Mulla ei kyllä tule koskaan mässyteltyä tolleen leffoissa. Joulupöydässä tulee toki syötyä yli tarpeen kun on hyvää ruokaa ja ihan jo sen takia että haluaa kokeilla kaikkia ruokalajeja, mutta alkaa sekin jossain vaiheessa tökkiä... eikä kyllä uppoa juustot parin tunnin päästä siitä.
Mitä edes on "aito nälkä" ja miksi sen pitäisi loppua viimeistään 700kcal kohdalla? Olisi aika raju energiavaje jos päivässä söisi kaksi 700kcal ateriaa ja jonkun välipalan...

Ja sitäpaitsihan nälkä on vain tunne, sen ei tarvitse mitenkään vastata todellisuutta, kuten monilla ilmeisesti käy.
Mulla ainakin halu napostella vähenee todella paljon jos ei ole nälkäinen, mutta ilmeisesti kaikilla ei sitten näin ole. Olen kuitenkin saanut kuvan että nämä lääkkeet ainakin jossain määrin vie ruuasta sen nautinnon ja siten vähentää himoa sitä kohtaan ja myös napostelu vähenee.
Hyvän makuista ruokaa tulee toki syötyä enemmän ja vaikka jotain kuivalihaa tulee naposteltua vaikkei niin erityinen nälkä olisi, mutta jossain vaiheessa sekin alkaa vaan tökkiä. Ja tosiaan halu napostella vähenee reilusti kun ei ole nälkäinen. Mutta mitään "taivaallisia nautintoja" siitä ei todellakaan saa, eikä edes hyviä fiiliksiä.
Mulla muuten jäi lapsena karkit syömättä, niin niihin liittyviä rajoituksia jouduttiin purkamaan. Ja ne jäi siltikin usein syömättä tai kaverit söi ne. Ehkä oon epätavallinen, taisivat vanhemmat olla turhautuneita kun herkkuja ei pystynyt käyttämään kouluttamiseen.
Eikä se jäätelökään uppoa jos on ähky olo.