Hifimanin piuhat on muuten menny hurjasti eteenpäin. HEK Stealthien mukana tuli 2 piuhaa; 1/4" ja 4-pin XLR, mustalla kumipinnoitteella ja laadukkaan oloisilla liittimillä. Nämä on laadukkaimpia tämän tyypin piuhoja mitä mulle on tullut vastaan, ja ero entisiin HE1000 letkuihin on valtava. Ainoa miinuspuoli on, että molemmat piuhat on varsin pitkiä, sanoisin yli parimetrisiä, eli mukaan olisi voinut heittää 1.2m pituisen 3.5mm piuhan.
Tästä huolimatta mun mielestä yli tonnin luurien mukana pitäisi tulla nätit, punotut piuhat ja kaikki adapterit mitä voisi ikinä tarvita. Hifiman on silti parantanut piuhojen suhteen ainakin siihen pisteesee, että aftermarket-letkuja ei ole pakko hankkia.
Tästä huolimatta mun mielestä yli tonnin luurien mukana pitäisi tulla nätit, punotut piuhat ja kaikki adapterit mitä voisi ikinä tarvita. Hifiman on silti parantanut piuhojen suhteen ainakin siihen pisteesee, että aftermarket-letkuja ei ole pakko hankkia.
Sain tosin kyllä sellaisen kuvan, että kuulokkeet miellyttivät.

Itse saan oman arvosteluyksilön joskus ensi vuoden puolella, joten siitä enemmän silloin.