Ok kiitoksia molemmille vastauksista. Olen luullut että noi siirtoluvat on aika vapaat ajelun suhteen kun aina niissä "lauluautoissa" puhutaan siirtoluparallista
Auto on kolmannessa paikassa (tottakai) ja konttorille siitä on matkaa 2km, seuraavalle konttorille vissiin 40-50km...
Taidetaan siis ottaa päivän siirtolupa, viedä telakalle ja ajaa sieltä sitten konttorille kun kaikki valmista ja toivoa ettei ole mitään piilossa olevaa vikaa.
Osaatteko jompikumpi/joku sanoa että jos ei tule hyväksyttyä katsastuksesta niin onko sitten vaihtoehdot A) Siirtolupa tai B) Hinaus pois ? Tämä on siis vuosi sitten pompannut katsastuksesta, muttei ole käytetty jälkitarkastuksessa vaikka korjattu vaan laitettu seisontaan. Vai saako silti sen 30päivää korjausaikaa/lain mukaan ajaa kotiin.