Enpä ollut tajunnutkaan, että ZMF on poistanut heidät myös jälleenmyyjien listalta. Kiitti infosta!
Tilanne on sen verran absurdi, etten oikein osaa hiiltyä hämmästykseni keskellä. Suhtautumiseeni vaikuttanee toisaalta se, että firman tyypit on olleet tähän mennessä tosi mukavia ja avuliaita tuotteita lainatessa jne. Koen kyllä, että mulla on nyt jonkin verran valtaa, mitä tulee koko firman maineeseen esimerkiksi tällä foorumilla. Kunhan saan vähintään rahani takaisin, jätän varmasti asian taakseni. Nähtäväksi jää, saako Hifitalo toimintansa rullaamaan normaalisti tulevaisuudessa.
Vaikutti olleen täysi mysteeri myös Hifitalolle, mutta varmasti saavat syyn tietoonsa kysymällä.
Edit: sainkin äsken soittamalla syyn tietooni, joten poistin muut spekulaatiot. Syytä ei varsinaisesti edes ole, vaan puheyhteys ZMF:n kanssa on vaan katkennut ja epätietoisuudessa pistetty yhteistyö poikki ZMF:n suunnalta, kun Hifitalo ei ole vastaillut sähköposteihin moneen kuukauteen. Eli ei liene ihme, ettei asiakkaidenkaan sähköposteihin ole vastattu.
Sain myös tietää, että Hifitalon tilanteen pitäisi olla jatkossa kohentumaan päin (siihen ei paljoa vaaditakaan) ja ovat alkaneet kahlata läpi vastaamatta jääneitä sähköposteja pidemmältä ajalta. Tiivistettynä kaikki on ollut retuperällä ja vaatinut suurempia toimenpiteitä ja henkilöstömuutoksia, jotka toivottavasti johtaa aikanaan toiminnan normalisoitumiseen. Ei ole ehkä mun asia levittää tietoa, mutta nykyhenkilöstö tuntui olleen aidosti turhautunut siihen, miten huonoksi tilanne on päästetty aiemmin menemään. Rehellisesti myöntävät, että sekä asiakkaiden että muiden toimijoiden luottamus on menetetty ja sitä lähdetään nyt korjaamaan kaikin keinoin. Seuraillaan tilannetta... Calderan kohtalo selviää ensi viikolla.