• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Liittymät

Liittynyt
04.12.2018
Viestejä
9
Käy Gigantissa vaihtamassa telian esim. 19,90€ 200M + g-lahjakortti, jäät ootteleen elisan tekstiviestä ja viimeisenä päivänä hyväksyt 16,99€ 200M + 50€ s-lahjakortti.

Mä mietin että laittaisin numeronsiirron menee MOI:lle. Onko mitään merkitystä laittaa nyt jo menemään vaikka nykyisen määräaikainensoppari päättymässä vasta 6.12?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Mä mietin että laittaisin numeronsiirron menee MOI:lle. Onko mitään merkitystä laittaa nyt jo menemään vaikka nykyisen määräaikainensoppari päättymässä vasta 6.12?
Elisalla ei ole määräaikaisia sopimuksia. On vain määräaikainen hintalupaus.

Suosittelen siirtämään vasta sitä seuraavaksi päiväksi. En tiedä voiko Moilla ajastaa siirron.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Mä mietin että laittaisin numeronsiirron menee MOI:lle. Onko mitään merkitystä laittaa nyt jo menemään vaikka nykyisen määräaikainensoppari päättymässä vasta 6.12?
Voihan sen vaihdon tehdä nytkin jo. Ei ole siis juuri merkitystä.

Itsekin vaihdan Elisasta Teliaan. Telian asiakasetuhinta Xiaomi 11T luurille kun on 199€ (muualla 249€). Telialta lisäksi 40€ alennus ja ilmeisesti vaihtolaitteestakin olisi saanut +30€ lisäalennuksen. Olisi siis voinut saada 199-40-30 eli 129€ sen luurin. Mutta jos Xiaomille ei ole mitään käyttöä, niin esim tuo Moi on hyvä vaihtoehto.

Itse pähkäilin, että vaihtaisin Telian joskus viikon päästä Elisa latausliittymään (0€/kk) ja toiseksi puhelimen liittymäksi sitten DNA 50M netti, joka maksaa 10€/kk. Vielä ainakin tänään saa 10€/kk hintaan.

Täytyy vaan testailla, että onko tuo DNA 50M riittävän nopea. Nyt on vielä käytössä Elisan 50M ja se on ollut ihan ok. Tuo tuleva Telia maksaa 20€/kk. Vaihto siis monen mutkan kautta :) Elisa, Telia ja sitten se Elisa latausliittymä.
 
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
60
Mikäs tuo telian 40€ lisäalennus on tuohon puhelimeen?
Joku lahjakortti minkä olet joskus saanut, vai onko joku minkä pystyy muutkin jollain tavalla hyodyntämään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Mikäs tuo telian 40€ lisäalennus on?
Tuo tuli numeronsiirrosta Elisalta Telialle.

"Alennus - 1x numeronsiirto - 40€ alennus puhelimen, 4G-älykellon, tabletin tai tietokoneen ostajalle -40.00 €"

Eli siis vaatii sen, että ostaa Telialta jotain. Niin ainakin itse ymmärsin.

Edit:
Tuossa siis yksi sivu yhdestä puhelimesta (Xiaomi 11T) ja kierrätykseen tuotavasta esim vanhasta puhelimesta.

Screenshot_2022-10-16-19-40-44-264_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
60
Tuo tuli numeronsiirrosta Elisalta Telialle.

"Alennus - 1x numeronsiirto - 40€ alennus puhelimen, 4G-älykellon, tabletin tai tietokoneen ostajalle -40.00 €"

Eli siis vaatii sen, että ostaa Telialta jotain. Niin ainakin itse ymmärsin.
Ok, no sitten en telian asiakkaana pysty sitä mitenkään hyödyntämään
 

avr

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
110
Juu numeronsiirrosta -40€ ostosta, ja tuo 30€ vaihtolaitteen alennus ei onnistunut, jollei ollut ennestään asiakas. Itsekin hain 11T hintaan 159€.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
492
Mä mietin että laittaisin numeronsiirron menee MOI:lle. Onko mitään merkitystä laittaa nyt jo menemään vaikka nykyisen määräaikainensoppari päättymässä vasta 6.12?
Kuten jo palstaveljet kertoi niin ei ole. Elisalta rupeaa tulemaan viestejä pikkuhiljaa ja tuohon 16,99€ huoleton 200megaa + 50€ slahjakortti itsekkin tartuin.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 484
Mä mietin että laittaisin numeronsiirron menee MOI:lle. Onko mitään merkitystä laittaa nyt jo menemään vaikka nykyisen määräaikainensoppari päättymässä vasta 6.12?
Elisan kuluttajaliittymissä ei ole määräaikaa. Tarjousajat on määräaikaisia (ts. tarjous päättyy joskus) itse sopimukset on toistaiseksi voimassa olevia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Juu numeronsiirrosta -40€ ostosta, ja tuo 30€ vaihtolaitteen alennus ei onnistunut, jollei ollut ennestään asiakas. Itsekin hain 11T hintaan 159€.
Aivat juu. En tiedä sitten, että onko myyjäkohtaisia eroja, että miten nuo edut huomioidaan.

Tuon +30€ vaihtolaitteesta saisi kumminkin jälkikäteen lahjakorttina. Mutta sitten täytyisi keksiä jotain ostettavaa Telialta, eikä itsellä tule ainakaan mitään lisä ostettavaa mieleen.

Elisan kuluttajaliittymissä ei ole määräaikaa. Tarjousajat on määräaikaisia (ts. tarjous päättyy joskus) itse sopimukset on toistaiseksi voimassa olevia.
Jep. DNA on ainut joka käyttää määräaikaisia. Ne taitaa olla "etudiili" nimellä ja 12kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Telia näköjään tarjoaisi minulle (tällä hetkellä kaksi liittymää heiltä) 200 megan 4G-mobiililaajakaistaa hintaan 11 €/kk (vuoden ajan). Tarjous löytyi syöttämällä puhelinnumero tuonne. Ehkä tarjoaa samaa jollekin muullekin.
Itse tilasin DNA 50M 10€/kk mobiilinetin eilen pinkiltä päiviltä. Mutta nyt soittelin vielä Elisan myyntinumeroon, niin sieltä sai 100M mobiilinetin samaan 10€/kk hintaan vuodeksi. Avausmaksu kyllä tuli tuohon päälle. Elisalta mulla on vielä tällä hetkellä kaksi liittymää.

Koska DNA olisi muutenkin määräaikainen, niin perun tuon 50M netin ja Elisan kortilla menisin taas vuoden verran.
 
Liittynyt
17.10.2022
Viestejä
8
Tattista foorumille vinkeistä liittymän päivityksen suhteen. Elisan asiakas siis olen ja moille uhkasin liittymän siirtää.
Tänään löin lukkoon elisan tarjouksen 200M 16,99/kk. Tuohon kylkeen tuli 50€ s-ryhmän lahjakortin sijaan 70€ lahjakortti elisan omaan myymälään. Millähän perusteella tuokin valikoitiin. No käyttöä sillekin tulee :)

Edellinen tarjous olisi ollut muuten 14,99 hintainen 150M yhteys mikä sekin houkutteli, mutta siitä lahjakortti vielä puuttui.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
122
Vielä tänäänkin irtosi Elisalta 100M Tarkka 7,99 € / kk 2 vuoden jakso, kun soittelin tuon joillekin postitetun tarjouksen perään ja sanoin vaan, että "kuulin tutulta, että oli saanut tollasen mainoksen". 30 € lahjakorttia ei enää tänään saanut, tosin ei olisi ollut pahemmin käyttöäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: MMD

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 146
Onko Telialla jokin tietty puhelinnumero mihin soitella nyt kun laitoin perjantaina Moille siirtymään? Vielä ei ole tullut mitään kalasteluviestejä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Onko Telialla jokin tietty puhelinnumero mihin soitella nyt kun laitoin perjantaina Moille siirtymään? Vielä ei ole tullut mitään kalasteluviestejä.
En tiedä. Mutta onkohan sulla "mainokset" sallittuja Telialla?

Itseltä löytyy vain Elisan numero, josta luultavasti saisi kysyttyä Elisan kalasteluita. 080093866

Mulle tarjottiin tuolta Huoleton 200M 18€/kk ja tarjous aika 2 vuotta. Eli ehkä aavistus halvempi kuin Moi. Huoleton 10M olisi ollut 15€/kk.
Kukaan wb:stä tänään saanut 10€ Huoleton 10M?
En ainakaan itse saanut tuollaista.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
962
Jännää rulettia kyllä Elisalla, kun ei tänne vaan irronnut Huoleton 200M liittymää vaikka tuonne 080093866 numeroon soittelin, niinkuin viestissä kehottivat. Ei antanut oikeastaan mitään tarjousta. Huomenna siirtyy numero Moille.
 
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
6
Onko Telialla jokin tietty puhelinnumero mihin soitella nyt kun laitoin perjantaina Moille siirtymään? Vielä ei ole tullut mitään kalasteluviestejä.
0800121121 numeroa mainostivat minulle tulleessa tekstarissa, vastatarjous ei tosin ollut kovin kummoinen, Rajaton 200M 18.99€ / kk 2 vuoden ajan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Jännää rulettia kyllä Elisalla, kun ei tänne vaan irronnut Huoleton 200M liittymää vaikka tuonne 080093866 numeroon soittelin, niinkuin viestissä kehottivat. Ei antanut oikeastaan mitään tarjousta. Huomenna siirtyy numero Moille.
Tuliko sullakin siis viesti tänään? Samanlainen kuin tuossa alla? Vastaamalla viestiin ETU? Ehkä tuo aikaraja sulla on mennyt jo yli?

Mulla siirtyy Telialle vasta torstaina.


"Vielä ehdit jäädä kotimaisen Elisan asiakkaaksi ja saada liittymällesi edun. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 17,99€/kk (norm. 31,99€/kk). Liittymään sisältyy 200M nettiyhteys ilman käyttökattoa Pohjolassa ja Baltiassa, EU-/ETA-maissa 29Gt/kk sekä rajattomat puhelut ja viestit molemmilla alueilla. Sopimus ei ole määräaikainen. Etu on henkilökohtainen ja saatavilla tänään klo 23.55 asti. Saat edun vastaamalla maksutta tähän viestiin sanalla ETU. Voit myös soittaa maksuttomaan numeroomme 0800 93866 (arkisin 9-20, la 9-17) ja kysyä muita tarjolla olevia etujamme. Terveisin Elisa| Viestintäasetukset"
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
962
Tuliko sullakin siis viesti tänään? Samanlainen kuin tuossa alla? Vastaamalla viestiin ETU? Ehkä tuo aikaraja sulla on mennyt jo yli?

Mulla siirtyy Telialle vasta torstaina.


"Vielä ehdit jäädä kotimaisen Elisan asiakkaaksi ja saada liittymällesi edun. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 17,99€/kk (norm. 31,99€/kk). Liittymään sisältyy 200M nettiyhteys ilman käyttökattoa Pohjolassa ja Baltiassa, EU-/ETA-maissa 29Gt/kk sekä rajattomat puhelut ja viestit molemmilla alueilla. Sopimus ei ole määräaikainen. Etu on henkilökohtainen ja saatavilla tänään klo 23.55 asti. Saat edun vastaamalla maksutta tähän viestiin sanalla ETU. Voit myös soittaa maksuttomaan numeroomme 0800 93866 (arkisin 9-20, la 9-17) ja kysyä muita tarjolla olevia etujamme. Terveisin Elisa| Viestintäasetukset"
Niin siis ei tullut itselle tuollaista viestiä. Viime viikolla tuli viesti missä kehottivat soittamaan.
 

MMD

Liittynyt
09.11.2018
Viestejä
23
Vielä tänäänkin irtosi Elisalta 100M Tarkka 7,99 € / kk 2 vuoden jakso, kun soittelin tuon joillekin postitetun tarjouksen perään ja sanoin vaan, että "kuulin tutulta, että oli saanut tollasen mainoksen". 30 € lahjakorttia ei enää tänään saanut, tosin ei olisi ollut pahemmin käyttöäkään.
Itsekin sain tuon 7,99 e/kk Tarkka 100 M (24kk) -liittymän juuri chatistä hommattua ja myös 30€ lahjakortti tuli kaupan päälle. Avausmaksua ei saanut poistettua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Itsekin sain tuon 7,99 e/kk Tarkka 100 M (24kk) -liittymän juuri chatistä hommattua ja myös 30€ lahjakortti tuli kaupan päälle. Avausmaksua ei saanut poistettua.
Hiukan on jonoa tuonne. "Olet 7. jonossa".

Edit: Ei löytynyt, mutta ei ole kyllä Moi siirtokaan itsellä menossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 806
itsekin kokeilin päivittää tarkka ja huoleton liittymiä, mutta tuo kirjeenä lähetetty tarjous on niille joille moi käytössä, eli elisan liittymiin ei saanut päivitystä. Suositteli kyllä kokeilemaan siirtoa moi:lle, mutta en viitsi kokeilla kun epäilen kampanjan jo päättyneen. Moin huono puoli on puuttuva EU data jos joskus harvoin sille käyttöä olisi.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 880
Luultavasti kysytty kerran viikossa, mutta... Kauanko Elisalla kestää Moin aktivoinnista havaita että liittymä on lähdössä? Aktivoin torstaiaamuna ja vielä ei yhteydenottoa. Tosin ei Moikaan ole ilmoittanut siirtopäivää eikä näy Mun Moissakaan.

Soitin muutin myyntiin tiistaina ja kyselin jatkoa (Tarkka 100M), paras mitä löytyi oli ~10 e/kk vuodeksi ja muutosmaksu. Mainitsin kuulleeni Elisan tarjonneen aiemmin syksyllä oma-aloitteisesti jatkoa mutta minulle ei, tarkasti markkinointiluvat ja niiden puolesta ei estettä, ei osannut sanoa miksei. Kokeillaan sitten Moin kautta.

Kysyin myös muutosmaksusta kun liittymätyyppi pysyisi kuitenkin samana. Kuka arvaa mitä vastattiin? Kun liittymätyyppi ei olekaan sama, uudessa olisi enemmän EU-dataa joten siksi maksu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 348
Vielä tänäänkin irtosi Elisalta 100M Tarkka 7,99 € / kk 2 vuoden jakso, kun soittelin tuon joillekin postitetun tarjouksen perään ja sanoin vaan, että "kuulin tutulta, että oli saanut tollasen mainoksen". 30 € lahjakorttia ei enää tänään saanut, tosin ei olisi ollut pahemmin käyttöäkään.
Itsekin sain tuon 7,99 e/kk Tarkka 100 M (24kk) -liittymän juuri chatistä hommattua ja myös 30€ lahjakortti tuli kaupan päälle. Avausmaksua ei saanut poistettua.
On se kyllä kumma juttu millaista lottoa elisan kanssa nämä tarjouspelleilyt on. Tänään moi-siirron jälkeen kokeilin elisa.fi/etu-sivua (mulla oli yksi koodi sitä varten) ja mitään ei tarjottu. Soitin vielä 12:00 jälkeen 0800 93866 myyntiin ja ei ollut mitään huipputarjouksia enää tarjolla moi-liittymille. Ihan naurettavaa touhua.

EDIT: Kokeilin vielä chättiä nopeasti: ei kuulemma ole noita tarjouksia enää.. sanoin, että pari tuttua on saanut juurikin tänään ja sitten meni hetki ja: "tuplatarkistin asian ja tosiaan näiden kampanjoitten käyttö on päättynyt eilen, eli minulla ei ole valitettavasti mahdollisuutta tuota tarjousta sinulle laittaa." :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 221
Ettei vaan jotkut myyntitykit päivää noitä tänäpäiväisiä tarjouksia vielä eiliselle, kunhan saa myytyä ja pienet osuudet...

Tai sitten kampanjaa on jatkettu, mutta sisäinen tiedotus kun tuntuu olevan firmoissa aina ties mitä.
 
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
18
Taitaa olla ihan Elisan asiakaspalvelijasta kiinni saako tuota vai ei. Itse jumpannut jo perheen kolme liittymää Moin kautta Tarkka 100:ksi, viimeisin tänään heti kun oli siirtynyt Moille. Joka kerralla Elisan etusivun chatin kautta kirjautumatta eikä kertaakaan ole koodeja kyselty.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
279
On se kyllä kumma juttu millaista lottoa elisan kanssa nämä tarjouspelleilyt on. Tänään moi-siirron jälkeen kokeilin elisa.fi/etu-sivua (mulla oli yksi koodi sitä varten) ja mitään ei tarjottu. Soitin vielä 12:00 jälkeen 0800 93866 myyntiin ja ei ollut mitään huipputarjouksia enää tarjolla moi-liittymille. Ihan naurettavaa touhua.
Yrittänyttä ei ehkä laiteta, joten saattaa kannattaa kokeilla Elisan myyntipalvelun numerosta 0800 464646 oisko niillä mitään parempaa tarjota. Elisan chatti kehoitti ottamaan yhteyttä tuohon numeroon reilu viikko sitten ja onnistunut yhteydenotto oli.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
633
Heh, enpä tajunnut käydä kiristämään nyörejä ja odotuttamaan. Tulin muiden hintoja googlamaan vasta kun tarjouksen hyväksynyt.

Tuli tuo eka winback-viesti Elisalta, ja siihen tartuin. Ei sisältänyt mitään valmista tarjousta, vain "Haluaisimme kuulla syyt jaada jaada..". Olisivat tosin itse saaneet soitella minulle päin, kuten aiemmin.

17,90€ ja 30€ lahjakortti. Tähän tosin päästiin vähän vinkumalla. Lahjakortin voi käytellä vaikka JBL:n Flip5:een, niin saa saunakajarin. Olisihan tuollainen 50€ kortti ollut tässä kohtaa hyödyllisempi, mutta hyvä näinkin.. :) Pitää 2v päästä muistaa vedättää vähän pidemmälle.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
74
Päivitellään omat kokemukset tästä kilpailutuskierroksesta.
Lähtötilanteessa tabletissa 100M Tarkka 5,90 e/kk päättymässä tämän kuun puolivälissä, puhelimessa 200M Huoleton 17,90 e/kk päättymässä vuodenvaihteessa.

Elisan winback-prosessi meni seuraavasti:
9.10. tilaus Moilta Tarkka-numeronsiirrosta
12.10. Soita meille -tekstiviesti
17.10. Tarjous tekstiviestillä: 200M Huoleton 16,99e/kk + 70 euron Elisa-lahjakortti
17.10. Soitin itse asiakaspalveluun, koska ajattelin kilpailuttavani molemmat liittymät näppärästi yhdellä kerralla. Lopputuloksena 8,99 e/kk Tarkka 100M ja 16,99 e/kk Huoleton 200M + 50 euron S-ryhmän lahjakortti millä teenkin itse enemmän kuin Elisa-kortilla. Molemmista liittymistä 7,99 euron palvelumaksu. 7,90 euron Tarkkaa ei kuulemma myynnin puolella ole ollut, mutta asiakaspalvelussa kyllä, soitin 0800 93866 eli ilmeisesti myyntiin. Eli kaikki nappiin, eikö?

Liittymät meni väärinpäin ja huomenna on tabletissa 200 megan Huoleton ja puhelimessa 100 megan Tarkka. :comp:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
168
Vielä tänäänkin irtosi Elisalta 100M Tarkka 7,99 € / kk 2 vuoden jakso, kun soittelin tuon joillekin postitetun tarjouksen perään ja sanoin vaan, että "kuulin tutulta, että oli saanut tollasen mainoksen". 30 € lahjakorttia ei enää tänään saanut, tosin ei olisi ollut pahemmin käyttöäkään.

Olin eilen yhteydessä Elisan aspaan tarkka 5,90€/kk tarjouksen loputtua. Eivät antaneet jatkoa 7,99-9,99 hinnoilla. Paras mihin pystyivät oli 15,90 vuodeksi tai sitten 200M huoleton 24kk hintaan 18,90 eikä lahjakortteja. Siirron laitoin välittömästi menemään telialle 11€/yhteys keskittäjälle liittymään.

Syynä jatkotarjouksen eväämiselle oli liian iso datamäärä per kk. Liittymä pojallani käytössä ja keskiarvo datankäyttö noin 35-65gigaa. Kysyin paljonko sen pitäisi olla ja en saanut suoraa vastausta, muuta kuin huomattavasti.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
786
Kysyin paljonko sen pitäisi olla ja en saanut suoraa vastausta, muuta kuin huomattavasti.
Minulla oli 3-5 Gt/kk ja sitäkin vatvottiin myyjän kanssa. En omistanut muuta Elisan asiakkuutta, joskus yksittäisiä tuoteostoksia.
Jälkeenpäin huomasin, että Elisa Tarkka winback onkin kalliimpi kuin Moi Potti, koska soitan myös perinteisiä puheluita/tekstiviestejä:
0,069 vs 0,055 €/min/txt ja Moilla vielä 4€/kk katto.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
101
Saattaa täälläkin mennä Moi-kalastelu ensimmäistä kertaa loppuun asti. Elokuun alussa Elisalta ei saanut millään jatkoa 8,90€ Tarkka 100M liittymälle, vaan paras tarjous oli Huoleton 200M 17,99€ (24 kk) ja 50€ S-ryhmän lahjakortti ja tämän tarjouksen otin. Nyt lahjakortti tuli, jonka jälkeen (13.10) uusi siirto Moille käyntiin.
  • 1. viesti 14.10. "Olisiko nyt hyvä hetki siirtyä 5G-vauhtiin..."
  • 2. viesti 15.10. "Huoleton 150M 17,99€ (12 kk)"
  • 3. viesti 15.10. "Voimme vielä perua numerosi siirron ja lisätä liittymääsi entistä sopivamman edun" Ei suoraan kerrottu mikä etu enkä alkanut kyselemään
  • 4. viesti 18.10. "Huoleton 150M 14,99€ (12 kk)"
Eipä tarvi noilla tarjouksilla siirtoa perua.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 491
Olin eilen yhteydessä Elisan aspaan tarkka 5,90€/kk tarjouksen loputtua. Eivät antaneet jatkoa 7,99-9,99 hinnoilla. Paras mihin pystyivät oli 15,90 vuodeksi tai sitten 200M huoleton 24kk hintaan 18,90 eikä lahjakortteja. Siirron laitoin välittömästi menemään telialle 11€/yhteys keskittäjälle liittymään.

Syynä jatkotarjouksen eväämiselle oli liian iso datamäärä per kk. Liittymä pojallani käytössä ja keskiarvo datankäyttö noin 35-65gigaa. Kysyin paljonko sen pitäisi olla ja en saanut suoraa vastausta, muuta kuin huomattavasti.
Miten tuohon 11e/kk liittymään saa tehtyä siirron? En bongannut missään vaiheessa tilausta mahdollisuutta siirtää numeroa siihen, vai olenko vain sokea?
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 146
Olin eilen yhteydessä Elisan aspaan tarkka 5,90€/kk tarjouksen loputtua. Eivät antaneet jatkoa 7,99-9,99 hinnoilla. Paras mihin pystyivät oli 15,90 vuodeksi tai sitten 200M huoleton 24kk hintaan 18,90 eikä lahjakortteja. Siirron laitoin välittömästi menemään telialle 11€/yhteys keskittäjälle liittymään.

Syynä jatkotarjouksen eväämiselle oli liian iso datamäärä per kk. Liittymä pojallani käytössä ja keskiarvo datankäyttö noin 35-65gigaa. Kysyin paljonko sen pitäisi olla ja en saanut suoraa vastausta, muuta kuin huomattavasti.
Mulla 70gt kuukaudessa oikeutti, luulisi että olisi just toistenpäin..
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Jaaha, ei sit Elisalta tullut minkäänlaista tarjousta vaikka Tarkka 100M 5.90 tarjous loppui.

Kai se on vaihdettava taas kun ei heitä kiinnostanut tarjota uutta
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
122
Olin eilen yhteydessä Elisan aspaan tarkka 5,90€/kk tarjouksen loputtua. Eivät antaneet jatkoa 7,99-9,99 hinnoilla. Paras mihin pystyivät oli 15,90 vuodeksi tai sitten 200M huoleton 24kk hintaan 18,90 eikä lahjakortteja. Siirron laitoin välittömästi menemään telialle 11€/yhteys keskittäjälle liittymään.

Syynä jatkotarjouksen eväämiselle oli liian iso datamäärä per kk. Liittymä pojallani käytössä ja keskiarvo datankäyttö noin 35-65gigaa. Kysyin paljonko sen pitäisi olla ja en saanut suoraa vastausta, muuta kuin huomattavasti.
Joo itsekään en saanut tuohon suoraa jatkoa kuin 8,99 € / kk (12 kk), joten kävin Moin asiakkaana muutaman päivän ja vaihdoin sitten takaisin Elisalle.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Eileen 5.9€ elisan jatkoa kun chatissa kysyi, 12kk 9.9€, oli jo muuten jatkumassa 17.90€ automaatilla
Koska itselle tulee myös tavallisia puheluja jonkin verran, koin Telian Rajaton 200M hintaan 19,99€/kk paremmaksi itselle.

Ellun 9,99 €/kk + puheluja tulisi niin lähelle Teliaa että sama maksaa se euro kaks enemmän ja saada myös nopeampi netti samalla :hmm:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Koska itselle tulee myös tavallisia puheluja jonkin verran, koin Telian Rajaton 200M hintaan 19,99€/kk paremmaksi itselle.

Ellun 9,99 €/kk + puheluja tulisi niin lähelle Teliaa että sama maksaa se euro kaks enemmän ja saada myös nopeampi netti samalla :hmm:
Joo, tuo oli reitittimeen datakäyttöön, vuosi sitten otin rajattomat puhelut pois ja 7.9€ ellun datalla menty, koittanut whatsappia käyttää puheluihin, ja jo kun verran normi puheluja päälle.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Luulin itse tulevani toimeen jo näin 2022 ilman puhepakettia, mutta en täysin tullut toimeen. Isäni puhelin ei jostain syystä aina hälytä Whatsappilla soittaessa, ja muutenkin jos pitää soittaa joku puhelu joka venähtää niin sit ärsytti alkaa miettimään et kuinkahan kallis puhelu tästä nyt tulikaan.

Mielestäni muutama lisäeuro on pieni hinta siitä että ei tarvi vaivata päätään moisilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Koska itselle tulee myös tavallisia puheluja jonkin verran, koin Telian Rajaton 200M hintaan 19,99€/kk paremmaksi itselle.

Ellun 9,99 €/kk + puheluja tulisi niin lähelle Teliaa että sama maksaa se euro kaks enemmän ja saada myös nopeampi netti samalla :hmm:
Mulla Elisa Telia siirto menossa. Näköjään Elisa olisi vähän Teliaa halvempi, ainakin mun saaman tarjouksen perusteella.

"Saat 60 euron Elisan lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 16,99€/kk (norm. 31,99€/kk). Perumme numeronsiirron puolestasi, myös määräaikaisten liittymien osalta! Etu on henkilökohtainen ja saatavilla tänään 18.10. klo 23:55 asti."
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
213
DNA:lta laajakaista-asiakkaille 50 megan mobiilidataa 7,50€kk/12kk. Mulla oli aiemmin Elisalta 5€/kk, mutta kun taloyhtiö kaikessa viisaudessaan halusi vaihtaa operaattoria niin tuli siirrettyä omat 3kpl nyt sitten DNA:lle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 355
Viestejä
4 195 545
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom