Näissä mun Atticuksissa on edelleen ongelma oikeanpuoleisessa elementissä, kun etsimällä osasin etsiä ja tarpeeksi kovalla kuunnella. Tuon tosin huomaa tällä hetkellä vain kuunnellessa rauhallisia biisejä, joihin on miksattu voimakkaat, intiimit vokaalit. Kuuluu sellainen sähköinen kaiku, jos laulaja oikein revittelee äänellään. Enemmän soittimia sisältävässä musiikissa tuo ongelma toistuu vain sellaisena kuin joku huokailisi vokaaleita hieman jälkikäteen kaukana oikealla - jos ei tietäisi, ei edes huomaisi. Pelkkää puhetta, kuten youtubea noilla ei kuitenkaan kehtaa kuunnella, koska monella on melko terävä ääni mikin kautta ja se särkee jo pahasti oikean elementin kautta.
Tästä syystä en oikein tiedä, kiinnostaako sua
@unholy_walrus näitä ostella. Näiden kanssa kun tulen itse ihan hyvin toimeen ja hyvin harvoin musiikkia kuunnellessa käy tuo ongelma haittaamaan. RebelAmp on hieman pehmeämpi, joten sillä tuon ongelman unohtaa yleensä täysin sellaisessa musiikissa, jota pääasiassa kuuntelen.
Ihme homma kyllä, koska edellisen kerran meni saman puolen elementti täysin vastaavalla tavalla. Haiskahtaisi enemmän siltä, että jokin kuulokkeiden ulkopuolinen tekijä on vaikuttanut asiaan. Edelleen veikkaan yhtä piuhaa, koska sen käytön ajankohta täsmää niin hyvin näihin vikaantumisiin.
Hieno kyllä toi
@pappatech in vahvistin!!
Impedanssisäätö on kyllä oikea testailijan unelma, koska muuttaa varmasti ääntä 300 ohm kuulokkeilla. Mun Qudelix 5k bluetooth dac-ampiin tuli muuten softapäivityksen mukana crossfeed DSP.
Näyttäis ainakin muuttavan ääntä, mutta vaikea sanoa, onko parempi vai huonompi.