LIDL Plus-etuasiakasohjelma (käytännön asiat, yksityisyys yms)

Sinänsä mobiilisovellus ei minua häiritse etujen saamiseksi, mutta olisi näppärää, jos pankkikortin numero tallentuisi ja sitäkautta esim. kuitit löytäisivät tiensä sovellukseen, vaikka etuja ei käyttäisi. Tuskin tulee hirveästi muuten vilauteltua nimittäin.
 
Näyttää Lidl Plussan kärki olevan kaupassakäyntifrekvenssin kasvattaminen, ainakin päätellen lyhyen aikaa (2 päivää) voimassaolevista kupongeista.
Saas nähdä, vastaako Kesko ja S-ryhmä tähän. Pian voi olla kaikkien sovelluksissa ”etu vain tänään” -henkinen meininki, jos lähtevät kilpailemaan.

Keskollahan oli ne räätälöidyt K-edut, jotka olivat välillä aika hyviäkin. Nyt toki niitä ei ole koronan vuoksi näkynyt ja tuskin palaavat takaisin, ellei tämä Lidlin kamppis aiheuta jotain toimenpiteitä siellä.
 
Keskollahan oli ne räätälöidyt K-edut, jotka olivat välillä aika hyviäkin. Nyt toki niitä ei ole koronan vuoksi näkynyt ja tuskin palaavat takaisin, ellei tämä Lidlin kamppis aiheuta jotain toimenpiteitä siellä.

Ne oli kyllä hyviä ja ainakin omalla kohdalla aika hyvällä prosentilla osuvia. Toivottavasti tulis takaisin.

Lidlin ensimmäinen näytös oli joku vitun muropiirakka -25% ja kuponki voimassa 3pv. Nyt äkkiä hakemaan :cool:
 
Lidlin ensimmäinen näytös oli joku vitun muropiirakka -25% ja kuponki voimassa 3pv. Nyt äkkiä hakemaan :cool:
Säälittäviä kuponkeja ollut itsellä.

Kaksi hodaria kahdella eurolla.
Paskapaperia kolme pakettia kahden hinnalla.
Kilosta nektariineja euron alennus.
Minivesimeloni -30%.
Krysanteemikimppu 50 centin alennuksella.

Normaalit kampanjat paljon parempia. Kyllä kannatti nähdä vaiva ja rekisteröityä...
 
Joo, aika heikkoja olleet tarjoukset toistaiseksi. Se 5€ alekuponki ekaan ostokseen oli ihan hyvä mutta mikään noista tuotteista ei ole oikein osunut. Vaikuttaisi ainakin alkuun olevan kaikilla samat, toivottavasti nuo alkavat myöhemmin yksilöitymään. Aika lyhyet voimassaolotkin, mielestäni jossain kupongissa oli pienimmillään vain 1-2 päivää. Tuo digikuitti toistaiseksi paras tässä, se on mukava ominaisuus jos ostaa jotain takuullista tuolta. Harmillisesti vaan printtaavat turhaan edelleen sen paperikuitin, toivottavasti myös tuon saisi aikanaan pois tuolla digikuitilla.
 
Joo, aika heikkoja olleet tarjoukset toistaiseksi. Se 5€ alekuponki ekaan ostokseen oli ihan hyvä mutta mikään noista tuotteista ei ole oikein osunut. Vaikuttaisi ainakin alkuun olevan kaikilla samat, toivottavasti nuo alkavat myöhemmin yksilöitymään. Aika lyhyet voimassaolotkin, mielestäni jossain kupongissa oli pienimmillään vain 1-2 päivää. Tuo digikuitti toistaiseksi paras tässä, se on mukava ominaisuus jos ostaa jotain takuullista tuolta. Harmillisesti vaan printtaavat turhaan edelleen sen paperikuitin, toivottavasti myös tuon saisi aikanaan pois tuolla digikuitilla.
Otat vain kännykällä kuvan siitä kuitista, niin ei tarvitse mitään digikuitteja.
 
Otat vain kännykällä kuvan siitä kuitista, niin ei tarvitse mitään digikuitteja.

Digikuitin osalta toiveeni oli ensisijaisesti, että turha paperikuittien printtaaminen ja tyrkyttäminen loppuisi. Tuo nyt ei vielä mene noin mutta uskoisin, että sekin asia päivittyy aikanaan. Muutenkin varmemmassa tallessa ja siistimmin arkistoituna tuo digikuitti on kuin joku kännykällä oleva valokuva. Saahan nekin toki vaikka pilveen mutta sitten pitäisi aina ladata sinne ja järjestellä nuo fiksusti. Helpompi vaan saada se suoraan diginä etenkin mikäli jatkossa tulee niitä tarjouksia minkä takia tuota tulisi muutenkin näytettyä.
 
Noissa digikuiteissa on pari miinusta. Toinen ei tosin ole sen huonompi kuin fyysisissäkään kuiteissa, eli niissä ei ole minkäänlaista hakua. Olisi kiva joskus tarkistaa milloin osti jonkin tuotteen, mutta sitä tietoa ei löydy kuin kahlaamalla yksitellen kaikki kuitit läpi, olivat ne nyt sitten digitaalisia tai fyysisiä. Toinen miinus on siinä, että jos ostat jotain ja menet tuotteen/kassin kanssa toiseen kauppaan, niin ei ole kuittia jolla todistaa että tuote ei ole sieltä jälkimmäisestä kaupasta. Luurin sovelluksesta kuitti saattaa löytyä, mutta se on aina vähän tuurissaan toimiiko sovellus ja löytyykö sieltä viimeisintä kuittia vielä siinä vaiheessa.

Takuukuittien osalta digiversio on ainakin S-mobiilin kohdalla mainio, kun se listaa kaikki tuotteet erikseen nimellä. Hakua ei ole sielläkään, mutta se on pieni miinut. Mitään kuittien valokuvaamisia ei todellakaan kiinnosta tehdä vuonna 2020.
 
Toinen miinus on siinä, että jos ostat jotain ja menet tuotteen/kassin kanssa toiseen kauppaan, niin ei ole kuittia jolla todistaa että tuote ei ole sieltä jälkimmäisestä kaupasta. Luurin sovelluksesta kuitti saattaa löytyä, mutta se on aina vähän tuurissaan toimiiko sovellus ja löytyykö sieltä viimeisintä kuittia vielä siinä vaiheessa.

Jos tarkkoja ollaan niin kaupan pitää todistaa että tuote on varastettu, ei siinä asiakkaan tarvitse mitään vakuutella.
 
Jos tarkkoja ollaan niin kaupan pitää todistaa että tuote on varastettu, ei siinä asiakkaan tarvitse mitään vakuutella.
Joo, mutta jos ei halua jäädä vänkkäämään puoleksi tunniksi, niin on helpompi vaan näyttää kuitti ja jatkaa matkaa, jos tuollainen epäilys tai varashälyttimen piippaus sattuu kohdalle. Toki perusmallin tekkiläinen alkaa ulisemaan vartijalle tämän ammatin naurettavuudesta ja vaatimaan paikalle poliisia ja syyttäjää, mutta noin niinkuin yleisesti ottaen on helpompi toimia yleensä sovussa ja maalaisjärjen kanssa.
 
Joo, mutta jos ei halua jäädä vänkkäämään puoleksi tunniksi, niin on helpompi vaan näyttää kuitti ja jatkaa matkaa, jos tuollainen epäilys tai varashälyttimen piippaus sattuu kohdalle. Toki perusmallin tekkiläinen alkaa ulisemaan vartijalle tämän ammatin naurettavuudesta ja vaatimaan paikalle poliisia ja syyttäjää, mutta noin niinkuin yleisesti ottaen on helpompi toimia yleensä sovussa ja maalaisjärjen kanssa.
Mutta kai tuo digikuittikin kelpaa? Aika harvoin on kuitenkaan tilanne, että puhelin ei toimi yhtäkkiä tai akku loppuu tms. Tai ei ainakaan minulle ole sattunut kohdalle, että ihan yllättäen näin kävisi.

Tosin ei minulta ole paljoa kuitteja kysytty. Kerran Prismassa kassa kysyi että miten noi muut kärryssä olevat ostokset, kun maksoin vaan muutaman jutun ja olin juuri käynyt vastapäisessä Lidlissä ostamassa paljon juttuja, mutta siinäkin riitti kun sanoin että nää on lidlistä, ei kysynyt edes kuittia. No ehkä näkyvillä oli Lidl only tuotteita tms.
 
Toinen miinus on siinä, että jos ostat jotain ja menet tuotteen/kassin kanssa toiseen kauppaan, niin ei ole kuittia jolla todistaa että tuote ei ole sieltä jälkimmäisestä kaupasta. Luurin sovelluksesta kuitti saattaa löytyä, mutta se on aina vähän tuurissaan toimiiko sovellus ja löytyykö sieltä viimeisintä kuittia vielä siinä vaiheessa.
Ainakin S-kaupoissa puhelin piippaa kuitista jo siinä vaiheessa kun on vasta pakkaamassa tavaroita. Eli viiveestä ei pitäisi jäädä kiinni se asia.
 
Mä en enää käy Lidlissä. Hinnat olleet jo kuukausia samalla tasolla kuin s-ryhmä ja s maksaa voittoja takaisin bonuksina asiakkaille.

Lidl on pettänyt minut asiakkaana. Ennen sai alennuksen 5e vaikka sim-kortilla tai matkakortilla, miksei enää?

Mulla on puhelin mut mä en halua sinne jokaiselle kaupalle bonuskortin. Miksei asiakkaaksi voisi tunnistautua esim. puhnrolla?

Se bonussysteemi maksetaan hinnoissa ja lidl on jo samassa hinnassa kuni kovimmat kilpailijat.

Kuka enää sinne Lidliin menee kun asiakkaat miettii saiko alennuksen ja mistä, aletuotteet aina loppu, muistiko näyttää tuotteen kassalla oikein että alennus meni. Kassalla jonotetaan...
 
Mä en enää käy Lidlissä. Hinnat olleet jo kuukausia samalla tasolla kuin s-ryhmä ja s maksaa voittoja takaisin bonuksina asiakkaille.

Lidl on pettänyt minut asiakkaana. Ennen sai alennuksen 5e vaikka sim-kortilla tai matkakortilla, miksei enää?

Mulla on puhelin mut mä en halua sinne jokaiselle kaupalle bonuskortin. Miksei asiakkaaksi voisi tunnistautua esim. puhnrolla?

Se bonussysteemi maksetaan hinnoissa ja lidl on jo samassa hinnassa kuni kovimmat kilpailijat.

Kuka enää sinne Lidliin menee kun asiakkaat miettii saiko alennuksen ja mistä, aletuotteet aina loppu, muistiko näyttää tuotteen kassalla oikein että alennus meni. Kassalla jonotetaan...
Olen kyllä oman ostoskoriin osalta eri mieltä. Lidl on meille se edullisin. Itselläni on nimittäin kauppareissulla vierekkäin Citymarket ja Lidl, ja ajan väistämättä S-marketin ohi.
Kyllä oman tuotevalikoiman osalta pääsääntöisesti edullisin on Lidl ja suurin ero on erityisesti hedelmissä ja kasviksissa. Jotkut tuotteet haen S-kaupasta isomman valikoiman vuoksi, esim. usein leipää.
Cittarissa käyn vain harvoin (ehkä kerran kuukaudessa) tarjousten perässä tai jos on asiaa samalla Alkoon tai apteekkiin tms., mutta pääsääntöisesti pidän Cittaria näistä kaikkein kalleimpana.


Toki jos perhekoko on iso, tai tankkaukset on ABC:lla, ja pääsee säännöllisesti kaikkein korkeimpiin bonusluokkiin, silloin varmasti Prisma on edullisempi juuri bonusten vuoksi.
Itse ajan bioetanolillla, ja meillä ei aakkosasemilla sitä ole tarjolla. Tankkaukset menee siis ST1:n automaatilla eikä kerrytä osuuskaupan bonusostorajoja.

Prisma meillä on niin iso (aikoinaan oli Suomen suurin), että siellä emme käy oikeastaan ollenkaan. Toki sieltä löytyy about mitä tahansa, mitä mieleen juolahtaa kun jaksaa etsiä, mutta ei huvita se kilometrin-parin kävely tai ostosreissun painuminen vartista tuntiin, mikä siitä helposti tulee. Siellä kun on myös aina puoli kaupunkia ostoksilla ja jonoja, menee ihan mihin aikaan tahansa. Tämä toki jo vähän off topiccia.
 
Viimeksi muokattu:
Lidlsi oli porukkaa hakemas jotain voiteita, jotka oli tarjouksessa. Kaupas oli muutama voide purkki, jotka loppuivat varmaan puolessa tunnissa. Sen jälkeen tulleet asiakkaat oli kaikki pettyneitä. Hyvä järjestelmä.
 
Lidlsi oli porukkaa hakemas jotain voiteita, jotka oli tarjouksessa. Kaupas oli muutama voide purkki, jotka loppuivat varmaan puolessa tunnissa. Sen jälkeen tulleet asiakkaat oli kaikki pettyneitä. Hyvä järjestelmä.
Näin tapahtuu koko ajan, mä ja moni tuttuni eivät käy juuri tämän takia Lidlissä. Tarjouksia ei ole enää työssäkäyville. Se kuponki wc paperikin ehti loppua, kun ihmiset osteli 3pkt kahdella...

Mä en edes aktivoinut kuponkia, ei maksa vaivaa koko Lidl Plus, menin Prismaan ja sain mitä tulin hakemaan. Mm. Lidlissä ei ole sekeritonta spaghetti kastiketta, sokeritonta perunarieskaa y m .

Miksi käydä lidl ja prisma että saa molemmat. Kun voi käydä prisma ja saada kaikki kerralla kuntoon.

Ja sitten se rekisteröitymisen vaiva Lidl Plussaan ja applikaatioiden lataus/päivitys. Ei vaan riitä aikaa moisiin.

Harmi että lidl jättä pysyvästi edullinen KAIKILLE teemansa, no vielä vähemmän syitä käydä lidlissä.
 
Oli lidl kuponkina nektariinikilo tarjouksessa. heviosastolla oli ainoastaan kilon rasioita tarjolla, joten oletin sen niitä tarkoittavan. Kassalla sitten selvisi, että ei se nitä koskekaan vaan irtotavaraa, joko oli loppunut. Jätin rasiat kassalle ja läksin prismaan.

Edellä oli mummo, joka oli jotenkin onnistunut moisen sovelluksen puhelimeen saamaan ja se kanssa sääti kassalla myyjän kanssa varmaan minuutin niitä kuponkeja. Sitten tuli aika näyttää qr koodia masiinaan, niin sillä vatkasi kädet niin paljon, ettei siitäkään mitään tullut, kunnes kassa sen puhelimen käteen otti.

Kaiken kaikkian aivan paska uudistus ja alkoi lidl kauppana vituttamaan todella paljon.
 
Sekä sekasyöjän, että vegaanin ruokakori edelleen halvin Lidlissä.
3D35B9A9-61E5-4724-9E04-5A0DC16E3908.jpeg
 
Vituttaa skannata mitään koodeja tai ladata appeja, jotta saa tavarat "oikeaan" hintaan.

Ei mulla oikeastaan muuta.
Mihin ihmeen "oikeaan hintaan"? Siksihän niitä alennuksia saa noilla asiakkuuskorteilla, että kauppa saa sitten vastineeksi statistiikkaa ostotottumuksista ja mahdollisuuden kohdistaa mainontaa. Ei niitä ole pakko käyttää, mutta sitten ei saa alennuksiakaan.
 
On toi nyt vaan niin persiistä alkaa siinä kassalla/jonossa avata kännykkää, avata appia, säätää siinä ja kohdistella koodeja lukijaan kun s/k-ryhmässä ei tarvii muuta kuin ottaa se s-etukortti/plussakortti samalla kun ottaa sen pankki/luottokortin lompakosta ja k-ryhmässä itsellä menee vielä helpommin kun on se plussakortti yhdistetty luottokorttiin. Ja niinkuin tuossa aiemminkin mainittiin niin mitä sitten jos netti ei toimikkaan siinä kännykässä, esim jollain prepaid kortilla tullut juuri saldo nolliin-> ei alennuksia. Kakka systeemi mun mielestä ja varmasti aiheuttaa vielä pidempiä jonoja kassalle kuin nyt. Turussa ainakin tuntuu olevan aina jonoja kassalle lidleissä kun taas paikallinen prisma ja k-supermarket hoitaa tuon asian mallikkaasti. Ja varsinkin tuossa k-supermarketissa kutsutaan heti myyjiä avaamaan lisää kassoja jos jonot venyvät vähääkään mutta siellä käynti on vähentynyt hintojen takia.
 
Näyttää kortti toimivan ilman nettiä. Jos alennusta halajaa niin varmaan aktivoi kupongit aiemmin.
 
Pitäisi kyllä saada NFC tuohon appiin, että sitä jaksaisi käyttää. Aivan perseestä esitellä kameralle puhelinta, kun se ei välillä jaksa sitä lukea. Käyttö jäänyt appilla ihan täysin jos ei ole jotain upeaa kuponkia aktivoitu minkä vuoksi on pakko näyttää vs. Keskon kortti mitä "vilauttaa" automaattisesti kun puhelimella maksaa.
 
Minulla on usein akku loppu, saanko alennuksen jos puhelimen akku simahtaa, ei lidlissä latausmahdollisuutta oo?

Korttiin kytketty bonusohjelma on aina mukana ja toimii myös kun luurin akku on loppu.

Ei ole ihan loppuunasti mietitty systeemiä Lidlissä.
 
Omasta mielestä olis kiva, jos pääsisi kaikista korteista eroon. Tai kaikki palvelut liitettyä yhteen korttiin.

Onhan sellaisten palvelujentarjoajia jo olemassakin, mutta eivät valitettavasti näytä menestyvän niin, että asiasta tulisi konkreettisesti totta kuluttajalle.
 
Ainakin S-kaupoissa puhelin piippaa kuitista jo siinä vaiheessa kun on vasta pakkaamassa tavaroita. Eli viiveestä ei pitäisi jäädä kiinni se asia.
Kyllä se voi viiveestä jäädä Lidlin sovelluksessa kiinni. Minulle ei tullut digikuittia eikä raaputuskuponkia vielä pari tuntia kaupassa käynnin jälkeen, huomasin kun ajattelin katsoa paljonko jotain hedelmiä tulikaan otettua. Seuraavana päivänä sitten tulivat. Olin aktivoinut alekupongin vasta kassajonossa joten katveesta ei olisi pitänyt olla kiinni.

Jos kokee raaputuskuponkitarjousten osuvan itselle niin sovelluksen kortti kannattaa skannata vaikkei olisikaan sen alennuksia ostamassa, uuden raaputuksen näyttäisi saavan aina. Luulin alussa että digikuitin tullessa paperia ei tulostuisikaan niin tuli em. ominaisuus selväksi :)
 
Hidastaa hitosti kassalla oloa, kun porukka yrittää skannata puhelintaan. Se kortti olisi paljon nopeampi ratkaisu etäluettuna.
 
Kyllä se voi viiveestä jäädä Lidlin sovelluksessa kiinni. Minulle ei tullut digikuittia eikä raaputuskuponkia vielä pari tuntia kaupassa käynnin jälkeen, huomasin kun ajattelin katsoa paljonko jotain hedelmiä tulikaan otettua. Seuraavana päivänä sitten tulivat. Olin aktivoinut alekupongin vasta kassajonossa joten katveesta ei olisi pitänyt olla kiinni.

Jos kokee raaputuskuponkitarjousten osuvan itselle niin sovelluksen kortti kannattaa skannata vaikkei olisikaan sen alennuksia ostamassa, uuden raaputuksen näyttäisi saavan aina. Luulin alussa että digikuitin tullessa paperia ei tulostuisikaan niin tuli em. ominaisuus selväksi :)
Minulle tulee kanssa kuitti Lidl sovellukseen aina vasta seuraavana päivänä. Ihan alkuun tuli heti, mutta nykyään ei enään saman päivän aikana ole tullut aikoihin. Sinänsä vähän huono niin on pakko ottaa se paperikuittikin jos aikoo käydä jossain muussa kaupassa samalla.
 
Eikö ketään ärsytä digikortin leimauksen kuittausilmoitus? Omassa lähilidlissä se äänimerkki tulee jostain korkealta yläpuolelta, eikä ainakaan oma korva hahmota että tuleeko ääni omalta kassalta vai naapurikassalta. Sitä jää sitten tyhmänä arpomaan lukijan eteen, josko kortti olisi luettu tai ei. Myyjä sitten tympeänä ilmoittaa, että luki jo.
 
Eikö ketään ärsytä digikortin leimauksen kuittausilmoitus? Omassa lähilidlissä se äänimerkki tulee jostain korkealta yläpuolelta, eikä ainakaan oma korva hahmota että tuleeko ääni omalta kassalta vai naapurikassalta. Sitä jää sitten tyhmänä arpomaan lukijan eteen, josko kortti olisi luettu tai ei. Myyjä sitten tympeänä ilmoittaa, että luki jo.

Minusta taas tuo äänimerkki on hyvin selkeä. Eipä sitä juuri muusta erota että joko se koodi osui lukijaan. Oiskohan sitten lidleissä eroja tämän suhteen.
Sinällään voisi olla selkeämpi jos lukijan valot vaihtaisivat väriä kun kortti luettu.
 
Eikö ketään ärsytä digikortin leimauksen kuittausilmoitus? Omassa lähilidlissä se äänimerkki tulee jostain korkealta yläpuolelta, eikä ainakaan oma korva hahmota että tuleeko ääni omalta kassalta vai naapurikassalta. Sitä jää sitten tyhmänä arpomaan lukijan eteen, josko kortti olisi luettu tai ei. Myyjä sitten tympeänä ilmoittaa, että luki jo.

Se jäsenyyden tunnistus lukee myös siinä asiakkaalle näkyvässä näytössä, joten ei siinä mitään tarvitse arpoa.
 
Joo myönnän että Liiterissä on viikottain sissäheittotuotteita hyvään hintaan mutta se ei silti palauta RAHAA tililleni joka kuukausi 50-60 euroa tehdyistä ostoksistani.
 
Joo myönnän että Liiterissä on viikottain sissäheittotuotteita hyvään hintaan mutta se ei silti palauta RAHAA tililleni joka kuukausi 50-60 euroa tehdyistä ostoksistani.
No helvete, nyt on massipäällikkö äänessä. Montako tonnia pitää syytää kuukaudessa rahaa S-ryhmään että saa sieltä ulos tuon 50-60 euroa?
 
Kyllä, mutta voin olla käyttämättä etukorttia 99% ajasta. Vain silloin, kun lunastan kuponkeja.. Katsotaan tulevaisuudessa, kuinka tyhmää tämmöinen on, mutta näin ajattelin asian tehdä.
En koe saavani tarpeeksi etuja, että näyttäisin joka kerta kassalla etukorttini. Tilanne voi toki muuttua.

Tässä teet oletuksen, että kaikilla on samat kupongit. En tiedä. Voihan näin ollakin, mutta on myös mahdollista, että kupongit perustuu ostoksiisi, jolloin kannattaisi ehkä tunnistautua muutenkin.

Ainakin ekalla kerralla kupongit oli varsin hyviä ja alennusta sai noin 40%.
 
Kupongit on kaikille samat. Tulevaisuudessa ehkä yksilöidyt, mutta ei ainakaan vielä.
 
Itse olen kaksi kertaa tuota nyt käyttänyt. Kerran toimi hyvin ja toisen kerran tuo jäi pyörittämään sitä hemmetin latausrinkulaa(tms.) kunnes lopulta se suostui avaamaan sen hemmetin plussakortin. Tässä siis meni miltei pari minuuttia. Sen turhan raaputusarvan olisin muuten skipannut, mutta kun sillä kertaa oli just joku kuponki jolla sai irtokarkkeja halvemmalla. (oli muuten eka kerta kun ostan Lidlistä irtokarkkeja, toivottasti ne profiloi mut sellaiseksi asiakkaksi jolle kannattaa tarjota jatkossakin noita)

Lidlin omissa ohjeissa väitettiin että myös puhelinnumerolla sen bonuksen pitäisi toimia mutta luonnollisesti kassalla ei ollut tälläisestä vaihtoehdosta mitään tietoa.

En ole vielä keksinyt mitään mitä voisi ostaa sillä aloitusbonuksella.

Kysyinkin muualla että onkohan tuo kortti kiinteä, eli se koodi on aina sama? Tällöin voisi printata sen ja käyttää sellaista korttina.
 
Itse olen kaksi kertaa tuota nyt käyttänyt. Kerran toimi hyvin ja toisen kerran tuo jäi pyörittämään sitä hemmetin latausrinkulaa(tms.) kunnes lopulta se suostui avaamaan sen hemmetin plussakortin. Tässä siis meni miltei pari minuuttia. Sen turhan raaputusarvan olisin muuten skipannut, mutta kun sillä kertaa oli just joku kuponki jolla sai irtokarkkeja halvemmalla. (oli muuten eka kerta kun ostan Lidlistä irtokarkkeja, toivottasti ne profiloi mut sellaiseksi asiakkaksi jolle kannattaa tarjota jatkossakin noita)

Lidlin omissa ohjeissa väitettiin että myös puhelinnumerolla sen bonuksen pitäisi toimia mutta luonnollisesti kassalla ei ollut tälläisestä vaihtoehdosta mitään tietoa.

En ole vielä keksinyt mitään mitä voisi ostaa sillä aloitusbonuksella.

Kysyinkin muualla että onkohan tuo kortti kiinteä, eli se koodi on aina sama? Tällöin voisi printata sen ja käyttää sellaista korttina.
Lienee kiinteä, kun numerosarja ei vaihdu. Sehän on vaan qr-koodi, josta kassa lukee sen numeron. Screenshot varmaan riittää.

Mutta: alennukset edellyttää kuitenkin sen kupongin aktivointia. Sen toki voi tehdä jo ennen kauppaan menoa.
 
Hieman koomista, kun Lidl on mainostanut heinäkuun puolesta välistä lähtien Back to School -tuotteita :D

Ps. Raaputuskuponkeja on tullut tähän mennessä 4 kpl, ja niistä on aina tullut sama alennus sokeripiirakasta kolmen päivän ajaksi.
 
Se jäsenyyden tunnistus lukee myös siinä asiakkaalle näkyvässä näytössä, joten ei siinä mitään tarvitse arpoa.
Hmm. Omassa lähilidlissä nämä on sijoiteltu niin, että tämä lukupääte on ennen kassaa ja asiakasnäyttö siellä korttipäätteen vieressä. Kumpikin vielä käännettynä sen 30 astetta kohti asiakasta. Eli ei mitenkään näe lukupäätteeltä asiakasnäytölle.
 
Eipä näy 5€ tervetuloa kuponkia vielä, äsken liityin ja vahvistelin puhelinumeron ja emailin jne. Tuleekohan viiveellä vai teinkö jotakin väärin...
 
Minulla on usein akku loppu, saanko alennuksen jos puhelimen akku simahtaa, ei lidlissä latausmahdollisuutta oo?

Korttiin kytketty bonusohjelma on aina mukana ja toimii myös kun luurin akku on loppu.

Ei ole ihan loppuunasti mietitty systeemiä Lidlissä.
Osta nyt ensiksi kunnon puhelin, että ei ole akku koko ajan lopussa.

En tiedä onko hyvä vai huono, alennukset ei ole vielä erikoisia tuon appin kautta olleet ja vähän siinä lisää aikaa tuhraantuu kun tuota korttia aletaan avamaan.
 
Itselle ei ole tainnut vielä tainnut tulla yhtään kuponkia, jota olisin käyttänyt pl. alun 5 €.
 
Minulla on usein akku loppu, saanko alennuksen jos puhelimen akku simahtaa, ei lidlissä latausmahdollisuutta oo?

Korttiin kytketty bonusohjelma on aina mukana ja toimii myös kun luurin akku on loppu.

Ei ole ihan loppuunasti mietitty systeemiä Lidlissä.
Syytät varmaan myös operaattoriasi kun et voi soittaa kun akku on loppu ja joka päivä kiroat tienposkessa kun on autonvalmistajan, tien rakentajan tms vika kun on bensa loppu? Parempi kuin kaikki muut paitsi lankapuhelimet kiellettäisiin lailla?

Mielestäni ihan ok bonusohjelma ja eihän sitä käyttää tarvitse jos on liian vaikeaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 576
Viestejä
4 512 017
Jäsenet
74 417
Uusin jäsen
KrisTNT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom