Olen täysin samaa mieltä, mutta ainakaan itselleni nauttiminen ei tarkoita uutta autoa, kuukausierää saati lainaa. Jo halvassakin vanhassa autossa on imuovet ja autotapahtumaan pysäköidessä ilmajousituksen voi asettaa niin matalaksi, että autolla ei voi ajaa. Kyydistä vastaa vain kasi, mutta sekään ei ole häpeä, koska olen jonkun kuullut hyväksyvän kolmemukisen. Jos haluaa kokeilla, kuinka väsynyttä on kyyti budjettiluokassa, voi iskunvaimennuksen laittaa kovalle asetukselle. Huippunopeus on rajoitettu 250km/h, mutta lämmittää sekin mieltä, että se kuitenkin on rajoitettu. Kolmemukisissa ei kai huippunopeutta rajoiteta.
Aikuisten autoluokkaan ovat jo tulleet föönit ja samalla sylinterimäärät ovat vähentyneet 12->8 ja 8->6. Vinoutuneena bensalenkkarina pidän tätäkin lähinnä perusteena pysyä halvoissa autoissa.
Lisäksi olen kuullut, mutta varauksella kuunnellut:
Sillä aikaa, kun diesel-kuskit etsivät tankkauskintaita tavaratilasta tai sähköautoilijat odottavat akun täyttämistä, soittavat edellä mainittujen vaimot nokkahuilua oikeissa autoissa. Tuossa lienee lapin lisää, koska onnekseni en ole moista todistanut. Inhoan nokkahuilun ääntä.