Ihan tiedoksi vaan, että on lidlissäkin sitten vika huomattu, mutta 'tappiot' toki asiakkaille. Tuli viestiä asiakaspalvelulta: "
Hei,
kiitos viestistäsi ja lisätiedoista. Ilmeisemmin kyseessä on ollut hetkellinen yhteyskatkos myymälässä. Olemme saaneet vastaavia palautteita ongelmasta ja teemme kaikkemme, jotta jatkossa voimme välttyä vastaavanlaisilta tilanteilta. Emme valitettavasti voi kirjata ostoksien saldoa Bonuskuponki -kertymään tai tarjota digikuittia jälkikäteen, sillä ominaisuutta jolla tämä onnistuisi, ei meillä ole. Pahoittelen tästä aiheutunutta harmia." No voi sentään.
Hei,
kiitos viestistäsi ja lisätiedoista. Ilmeisemmin kyseessä on ollut hetkellinen yhteyskatkos myymälässä. Olemme saaneet vastaavia palautteita ongelmasta ja teemme kaikkemme, jotta jatkossa voimme välttyä vastaavanlaisilta tilanteilta. Emme valitettavasti voi kirjata ostoksien saldoa Bonuskuponki -kertymään tai tarjota digikuittia jälkikäteen, sillä ominaisuutta jolla tämä onnistuisi, ei meillä ole. Pahoittelen tästä aiheutunutta harmia." No voi sentään.

Tai äänestä jaloillasi kuten nähtävästi osa tekeekin. Ymmärrän vanhukset joilla on sellainen luuri ettei siihen saa sovelluksia ja tietotaito täysin nolla sellaisten käyttämiseen. Oletan että näitä tapauksia ei tältä foorumilta löydy.