Joo kyllähän tuotakin on tullut tutkittua muttei sieltä selviä noita mittoja, eikä myöskään mistään muualta.Mudflaps FORD Transit/Tourneo Custom 2012- (TTF)
Mudflaps FORD Transit/Tourneo Custom 2012- (TTF)ford.7zap.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllähän tuotakin on tullut tutkittua muttei sieltä selviä noita mittoja, eikä myöskään mistään muualta.Mudflaps FORD Transit/Tourneo Custom 2012- (TTF)
Mudflaps FORD Transit/Tourneo Custom 2012- (TTF)ford.7zap.com
Eipä sitä mittaa ilmoiteta sen paremmin missään, vaan pelkillä OEnroilla mennään myös Fordin omassa järjestelmässä. Jos haluat mitan tietää niin sulla pitää soittaa orkkisnron kanssa johonkin Fordin liikkeeseen ja jos osia hyllyssä niin toivoa, että varaosamyyjä käy mittanauhan kanssa mittaamassa...Joo kyllähän tuotakin on tullut tutkittua muttei sieltä selviä noita mittoja, eikä myöskään mistään muualta.
Sitä alkuperäisnumeroahan mä tässä yritän kokoajan kysyä. Noista kaikista tulee hakutulokseksi se kapeampi versio. Ei tässä mitään kiinanmuovisia olla ostamassa siksi koitankin etsiä sitä alkuperäisnumeroa.Eipä sitä mittaa ilmoiteta sen paremmin missään, vaan pelkillä OEnroilla mennään myös Fordin omassa järjestelmässä. Jos haluat mitan tietää niin sulla pitää soittaa orkkisnron kanssa johonkin Fordin liikkeeseen ja jos osia hyllyssä niin toivoa, että varaosamyyjä käy mittanauhan kanssa mittaamassa...
Joka tapauksessa linkin mukaiset ylemmät läpät menee 12-14 vuosimalleihin ja alemmat 14->. VIN nrollahan tuon näkisi varmuudella että mitkä läpät siinä on tehtaalta lähtiessä ollut.
Tai sitten vaan soitat sinne merkkiliikkeeseen ja tilaat rekkarilla sopivat. Ei montaa euroa enempää maksa kuin ebayn kiinamuoviset, jotka räpsähtää ekoilla pakkasilla päreiksi.
Voi, mutta sitä käyttäessä pitää myös auton ulkona oleva pistoke kytkeä johonkin sähköpistokkeeseen johdolla oli se sitten Defa tai Calix. Eli mitään hyötyä en tuossa tapauksessa oikein keksi ellei ulkona sitten sada vettä, kun sen näytön voisi ihan hyvin kytkeä suoraan siihen ulkona olevaan rasiaan.Tyhmä kysymys. Autossa on tavallinen pistoke sisätilalämmittimelle. Voiko tuohon pistokkeeseen kytkeä mitä vain? Tarkoitus olisi testata tietokoneen näyttöä ennen ostopäätöstä.
Sitä alkuperäisnumeroahan mä tässä yritän kokoajan kysyä. Noista kaikista tulee hakutulokseksi se kapeampi versio. Ei tässä mitään kiinanmuovisia olla ostamassa siksi koitankin etsiä sitä alkuperäisnumeroa.
Joka tapauksessa linkin mukaiset ylemmät läpät menee 12-14 vuosimalleihin ja alemmat 14->. VIN nrollahan tuon näkisi varmuudella että mitkä läpät siinä on tehtaalta lähtiessä ollut.
Siinähän se alemmassa vastauksessa on. Katot minkä vuotinen ja/tai vin numerolla linkistä kummat on oikeat ja siitä osanumero.
Multa löytyy jo uusi numerolla 1915641 oleva kuraläppä joka on siis kyllä sopiva mutta kapeampi kuin se mikä alunperin ollut.
Tuota osanumero 1915641 ei ole edes tuossa Mudflaps FORD Transit/Tourneo Custom 2012- (TTF) linkissä
osanumero 1809946 on se jota tuo näyttää sopivaksi mutta on ihan samanlainen mutta kannattaimella varustettu.
Tässä on nyt omasta mielestäni niin että numero 1915641 on uusi jolla on korvattu nuo aikasemmat versiot.
Oikea pitäisi olla näin leveä kuten tästä näkyy
carbodydesign_eu bei eBay Ite tilailin tältä Saksalaiselta myyjältä Focukseen GH matot ja oli kyllä oikein laadukkaat ja hyvin istuvat. Varsinkin kun hintaa oli postikuluineen alle 40e. 1,5 vuotta ollut käytössä ja ei nyt ainakaan tuossa ajassa ole mennyt miksikään.Mistä porukka on tilannut autoon kuramattoja? 2007 Farkkuastraan pitäs löytää eteen kaukalokumimatot talveksi. Rensit olisi vaihtoehto, mutta muistaakseni nuo on aika kovaa muovia ja Gastrassa tuntui jäävän kaasu maton alle.
Corsaan tilasin ebaystä automatten expertiltä mutta ei näytä moista enää olevan.
Merkkihuollosta kannattaa hinta kysyä. Laadullisesti myös laadukkaimmat.Mistä porukka on tilannut autoon kuramattoja? 2007 Farkkuastraan pitäs löytää eteen kaukalokumimatot talveksi. Rensit olisi vaihtoehto, mutta muistaakseni nuo on aika kovaa muovia ja Gastrassa tuntui jäävän kaasu maton alle.
Corsaan tilasin ebaystä automatten expertiltä mutta ei näytä moista enää olevan.
Mistä porukka on tilannut autoon kuramattoja? 2007 Farkkuastraan pitäs löytää eteen kaukalokumimatot talveksi. Rensit olisi vaihtoehto, mutta muistaakseni nuo on aika kovaa muovia ja Gastrassa tuntui jäävän kaasu maton alle.
Corsaan tilasin ebaystä automatten expertiltä mutta ei näytä moista enää olevan.
Jos ei korkeareunaisia tarvitse olla niin petexin oikeaa kumia olevat kumimatot ovat ainakin tosi laadukkaat ja halvat:Mistä porukka on tilannut autoon kuramattoja? 2007 Farkkuastraan pitäs löytää eteen kaukalokumimatot talveksi. Rensit olisi vaihtoehto, mutta muistaakseni nuo on aika kovaa muovia ja Gastrassa tuntui jäävän kaasu maton alle.
Corsaan tilasin ebaystä automatten expertiltä mutta ei näytä moista enää olevan.
Voihan sitä kikkailla ja vaihtaa vain jousi ja raidetangon pää.Katsastin -02 Mitsubishi Carisman hetken mielijohteesta, olisi ollut aikaa loppiaiseen asti. Hylsy tuli katkenneen jousen ja väjä raidetangon pää. Mutta pisti korjauskehotuksen myös ruostuneista jarruputkista. En tosiaan tiedä autoista mitään, mutta onkos tuo jarruputkien vaihto aikaavievä (kallis) projekti, tuntuu siltä? Siis että maksaisi yhtä paljon kuin nuo kaksi muuta hommaa. Auto siis jo melkein 20v, kilometrejä tosin ei mahdottomasti, 225tkm. Ei sitä tosiaan tiedä kauanko sillä vielä ajelee, mutta olisi kiva saada vuosi lisää.
Uudelle omistajalle ellei vanha maksa.Ensimmäistä diesel autoa ostamassa, jos autossa on veroja perässä niin eikös ne mene uuden omistajan piikkiin ellei vanha omistaja maksa niitä ?
Ensimmäistä diesel autoa ostamassa, jos autossa on veroja perässä niin eikös ne mene uuden omistajan piikkiin ellei vanha omistaja maksa niitä ?
Ensimmäistä diesel autoa ostamassa, jos autossa on veroja perässä niin eikös ne mene uuden omistajan piikkiin ellei vanha omistaja maksa niitä ?
Myyjän kanssa sovittu että auto katsastetaan ennen myyntiä, saako sitä edes katsastettua jos veroja perässä ?
Maksaa yli auton arvon korjata nuo kaikki. Jarruputki ei kallista ole mutta töitä menee tuntitolkulla, etern vähemmän ja taakse enemmän. Josbhaluat ajoon niin korjauta jousi ja rt-pää. Katsastuksessa myös kuuluu tehdä jarrujen painetesti, eli survotaan jarrupoljin kahdella jalalla niin syvälle kuin menee. Jos ne jarruputket sen ehjänä kesti, niin menee vielä jonkin aikaa ennenkuin paukahtaa.Katsastin -02 Mitsubishi Carisman hetken mielijohteesta, olisi ollut aikaa loppiaiseen asti. Hylsy tuli katkenneen jousen ja väjä raidetangon pää. Mutta pisti korjauskehotuksen myös ruostuneista jarruputkista. En tosiaan tiedä autoista mitään, mutta onkos tuo jarruputkien vaihto aikaavievä (kallis) projekti, tuntuu siltä? Siis että maksaisi yhtä paljon kuin nuo kaksi muuta hommaa. Auto siis jo melkein 20v, kilometrejä tosin ei mahdottomasti, 225tkm. Ei sitä tosiaan tiedä kauanko sillä vielä ajelee, mutta olisi kiva saada vuosi lisää.
Vanhan omistajan ne kuuluisi maksaa, mutta käytännössä jää aina uudelle omistajalle. Autoa ei saa käyttää liikenteessä, eikä sitä saa katsastettua ennenkuin verot on maksettu.Ensimmäistä diesel autoa ostamassa, jos autossa on veroja perässä niin eikös ne mene uuden omistajan piikkiin ellei vanha omistaja maksa niitä ?
Myyjän kanssa sovittu että auto katsastetaan ennen myyntiä, saako sitä edes katsastettua jos veroja perässä ?
Näinhän se tosiaan menee, ikävä kyllä. Omalle kohdalle ei ole koskaan sattunut ikäviä yllätyksiä perässä laahaavista veroista, mutta onhan toi nykyinen(ilmeisesti aina ollut näin) systeemi ihan perseestä uudelle omistajalle. Mielummin vaikka niin, että mitään rekisterimerkintää et saa tehtyä, ennen kuin ne maksut on maksettu, koskisi myös omistajan vaihdosta, seisontaa tmsjne.Vanhan omistajan ne kuuluisi maksaa, mutta käytännössä jää aina uudelle omistajalle. Autoa ei saa käyttää liikenteessä, eikä sitä saa katsastettua ennenkuin verot on maksettu.
Mielummin vaikka niin, että mitään rekisterimerkintää et saa tehtyä, ennen kuin ne maksut on maksettu, koskisi myös omistajan vaihdosta, seisontaa tmsjne.
Ongelma tuossa on se, että ne verot saattaa erääntyä vasta viikkojen päästä ja eikä moni noita kuitenkaan paljoa ennen eräpäivää kuitenkaan maksa. Toki noissa on sitten se oma puljaaminen, että minkä verran yli olet maksanut vanhan (myydyn) auton veroja ja miten ne hyvitetään uuden auton kohdalla tai jos et ostakaan autoa kauan kestää rahojen palauttaminen.
Ei makseta etukäteen, tais olla eräpäivä noin 1.5kk myöhemmin kuin aikajakson alkupäivä.
Ihan perus VAG tason ratkaisu...Missä on tällainen ratkaisu?
Ihan perus VAG tason ratkaisu...
Meinasin jo huutaa fake and gay pelkän startin solenoidin sijainnin vuoksi, mutta olikin ihan todellinen ratkaisu rapakon takaa Cadillacista...ei jeesus.
Jaa ne on keksineet cadillacilla vielä paremman paikan piilottaa startti. Northstar koneissa se on imusarjan alla.Ihan perus VAG tason ratkaisu...
Meinasin jo huutaa fake and gay pelkän startin solenoidin sijainnin vuoksi, mutta olikin ihan todellinen ratkaisu rapakon takaa Cadillacista...ei jeesus.
Joissain vanhemmissa V8-Lexuksissa on myös startti aivan perällä imusarjan allaJaa ne on keksineet cadillacilla vielä paremman paikan piilottaa startti. Northstar koneissa se on imusarjan alla.
Paikallisen kivijalkaliikkeen kautta löytyi 97109-3E060 100€:lla. Huomenna selviää, onko se sopiva.2008 Sorentoon on hakusessa sisätilapuhallin, mutta ei tahdo löytyä. Alvadista tilasin rekisterinumeron perusteella, mutta ei sovi.
Alvadi tarjoaa osaa, jonka OEM-numerot ovat: 97109-3E260 ja 97109-3E400 (Tällaisen tilasin)
Sopivan osan luulen olevan: 97109-3E060
Löytämieni kuvien perusteella sopiva saattaisi olla myös seuraavan korimallin puhallin: 97113-2P000 , mutta ei uskaltaisi kokeilla.
Onko ideoita?
Vasen on alkuperäinen puhallin. Oikea on Alvadista tullut.
Eiköhän se sovi. Nykyään jokaisella vähänkään ammattimaisesti varaosakauppaa tekevällä liikkeellä on käytössään tehdas"filmit", joista näkee VINillä suoraan oikean orkkisnron...olettaen että tarkistivat OEn kun osaa hait.Paikallisen kivijalkaliikkeen kautta löytyi 97109-3E060 100€:lla. Huomenna selviää, onko se sopiva.
Aika turhaa enää nykyään tapella minkään ebayn tai eestipoikien varaosien kanssa sillä verukkeella, että säästää parikymppiä, odottaa kaks viikkoa osia ja osa ehkä hyvällä tuurilla on oikea...
Sitten sun paikallinen varaosakauppias on perseestä eikä osaa asiaansa ja suosittelen vaihtamaan firmaa.Mitenkäs sitten, jos paikalliselta varaosamyyjältä saa väärän osan ( pienten ) alennuksien kanssa 40% kalliimmalla, kuin oikean osan ebaystä saksanpojalta?
Varsinkin jos varaosakauppias katsoo osan sopivuuden jostain pingpong kataloogista rekkarin perusteella, vaikka olisi oikea osanumerokin tiedossa?
Mielummin tilaan ebaystä saksalaiselta, joka osaa laittaa alkuperäiset osanumerot ja niiden vastaavuudet ebay kauppaansa ja toimittaa tuotteen minulle 4-6 päivässä, kuin että odotan 40% kalliimpaa ja mahdollisesti väärää osaa tukkurilta sen 3-5 päivää.
Sitten sun paikallinen varaosakauppias on perseestä eikä osaa asiaansa ja suosittelen vaihtamaan firmaa.
No itse töiden puolesta asioin eri tukkureiden kanssa päivittäin ja kyllä ne ainakin b2b myynnissä osaa kysymättä etsiä osat OE vastaavuuksilla, myös sieltä jokamiestiskiltä. Tosin yleensä annan OEt itse ellei laiskota liikaa...Valitettavasti ei ole yksittäistapaus, vaan parin kauppiaan kanssa on käynyt hieman harvinaisempien osien kanssa näin, näiden epäonnistumisten jälkeen olen siirtynyt suosiolla pätevien ebay kauppiaiden asiakkaaksi.
Sopiva oli ja rahina loppui. Vaimo kuitenkin raportoi uudenkin puhaltimen pitävän välillä ylimääräistä ääntä. Tarvitsee kuunnella, kun pääsen itse Köyhän Ihmisen Auton puikkoihin.Paikallisen kivijalkaliikkeen kautta löytyi 97109-3E060 100€:lla. Huomenna selviää, onko se sopiva.
Talvirenkaita momenttiin laittaessa kuljettajan puolen etupään navasta irtos katkesi yksi pultti. Kyselin Ford ja Motonetista että onko tosi, että sitä ei voi vaihtaa ilman vaihtamatta koko pakettia laakereineen ja vastaus oli "ei pysty".
-12 Mondeo kyseessä. Onkohan täällä tietoa asiasta enempää?
Joo. Motonetista reilu satasen tais olla (ei huomioitu jotain erikoistyökalua jonka tarvii asennukseen) tai sitten marmoritiskiltä 340€. Kysyin myyjältä, että onko se kullasta tehty. Ei paljoa ukkoa naurattanut.Edesmenneen punton kanssa sama juttu, pultti katki ja pari päivää kolmella pultilla ajelua. Napa vai mikä se nyt on maksoi 60€.
Lukkopultti, tarkoituksena haitata rengasvarkauksia. Ja entropian viedessä sen lukkopultin avaimen haittaa myös renkaanvaihtoaMikähän idea tässä on ollut takana? Eli yksi pulteista (vasemmalla ylhäällä) on erilaisella kannalla kuin muut.
Mikähän idea tässä on ollut takana? Eli yksi pulteista (vasemmalla ylhäällä) on erilaisella kannalla kuin muut.
Ja entropian viedessä sen lukkopultin avaimen haittaa myös renkaanvaihtoa
Kyllähän sen pelkän pinnapultinkin pystyy vaihtamaan...Talvirenkaita momenttiin laittaessa kuljettajan puolen etupään navasta irtos katkesi yksi pultti. Kyselin Ford ja Motonetista että onko tosi, että sitä ei voi vaihtaa ilman vaihtamatta koko pakettia laakereineen ja vastaus oli "ei pysty".
-12 Mondeo kyseessä. Onkohan täällä tietoa asiasta enempää?