Lenovo Legion 5i odotusketju

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
331
Pitihän sitä itsekin tuonne tuhahtaa, etten ole tyytyväinen peruutukseen tai tarjottuun alennuskuponkiin.

Paljoa tämän enempää aikaa tai energiaa en toisaalta ajatellut tämän asian ajamiseen käyttää.

Tosin nyt alkoi halvan (ja hyvän, tietty) pelikannettavan hankkiminen vähän jo kiinnostaa, vaikkei sille ole oikeasti mitään tarvetta :facepalm:
Steamdeck tulee ens kesänä.
 
  • Tykkää
Reactions: JTO
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
331
saatanan muropaketin keharit, hankkikaa elämä älkääkä aina jaksako itkee kue ette saa, ette reikääkään, ollaan pistetty tejät mustalle listalle itkemästä, käyttäkää aikanne vaik toisten auttamiseen, menkää vanhainkotiin soittaa pianoo vajakit
Laadukasta trollausta kyllä, ota tästä tsemppi hymiö :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 325
Kävinpä sit huvikseen katsomassa itsekin tuota Tilauksen seurantaa ja siellä se onkin nyt minullakin "Vapautettu valmistukseen" -tilassa...
Ainakin nappasin kuvankaappauksen, onpahan lisää dokumentaatiota tarvittaessa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 011
Vastausversio 101:
Thank you for contacting the online store.

We are following up with our department with regards to the email that you received.

We will be intouched with you as soon as we receive a feedback from them.

Lenovo Online Store
James D.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
362
Yen M on muuttanut selkeästi mieltään :D näkyykö tilausseurannassa että se on peruttu-tilassa?
Ei näy mitään muutoksia, vieläkin on "vapautettu valmistukseen" ja kaikinpuolin samalta näyttää tilausseurannan sivu.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 070
"
Thank you for contacting the Lenovo Online Store.

We apologize, due to a pricing error the order will be cancelled.

If you have paid via credit card no charge was made. If alternate payment, a refund will be process once this is completely cancelled.

We appreciate your understanding in this matter.

Sincerely,
Cherry H.
Lenovo Online Store
Customer Service
"

Siinä vähän vastausta kun pistin valitusta. Eihän tuo hyvältä näytä, rahat tulee takas kun saavat peruttua kaupat. Antaapi olla, ei tämä itelle ole maailman loppu :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
568
On kyl kumma, etteivät ole saaneet rahoja vielä palautettua Paypalin kautta maksettuun tilaukseen.

En kyllä myöskään jaksa alkaa tappelee läppäristä, jossa jo nyt vanhaa rautaa, ja ties kuin kauan menis valitusprosessissa
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
785
Nojoo vähän vanhaa jo, mutta tuolla hintaa 8/16 prossu ja kohtuunopea (läppäriksi) RTX-näytönohjain DLSS:llä sekä jo omistetuilla 32 gigan muisteilla ja isolla SSD:llä olisi kyllä kelvannut ainoaksi tietokoneeksi toistaiseksi.

Tilausta ei oo vieläkään peruttu, niin valittamaan ei pääse. Mitäpä se tosin auttaakaan. Vähän epätoivoista kalastelua meiltä, mutta ymmärrettävää ja hengessä mukana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 642
Yen M vastasi äsken mulle kun pyysin 100% varmistusta:

Thank you for contacting the Lenovo Online Store.

Unfortunately, the cancellation was done by our warehouse due to a pricing error on the Lenovo website.
It was cancelled by warehouse, and it will not be shipped. All we know is that there are many orders affected, not only yours.

Please place a new order with the voucher code you received from Lenovo with the 15% discount.
We apologize for any inconvenience this may be causing.



Eli jatketaas rumbaa :lol:
Eilen sit myöhään illalla tuli tämä samainen viesti jo kaks kertaa "On tulossa" -tiedon jälkeen. Ajattelin laittaa vielä huvikseni saman rekkulan sisään viestin jatkoksi koska siinä jo kumosin tuota hintavirheen käyttämistä syynä. Sen jälkeen saa sit olla. :)
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 910
omaan reklamaation tuli lyhyt vastaus että peruttu eikä voi muuta, eivät sitten kommentoineet mitään siihen, että paypal refund pitäisi tulla melko vikkelästi takaisin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 325
Eilen kun laitoin tiukemman vastauksen peruutusviestiin ja pyysin tarvittaessa siirtämään asian henkilölle joka voi päättää asioista, niin ei ole tullut vastausta. Meinaavatko alkaa mykkäkoulua pitämään, mikä olisi kyllä lapsellista toimintaa isolta firmalta. Odotellaan, harmillisesti vaan taas tulee viikonloppu...
 

3me

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
423
Ainakaan kiinalaispomoilta on turha odottaa vastausta ainakaan viikkoon, ovat kaikki lomalla ensi viikon (National holiday).
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
137
Itselle infosivat, että eskaloivat asiaa...

We have forwarded your complaints to the team. Rest assured we'll keep you posted as soon as we receive an update.

We greatly appreciate your understanding.

Sincerely, Joan A.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 069
Eilen kun laitoin tiukemman vastauksen peruutusviestiin ja pyysin tarvittaessa siirtämään asian henkilölle joka voi päättää asioista, niin ei ole tullut vastausta. Meinaavatko alkaa mykkäkoulua pitämään, mikä olisi kyllä lapsellista toimintaa isolta firmalta. Odotellaan, harmillisesti vaan taas tulee viikonloppu...
Ei tuo mykkäkoulu ole mitenkään harvinaista. Esim. Hobbyhall alko sitä harrastaan kun siirtyi Baltiaan.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
785
15% alennuskoodi on kyllä lähinnä loukkaus. 50% ei olisi yhtään liikaa, ja sillä saatetaan jopa päästä samaan kuin Powerin viikkotarjoukset.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 325
Vastasivat, ja nyt kovasti väittävät että "Fullfillment Team" on varmistanut, että ollut hintavirhe ja sen perusteella peruvat tilauksen ja pyytävät käyttämään annetun 15% alennuksen uuteen tilaukseen.

Eli pitääpä pyytää KKV ottaa yhteyttä seuraavaksi, koska helppo ny tehdä ku käytti tota reklamaatio-apuria, ei jaksa enää ite vääntää enempää...
 
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
331
Dear Mr. Matias11

Thank you for contacting the Lenovo Online Store.

The purchase has not been yet cancelled an you might recieve it after all. When the product is dispatched you will get a confirmation email.

We apologize for any inconvenience this may be causing.

Kovaa settiä
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
216
Näkyykö jollain Lenovon virallisella sivulla että tilaus olisi peruutettu ?
Itsellä edelleen ainakin näkyy että tilaus on käsittelyssä.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 070
Dear Mr. Matias11

Thank you for contacting the Lenovo Online Store.

The purchase has not been yet cancelled an you might recieve it after all. When the product is dispatched you will get a confirmation email.

We apologize for any inconvenience this may be causing.

Kovaa settiä
Saako lainata tuota sille tyypille ketä laitto mulle?

@--Jansa--

Edelleen on mullakin
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 325
Onhan tää aivan hullua, että toiset saa aivan erilaisia vastauksia tuolta, ei tunnu olevan minkäänlaista selkeätä punaista lankaa, jonka mukaan ne toimii tässä tapauksessa.

Minulle tosiaan, kuten aiemmin kirjoitin, vastattiin tylysti, että perutaan ja että käytä saamasi 15% ale uuteen tilaukseen. Olen pariin kertaan sinne laittanut jo viestiä, että en hyväksy tuollaista, sekä liitin mukaan muutamia ristiriitaisia viestejä heiltä, joita ihmiset täällä saaneet. Mutta eipä auta, ny laitoin sitten lyhyesti, että seuraavaksi otan yhteyttä "Consumer Advisory Services", jotta haluaako ne antaa jonkin sähköpostisosoitteen sitä varten, vai laitetaanko tuo samainen yleinen osoite, josta vastaillaan puutaheinää, riippuen nopanheitosta...
 
Liittynyt
19.08.2020
Viestejä
3
Piti itsekin kysellä siinä toivossa jos olisivat ilmoittaneet, että läppäri on sittenkin tulossa. Samanlainen vastaus tuli kuin monelle muulle täällä.

"Thank you for contacting the Lenovo Online Store.

The email that you received was sent directly from the fulfillment team and unfortunately we are not able to reverse the cancellation. If you still want to receive the product, you can place a new order and use the 15% discount that was offered.

Please, accept our apologizes for all the inconvenience that this situation may cause."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 596
Dear x,

Thank you for placing order y with us.

Unfortunately, the "Lenovo Legion 5 15IMH05H" you ordered was impacted by a pricing error and as a result, it was necessary to cancel it.

We apologize for any inconvenience this may have caused and we would like to offer you a 15 % discount code z to spend on our website at your convenience. It is valid till the end of December for one item in your cart. A combination of the coupon code with other offers and codes is not possible.

If you need help in finding the best alternative product for you, the Lenovo Sales Team is happy to assist you via chat or phone: 00358 (0) 942452988 (Monday to Thursday: 9am to 6pm, Friday: 9am to 4pm).

For all inquiries regarding the order y Digital River will be there for you. Please let us know how we could assist by replying to this email or by calling 00358 (0) 942450648

Kind Regards,

Lenovo Online Store
Customer Service
lenovo.en.cs@digitalriver.com

This email has been sent by Digital River, Ireland Ltd, the authorized reseller and merchant for the products and services you purchased.
Dear x,

Thank you for contacting the online store.

We apologize for the inconvenience.

Please be advised that we have received an update from our team that some of the customized order was canceled because it was impacted by a pricing error. We may suggest to contact our telesales support for alternative product and used the 15% coupon code: z.

Please note that the coupon code is valid till the end of December for one item in your cart. A combination of the coupon code with other offers and codes is not possible.

Sincerely,
Kimberly V.
online store
Customer Service
lenovo.en.cs@digitalriver.com

** Please click on the below link to share your valuable feedback with us to help us improve our services **
Katsotaan, katsotaan. Hiljaa hyvä tulee.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 070
Tulee viikko tänään kuluneeksi ja tilausta ei ole peruutettu. Aika pitkä aika ilmoittaa asiakkaalle hintavirheestä. Kallistuu hieman ostajan hyväksi päänsisäisissä mielikuvituskäräjissä.
Joo miten on mahdollista että ilmotetaan tilaus peruutetuksi ja tilaus on edelleen tilassa "tilausta käsitellään" eikä PayPal ole palauttanut rahoja...hhmmm :hmm::D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 101
Itse odottelen peruutusviestiä.
Hae sähköpostista, kyllä se sinne on huomaamattomasti uinu. Vänkääminen on yhtä tehokasta kuin aliexpressin kanssa.

Tulee viikko tänään kuluneeksi ja tilausta ei ole peruutettu. Aika pitkä aika ilmoittaa asiakkaalle hintavirheestä. Kallistuu hieman ostajan hyväksi päänsisäisissä mielikuvituskäräjissä.
Ei ne poistukkaa tilaustiedoista, suoraan estetty tietyt tilaukset ja ilmoitus on vain sähköpostissa.
Varmaan kiinalaiset tarttee käteistä niin peruutus tulee 3kk päästä.

Klarnakin sekaisin, ei löydä aina tilauksia. Vielä kuitenki Lenovo käsitellään tilassa kun vihdoin saa auki.

kl.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 189
Hae sähköpostista, kyllä se sinne on huomaamattomasti uinu. Vänkääminen on yhtä tehokasta kuin aliexpressin kanssa.


Ei ne poistukkaa tilaustiedoista, suoraan estetty tietyt tilaukset ja ilmoitus on vain sähköpostissa.
Varmaan kiinalaiset tarttee käteistä niin peruutus tulee 3kk päästä.

Klarnakin sekaisin, ei löydä aina tilauksia. Vielä kuitenki Lenovo käsitellään tilassa kun vihdoin saa auki.

Ei ole kyllä tullut vaivihkaan mitään. Katsotaan koska tulee.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
785
Joo ei ole siis mihinkään tullut ilmoitusta vielä ettei kone olisi valmistuksessa ja tänne tulossa.
 
Liittynyt
15.03.2018
Viestejä
3
Mitä kautta ja millaista reklamaatiota väki on tehnyt? Voisin alkaa itsekin tappelemaan vaikka ihan huvin vuoksi.. :p
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
71
Toistaiseksi ovat peruneet vain yhden tilauksen (klarna), suoraan maksettua tilausta (paypal) eivät ole vielä jostain syystä peruneet. Eivät myöskään vastaa kyselyyn, tiedustelin sähköpostitse tilauksen tilaa.

Onko muilla edelleen tilauksia, joita ei ole peruttu?
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
389
Toistaiseksi ovat peruneet vain yhden tilauksen (klarna), suoraan maksettua tilausta (paypal) eivät ole vielä jostain syystä peruneet. Eivät myöskään vastaa kyselyyn, tiedustelin sähköpostitse tilauksen tilaa.

Onko muilla edelleen tilauksia, joita ei ole peruttu?
Sähköpostin mukaan peruttu mutta Lenovon tilausseurannassa tai Klarnan sivuilla ei
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 189
Toistaiseksi ovat peruneet vain yhden tilauksen (klarna), suoraan maksettua tilausta (paypal) eivät ole vielä jostain syystä peruneet. Eivät myöskään vastaa kyselyyn, tiedustelin sähköpostitse tilauksen tilaa.

Onko muilla edelleen tilauksia, joita ei ole peruttu?
Klarnalla tehty tilaus mutta sähköpostia tai muuta ei ole vielä tullut peruutuksesta.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
785
Mulla peruttiin sama tilaus kahdesti. Varmistettu, kolme kertaa viestissä mainittu jo perutun tilauksen numero. Ehkä ne perui sen vahingossa toiste. En tiedä ovatko oikeasti peruneet saman vai molemmat.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Edelleen näkyy tilauksen tilana tilausta käsitellään/vapautettu valmistukseen. Peruutuksesta tuli kuitenkin sähköposti silloin aiemmin, ja paypalilla maksoin.
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
647
Ensin ilmoittivat tilauksen perumisesta ja pari tuntia myöhemmin rahat palautui.
Verkkopankki maksua käytin
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 070
Ensin ilmoittivat tilauksen perumisesta ja pari tuntia myöhemmin rahat palautui.
Verkkopankki maksua käytin
Joo ajat sitten on peruutus tullut ja ei ole vieläkään rahoja PayPalilta tullut. Niin ja tilaus tottakai käsittelyssä. No, enää 5viikkoa niin on läppäri näpeissä :rofl:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 102
Viestejä
4 296 996
Jäsenet
71 788
Uusin jäsen
Liputtaja

Hinta.fi

Ylös Bottom