Joo voin olla vähän hätänen tuomitsemaankin. Tajusin juuri että olen useimpia kuulokkeitani pitänyt huonoina pari ensimmäistä päivää. Testasinkin vaihtaa sun Sonzoc dacin ifin satasen air dacciin. Tuli paljon bassoa lisää ja lähti diskanttia poies mutta muuten ääni meni aika lailla yhteen kasaan kaikki instrumentit ja sumuttui niin vaihdoin takasin. Joku tyyliin Schiit Bifrost vois olla kova? Vois kans koittaa jotain dekonin padeja tilata. Onko tietoa mitä vaihtoehtoa yleisesti pidetään he-6:lle parhaana?
Bifrost 2 kyllä tekee ylätaajuuksista rauhallisemmat ja tuo hieman lisää täyteläisyyttä alataajuuksiin, mikä voi myös osaltaan tasapainottaa tilannetta. Tuntuisi ainakin toimivan hyvin Cayin iHA-6:n kaverina. Hifiman Sundaran padeja on kehuttu HE-6:n kanssa tasapainoisiksi. Mun Sundara Silver on nyt harmillisesti lainassa Kuulokehemmolla, joten en ole päässyt kuulokkeista pehmusteita lainaamaan ja kokeilemaan. Hifimanin 10 euroa maksaviin koviin velour-pehmusteisiin olen ollut ihan tyytyväinen, koska niillä keskitaajuudet on melko tasapainoiset esimerkiksi vastaaviin keinonahkapehmusteisiin ja Focus-padeihin verrattuna.
Nämä oli mitattu laitteen vanhemmalla versiolla, joten 1-3 kHz:n väli ei ole veluuripehmusteillakaan todellisuudessa aivan noin oikeaoppinen, vaan enemmän kuopalla.

Asiallisesti pakattu ja täysin kunnossa tulivat perille, tilaus 16.11 ja perillä 23.11. Nyt vaan luukuttamaan niin perkuleesti