Neumann NDH 20
Näitä tullutkin mietittyä. Onko kellään näistä kokemuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neumann NDH 20
Siis onko Hifitalo sinun firmasi? Jos on, niin silloin on hyvä, että et mainostanut. Muuten tuntuu turhalta.On se nyt niin kamalaa kun en alkanut mainostamaan ihan suorilla, olisi varmaan pitänyt olla kertomatta koko asiasta. En minäkään ole perseen rasvauksesta kiinnostunut, mutta silti ensimmäisellä sivulla on Ismon perserasva linkki.
Jokainen löytää Googlesta mitä hakee, oli personoitu hakutulos tai ei.
Kuule mainostin viimeinkin, ja oikein olan takaa. Mene lukemaan viesti uudelleen äläkä jankkaa enää tästä asiasta.Siis onko Hifitalo sinun firmasi? Jos on, niin silloin on hyvä, että et mainostanut. Muuten tuntuu turhalta.
Nyt mieli tekisi kokeilla pitkästä aikaa jotain suljettua kuuloketta - ehdotuksia?
Hieman vaikea suositella ilman mitään kriteerejä, mutta suomalaisista kaupoista löytää vielä NADin Viso HP50:aa, ostin nuo tuossa kesällä ja hinta/laatu-suhde on mielestäni 6/5-luokkaa. Yksi tasapainoisimpia ja musikaalisimpia tuunauksia mitä olen itse kuullut. Noita irtoaa siihen kolmen satkun pintaan tai vähän alle, valmistus on tosin lopetettu että kannattanee hieman kiirehtiä jos noita halajaa testata.
Hei. Onnistuuko noilla kuulokkeilla yhdistäminen telkkariin ja PS4 vai on tarkoitettu pelkästään musiikin kuunteluun? Ja olisiko 100e hintaluokassa parempia olohuone käyttöön?
JBL Tune 750BTNC langattomat around-ear kuulokkeet (musta) - Gigantti verkkokauppa
Langattomat JBL Tune 750BTNC -around-ear-kuulokkeet tarjoavat loistavan käyttömukavuuden lisäksi jykevän bassoäänen JBL Pure Basswww.gigantti.fi
Langattomia etsivälle aika kova tarjous Mpow H21 tässä (eli 89.99€ ovh. miinus 45€). Itsellä ollut hetken aikaa päässä ja tuohon hintaan on kyllä mainio ostos. Miellyttävämmät päässä kuin edellisen sukupolven Momentumit, joita en käyttänyt juurikaan ennen kuin myin pois. Äänenlaatu ei tietystikään hifiä, mutta hinta huomioon ottaen erittäin mainio. Itsellä kokemusta viime vuosina avoimista ja lähinnä Sennheisereista. HD 558 -> HD 598 -> HD650 ja nykyisin peli- ja musiikkikäytössä on AKG K702 (tämä EQ-setti käytössä atm). Avoimiin verrattuna Mpowit on tietysti hieman eri maailmasta, mutta itse pidän Mpowien äänestä ja ovat itselle todella miellyttävät päässä. Hieman taisin alapäätä EQttaa pois ettei ole niin "tunkkaiset" omaan korvaan, niin tottunut avoimeen ja neutraaliin ääneen. Z Reviewsin arvosteluun tästä ja äänidemoa tästä.
E: rekisteröimällä 24kk takuu ja 60pv rahat takaisin -takuu. warranty
Kiitokset tästä! Pidemmän aikaa etsiskelly langattomia kuulokkeita ja kun käyttöä on todella harvoin, niin mahottomia ei viitsi maksaa, mutta OK-tasosta ääntä olis silti kiva saada.
En kyllä ymmärrä tota Amazonia sitten ollenkaan; ilmoituksessa näyttää hinnaksi tuon 89.99€ ja alennustäpästä saa -45€, mutta tilauksen tiedoissa näyttää "total" 99.48€ ja alennusta -54.49€.
Noh, 44.99€ toimitettuna joka tapauksessa ja ainakin Z:n revikan perusteella pärjäilen varmasti noilla.
Joo.. Tarjous loppu eilen.. :/Kiitos paljon, nämä on juuri sellainen paketti mitä meidän TV-käyttöön olen hakenut.
EDIT: ei näköjään oo häpee olla nopee, taisi tarjouskuulokkeet loppua.
Ehei, vaan olin nopee näytti kolmea jäljellä klo 11, kun tilasin ekat ja sitten ei enää tarjousta löytynyt, kun olin saanut toiset tilattua rouvan tiedoillaJoo.. Tarjous loppu eilen.. :/
OK. Itse kun tilasin, niin näytti tolle 45€ alennukselle voimassaolon päättymistä 30.8.Ehei, vaan olin nopee näytti kolmea jäljellä klo 11, kun tilasin ekat ja sitten ei enää tarjousta löytynyt, kun olin saanut toiset tilattua rouvan tiedoilla
Sundaroiden tultua taloon alkoi pienehkö "varastomyynti" ja päädyinkin myymään kaikki Sennheiserit ja ylimääräiset vahvistimet pois.
Nämä on oletettavasti ihan hyviä luureja?, harmi vaan kun ei ole mitään mahdollisuutta työntää itse rahojaan tuonne. Pitää kuitenkin kertoa eteenpäin ihmisille jotka etsii dynaamisia luureja.Ollo Audion S4 ja S4R -kuulokkeiden valmistus ilmeisesti lopetetaan neutraalimmaksi tuunatun S4X-mallin tieltä, joten viimeiset myydään 9.9.2020 mennessä hintaan 199€ (normaalisti 289,80€) alekoodilla FINALDAYS.
S4: S4 MIXING HEADPHONES
S4R: S4R RECORDING HEADPHONES
Onko nuo täsmälleen samat kuulokkeet muuten paitsi tuo coveri? Eli jos tilaa esim suljetut ja parts storesta avoimien coverit niin ruuvarilla hetkessä vaihtaa avoimeen malliin ja takaisin?
Tuli MPOW H21:t eilen postissa ja kyllähän nämä varsin päteviltä vaikuttaa. Rakenne tuntuu riittävän kestävältä omiin tarpeisiin ja istuvuus on varsin hyvä. Yhdistäminen oli vaivatonta, eikä mitään pätkimisiä ole ilmennyt ~2h yhtäjaksoisen kuuntelun aikana koronavilkusta huolimatta (siitähän oli jotkut raportoineet, että pätkisi BT-yhteyksiä) 1+ 7 Prohon paritettuna.
Pistetään tähän hieman alkutuntumia.
Negatiivisia;
Micro USB on tässä vaiheessa hieman vanhahtavan oloinen lataustapa, C:tä olisin itse kaivannut
Hallintanappeista en ainakaan itse sormituntumalla tunnista mikä nappula on kyseessä, mutta oppinen totuttelun jälkeen muistamaan niiden järjestyksen
Basso on jonkun verran ylikorostunut ANC off - biisistä riippuen jopa häiritsevää - ja kun sen napsauttaa päälle, nämä kuulostaa omaan korvaan varsin sennheiserimaisilta äänisignaturensa osalta (tämä varmasti on joillekin plussaa, mutta itelle Senkut kuulostaa tylsiltä)
Positiivista;
45€ alehintaan aivan naurettavaa suorituskykyä langattomille luureille; Kornin Creep acoustic live oli jopa yllättävän intiimin kuuloinen, tuntu kun Jonathan olis lauleskellu sulosesti suoraan korvan juuressa
Bassot ei korostumisestaan huolimatta vaikuta puuroutuvan ja esim. Slipknotin Spit it out ja Nightwishin Getsemane potkii erinomaisesti
Mukavat, kevyehköt, eivätkä tunnu putoavan päästä, vaikka kuinka moshais menemään
Pelkistetyn tyylikäs ulkonäkö - nämä päässähän kehtaa mennä ihmisten ilmoillekin
ANC:tä en ole vielä kunnolla päässyt testailemaan ja muoviosat tuntuu ihan "OK:lta"; ei mitenkään erityisen laadukkailta, mutta ei myöskään ihan halvimmalta kiinamuovilta. Pientä equtusta luultavasti kaipailee, jos ei käyttäjä kuulu "bass head"-kategoriaan (ANC off), tai tykkää Sennheiserin tyylisestä äänestä (ANC on).
Tähän mennessä 45€:lla täysin "no brainer" ostos - normaalilla 90€ hinnallakaan tuskin hirveästi kaduttaisi.
Näköjää tuolta sais mukaan 14€:lla jäykän kuljetuskotelon, mikä sekään ei varmaan ole huono sijoitus, jos näitä meinaa enemmänkin jossain laukussa kuljetella.Näistä näyttää olevan tarjousta taas. Nyt hinnaksi jää 56.49€. Ja tosiaan tuohon hintaan aika mainio hankinta, mutta ei olisi kaduttanut vaikka olisi maksanut 90€.
Näistä näyttää olevan tarjousta taas. Nyt hinnaksi jää 56.49€. Ja tosiaan tuohon hintaan aika mainio hankinta, mutta ei olisi kaduttanut vaikka olisi maksanut 90€.
Mistä tuo hinta, itselläni lukee 76,49 €? Vai joko tarjouserä loppui?
Siinä on tuotesivulla 20e voucher mikä pitää klikata käyttöön.
Uusi on RS 175. Muuhun en ota kantaa.Osaako joku sanoa mikä Sennheiseriltä tai kilpailijoilta vastaa RS160 kuulokkeita nykyään?
Ilmeisesti ear padit saa helposti päivitettyä, olen siis käytettynä nämä ostanut. Jos haluaisi päivittää niin mietin tässä vaihtoehtoja, ja kuulenko eroja vanhan ja uuden välillä. Ja vielä paljonko pitää maksaa että kuulee eroja.
Hämmentävä ominaisuus noissa Senkuissa kyllä on; mitä pidempään niitä pidät päässä sitä paremmilta ne rupeaa kuulostamaan.
Peru jos ehdit. Ei ole kummoinen. Itseasiassa huonommat kuin nämä iDeaPlay V206 ab € 49,99 (2020) | Preisvergleich geizhals.eu EUMPOW H12 lisäksi amazon.de:stä löytyy TaoTronics BH085:t alennuskupongilla 39,99€.
Itse tilasin nuo kokeiluun, katsotaan sitten pitääkö vaihtaa jonkun kanssa mpoweihin.
MPOW H12 lisäksi amazon.de:stä löytyy TaoTronics BH085:t alennuskupongilla 39,99€.
Itse tilasin nuo kokeiluun, katsotaan sitten pitääkö vaihtaa jonkun kanssa mpoweihin.
Niin ja selvennykseksi, miksen aiemmin hommannut boseja, niin tiedossa oli, että xm4 on nurkan takana ja elin haavemaailmassa, jossa Sonni olisi korjannut xm3 mallin vakavat puutteet puheluominaisuuksissa. Paskan vitut. Turhaan odotin vuoden päivät, kun olisin voinut ostaa boset ideaplayn ja taotronicsien sijaan jo aikaa sitten.Peru jos ehdit. Ei ole kummoinen. Itseasiassa huonommat kuin nämä iDeaPlay V206 ab € 49,99 (2020) | Preisvergleich geizhals.eu EU
Mutta kruununa kuulokkeet vaan keksi lopettaa toimintansa noin kuukausi sitten. ANC toimii, mutta muuten eivät käynnisty enää. Latausvalosyttyy ja se puoli toimii, mutta kuuntelu toimii vain piuhalla. Ostin kuulokkeet toukokuun puolivälissä ideaplayn tilalle, kun niistä katkesi sanka. Teippasin sen kuntoon, mutta esteettisistä syistä jäivät mökkikuulokkeiksi.
:EDIT: Kokeilin vielä noita raatoja päähän, niin ihan hyvältä tuntuvat kyllä. Mutta ANC on jopa tehottomampi kuin nuissa linkittämissäni ideaplayn kuulokkeissa.
Nyt tilasin itte Bosen 700 kuulokkeet ja saa nähdä onko ne sitten mistään kotosin. Käytän aika paljon kuulokkeita handsfree-puheluihin, niin siksi piti Sonnin sijaan tyytyä boseen. Kotona sitten tietysti on langalliset kuulokkeet erikseen, mutta koiralenkeille jne. haluan langattomat.
Hifimanin Sundaroita suosittelen käymään kokeilemassa. Käsittääkseni hyvinkin sopiva kilpailija DT1990 Proille.Olen fanittanut Beyeriä nyt vuosikaudet, etenkin DT 990 pro:t on niin hyvät kuulokkeet, tekisi mieli "päivittää" johonkin "parempaan", itse katsellut DT 1990 pro kuulokkeita, onko jotain muita ehdotuksia (kriteereinä äänenlaatu ja samankaltainen soundi kuin DT990)? Budjetti max 500€ (ellei sitten oikeasti vaikka tonnilla saa huomattavasti parempaa ääntä).
Focal elearOlen fanittanut Beyeriä nyt vuosikaudet, etenkin DT 990 pro:t on niin hyvät kuulokkeet, tekisi mieli "päivittää" johonkin "parempaan", itse katsellut DT 1990 pro kuulokkeita, onko jotain muita ehdotuksia (kriteereinä äänenlaatu ja samankaltainen soundi kuin DT990)? Budjetti max 500€ (ellei sitten oikeasti vaikka tonnilla saa huomattavasti parempaa ääntä).
En tiedä voidaanko puhua laadukkaista kuulokkeista, mutta en parempaa ketjua löytänyt. Sony WH-1000XM4 vai Bose NC 700? Onko Bose niin paljon huonompi, että kannattaa odottaa puheluominaisuuksia korjaavaa firmwarepäivitystä Sonylle?
Nää taitas olla hyvät avoimet kuulokkeet?
https://www.stpaulssound.fi/shure-srh1440-avoimet-hifi-kuulokkeet/p/SRH1440/#description
Kannattaa harkita Hifiman HE400i 2020 kuulokkeet näitä myös. Itse en dynaamisiin enää takasin vaihtaisi kun kerran planareita kokeili.
Muuten hyvä mut etin avoimia.
Hifimanit on avoimet Oikeastaan niin avoimet kuin kuulokkeet vaan voi olla.