LIDL Plus-etuasiakasohjelma (käytännön asiat, yksityisyys yms)

Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
666
Olis nyt edes jotenkin järkeviä noi kupongit, mutta kun ne tarjoaa vaan sellasta jota en ole koskaan sieltä ostanutkaan. Jotain pähkinävoita ja hummusta ja gluteenitonta pakastepizzaa mitä äsken katselin. En noita ostele, niin ihan turhia mulle. Eikä ne bonuksetkaan kovin paljoa houkuttele. Ehkä mä oon vaan niin paska asiakas ettei mulle kannata antaa sellasia kuponkeja jota oikeasti käyttäisinkin. ;)
Ehkä sun aika koittaa vielä! Kupongithan on tällä hetkellä kaikille samoja, mutta eiköhän tulevaisuudessa niitäkin ruveta kohdentamaan. Tietty jos ostodataa ei ole niin, kohdennetut kupongit ei välttämättä ole hirveän "tarkkoja", mutta se on sitten taas toinen tarina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 872
Kyllä itse olen ainakin todennut, että moni sen luurin siihen lukijaan piippaa. Itse ei kyllä tule käytettyä, ei niinkään sen takia että sovellus olisi huono vaan siksi, että ei tule tehtyä kuukaudessa niin paljon ostoksia, että jotain hyötyä siitä saisin.
Tavaraa ostettaessa kätevää kun kuitti jää talteen sovellukseen. Jos tarvii palauttaa tai on jotain takuu hommia niin pääsee kuittien kanssa helpommalla kun käyttää softaa. Alennukset on aika onnettomia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Ai että itsellekin tuli ekaa kertaa joku 50 sentin böönuskuponki täyteen. Lähes aina olen yrittänyt tuota käyttää. Ja taas ne on tehneet uudistuksia, on noita plussa tarjouksia jotka eivät vaadi sen kupongin aktivointia. Voi jee.

Enimmäkseen noi on siis aika hyödyttömiä.
 
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
569
Ihan tiedoksi vaan, että on lidlissäkin sitten vika huomattu, mutta 'tappiot' toki asiakkaille. Tuli viestiä asiakaspalvelulta: "
Hei,



kiitos viestistäsi ja lisätiedoista. Ilmeisemmin kyseessä on ollut hetkellinen yhteyskatkos myymälässä. Olemme saaneet vastaavia palautteita ongelmasta ja teemme kaikkemme, jotta jatkossa voimme välttyä vastaavanlaisilta tilanteilta. Emme valitettavasti voi kirjata ostoksien saldoa Bonuskuponki -kertymään tai tarjota digikuittia jälkikäteen, sillä ominaisuutta jolla tämä onnistuisi, ei meillä ole. Pahoittelen tästä aiheutunutta harmia." No voi sentään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 252
Ai että itsellekin tuli ekaa kertaa joku 50 sentin böönuskuponki täyteen. Lähes aina olen yrittänyt tuota käyttää. Ja taas ne on tehneet uudistuksia, on noita plussa tarjouksia jotka eivät vaadi sen kupongin aktivointia. Voi jee.

Enimmäkseen noi on siis aika hyödyttömiä.
Kaikista typerintä kun siinä on joku viikon aikaraja missä sen pitää käyttää
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Ruuan ostaminen näyttää olevan vaikea joillekkin. Itse käyn Lidlissä, otan ruuat koriin ja maksan kortilla. Mitään kuponkeja en käytä. Aina löytyy hyvää ruokaa ja hinnat alhaiset.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
666
Ai että itsellekin tuli ekaa kertaa joku 50 sentin böönuskuponki täyteen. Lähes aina olen yrittänyt tuota käyttää. Ja taas ne on tehneet uudistuksia, on noita plussa tarjouksia jotka eivät vaadi sen kupongin aktivointia. Voi jee.

Enimmäkseen noi on siis aika hyödyttömiä.
Avaatko vähän, plussatarjouksia jotka eivät vaadi sen kupongin aktivointia? Mitä nämä siis on? Ihan vain normi tarjouksia mitä on aina ollut olemassa? Itselle ei osunut mitään kupongittomia plussatarjouksia silmään.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Lyhyesti sanottuna toi koko systeemi on vaan huonompi kuin kilpailijoiden. Ei siis ihme ettei porukka käytä sitä.
Tulkitsenko lidl:n "bonus"taulukkoa väärin vai onko todella niin ettei esim kuukaudessa yli 600€ mutta alle 800€ ostoksista ei tuosta 200€ osuudesta kerry mitään ja esim nostamalla ostokset 600->1400 hyötyy 20€?
S-bonustellessa 600->1400 muutos tuottaisi lisää yli 40€.
 

Petteri Punakuono

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
369
Tulkitsenko lidl:n "bonus"taulukkoa väärin vai onko todella niin ettei esim kuukaudessa yli 600€ mutta alle 800€ ostoksista ei tuosta 200€ osuudesta kerry mitään ja esim nostamalla ostokset 600->1400 hyötyy 20€?
S-bonustellessa 600->1400 muutos tuottaisi lisää yli 40€.
Samoin tulkitsen taulukkoa. Varma en ole koska en ole yhtään bonusta itse kerryttänyt. Käytin vaan sen ekan 5€ setelin kun latasin sen appin aikoinaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 872
Tulkitsenko lidl:n "bonus"taulukkoa väärin vai onko todella niin ettei esim kuukaudessa yli 600€ mutta alle 800€ ostoksista ei tuosta 200€ osuudesta kerry mitään ja esim nostamalla ostokset 600->1400 hyötyy 20€?
S-bonustellessa 600->1400 muutos tuottaisi lisää yli 40€.
Kyllä se niin menee. Eli jos ylität jonkun portaan saat kuponkina "rahaa". Jos jäät vaikka sentin alle sen portaan niin et saa sitä seuraavaa kuponkia.

Kyllä esim. S bonus systeemi on parempi. Tai riippuu ehkä miten paremmuus määritellään, eli lidlin systeemi on varmasti lidlille halvempi joten sen kustannukset nostavat lidlin hintoja vähemmän kuin kalliimmaksi tulevat systeemit.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Avaatko vähän, plussatarjouksia jotka eivät vaadi sen kupongin aktivointia? Mitä nämä siis on? Ihan vain normi tarjouksia mitä on aina ollut olemassa? Itselle ei osunut mitään kupongittomia plussatarjouksia silmään.
Ei vaan plus tarjouksia jotka vaatii sen "kortin". Tuota ei ole kaikkialla tarjolla.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 381
Aika vähän hyviä alennuksia, että lähtis Lidliin asti ajaan,

Jollain pk-seudun asukilla varmaan jees, kun kauppa joka kulmalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 872
Aika vähän hyviä alennuksia, että lähtis Lidliin asti ajaan,

Jollain pk-seudun asukilla varmaan jees, kun kauppa joka kulmalla.
On kyllä aika huonoja nuo sovelluksen tarjoukset. Itselläni onneksi kaikki eri ketjut kävelyetäisyydellä niin voi hakea aina eri jutut halvimmasta paikkaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
On kyllä aika huonoja nuo sovelluksen tarjoukset. Itselläni onneksi kaikki eri ketjut kävelyetäisyydellä niin voi hakea aina eri jutut halvimmasta paikkaa.
Positiivista vain, että hyvät tarjoukset saa edelleen ihan ilman sovellusta. Sillon kun tämä jäsenohjelma alkoi, niin vähän pelkäsin että oikeasti hyvät tarjoukset siirtyis noihin appi-kuponkeihin, mutta näin ei ole käynyt.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Kuponkien määrä on vähentynyt huomattavasti verrattuna viime syksyyn. Tällä hetkellä pamahtaa noin 2-3 kpl yleensä turhaan niche-tuotteeseen kohdistuvaa kuponkia per alennuskampanja, eli viikossa tulee noin 6 kpl kuponkia, plus sitäkin turhemmat raaputusarpakupongit (sama tuote melkein joka arvasta, jota ei yleensä löydy myymälästä). Syksyllä kuponkeja tuli viikkotasolla vielä kymmeniä, ihan "oikeisiin" tuotteisiinkin, jolloin niitä tuli hyödynnettyä. Ehkäpä ne ovat Kotkanpesässä huomanneet kuponkien turhuuden ja pistävät kaikki paukut tuohon onnettomaan bonuskertymään.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
666
Kuponkien määrä on vähentynyt huomattavasti verrattuna viime syksyyn. Tällä hetkellä pamahtaa noin 2-3 kpl yleensä turhaan niche-tuotteeseen kohdistuvaa kuponkia per alennuskampanja, eli viikossa tulee noin 6 kpl kuponkia, plus sitäkin turhemmat raaputusarpakupongit (sama tuote melkein joka arvasta, jota ei yleensä löydy myymälästä). Syksyllä kuponkeja tuli viikkotasolla vielä kymmeniä, ihan "oikeisiin" tuotteisiinkin, jolloin niitä tuli hyödynnettyä. Ehkäpä ne ovat Kotkanpesässä huomanneet kuponkien turhuuden ja pistävät kaikki paukut tuohon onnettomaan bonuskertymään.
Hyvin vaihtelevia nuo kyllä on. Torstaina saa ulkofilee pihviä 3e alennuksella ja kahvipapuja reilun euron alella, eli pitkästä aikaa ainakin meikäläinen aikoo puhelimen kaivaa kassalla. Raaputuskupongit on kyllä turhia, mutta kertaakaan ei kyllä niin ole käynyt, että tuotetta ei myymälästä löydy.
 

Tilipitappitippitappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 310
Jotenkin vastustaa tuo kännykkäapplikaation käyttö jotta saa Lidlin bonuksia. Ne alennuskupongitkin pitää erikseen muistaa aktivoida? Alussa jaksoin kaivaa luurin taskusta ja avata Lidl -apin, mutta kasvomaskien myötä joutuu näppäilemään koodin ennen ku saa puhelimen lukituksen auki. Ei vaan nappaa. Samasta syystä olen lopettanut mobiilimaksamisenkin ja nykyisin perinteiseen tapaan maksut kortilla...
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 877
Saako tähän sovellukseen ulkomailla ollessa paikalliset tarjoukset sijainnin perusteella vai täytyykö tehdä jotain säätöjä tai peräti rekisteröityä paikalliseksi käyttäjäksi? Ei sen enempää tarjousten perässä juoksua :) mutta Google mapsin mukaan majapaikkaa lähin ruokakauppa on Lidl.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
666
Saako tähän sovellukseen ulkomailla ollessa paikalliset tarjoukset sijainnin perusteella vai täytyykö tehdä jotain säätöjä tai peräti rekisteröityä paikalliseksi käyttäjäksi? Ei sen enempää tarjousten perässä juoksua :) mutta Google mapsin mukaan majapaikkaa lähin ruokakauppa on Lidl.
Saa, vaihdat vain asetuksista maan niin tulee paikalliset kuponkitarjoukset esille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 827
Kokeilin tota Sailfishissä, ei pysty edes rekisteröitymään sillä, kun se vaan avaa selaimen väärään osoitteeseen
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
155
korttimaksu kassalla ei menny läpi sen jälkeen ollenkaan kun skannasin tuon lidl plus jutun
kotona tajusin, että tuo johtui siitä, että oli jäänyt sähköpostivahvistus tekemättä äpissä
 
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
korttimaksu kassalla ei menny läpi sen jälkeen ollenkaan kun skannasin tuon lidl plus jutun
kotona tajusin, että tuo johtui siitä, että oli jäänyt sähköpostivahvistus tekemättä äpissä
Käsittämätön bugi tässä vaiheessa, kun tuo nyt ei enää ole mikään uusi systeemi. Ei mitään järkeä että se toimii tuossa tilanteessa noin.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 877
Onko Lidl lopettanut raaputuskuponkien jakamisen, ei ole vielä tullut kun kolme tuntia sitten asioin Lidlissä? Jäsenyys on tunnistunut oikein koska digikuitti tuli sovellukseen normaalisti.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
796
Ahkerasti raaputettu! :D
Voi vttu sentään. Raaputuskuponkeja joita hinkataan kosketusnäytöllä. Kaikkia pskaa ne keksii. Onhan siellä kyllä joku rulettiki. Se kyllä niin jännä, että meinaa toisinaan sydän pysähtyä.
Ja niistä raaputuskupongeista ei kyllä koskaan ole tullut mitään mitä ostaisi. Ja raaputtaminen on vielä todella ärsyttävää, kun ilmeisesti ratkaiseva asia on käytetty aika ja raaputtamista pitää jatkaa, vaikka raaputuspintaa ei ole yhtään jäljellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 872
Ja niistä raaputuskupongeista ei kyllä koskaan ole tullut mitään mitä ostaisi. Ja raaputtaminen on vielä todella ärsyttävää, kun ilmeisesti ratkaiseva asia on käytetty aika ja raaputtamista pitää jatkaa, vaikka raaputuspintaa ei ole yhtään jäljellä.
Oikealla ylhäällä on joku raaputa nappi, ei tarvitse itse "raaputtaa". Mutta on kyllä todella typerä kaikenkaikkiaan.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
666
Oikealla ylhäällä on joku raaputa nappi, ei tarvitse itse "raaputtaa".
Tämä! Naurattaa aina kun ihmiset "raaputtaa" ja kiroaa kiukkuisena. Sitten vaan itse vinkkaa, että paina sieltä oikeasta yläkulmasta. :lol: (siis ihan IRL tilanteet)
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Entisenä LIDL-fanipoikana, on ollut surullista huomata ketjun pitkään jatkunut alamäki. Henkilökuntaa ainakin Helsingin myymälöissä on aivan liian vähän ja jonot ovat usein sietämättömät. Viimeinen niitti on nyt nämä huikeat "alennukset", joilla käytännössä ryöstetään ei-appsia käyttävät kuluttajat. Appsi ja oman ostokäyttäytymiseni jakaminen jossain ruokaostoksissa on vastenmielistä. Kyse ei enää ole jostain prosentin bonuksesta kuukausittain, vaan vastaava "klubikortittomien" rankaiseminen, jota k-kaupat plussakortteineen ovat harrastaneet pitkään. Syy miksi k-kauppaan ei tule eksyttyä kuin pakon edessä. Alkuun kun LIDL-apps tuli, niin koin sen varsin turhaksi, vaikkakin harmittomaksi. Raaputelkoon ne ruutujaan kellä siihen on aikaa ja ostelkoon rauhassa kynsilakka tai legginsejä bonustarjouksinaan :rolleyes:

Liikaa tulee ranskalaisia ehkä syötyä, joten kirpaisi vielä kovemmin :D Ilmeisesti kuluttajat ovat sitten niin "tyhmiä", että kuvittelevat kyseessä olevan pyyteetön alennus tai palkinto jostain. Selvää on, että hintaero raavitan jostan ketjun eduksi ja viivan jälkeen voitolle jää vain ketju. Asiakkaan osto- ja muut tiedot kivasti tallennettuna. Vähän epätarkka kuva, mutta olkoot...
PXL_20231011_164543847.jpg
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 181
Entisenä LIDL-fanipoikana, on ollut surullista huomata ketjun pitkään jatkunut alamäki. Henkilökuntaa ainakin Helsingin myymälöissä on aivan liian vähän ja jonot ovat usein sietämättömät. Viimeinen niitti on nyt nämä huikeat "alennukset", joilla käytännössä ryöstetään ei-appsia käyttävät kuluttajat. Appsi ja oman ostokäyttäytymiseni jakaminen jossain ruokaostoksissa on vastenmielistä. Kyse ei enää ole jostain prosentin bonuksesta kuukausittain, vaan vastaava "klubikortittomien" rankaiseminen, jota k-kaupat plussakortteineen ovat harrastaneet pitkään. Syy miksi k-kauppaan ei tule eksyttyä kuin pakon edessä. Alkuun kun LIDL-apps tuli, niin koin sen varsin turhaksi, vaikkakin harmittomaksi. Raaputelkoon ne ruutujaan kellä siihen on aikaa ja ostelkoon rauhassa kynsilakka tai legginsejä bonustarjouksinaan :rolleyes:

Liikaa tulee ranskalaisia ehkä syötyä, joten kirpaisi vielä kovemmin :D Ilmeisesti kuluttajat ovat sitten niin "tyhmiä", että kuvittelevat kyseessä olevan pyyteetön alennus tai palkinto jostain. Selvää on, että hintaero raavitan jostan ketjun eduksi ja viivan jälkeen voitolle jää vain ketju. Asiakkaan osto- ja muut tiedot kivasti tallennettuna. Vähän epätarkka kuva, mutta olkoot...
Omasta mielestä kenenkään ei pitäisi noita äppejä ladata mainitsemistasi syistä, mutta taidan olla vähemmistössä täällä tekniikka/teknokratiafoorumilla. :) Harmi juttu kun Lidlkin lähti tähän, parempi olisi olla (oikeat) tarjoukset kaikille ilman mitään äppikikkareita, sitten niitä puhelimia kaivellaan kassalla taskuista joo ei tämä nyt ottanut tätä jne..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 872
Toki parempi olisi, että nuo alennukset saisi ihan vaan kaikki kunhan menisi ostamaan, mutta kun ei niin ei ja käytän appia.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
123
Onko tuo bonuskupongin alaraja nyt nostettu 50€ -> 80€ vai muistanko ihan väärin. Ostat 80€ tavaraa ja saat "ilmaiseksi" kermaviilin...
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 181
Onko tuo bonuskupongin alaraja nyt nostettu 50€ -> 80€ vai muistanko ihan väärin. Ostat 80€ tavaraa ja saat "ilmaiseksi" kermaviilin...
On se tietysti tyhjää parempi jos joka tapauksessa menisi se 80 e ja käyttää kermaviiliä. :) Kai sitä on liian idealisti kun tuntuu että halvalla myydään ostoskäyttäytymisdata, no pysyn vielä toistaiseksi vastarannnan kiiskinä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Entisenä LIDL-fanipoikana, on ollut surullista huomata ketjun pitkään jatkunut alamäki. Henkilökuntaa ainakin Helsingin myymälöissä on aivan liian vähän ja jonot ovat usein sietämättömät. Viimeinen niitti on nyt nämä huikeat "alennukset", joilla käytännössä ryöstetään ei-appsia käyttävät kuluttajat. Appsi ja oman ostokäyttäytymiseni jakaminen jossain ruokaostoksissa on vastenmielistä. Kyse ei enää ole jostain prosentin bonuksesta kuukausittain, vaan vastaava "klubikortittomien" rankaiseminen, jota k-kaupat plussakortteineen ovat harrastaneet pitkään.


Ilmeisesti kuluttajat ovat sitten niin "tyhmiä", että kuvittelevat kyseessä olevan pyyteetön alennus tai palkinto jostain. Selvää on, että hintaero raavitan jostan ketjun eduksi ja viivan jälkeen voitolle jää vain ketju. Asiakkaan osto- ja muut tiedot kivasti tallennettuna. Vähän epätarkka kuva, mutta olkoot...
Sulla siis on Lidlin sovellus?

Mulla se ei ole enää jonkun aikaa toiminut, kuten ei s-mobiilikaan. Ainoastaan K-sovellus enää toimii mun puhelimella, ja vastaavasti varmaan sekin lakkaa toimimasta, ehkä ensi vuonna? Mitään suurempaa aiheutta valittamiseen en ole keksinyt. Kukaan ei ryöstä multa mitään ja kaikkein vähiten jotkut ruokakaupat ryöstävät mua. Jos joku kauppa tuntuu toimivan todella epäasiallisesti niin mä lakkaan käymästä siellä. Näin on tapahtunut yhden lopettaneen k supermarketin kanssa, sekä toisen citymarketin kanssa.

Ihan samaan tapaan kun mä maksan tavallisella debit kortilla, mä en saa mitään erityisiä cashback juttuja. S-ketjusta kyllä tulee jotain prosentin murto-osia maksutapa-alennuksena, mutta ne on tosi pieniä ja vain s-ketjun kaupoista. Mitä mä olen lukenut tuolta luottokortit ketjusta, osa saa luottokortilla ja sitten sillä toisella palvelulla jotain kaksinkertaisia prosentuaalisia cashback hyvityksiä. En näe siinäkään mitään ryöstöä.

Ilmeisesti kuluttajat ovat sitten niin "tyhmiä", että kuvittelevat kyseessä olevan pyyteetön alennus tai palkinto jostain.
Mitä itse ajattelit että alennukset on? Ne on vain myynninedistämistä. Niiden ainoa tarkoitus on lisätä myyntiä. Jos joku muu osapuoli kuin alennuksen myöntäjä hyötyy näistä alennuksista, se on lähes sattumaa. Teoriassa ainakin kuluttajien pitää KOKEA hyötyvänsä näistä alennuksista, muuten ihmiset eivät reagoisi niihin ja täten niiden ensisijainen tarkoitus ei toimi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 872
Mitä itse ajattelit että alennukset on? Ne on vain myynninedistämistä. Niiden ainoa tarkoitus on lisätä myyntiä. Jos joku muu osapuoli kuin alennuksen myöntäjä hyötyy näistä alennuksista, se on lähes sattumaa. Teoriassa ainakin kuluttajien pitää KOKEA hyötyvänsä näistä alennuksista, muuten ihmiset eivät reagoisi niihin ja täten niiden ensisijainen tarkoitus ei toimi.
Riippuu tietysti alennuksesta, mutta kyllä varsinkin ruokakaupan alennuksista hyötyy kuluttaja. Ostan joka tapauksessa ruokaa, oli alennusta tai ei kun en pysy hengissä ilmankaan. Mutta jos joku ruokatuote jonka ostaisin muutenkin on alennuksessa niin onhan siitä minulle hyötyä.

Toki sitten jotkut ostaa kaikkea sellaista mitä eivät ostaisi muuten, mutta kun saa alennusta. Toki tuollainen ostaminen on aika tyhmää, mutta siihen toki kaupat alennuksillaan pyrkivät.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Mitä itse ajattelit että alennukset on? Ne on vain myynninedistämistä.
Melko suppea näkökanta mielestäni. Ainakin oma markkinoinnin proffa kauppakorkeakoulussa olisi vääntänyt niskat nurin tuon väitteen esittäjältä :p Oli miten oli, niin mun mielestä nämä LIDL:n viimeaikaiset "asiakas maksaa 4.99€, appsia käyttävä 3.99€" tarjoukset ovat lähinnä mauttomia kikkailuja yrittää saada jokainen vaikka nyt tässä tapauksessa ranskanperunoita ostava asiakas asentamaan tuon seurantasovelluksen älylaitteeseensa. Taktisesti nämä tarjoukset näyttävät myös koskevan koko tarjollaolevaa tuoteryhmää. Poislukien joku yksittäinen "mummon rapeat" tms.

Ei mulla tietenkään ole mitään alennushintoja vastaan. Toivoisin vain että ne koskisivat kuluttajia tasapuolisesti, tai ainakin vähän sinnepäin. Tyyliin s-ryhmä & bonukset. Tässä on viety mielestäni väärään suuntaan tuota ideaa kuluttajan keskitetyistä ostoista ja sitouttamisesta ostamaan juuri kyseisestä ketjusta. Yhtälailla tosiaan harmitti joskus k-kaupan vastaavat. Äänestin jaloillani. Jotain 1.5l kokispulloa kun menee ostamaan, niin plussakortilla saisi 2-pckin about samaan hintaan kuin mitä kortiton maksaa yhdestä. Onneksi asun alueella jossa on edes vähän vielä varaa valita mistä pöperönsä ja kokiksensa hakee... hintakin vielä ilmoitettu siten, että appsihinta on isolla ja kaikkien muiden asiakkaiden hinta on pienellä siellä jossain kulmassa.

Pahkasika-lehden vanhaa slogania lainaten "hinta pärstän mukaan" ;)
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Ei mulla tietenkään ole mitään alennushintoja vastaan. Toivoisin vain että ne koskisivat kuluttajia tasapuolisesti, tai ainakin vähän sinnepäin. Tyyliin s-ryhmä & bonukset.
Toisaalta tässä vaiheessa "Android/iOS-älylaitteen omistaja" on vain vähän vähemmän tasapuolista kuin "kuka tahansa". Appin asentaminen on vähemmän vaadittu kuin S-ryhmän 100 euron osuusmaksun maksaminen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 132
Toisaalta tässä vaiheessa "Android/iOS-älylaitteen omistaja" on vain vähän vähemmän tasapuolista kuin "kuka tahansa". Appin asentaminen on vähemmän vaadittu kuin S-ryhmän 100 euron osuusmaksun maksaminen.
Toisaalta summa palautetaan takaisin kun siitä luopuu. Meillä suurin osa ostoksista tehdään Prismasta ja vuodessa sieltä palautuu riihikuivaa rahaa abaut 1000eur/vuosi. Voitolla ollaan.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Toisaalta tässä vaiheessa "Android/iOS-älylaitteen omistaja" on vain vähän vähemmän tasapuolista kuin "kuka tahansa". Appin asentaminen on vähemmän vaadittu kuin S-ryhmän 100 euron osuusmaksun maksaminen.
Ymmärsit ehkä pointtini vähän eri tavalla, mitä tarkoitin. En ole huomannut s-ryhmällä peruselintarvikkeissa tuollaisia 20% etukorttialennuksia, mitä LIDL puskee. Ei ole ainakaan itsellä tullut vastaan vaikka Alepassa tai Prismassa sellaisia tarjouksia, että olisin tuntenut tarvetta kaivaa s-etukorttia kassalla esiin. Ilmeisesti mulla sellainenkin harvinaisuus jossain kaapin pohjalla pölyyntyy. Olen yhden hengen talous, joten kaikenlainen bonusten keräily on aika samantekevää.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Ei mulla tietenkään ole mitään alennushintoja vastaan. Toivoisin vain että ne koskisivat kuluttajia tasapuolisesti, tai ainakin vähän sinnepäin. Tyyliin s-ryhmä & bonukset.
Niin miten nuo eroaa? Toisessa vaaditaan muovinen kortti, toisessa qr koodi sovelluksesta. Muutoin samanlainen kanta-asiakassysteemi noilla kolmella ketjulla.


Ymmärsit ehkä pointtini vähän eri tavalla, mitä tarkoitin. En ole huomannut s-ryhmällä peruselintarvikkeissa tuollaisia 20% etukorttialennuksia, mitä LIDL puskee. Ei ole ainakaan itsellä tullut vastaan vaikka Alepassa tai Prismassa sellaisia tarjouksia, että olisin tuntenut tarvetta kaivaa s-etukorttia kassalla esiin. Ilmeisesti mulla sellainenkin harvinaisuus jossain kaapin pohjalla pölyyntyy. Olen yhden hengen talous, joten kaikenlainen bonusten keräily on aika samantekevää.
1697393468672.png
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Ymmärsit ehkä pointtini vähän eri tavalla, mitä tarkoitin. En ole huomannut s-ryhmällä peruselintarvikkeissa tuollaisia 20% etukorttialennuksia, mitä LIDL puskee. Ei ole ainakaan itsellä tullut vastaan vaikka Alepassa tai Prismassa sellaisia tarjouksia, että olisin tuntenut tarvetta kaivaa s-etukorttia kassalla esiin. Ilmeisesti mulla sellainenkin harvinaisuus jossain kaapin pohjalla pölyyntyy. Olen yhden hengen talous, joten kaikenlainen bonusten keräily on aika samantekevää.
Samat pätee minuun, ja Lidlin appia en nykyään käytä muuhun kuin nimenomaan yksittäisten appitarjousten käyttämiseen, kun se kuukauden palautusbonuskin tuntuu nykyään olevan tyhjänaikaisia tuotepalkintoja eikä rahallinen alennus. Postini pointti oli vain että appitarjoukset ei minusta tunnu erityisen epätasa-arvoistavalta.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Samat pätee minuun, ja Lidlin appia en nykyään käytä muuhun kuin nimenomaan yksittäisten appitarjousten käyttämiseen, kun se kuukauden palautusbonuskin tuntuu nykyään olevan tyhjänaikaisia tuotepalkintoja eikä rahallinen alennus. Postini pointti oli vain että appitarjoukset ei minusta tunnu erityisen epätasa-arvoistavalta.
Arvostan mielipidettäsi. Itse äänestän jaloillani, koska siihen on reviirilläni loistavat mahdollisuudet :lol: Kokonaisuuksien summahan tämä on. Hinnan ilmoitustyylistä lähtien. LIDL:illä on tapana kokeilla kepillä jäätä muita suuria toimijoita hanakammin. Esim. elektronisten hintalappujen lanseerauksessa alussa olleiden kummallisuuksien muodossa, mutta se menee jo ketjun aiheen ohi. Kukaan ei varmaan muista enää "onks korttii" kampanjaa, joka oli mielestäni aika hauska. En olisi ehkä siksi uskonut ketjun rypevän näin äkkiä ja näin syvällä kantasiakaskerjäämisen syövereissä.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
666
Samat pätee minuun, ja Lidlin appia en nykyään käytä muuhun kuin nimenomaan yksittäisten appitarjousten käyttämiseen, kun se kuukauden palautusbonuskin tuntuu nykyään olevan tyhjänaikaisia tuotepalkintoja eikä rahallinen alennus. Postini pointti oli vain että appitarjoukset ei minusta tunnu erityisen epätasa-arvoistavalta.
En tiedä onko tuo muuttumassa takaisin siihen rahakuponkiin. Nähtävästi osalle tulee rahakuponki ja osalle edelleen "ilmainen kermaviili".

Mitä tulee itse kanta-asiakasohjelmaan, niin joo, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Minun mielestä on vain turha vinkua jos jollain sovelluksella tai kortilla saa alennusta. Jokainen voi itse tehdä sen päätöksen käyttääkö sovellusta/korttia ja jos et käytä niin suu suppuun ja maksa täysi hinta :psmoke: Tai äänestä jaloillasi kuten nähtävästi osa tekeekin. Ymmärrän vanhukset joilla on sellainen luuri ettei siihen saa sovelluksia ja tietotaito täysin nolla sellaisten käyttämiseen. Oletan että näitä tapauksia ei tältä foorumilta löydy.

Itselle kelpaa alennukset, ihan sama tarvitaanko kortti vai äppi ja käytetäänkö minun ostosdataa hyväksi. :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 077
Viestejä
4 190 871
Jäsenet
70 858
Uusin jäsen
Moomin

Hinta.fi

Ylös Bottom