Liittymät

Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
424
Telian kanssa kannattaa olla nykyään tarkkana, tässä nyt toista kuukautta väännetty määräaikaisuudesta, jota en ole hyväksynyt, itse liittymäpaketista, joka on eri kuin minulle myytiin sekä netin toimivuudesta, joka ei toimi minun alueella minimin vertaa. Asiakaspalvelussa ihan puhdasta koijaamista, ja vasta KKVn otettua yhteyttä Telia lupasi purkaa määräaikaisuuden ja alentaa vähän laskutusta. Tosin eivät alentaneet tarpeeksi, sekä sieltä putkahti 50€ liittymän sulkemismaksu jne. Eli vääntö jatkuu, onneksi on tsätistä dokumentit tallessa. On kyllä ollut aivan käsittämätöntä toimintaa suomalaiselta yritykseltä, osittain ihan ouhdasta kusettamista.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 255
Telian kanssa kannattaa olla nykyään tarkkana, tässä nyt toista kuukautta väännetty määräaikaisuudesta, jota en ole hyväksynyt, itse liittymäpaketista, joka on eri kuin minulle myytiin sekä netin toimivuudesta, joka ei toimi minun alueella minimin vertaa. Asiakaspalvelussa ihan puhdasta koijaamista, ja vasta KKVn otettua yhteyttä Telia lupasi purkaa määräaikaisuuden ja alentaa vähän laskutusta. Tosin eivät alentaneet tarpeeksi, sekä sieltä putkahti 50€ liittymän sulkemismaksu jne. Eli vääntö jatkuu, onneksi on tsätistä dokumentit tallessa. On kyllä ollut aivan käsittämätöntä toimintaa suomalaiselta yritykseltä, osittain ihan ouhdasta kusettamista.
Eihän Telialla ole ollut määräaikaisia soppareita pitkään aikaan mielestäni, aina olleet toistaiseksi voimassa olevia, ainakin puhelinliittymissä. Onko tässä nyt kyse millaisesta liittymäpaketista? Ja käsittääkseni nykyään asiakas saa tiivistelmän, josta näkee selkeästi mitä on tilattu/tilaamassa...
 
Liittynyt
26.10.2022
Viestejä
18
"Toinen operaattori ei voi purkaa määräaikaista sopimusta puolestasi. Voit soittaa heille 14vrk perumisoikeuden aikana ja päivittää liittymä toistaiseksi voimassaolevaksi samantien ja jos liittymäsi on toistaiseksi voimassa oleva niin numeronsiirrolle ei ole mitään estettä.

Voit myös käynnistää Dottiin numeronsiirron nyt ja jos liittymä on siirtynyt tänne meille, ennen kuin 14vrk perumisoikeus on mennyt umpeen, niin sinun ei pitäisi saada Dna:lta sopimussakkoa."
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
424
Eihän Telialla ole ollut määräaikaisia soppareita pitkään aikaan mielestäni, aina olleet toistaiseksi voimassa olevia, ainakin puhelinliittymissä. Onko tässä nyt kyse millaisesta liittymäpaketista? Ja käsittääkseni nykyään asiakas saa tiivistelmän, josta näkee selkeästi mitä on tilattu/tilaamassa...
Alunperin tää oli niitä mobiilidata/puhelin liittymiä joita täälläkin pari vuotta sitten mainostettiin, kevällä sitten puhelimitse hyväksyin heidän jatkotarjouksen, jolloin ei kyllä ollut edelleenkään puhetta määräaikaisuudesta, vaan että tarjoushinta kestää vuoden. Myönnän etten kovin tarkkaan tiivistelmää lukenut, mitä ilmeisemmin en tarpeeksi tarkkaan. Loppukesästä sitten yritin päivittää liittymää Rajaton liittymäksi tsätin kautta , niin silloin sain kuulla tästä määräaikaisuudesta, no ei siinä mitään, sain sopuhintaan Rajaton-liittymän, paitsi en saanutkaan, kun lasku tuli niin siinä edelleen laskutettiin puheluista erikseen, eikä nopeuden nostokaan auttanut käytännön nopeuteen, mikä pysyi 1-4 Mbps luokassa. Telialla ei ole ollut mitään mielenkiintoa tai yritystä selvitellä tätä asiaa millään tavalla, useampi asiakaspalvelija todennut että asia on mennyt oikein ja asia loppuunkäsitelty. No onneksi tosiaan tuo tsätti-keskustelu jäi talteen, mistä selvästi huomaa että on myyty ihan eri pakettia ja KKV on ollut avulias.

Pointtina siis että kannattaa aina olla tarkkana ja lukea/tarkastaa ne sopimustiivistelmät, itse vähän mennyt sinisilmäisenä että "tottahan Suomessa pidetään se mikä sovitaan". Telia avasi silmäni, sen verran ollut kyllä röyhkeetä toimintaa.
 
Liittynyt
19.08.2018
Viestejä
217
Meni kyllä hieman maku DNA:han.

Päivittivät liittymän kesken sopimuskauden puhelinsopimuksen perusteella mielestäni huonompaan ja tottakai heti seuraavaksi päiväksi.

DNA Nopea 4G Rajaton Plus (poistunut myynnistä)
Kuukausimaksu - 34,90 €/kk
Maksimi latausnopeus - 150 Mbit/s
Maksimi lähetysnopeus - 50 Mbit/s
EU-datapaketti - 32 Gt/kk
WiFi-puhelut - Kyllä
Rajaton tiedonsiirto Suomessa, Pohjolassa ja Baltiassa - Kyllä

-->
DNA Rajaton 200M
Kuukausimaksu - 31,90 €/kk
Maksimi latausnopeus - 200 Mbit/s
Maksimi lähetysnopeus - 10 Mbit/s
EU-datapaketti - 30 Gt/kk
WiFi-puhelut - Kyllä
Rajaton tiedonsiirto Suomessa, Pohjolassa ja Baltiassa - Kyllä

Eivät suostu palauttamaan vanhaa sopimusta. Suostuvat ainoastaan lopettamaan sopimuksen 14 päivän sisällä siitä päivästä jolloin asiakaspalveluun soittaa, minkä jälkeen saa maksaa moninkertaista hintaa ennen kuin liittymä siirtyy toiselle operaattorille.

Toinen operaattorikaan ei voi kuulemma lopettaa sopimusta 14 vuorokauden määräajassa.

ps. Puhelimessa kovasti väänti toinen asiakaspalvelija, että uusi liittymä olisi parempi ja väitti, että omat työntekijät saa kyseisen liittymän hintaan 16,99 €/kk. Väitti ettei liittymää saisi halvemmalla kuin mitä nyt maksan.
siis 34.9e/kk liittymä vaihtui halvempaan? lähetysnopeus tippui joo mutta mikä tosta tekee muuten huonomman? merkkaako tuo lähetysnopeus niin paljon sulle?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 287
siis 34.9e/kk liittymä vaihtui halvempaan? lähetysnopeus tippui joo mutta mikä tosta tekee muuten huonomman? merkkaako tuo lähetysnopeus niin paljon sulle?
Varmaan sekin vaikutti, että kytkettiin tarjous heti seuraavaksi päiväksi, eli aiemmasta hukkui 1 kk esim. Mitä jutussa ei mainittu.

Jos liittymä vaihtuu uuteen tyyppiin, nin dna:lla ei voi ajastaa, vain samaa liittymätyyppiä voi ketjuttaa jos antavat/jatkavat tarjousta. Eli varmaan se tässä yksi asia.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 161
Saako Telian 4,90e paperilaskutuslisää tingittyä alemmaksi jos haluaa pitää paperilaskun?
 
Liittynyt
26.10.2022
Viestejä
18
siis 34.9e/kk liittymä vaihtui halvempaan? lähetysnopeus tippui joo mutta mikä tosta tekee muuten huonomman? merkkaako tuo lähetysnopeus niin paljon sulle?
Halvempi kuin 16,99 €/kk liittymä vaihtui saman hintaiseen halvempaan kuin 16,99 €/kk liittymään.

No kyllähän se lähetysnopeus merkkaa aika paljon, jos tekee muutakin kuin warettaa leffoja ja sarjoja.
Esim. 100/50 liittymä on paljon parempi kuin tuo 200/10. Ottaisin esim. 50/50 liittymän mieluummin kuin 200/10.

200/10:llä ei tee pelatessa mitään ja datan siirto pilveen kestää tuskaisen kauan.

Varmaan sekin vaikutti, että kytkettiin tarjous heti seuraavaksi päiväksi, eli aiemmasta hukkui 1 kk esim. Mitä jutussa ei mainittu.

Jos liittymä vaihtuu uuteen tyyppiin, nin dna:lla ei voi ajastaa, vain samaa liittymätyyppiä voi ketjuttaa jos antavat/jatkavat tarjousta. Eli varmaan se tässä yksi asia.
Joo, vanha sopimus olisi jatkunut tammikuun alkupuoliskolle.
 
Liittynyt
26.10.2022
Viestejä
18
Soittelen huomenna Telialle ja otan niiltä varmaan 200M liittymän mikä on todennäköisesti 200/10 liittymä. Saa nähdä minkälaisella säädöllä onnistuu.

Vaikka onkin vuodessa vähän kalliimpi niin eipähän ainakaan ole määräaikainen.

Vähän kyllä ärsyttää nämä numerosiirtojen 9 arkipäivän karenssiajat. Eli nyt jos ottaisin DNA liittymästä määräaikaisuuden pois niin maksaisin 9 päivästä ~tuplahintaa mikä tarkoittaisi ~5 euroa.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
167
Kun ei ole mitään nettipankkeja, älypuhelimia tai sovelluksia käytössä niin vaikeaksi menee maksaminen ilman paperista laskua?
Kokeiles tuota suoramaksua, jos et tarvitse paperista versiota itsellesi? Nimenomaan siitä paperisen laskun toimittamisesta kotiisi veloittavat sen 4,90 €.

 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
114
Kyse puh.liittymästä. Jos nyt tarttuisin toisen operaattorin tarjoukseen ja se laittaa siirtoprosessin käyntiin niin et alkaisi 24.11, voiko niin tehdä mun tilanteessa vaikka heti tänään ilman mitään sakkomaksuja yms lisämaksuja dnan puolelta, pelkkä siirtoilmoitus et siirryn 24.11 muualle? Mulla siis määräaikainen puh.liittymä soppari dnalla joka loppuu 23.11. Vai kannattaako odottaa vielä sen toisen operaattorin kanssa, etteivät vielä tee numeronsiirto-ilmoitusta joka siis näkyisi heti dnalla (kai?)?
Entä onko dna yleensä laittanut hyviä winback tarjouksia sitten kun näkevät et oon siirtymässä pois..? Ja milloin ne yleensä ilmestyy sitten esim tekstarina, tyyliin päivän ennen siirtoa tms..?
Oon ollut siellä suht kauan, viitisen vuotta ainakin, ja mulla on heillä myös mobiililaajakaista(5g 400M) + MC7010 ulkomokkula, että sen puolesta jumissa siellä vähän pitempään, äskettäin otin sen, noin kk sitten ja on määräaikainen.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
167
Kyse puh.liittymästä. Jos nyt tarttuisin toisen operaattorin tarjoukseen ja se laittaa siirtoprosessin käyntiin niin et alkaisi 24.11, voiko niin tehdä mun tilanteessa vaikka heti tänään ilman mitään sakkomaksuja yms lisämaksuja dnan puolelta, pelkkä siirtoilmoitus et siirryn 24.11 muualle? Mulla siis määräaikainen puh.liittymä soppari dnalla joka loppuu 23.11. Vai kannattaako odottaa vielä sen toisen operaattorin kanssa, etteivät vielä tee numeronsiirto-ilmoitusta joka siis näkyisi heti dnalla (kai?)?
Entä onko dna yleensä laittanut hyviä winback tarjouksia sitten kun näkevät et oon siirtymässä pois..? Ja milloin ne yleensä ilmestyy sitten esim tekstarina, tyyliin päivän ennen siirtoa tms..?
Oon ollut siellä suht kauan, viitisen vuotta ainakin, ja mulla on heillä myös mobiililaajakaista(5g 400M) + MC7010 ulkomokkula, että sen puolesta jumissa siellä vähän pitempään, äskettäin otin sen, noin kk sitten ja on määräaikainen.
Uusi operaattori hoitaa kaiken siirtoon liittyvän kommunikoinnin DNA:n kanssa. Kun sulla määräaikainen loppuu DNA:lta 23.11., olet vapaa siirtymään muualle 24.11. eikä DNA voi sanoa siihen mitään, eikä varsinkaan laittaa mitään sakkomaksuja. Muistat vain uudelle operaattorille ilmoittaa liittymää tilatessasi, että määräaikaisuus päättyy tuolloin 23. päivä ja haluat heiltä liittymän aukeavan 24.11. Ja tämän uuden liittymän voit tilata haluamaltasi operaattorilta milloin vain, vaikka heti tänään.

DNA:n wingbäkeistä en osaa sanoa kun en halua olla missään tekemisissä koko firman kanssa :D
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Itse päädyin nyt sitten kuitenkin 3x Telia dot + 3x DNA 50 megasista dataliittymä yhdistelmistä, Elisan 8,99€ Tarkka liittymiin. Neuvotteluvaraa oli koska liittymiä on itsellä 11 kpl. Telia dot sen 5/kk + 3x 7,50e DNA netit = 27,50e vs Elisan 3x Tarkka 27€ plus tietysti nopeampi netti ainakin itsellä paremmassa verkossa, ja vain yksi simkortti.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 287
Hyvää myöhäisiltaa.

Telia supisti liittymävalikoimaansa viiteen liittymään. Puhelinliittymät | Telia

Rajaton Lite 150 M 26,90 €/kk, Rajaton 0,5 M 22,90 €/kk, Rajaton 150 M 29,90 €/kk sekä Rajaton 5G 200 M 32,90 €/kk liittymät poistuivat uusmyynnistä.

Valikoimassa tällä hetkellä:

0.5 käytön mukaan, 20 Mb rajaton, 300 rajaton, 450 rajaton ja 1000 rajaton.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Itsellä oli telian liittymä 14-15e/kk hintatakuulla joka päättyi. Dna tarjosi pinkeillä päivillä samalla hintaa. Telialta otin sitten 19e hintaisen liittymän kun saan kaupanpäälle 30e lidlin lahjakortin. Tarkoituksena on kilpailuttaa tämä liittymä heti pois kun saan lahjakortin. Tuurilla saan lahjakortin 11.11. sinkkupäivänä tai black fridayna marraskuussa.
 

tjd

Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
25
Oli tarkoitus pysyä pois tästä ketjusta, mutta elisan myyntitykit soittivat piinaavan pitkän puhelun tänään. Ensin kauppasivat sitä, mihin jo pistin nimeni (mökkireitittimeen 100M rajaton). Hetken myyntisapluunoita järjestellen tajusivat että olen jo asiakas ja että Moi-numero johon soittivat on myös minusta ihan ok yrittää kaapata. Siinä sitten käytiin esimieheltä (*huoh) kysymässä lupaa poistaa se avausmaksu ja kaikkea pöhköä selitystä, vaikka jos olisin saanut suunvuoron, olisin sanonut kyllä kiitos. Ai niin, ikäänkuin avausmaksun korvikkeeksi löytyi pakollinen 5.90€ tms postimaksu (kuulemma postikuluihin, korttia ei voi itse noutaa liikkeestä).

14.90€ / 24kk / 150M Oli siis tämä tarjous johon tartuin. Myyjä käytti huomattavan määrään aikaa ja energiaa kertoakseen että KUN tekevät Moilta minulle vastatarjouksen, niin minun tulee muistaa se, että hinta ei ollut se kriteeri miksi valitsin elisan.

Ehkä myyjä oli oikeassa. Olen ollut oikein tyytyväinen Moi:n asiakas, mutta se perinteinen vitutus katsella kun uudet asiakkaat saavat saman puoleen hintaan on alkanut hieman nostaa päätään. Nimimerkin mukaisesti mennään ja huorataan jatkossakin. Elisalta mielellään kuulisi että mikä muu kuin hinta (samasta palvelusta) voisi olla se kriteeri. Ne sympaattiset elisa-missionary pojat ehkä...
Onko Moilta tullut vastatarjousta? Itsellä vaihtui juuri Moi Potti Telian Mukaan-diiliin ja pohdin, josko sieltä olisi vielä tulossa jotain vai antavatko vain lähteä.
 
Liittynyt
13.11.2019
Viestejä
47
Parin viikon päästä loppumassa ollut DNA:n Nopea 4G Rajaton Plus 15,90e/kk laitettu vetämään Telia DOTtiin toissapäivänä, tänään winback-puhelu ja homma jatkuu Rajaton 200M:llä seuraavan vuoden 15,99e/kk. Ehtii 14pv peruutusoikeuden aikana vielä katsomaan mahdolliset sinkkupäivätarjoukset.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
713
Niin, liittymä se on tämäkin, nimittäin nettiliittymä. Vuosi sitten muutossa sain Telia XXL:n hintaan 19,90 e / kk.No se vuosi meni ja onneksi älysin katsoa että hinta olikin muuttunut 39,90:n.
Kiireesti Tellulle sitten peruutusta teemalla, että vuokraan kuuluu 50 M ja satanen alle 10 e... Niin sieltäpä sitten tehtiin keskittäjä-asiakkaalle tarjous vuodeksi joka ilahdutti:
Nettiliittymä.png
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
114
Uusi operaattori hoitaa kaiken siirtoon liittyvän kommunikoinnin DNA:n kanssa. Kun sulla määräaikainen loppuu DNA:lta 23.11., olet vapaa siirtymään muualle 24.11. eikä DNA voi sanoa siihen mitään, eikä varsinkaan laittaa mitään sakkomaksuja. Muistat vain uudelle operaattorille ilmoittaa liittymää tilatessasi, että määräaikaisuus päättyy tuolloin 23. päivä ja haluat heiltä liittymän aukeavan 24.11. Ja tämän uuden liittymän voit tilata haluamaltasi operaattorilta milloin vain, vaikka heti tänään.

DNA:n wingbäkeistä en osaa sanoa kun en halua olla missään tekemisissä koko firman kanssa :D
Ok, kiitti infosta.
Juu periaatteessa en sitten yhtään myöskään tykkää tuosta kun on "vangittuna" siellä Dnalla..saisivat lopettaa tommoset aataminaikaiset tavat tai miten sanoisin. Taitaa kuitenkin toimia firmalle tuo tapa ei ne muuten jatkaisi niiden myyntiä..kai näidenkin myynti kielletään jossain vaiheessa, olisi heti vähän mieluisampi operaattori käyttää minusta ;D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 255
Niin, liittymä se on tämäkin, nimittäin nettiliittymä. Vuosi sitten muutossa sain Telia XXL:n hintaan 19,90 e / kk.No se vuosi meni ja onneksi älysin katsoa että hinta olikin muuttunut 39,90:n.
Kiireesti Tellulle sitten peruutusta teemalla, että vuokraan kuuluu 50 M ja satanen alle 10 e... Niin sieltäpä sitten tehtiin keskittäjä-asiakkaalle tarjous vuodeksi joka ilahdutti:
Tästähän oli tarjous vähän aikaa sitten, liekkö vielä tuota tarjoilee joillekin...
Itsekin tuon nappasin vuodeksi ja laitoin kalenteriin muistutuksen, että peruu ennen hinnan nousua, taikka kyselee josko ois jatkoa tarjolla tuurilla.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
200M telian netti ja speedtestillä tässä kotona näyttää 19,1 down, 15,5 up. Voisihan tuota harkita jos ottais ihan sen 20 megasen netin, kun ei täällä tuo nopeus toimi.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
25
DNA:n määräaikainen puhelinliittymä olis päättymässä 3.11. ja tarjosivat tekstiviestillä nykyistä (ilmeisesti jo nyt ylihintaista) vielä kalliimpaa tilalle. Eli nyt ollut käytössä 200M 24,86€/kk ja nyt tarjottu 29,90€/kk.

Noh ajattelin että nyt on sitten hyvä hetki kilpailuttaa liittymä ja aloin etsimään hintoja sekä tietoja ja samalla tännekin eksyin. Mutta miten muuten porukka saa noita hyviä tarjouksia kuin niillä win backeillä? Koitin Telialta ja Elisalta sekä chatissa että liikkeistä käydä kyselemässä parempia tarjouksia, mutta alle 20€/kk ei päästy lähellekään (nopeuksilla 100-200M).

Muutama viesti ylempänä esim. löytyi linkki jossa Telialta 200M liittymä 18,99€/kk plus Lidlin 30€ lahjakortti. En kuitenkaan saanut sitä tilattua sen linkin kautta, varmaan kun en ole entuudestaan Telian asiakas. Näytin kuitenkin sitä hintaa Telian myyjälle, mutta ei siitä huolimatta voinut mulle tarjota siihen hintaan samaa liittymää?

Moilla sentää näyttäisi olevan 18€/kk 200M, jossa viestit ja puhelut max 4€. Taidan sen ottaa kun ei muualta irtoa parempaa.

Jäi kuitenkin vielä mietityttämään kun tilauksessa on täppä "Numeron saa siirtää, vaikka niissä olisi määräaikainen sopimus nykyisellä operaattorilla. (Pakollinen)". Mulla tosiaan loppuu 3.11. DNA:lla niin voiko käydä niin että jos nyt tilaan, niin Moi irtisanoo sen jo aiemmin ja mulle tulee DNA:lta sopimussakko?

Ja entäs sitten kun numeronsiirto on menossa Moille niin voinko sen aikana vielä kysyä Telialta ja Elisalta joko heiltä irtoaa parempia tarjouksia vai onko silloin enää DNA:lla mahdollisuus tarjota? Tosin en tiedä haluanko enää DNA:n pallo jalassa sopimuksia.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 287
DNA:n määräaikainen puhelinliittymä olis päättymässä 3.11. ja tarjosivat tekstiviestillä nykyistä (ilmeisesti jo nyt ylihintaista) vielä kalliimpaa tilalle. Eli nyt ollut käytössä 200M 24,86€/kk ja nyt tarjottu 29,90€/kk.

Noh ajattelin että nyt on sitten hyvä hetki kilpailuttaa liittymä ja aloin etsimään hintoja sekä tietoja ja samalla tännekin eksyin. Mutta miten muuten porukka saa noita hyviä tarjouksia kuin niillä win backeillä? Koitin Telialta ja Elisalta sekä chatissa että liikkeistä käydä kyselemässä parempia tarjouksia, mutta alle 20€/kk ei päästy lähellekään (nopeuksilla 100-200M).

Muutama viesti ylempänä esim. löytyi linkki jossa Telialta 200M liittymä 18,99€/kk plus Lidlin 30€ lahjakortti. En kuitenkaan saanut sitä tilattua sen linkin kautta, varmaan kun en ole entuudestaan Telian asiakas. Näytin kuitenkin sitä hintaa Telian myyjälle, mutta ei siitä huolimatta voinut mulle tarjota siihen hintaan samaa liittymää?

Moilla sentää näyttäisi olevan 18€/kk 200M, jossa viestit ja puhelut max 4€. Taidan sen ottaa kun ei muualta irtoa parempaa.

Jäi kuitenkin vielä mietityttämään kun tilauksessa on täppä "Numeron saa siirtää, vaikka niissä olisi määräaikainen sopimus nykyisellä operaattorilla. (Pakollinen)". Mulla tosiaan loppuu 3.11. DNA:lla niin voiko käydä niin että jos nyt tilaan, niin Moi irtisanoo sen jo aiemmin ja mulle tulee DNA:lta sopimussakko?

Ja entäs sitten kun numeronsiirto on menossa Moille niin voinko sen aikana vielä kysyä Telialta ja Elisalta joko heiltä irtoaa parempia tarjouksia vai onko silloin enää DNA:lla mahdollisuus tarjota? Tosin en tiedä haluanko enää DNA:n pallo jalassa sopimuksia.
DNA ei ole sopimussakkoja. Kaveri myyntitykki siellä. Hoitaa mm. winbackeja.

Jos liittymä siirtyy aiemmin kuin määräaika päättyy, maksat kk-maksuja liittymästä loppuun asti, ja sinulle luodaan dna:n päässä uusi numero jota voit halutessasi käyttää nykyliittymällä.

DNA:lta suosittelen siirtämään Elisa-suuntaan niin saat parhaat tarjoukset, voit esim. sanoa että sait Elisalta 15,99 kk 12 kk 10M rajaton niin tarjoavat 14,99 kk 12 kk 10M Huoleton.
Uuden liittymän ei kuitenkaan tarvitse olla 15,99 kk oikeasti, koska dna ei voi sitä sopparia mitenkään tietää, mutta sillä saat sen tarjouksen kalasteltua.

DNA määräaikaisella etudiili-sopimuksella.

Jos jostakin syystä siirryt Elisalle kuitenkin, niin sieltä saat luultavasti paremman tarjouksen siirtymällä Moille.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
713
Muutama viesti ylempänä esim. löytyi linkki jossa Telialta 200M liittymä 18,99€/kk plus Lidlin 30€ lahjakortti. En kuitenkaan saanut sitä tilattua sen linkin kautta, varmaan kun en ole entuudestaan Telian asiakas. Näytin kuitenkin sitä hintaa Telian myyjälle, mutta ei siitä huolimatta voinut mulle tarjota siihen hintaan samaa liittymää?
Leikkasin rajusti viestiäsi, noi Tellun tarjoukset winback asiakkailleen kuten mulla 17,99+30 e Lidlin lahjakortti. Ja muuten eipä oo vielä näkyny, piti olla lokakuussa tullu...

E: Juttelin aspan kanssa, jotain häikkää kuulemma ollut tuossa Lidlin päässä teknisistä syistä johtuen joten lahjakortit toimitetaankin marraskuun aikana
 
Viimeksi muokattu:

jb1

Liittynyt
01.09.2021
Viestejä
29
DNA Jämpti 5M 9,99 €/kk 12kk
DNA Rajaton 4G 10M 14,90 €/kk 12kk
DNA Rajaton 200M 17,99 €/kk 12kk
DNA Liikkuva 4G 200M 14,90 €/kk 24kk
Tuollaisia tarjouksia tuli DNA:lta ilman numeronsiirtoa.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 175
Noh ajattelin että nyt on sitten hyvä hetki kilpailuttaa liittymä ja aloin etsimään hintoja sekä tietoja ja samalla tännekin eksyin. Mutta miten muuten porukka saa noita hyviä tarjouksia kuin niillä win backeillä? Koitin Telialta ja Elisalta sekä chatissa että liikkeistä käydä kyselemässä parempia tarjouksia, mutta alle 20€/kk ei päästy lähellekään (nopeuksilla 100-200M).

Muutama viesti ylempänä esim. löytyi linkki jossa Telialta 200M liittymä 18,99€/kk plus Lidlin 30€ lahjakortti. En kuitenkaan saanut sitä tilattua sen linkin kautta, varmaan kun en ole entuudestaan Telian asiakas. Näytin kuitenkin sitä hintaa Telian myyjälle, mutta ei siitä huolimatta voinut mulle tarjota siihen hintaan samaa liittymää?
Winbackin saa kun on ko. firman asiakas, ei noita tarjouksia muuten oikein tipu. Itse laitoin Telia ja Elisan liittymät siirtymään Moille ja kun numeronsiirto oli aktivoitu otin Telian liittymään tuon 18.99€/kk tarjouksen ja Elisan aspa tarjosivat 200M liittymän hintaan 17.99€/kk.
 

tjd

Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
25
Onko Moilta tullut vastatarjousta? Itsellä vaihtui juuri Moi Potti Telian Mukaan-diiliin ja pohdin, josko sieltä olisi vielä tulossa jotain vai antavatko vain lähteä.
Vastaan itse itselleni, eli Moilta tuli winbackinä Rajaton 4G (200M) hintaan 9€/kk. Lähtökohtaisesti 12kk, mutta sain pyytämällä 24kk (Telian tarjous oli 24 kk).
 
Liittynyt
22.12.2019
Viestejä
596
Elisalta soittivat pitkästä aikaa, ja tarjosivat 24kk pituista sopparia Saunalahti Tarkka 100M, 7.99€/kk. Kattotaan tekeekö Moi vastatarjousta, mutta koska Elisan kuuluvuus omalla nurkalla on parempi, niin tuo on jo ihan mukiinmenevä tarjous omiin tarpeisiin. Lieneekö kiristyvä taloustilanne ajais operaattorit taas isompaankin kilpailuun ihmisten rahoista?
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
54
Elisalta soittivat pitkästä aikaa, ja tarjosivat 24kk pituista sopparia Saunalahti Tarkka 100M, 7.99€/kk. Kattotaan tekeekö Moi vastatarjousta, mutta koska Elisan kuuluvuus omalla nurkalla on parempi, niin tuo on jo ihan mukiinmenevä tarjous omiin tarpeisiin. Lieneekö kiristyvä taloustilanne ajais operaattorit taas isompaankin kilpailuun ihmisten rahoista?
Onpas hyvä diili. Itse sain winback-tarjouksen samasta liittymästä hintaan 11,99 €/kk. Puhelimessa tarjottiin nykyistä liittymää kalliimpaa huoleton 200M hintaan 17,99 €/kk.

Oma nykyinen pian sulkeutuva liittymä on siis elisan huoleton 100M 17,90 €/kk ja päädyin nyt vaihtamaan Moi Pottiin 9 €/kk, kun mobiilidataa tulee historian mukaan käytettyä n. 4 Gt/kk. Kotona ja töissä on tarjolla wifi, enkä virtauta musiikkia tai videota juurikaan missään liikenteessä ollessa, niin datan käyttö keskittyy kunnon lankaliittymiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 363
puhelin.jpg

Elisa päätti tarjota Saunalahti Huoleton 200M liittymääni ylläolevaa hintaa. Tällä hetkellä kuukausihinta on 17,90€/kk + Mobiilivarmenne 1,99€/kk. Katellaan black fridayna mitä muut tarjoaa, viime vuonna sain DNAlta lahjakortin kun vaihdoin heille ja Elisa teki 17.90e/kk winback tarjouksen johon tartuin.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Elisalta soittivat pitkästä aikaa, ja tarjosivat 24kk pituista sopparia Saunalahti Tarkka 100M, 7.99€/kk. Kattotaan tekeekö Moi vastatarjousta, mutta koska Elisan kuuluvuus omalla nurkalla on parempi, niin tuo on jo ihan mukiinmenevä tarjous omiin tarpeisiin. Lieneekö kiristyvä taloustilanne ajais operaattorit taas isompaankin kilpailuun ihmisten rahoista?
Nyt voisi pyytää samaa soittajaa soittaa mulle, niin voisin tuolla hinnalla siirtää ainakin kolme liittymää :D
Samalla voisi päivittää perheenjäsenten liittymät (+5kpl) tuohon noin :D
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
56
Mulle elisa soitti ja tarjos vain 1M liittymää 11e/kk :D eikä tuumannu mitään että moi on nopeempi ja halvempi
 

Lakeside

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
140
DNA Jämpti 5M 9,99 €/kk 12kk
DNA Rajaton 4G 10M 14,90 €/kk 12kk
DNA Rajaton 200M 17,99 €/kk 12kk
DNA Liikkuva 4G 200M 14,90 €/kk 24kk
Tuollaisia tarjouksia tuli DNA:lta ilman numeronsiirtoa.
Kiitos vinkistä, tuli hyvään saumaan. Sain kaksi 1 M Jämptiä päivitettyä tuohon 5 M liittymään. Nyt ei ’tarvitse’ vuoteen näitä kahta miettiä, kun on pallo jalassa. DNA:lta myös pari laiteliittymää edullisella 1,99e hinnalla.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 943
Moi -> Elisa 10M huoleton 9.99€/kk. Moilta winbackkinä Rajaton 200 9€/kk 24kk. Jäin Elisalle kun netin käyttö puhelimessa on olematonta ja jonkin verran tulee soiteltua ihan tavallisia puheluja.

Oikeasti molemmat vaihtoehdot olisivat olleet hyviä, joten kolikon heitto tosiaan osui nyt Elisaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
338
Sain DNA:lta winbackinä Rajaton 4G 10M 11,99 €/kk 12kk kun kerroin, että Telia Dot alkaen 5€/kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 054
Elisan nostaessa koko ajan 5G liittymien hintoja, laitoin siirron Telialle. Telialla Rajaton 5G 300M hintaan 29,90e per kuukausi 24 kuukauden ajan + CMORE vuodeksi maksutta.

Elisan winback soitot ovat olleet laimeita. Aluksi tarjottiin Huoleton 5G 300M hintaan 29,99e per kuukausi 12 kk ajan ja nyt toisena tarjouksena Saunalahti Huoleton 200M 18,99e per kuukausi 24 kk ajan + Elisan 40e lahjakortin.

Asiakkuus ollut Saunalahdessa/Elisassa jo parikymmentä vuotta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
567
Elisalta winbackinnä 8,99e /kk tarkka 100M ja 30e lahjakortti. Tänään tuli lahjakortti ja mielenkiintoista se on voimassa vain 1kk :thumbsup:. No tietääpä seuraavaa kertaa varten.

elisa kek.JPG
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 182
Tällä hetkellä Moilla liittymäsopimus. Aikanaan olin Elisan asiakas, mutta en saanut Winback-yhteydenottoa siirtyessäni Moille.

Onko jotain kilpailutuskeinoa saada parempaa diiliä, ilmeisesti ainoastaan tekemällä liittymäsiirto Elisalle?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 111
Tällä hetkellä Moilla liittymäsopimus. Aikanaan olin Elisan asiakas, mutta en saanut Winback-yhteydenottoa siirtyessäni Moille.

Onko jotain kilpailutuskeinoa saada parempaa diiliä, ilmeisesti ainoastaan tekemällä liittymäsiirto Elisalle?
Soita Elisan myyntinumeroon 0800 464646 ja kysy, mitä Moin asiakkaalle olisi tarjota numeronsiirrolle. Joidenkin postausten perusteella saattavat yhä tarjota 100M Tarkka -liittymää 7,99 €/kk 2 vuoden ajaksi.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 182
Soita Elisan myyntinumeroon 0800 464646 ja kysy, mitä Moin asiakkaalle olisi tarjota numeronsiirrolle. Joidenkin postausten perusteella saattavat yhä tarjota 100M Tarkka -liittymää 7,99 €/kk 2 vuoden ajaksi.

Kiitos vinkistä.

Soitin. Kampanjat olivat vielä viime kuussa voimassa, nyt ei ollut tarjota kuin 19-25e/kk hintakatergoriaan liittymiä.

Rivien välistä antoi ymmärtää, että mustan perjantain aikoihin kannattaa numeroon soitella uudelleen...
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Telialta soitto, liittymät vaihtuu huomenna. 3x Telia dot oli käytössä, vastaus Elisan Tarkka 8,99€ liittymiin oli 9,90e kk 50 megaa, puhelut ja tekstarit 9c min/kpl 24kk. Luonnollisesti ei kiinnostanut, mielenkiintosta kuinka sitkeä myyntinainen oli kyseessä, kun ei millään meinannut ymmärtää miksi maksaisin enemmän hitaammasta netista, puheluista ja tekstereista.
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
26
Elisalta winbackinnä 8,99e /kk tarkka 100M ja 30e lahjakortti. Tänään tuli lahjakortti ja mielenkiintoista se on voimassa vain 1kk :thumbsup:. No tietääpä seuraavaa kertaa varten.

Tuliko tuo lahjakortti sulle 14 vrk jälkeen? Itsellä huomenna tulee tuo 14 vrk täyteen, jos vaikka pääsisi samantien käyttämään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 792
Viestejä
4 219 828
Jäsenet
71 125
Uusin jäsen
tounej

Hinta.fi

Ylös Bottom