk).

Näyttäisi Telia olevan Speedtestissä nopeampi, mutta eipä tuota nopeuseroa puhelimella oikein huomaa. Telian vaihdan tässä muutaman päivän sisällä Elisa Latausliittymäksi 0€/kk. Täytyy sitten taas vuoden päästä kilpailuttaa tuota mobiilinettiä, kun hinta nousee normaaliksi.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
278
Onko kellään kokemusta voiko Telian Prepaid liittymää kytkeä e-simiin ja jos voi, niin miten ihmeessä se tapahtuu?

Telian sivut kertovat, että jos käytäjällä on jo fyysinen sim sen voi päivittää e-simiin Minun Teliassa. Sinne on jo tunnarit, mutta mitenkähän tuon Prepaidin saa liitettyä Minun Teliaan, vai pitääkö ladata Telia Prepaid lataussovellus ja hoitaa asia sitä kautta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 159
5,9€ Tarkka, ei tullut mitään tekstiviestejä tarjouksen uusimisesta. Olisi mennyt muutaman päivän sisään ’vanhaksi’.

Tänään noin 45 sekunnin puhelu Elisan 0800 numeroon ja suoraan tuli se ~10,82€/kk seuraavat 12kk. En jaksanut vekslata Moi:n kautta. Ei edes yritetty kaupata mitään muuta. Kelpaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 452
En kyllä oikein voisi ajatella vaihtavani Teliaan. Tosin kun juuri tsekkasin muut niin dnan/elisan "tarjoukset" menneet naurettavan surkeiksi, tyyliin 10m 19,99 jne Yhtäkkiä näköjään romahtanut noiden laatu mitä siellä tarjotaan.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
Juu,Elisa chatista Tarkka 100M 21,99e/kk only for you,vastasin vain MOI,MOI!
edit: Eikä myyntinumerostakaan kuin 19,90€,odotellaan BF tai seuraavaa MOI kamppista...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
179
En kyllä oikein voisi ajatella vaihtavani Teliaan. Tosin kun juuri tsekkasin muut niin dnan/elisan "tarjoukset" menneet naurettavan surkeiksi, tyyliin 10m 19,99 jne Yhtäkkiä näköjään romahtanut noiden laatu mitä siellä tarjotaan.
Täytyy myöntää että itse olen vieläkin tyytyväinen Moin winbackiin, eli Moi Rajaton 4G 200M 9€/kk + puhelut ja viestit max +4€. Hinta voimassa 24kk ja itselleni tuo sopii paremmin kuin olisi sopinut Elisa Huoleton 10M hinnalla 9,99€/kk, tai Tarkka 100M 7,99€/kk.

Mutta hyvä että noita on edes tarjouksien aikaan tarjolla eri tarpeisiin. Hinnat tarjousaikojen ulkopuolella eivät toki juuri hymyilytä.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 825
elisa lähetti kirjeen, että Freedomen kk-hinta nousee 2,90€-4,99€, otin tuon tänä vuonna kun se oli ainoa tapa saada pidettyä 100mb nettiliittymä (4G) 10€/kk hinnassa. No nyt alkaa olla suolainen hinta freedomesta jota on yleensä saanut vuodeksi 15€:lla ja tämä vielä kolmelle laitteelle hulluilta päiviltä. 60€/v VPN:stä on aika paljon kun se on Freedome...

Onkos 10€/kk hintaan hyviä nettiliittymiä tarjolla? 50mb riittänee IPTV katseluun jossa tuo on ollut..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 234
elisa lähetti kirjeen, että Freedomen kk-hinta nousee 2,90€-4,99€, otin tuon tänä vuonna kun se oli ainoa tapa saada pidettyä 100mb nettiliittymä (4G) 10€/kk hinnassa. No nyt alkaa olla suolainen hinta freedomesta jota on yleensä saanut vuodeksi 15€:lla ja tämä vielä kolmelle laitteelle hulluilta päiviltä. 60€/v VPN:stä on aika paljon kun se on Freedome...

Onkos 10€/kk hintaan hyviä nettiliittymiä tarjolla? 50mb riittänee IPTV katseluun jossa tuo on ollut..
Jos sinulla on jonkin operaattorin liittymiä/laajakaista, niin silloin kannattaa tutkia/kysyä onko tarjolla ns. kanta-asiakas etuja...
Viimeaikoina on pyörinyt tarjouksia täälläkin noista (hinnat pyörineet kympin molemminpuolin riippuen nopeudesta), mutta koska ovat asiakasetuja, niin "ulkopuolisten" on mahdoton niistä tietää.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 234
Ihan vaan yleisenä infona, näköjään DNA edelleen taistelee vastaan ja jälleen hävinnyt, ei vaan ole tuosta takarajan ylisttämisestä vielä tullut tarkempaa tietoa, että onko maksanut sakkoja vai ei.
DNA kun tekee määräaikaisia soppareita aikas paljon, niin ei tiete halua asiakkaitaan palvella tuolla tavalla...

Korkeimman hallinto-oikeuden valitusluvan hylkäämisen myötä myös DNA:n asiakkaille tulee mahdollisuus tarkastaa helpolla tavalla liittymäsopimuksensa voimassaolo. Mikäli palvelua ei korjata lainmukaiseksi 14.10.2022 mennessä, velvoitetaan DNA maksamaan 100 000 euron uhkasakko sekä 28.10.2022 jälkeen lisäerä 50 000 euroa kultakin täydeltä kahdelta viikolta niin kauan, kunnes velvoite täytetään.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
elisa lähetti kirjeen, että Freedomen kk-hinta nousee 2,90€-4,99€, otin tuon tänä vuonna kun se oli ainoa tapa saada pidettyä 100mb nettiliittymä (4G) 10€/kk hinnassa. No nyt alkaa olla suolainen hinta freedomesta jota on yleensä saanut vuodeksi 15€:lla ja tämä vielä kolmelle laitteelle hulluilta päiviltä. 60€/v VPN:stä on aika paljon kun se on Freedome...

Onkos 10€/kk hintaan hyviä nettiliittymiä tarjolla? 50mb riittänee IPTV katseluun jossa tuo on ollut..
En jaksa uskoa, että nettiliittymäsi hinta on sidottu freedomeen. Eiköhän tuolla 'clousauksella' ole vain tehty lisäkauppaa.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
114
Ihan vaan yleisenä infona, näköjään DNA edelleen taistelee vastaan ja jälleen hävinnyt, ei vaan ole tuosta takarajan ylisttämisestä vielä tullut tarkempaa tietoa, että onko maksanut sakkoja vai ei.
DNA kun tekee määräaikaisia soppareita aikas paljon, niin ei tiete halua asiakkaitaan palvella tuolla tavalla...

Korkeimman hallinto-oikeuden valitusluvan hylkäämisen myötä myös DNA:n asiakkaille tulee mahdollisuus tarkastaa helpolla tavalla liittymäsopimuksensa voimassaolo. Mikäli palvelua ei korjata lainmukaiseksi 14.10.2022 mennessä, velvoitetaan DNA maksamaan 100 000 euron uhkasakko sekä 28.10.2022 jälkeen lisäerä 50 000 euroa kultakin täydeltä kahdelta viikolta niin kauan, kunnes velvoite täytetään.
Nyt se äsken toimi dnalla, tuli tieto heti tekstarilla milloin liittymäni määräaikaisuus päättyy. Huomasin et 5.9 olin näköjään myös yrittänyt samaa, mutta silloin vielä tuli vastaus että mun pitää muuttaa sopimukseni tarkastusasetuksia ja jokin linkki sellaiseen sivustoon. Viestissä oli myös joku 044-alkuinen puh.nro mihin olisi voinut soittaa jos tiedon halus. Nyt en tosin muista olinko mennyt muuttamaan niitä asetuksia siitä linkistä ja siksi nyt toimis, soittanut en ainakaan ole..mutta kuitenkin hyvä et tällaiseen puututaan, turhan monimutkaista oli.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
6
Telian 200M 16,90e/kk päättymässä pikapuoliin. Mitäs tässä kannattaisi nyt fiksuimmin tehdä? Millaisia winback-tarjouksia Telialla on nykyään vai kyselenkö suoraan chatissa jatkoa tuolle? Elisalta aina välillä soitellaan, mutta en ole tarttunut näihin perus 150M 20e/kk tarjouksiin.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
165
Telian 200M 16,90e/kk päättymässä pikapuoliin. Mitäs tässä kannattaisi nyt fiksuimmin tehdä? Millaisia winback-tarjouksia Telialla on nykyään vai kyselenkö suoraan chatissa jatkoa tuolle? Elisalta aina välillä soitellaan, mutta en ole tarttunut näihin perus 150M 20e/kk tarjouksiin.
Nyt on huono aika vaihdella liittymää :/ Telialta saat parhaimmillaan 18,90 €/kk Rajaton 200M -liittymän winbackinä. Ei toivoakaan että saisi halvemmalla. Mulla meinas mennä vähän kiville äidin Telian 150M Rajaton -liittymän päivitys, paha maku jäi suuhun koko Moi-ruljanssista ja tuloksena tuo köpönen 18,90 €/kk hinta. Edes lahjakortteja ei saanut. Alkuun Telian liimatukka lupasi puhelimessa Rajaton 150M (tai 200M) 14,90 €/kk kunhan vain on siirto toiselle operaattorille käynnissä. Eipä ollutkaan liimatukan puheet luotettavia ja Telialta todettiin vaan, että ei olla luvattu eikä meillä ole tuollaista hintaa.

Sinuna ehkä koittaisin odotella Black Fridaytä jos lompsa kestää kuukauden ajan normaalia listahintaa? 19,99 €/kk pitäis nyt aina irrota milloin vain.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 067
Entinen 14,90 rajaton DNA 10M, kuukausi ennen tarjouksen päättymistä Elisan tarjous 16,90, kaksi viikkoa ennen 19,90 ja viikkoa ennen 24,90. Sama Telialla. Sitten soitto DNA:lle ja sai jatkettua määräaikaisena samalla hinnalla. Ihmeellistä käyttäytymistä muilta operaattoreilta, aivan kun eivät edes haluaisi asiakkaaksi.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Ihan vaan yleisenä infona, näköjään DNA edelleen taistelee vastaan ja jälleen hävinnyt, ei vaan ole tuosta takarajan ylisttämisestä vielä tullut tarkempaa tietoa, että onko maksanut sakkoja vai ei.
DNA kun tekee määräaikaisia soppareita aikas paljon, niin ei tiete halua asiakkaitaan palvella tuolla tavalla...

Korkeimman hallinto-oikeuden valitusluvan hylkäämisen myötä myös DNA:n asiakkaille tulee mahdollisuus tarkastaa helpolla tavalla liittymäsopimuksensa voimassaolo. Mikäli palvelua ei korjata lainmukaiseksi 14.10.2022 mennessä, velvoitetaan DNA maksamaan 100 000 euron uhkasakko sekä 28.10.2022 jälkeen lisäerä 50 000 euroa kultakin täydeltä kahdelta viikolta niin kauan, kunnes velvoite täytetään.
Tyypillistä dna:ta, mennyt huonoksi tuokin norjalaisomistuksessa.
Entinen 14,90 rajaton DNA 10M, kuukausi ennen tarjouksen päättymistä Elisan tarjous 16,90, kaksi viikkoa ennen 19,90 ja viikkoa ennen 24,90. Sama Telialla. Sitten soitto DNA:lle ja sai jatkettua määräaikaisena samalla hinnalla. Ihmeellistä käyttäytymistä muilta operaattoreilta, aivan kun eivät edes haluaisi asiakkaaksi.
Täällä nousi sama tuttavalla 16.90 hintaan. On soitettu ja laitettu viestiä... oliko sinulla numeronsiirto päällä?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Entinen 14,90 rajaton DNA 10M, kuukausi ennen tarjouksen päättymistä Elisan tarjous 16,90, kaksi viikkoa ennen 19,90 ja viikkoa ennen 24,90. Sama Telialla. Sitten soitto DNA:lle ja sai jatkettua määräaikaisena samalla hinnalla. Ihmeellistä käyttäytymistä muilta operaattoreilta, aivan kun eivät edes haluaisi asiakkaaksi.
Operaattoreiden tarjoukset perustunee osittain numeronsiirtojen volyymiin ts. kuinka paljon lähtee muualle/tulee sisään uusia numeroita.
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
98
Elisan Epätarkka 100m 8.9e/kk/12kk ilman avausmaksuja pärähti juuri tänne. Elisan myyjä soitti suoraan mulle kun olin käynnistänyt numeronsiirron Telialle.
 
Liittynyt
04.10.2022
Viestejä
23
Nykyään itellä elisalta 4g 200m 17.90/kk. saisin telialta käytännössä 5g 250m 21/kk. jaan paljon nettiä puhelimelta koneelle niin huomaako tuon konkreettisesti latausnopeuksissa? ei tulisi avausmaksua tästä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 234
Nykyään itellä elisalta 4g 200m 17.90/kk. saisin telialta käytännössä 5g 250m 21/kk. jaan paljon nettiä puhelimelta koneelle niin huomaako tuon konkreettisesti latausnopeuksissa? ei tulisi avausmaksua tästä.
Kuten on monesti mainittu, mobiili nettiliittymissä on mahdoton sanoa, miten toimii mikäkin operaattori milläkin alueella. Se on testattava jokaisen itse eri aikoina jonkin aikaa, että saa jonkinlaisen kuvan miten pahasti on tukiasemat tukossa sillä alueella...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
122
Elisan Epätarkka 100m 8.9e/kk/12kk ilman avausmaksuja pärähti juuri tänne. Elisan myyjä soitti suoraan mulle kun olin käynnistänyt numeronsiirron Telialle.
Mulla numeronsiirto MOI:lle menossa Elisalta ja sanottiin että Tarkka 100M 7.99€/kk onnistuu vasta sitten, kun liittymä on siirtynyt. Ensin tarjosi tuota, mutta kysyi esimieheltä, niin ei onnistunutkaan heti...
 
Liittynyt
04.10.2022
Viestejä
23
Kuten on monesti mainittu, mobiili nettiliittymissä on mahdoton sanoa, miten toimii mikäkin operaattori milläkin alueella. Se on testattava jokaisen itse eri aikoina jonkin aikaa, että saa jonkinlaisen kuvan miten pahasti on tukiasemat tukossa sillä alueella...
Juu, niinhän se on :) osaatko muuten sanoa muten tuo irtisanomisaika toimii jos totean että ihan paska koko liittymä? saanko elisalla jatkaa kuitenkin tuolla tarjouhinnalla jos irtisanon telian ekan viikon jälkeen? myyjä lupas soitella torstaina kun piti vähän tutkailla asiaa.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Minulla päättyy telian hintaetusopimus kohta.
Vaihdoin liittymän dna:lle siirtymään ja tein aktivoinnin, se liittymä siirtyy vissii parinviikon päästä kokonaan dna:lle telialta.
Minulle tuli viesti, johon vastasin: "SOITTO" eli ne voisivat soittaa tarjousta.

Sain tarjouksen 18,90e 200M rajaton. Sitten totesin että tuohon hintaan lähde vaihtamaan.
hinta-takuu-liittymä oli 14,90e/kk kuitenkin tällähetkellä telialla jonka sopimus päättyy ja Dna:lta sain 15,90e/kk hinnalla olevan tämän tilalle.

Sitten se telian heppu soitti esimiehelleen ja pyysi lupaa saako alentaa hintaa.
Uusi tarjous oli 17,90e 20M rajaton. Eli on Telialla vain huonosti asiat nykysin.

Eikö ne saa edes tarjota sitä samaa hintaa jolla olen ollut edelliset 4 vuotta putkeen, kun edellinen hinta-takuu on päättynyt. tai antaisi täsmälleen samalla hintaa mitä kilpailevakin.
Se näyttää nyt siltä että pitää ensimmäistä kertaa vaihtaa telialta pois.

/itseasiassa elisa tarjoaa ihan huvikseen vähänväliä mulle ilman mutinoita vaikka mitä liittymiä + lahjakorttia. Liittyy varmaan siihen kun mulla on heidän netti, mutta ei heidän liittymää. En tiedä sitten että olisiko tuota elisaan pitänyt vaihtaa, mutta eipä sille enään voi mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
114
Minulla päättyy telian hintaetusopimus kohta.
Vaihdoin liittymän dna:lle siirtymään ja tein aktivoinnin, se liittymä siirtyy vissii parinviikon päästä kokonaan dna:lle telialta.
Minulle tuli viesti, johon vastasin: "SOITTO" eli ne voisivat soittaa tarjousta.

Sain tarjouksen 18,90e 200M rajaton. Sitten totesin että tuohon hintaan lähde vaihtamaan.
hinta-takuu-liittymä oli 14,90e/kk kuitenkin tällähetkellä telialla jonka sopimus päättyy ja Dna:lta sain 15,90e/kk hinnalla olevan tämän tilalle.

Sitten se telian heppu soitti esimiehelleen ja pyysi lupaa saako alentaa hintaa.
Uusi tarjous oli 17,90e 20M rajaton. Eli on Telialla vain huonosti asiat nykysin.

Eikö ne saa edes tarjota sitä samaa hintaa jolla olen ollut edelliset 4 vuotta putkeen, kun edellinen hinta-takuu on päättynyt. tai antaisi täsmälleen samalla hintaa mitä kilpailevakin.
Se näyttää nyt siltä että pitää ensimmäistä kertaa vaihtaa telialta pois.

/itseasiassa elisa tarjoaa ihan huvikseen vähänväliä mulle ilman mutinoita vaikka mitä liittymiä + lahjakorttia. Liittyy varmaan siihen kun mulla on heidän netti, mutta ei heidän liittymää. En tiedä sitten että olisiko tuota elisaan pitänyt vaihtaa, mutta eipä sille enään voi mitään.
Erikoista kyllä :hmm: Yleensä on mulle kyllä tarjottu ainakin samanhintainen kun se nykyinen on päättymässä, ei tulisi mieleenkään tietenkään jäädä jos hinta nousisi kyllä ja kun oot noin pitkäänkin asiakas ollu, mitähän ne miettii siellä :D
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 014
Oli tarkoitus pysyä pois tästä ketjusta, mutta elisan myyntitykit soittivat piinaavan pitkän puhelun tänään. Ensin kauppasivat sitä, mihin jo pistin nimeni (mökkireitittimeen 100M rajaton). Hetken myyntisapluunoita järjestellen tajusivat että olen jo asiakas ja että Moi-numero johon soittivat on myös minusta ihan ok yrittää kaapata. Siinä sitten käytiin esimieheltä (*huoh) kysymässä lupaa poistaa se avausmaksu ja kaikkea pöhköä selitystä, vaikka jos olisin saanut suunvuoron, olisin sanonut kyllä kiitos. Ai niin, ikäänkuin avausmaksun korvikkeeksi löytyi pakollinen 5.90€ tms postimaksu (kuulemma postikuluihin, korttia ei voi itse noutaa liikkeestä).

14.90€ / 24kk / 150M Oli siis tämä tarjous johon tartuin. Myyjä käytti huomattavan määrään aikaa ja energiaa kertoakseen että KUN tekevät Moilta minulle vastatarjouksen, niin minun tulee muistaa se, että hinta ei ollut se kriteeri miksi valitsin elisan.

Ehkä myyjä oli oikeassa. Olen ollut oikein tyytyväinen Moi:n asiakas, mutta se perinteinen vitutus katsella kun uudet asiakkaat saavat saman puoleen hintaan on alkanut hieman nostaa päätään. Nimimerkin mukaisesti mennään ja huorataan jatkossakin. Elisalta mielellään kuulisi että mikä muu kuin hinta (samasta palvelusta) voisi olla se kriteeri. Ne sympaattiset elisa-missionary pojat ehkä...
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Erikoista kyllä :hmm: Yleensä on mulle kyllä tarjottu ainakin samanhintainen kun se nykyinen on päättymässä, ei tulisi mieleenkään tietenkään jäädä jos hinta nousisi kyllä ja kun oot noin pitkäänkin asiakas ollu, mitähän ne miettii siellä :D
No nyt ne soitti takasin ja toinen tarjous olisi ollut 19,99€/kk 200M rajaton, mutta 30e lahjakortti lidliin.

En mie oikein nyt kovin tuohon alkanu.

Telian winback numero: 0800121121
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898


Laittoi tekstiviestinä nyt sen hänen tarjouksensa ja kertoi että ei tarvitse soittaa takaisin enään. Että voin tämän linkin kautta sitten hyväksyä tarjouksen.

Poistin tekstiviestistä sen myyjän "ref" tunnuksen ja hyvin toimii ilman sitäkin linkin jako.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691


Laittoi tekstiviestinä nyt sen hänen tarjouksensa ja kertoi että ei tarvitse soittaa takaisin enään. Että voin tämän linkin kautta sitten hyväksyä tarjouksen.

Poistin tekstiviestistä sen myyjän "ref" tunnuksen ja hyvin toimii ilman sitäkin linkin jako.

Tuossa vielä euron halvempi linkki, poistettu asiakkaaseen viittaava tunnus.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
64
Elisa Tarkka 100M -> Moi Potti siirto menossa. Eilisessä viestissä pyydettiin soittamaan ja tänään tuli viesti jossa tarjottiin Tarkka 100M 8,99€/12kk. Odotellaan paraneeko tarjoukset.
Tänään siirtyy numero MOIlle ja Elisa pitänyt hiljaiseloa torstain jälkeen. Tuon 16,90 tarjouksen lahjakortin kera olisin voinut hyväksyä mutta eipä sitä kaikille ilmeisesti tarjota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
Jahas, kylläpä taas vaihtelee.

Itse siirsin vanhan tarkan MOIlle ja nyt tulossa vastatarjouksesta 8,99/12kk Tarkka Elisalta johon piti maksaa 7€ ”liittymänvaihtomaksua” jota ei onnistunut tinkimään pois. Annoin olla kun auton laitenetti on Elisalla niin säästyy useammalta eri laskulta (oma käyttöprofiili on ”data ja puhelut duuniliittymästä samassa puhelimessa”, joten en ole mikään unelma-asiakas koska periaatteessa kelpaisi vaikka dataton liittymä, jos ne olisivat halvempia)…

Jos ensi vuonna muistaisi vaihtaa liittymän jonnekin ennen kuin se muuttuu normaalihintaiseksi… :p
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
62

Tuossa vielä euron halvempi linkki, poistettu asiakkaaseen viittaava tunnus.
En päässyt tunnistautumisen jälkeen eteenpäin tuolla linkillä.

Tilausta ei voida jatkaa verkkokaupassa
Valitettavasti tilausta ei voi jatkaa verkkokaupassa. Olethan tilauksen loppuun saattamiseksi pikimmiten yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 020 690 400 (mpm/pvm). Voit myös ottaa yhteyttä chat-asiakaspalvelussa 24/7 kirjautumalla osoitteessa telia.fi.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
En päässyt tunnistautumisen jälkeen eteenpäin tuolla linkillä.
Ok, se vaatii varmasti sen asiakastunnuksen kirjautumisen kanssa. Ilman kinuamista kumminkin saa tuon 18,99€/kk tarjouksen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
179
Olen ollut oikein tyytyväinen Moi:n asiakas, mutta se perinteinen vitutus katsella kun uudet asiakkaat saavat saman puoleen hintaan on alkanut hieman nostaa päätään.
Toisaalta tämä on operaattorista riippumatta sama. Ehkäpä oikeastaan niin, että Moilta tuon "puoleen hintaan" tarjouksen saa vain lähtevä asiakas, kuten itselläni kävi (uusi lähtevä...). Toisaalta taas kaveri ollut useamman vuoden Moin asiakkaana, sai Elisan Moi-kampanja kirjeen, siirtyi eikä saanut winbackia. Eli välillä nämä tuntuu olevan kiinni myös kuun asennosta yms. Moin asiakaspalvelu, etenkin chat taas on erästä foorumilaista toisesta ketjusta (ja firmasta puhuttaessa) lainatakseni, lähinnä asiakasvihaaja palvelua. :D
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
Ei vaadi mitään muuta kun voimassaolevan numeronsiirron toiselle operaattorille.
Meinasin ihan tuota linkkiä, mutta numeronsiirron kyllä myös vaatii. Ja sitten odottaa vaan että soittavat Telialta, skippaa kaikki viestit mitä tulee.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691

Sama linkki käy kaikille ilman mitään erikoistunnuksia. Eli numeronsiirto telialta->jonnekkin , menet toki omilla teliatunnuksilla tuolle sivulle ja klikkaat liittymän listasta jolle haluat ko. kampanjan. Listassa ei näy muita numeroita kuin ne joilla on numeronsiirto aktiivinen. Tuo ota yhteyttä aspaan herja tulee jos ei ole numeronsiirto vetämässä ja aspakaan ei voi tuota aktivoida ilman numeronsiirtoa. Tullut väännettyä nuo kamppikset kuudelle liittymälle tässä 2kk aikana. :darra:
No sen verran pitäisi olla perillä asioista että numeronsiirto pitää olla aktiivisena jos meinaa kamppiksia käyttää, toki täälläkään kaikilta sitä ei voi odottaa. :giggle: Tuossa omassa linkissä oli joku yksilöivä tunnus perässä, toimi kumminkin ilman sitä. Täytyy alkaa katsella uusia liittymiä kun ne 2 x 30€ Lidlin lahjakortit saapuu.
 
Liittynyt
26.10.2022
Viestejä
18
Meni kyllä maku DNA:han.

Päivittivät liittymän kesken sopimuskauden puhelinsopimuksen perusteella huonompaan ja tottakai heti seuraavaksi päiväksi.

DNA Nopea 4G Rajaton Plus (poistunut myynnistä)
Kuukausimaksu - xx,xx €/kk (34,90 €/kk)
Maksimi latausnopeus - 150 Mbit/s
Maksimi lähetysnopeus - 50 Mbit/s
EU-datapaketti - 32 Gt/kk
WiFi-puhelut - Kyllä
Rajaton tiedonsiirto Suomessa, Pohjolassa ja Baltiassa - Kyllä

-->
DNA Rajaton 200M
Kuukausimaksu - xx,xx €/kk (31,90 €/kk)
Maksimi latausnopeus - 200 Mbit/s
Maksimi lähetysnopeus - 10 Mbit/s
EU-datapaketti - 30 Gt/kk
WiFi-puhelut - Kyllä
Rajaton tiedonsiirto Suomessa, Pohjolassa ja Baltiassa - Kyllä

Eivät suostu palauttamaan vanhaa sopimusta. Suostuvat ainoastaan lopettamaan sopimuksen 14 päivän sisällä siitä päivästä jolloin asiakaspalveluun soittaa, minkä jälkeen saa maksaa moninkertaista hintaa ennen kuin liittymä siirtyy toiselle operaattorille.

DNA:n asiakaspalvelija väitti, että toinen operaattorikaan ei voi kuulemma lopettaa sopimusta 14 vuorokauden määräajassa.

ps. Puhelimessa kovasti väitti yksi asiakaspalvelija, että uusi liittymä olisi parempi, ja että omat työntekijät saa kyseisen liittymän hintaan 16,99 €/kk. Oli kovasti sitä mieltä, ettei liittymää saisi halvemmalla kuin mitä nyt maksan.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 155
Viestejä
4 209 921
Jäsenet
71 022
Uusin jäsen
Slerbbaliini

Hinta.fi

Ylös Bottom