Noniin, nyt on ohjaustehostimen öljyt vaihdettu eikä apua tilanteeseen. Eli:
- Ratista on tullut tiukempi. Varsinkin keskeltä kun aloittaa kääntämään, tuntuu selvästi jäykemmältä kuin ennen. Vauhdissa ei niinkään huomaa, mutta vielä esim. 50-60kmh vauhdeissa ajat suoraan ja koitat tehdä korjausliikettä niin hinnaa vähän vastaan aluksi. Muutenkin tuntuu vähän että suoralla kun mennään niin ratista saa sellaisen tuntuman että junalla ajaisi raiteilla. Ratti myös palautuu keskelle mielestäni hemmetin nopeasti verrattuna aikaisempaan.
- Ongelmat alkoi aika pian kesärenkaiden vaihdon jälkeen, ovat muutaman kk vanhat. Voi myös olla ettei sitä talvella vaan huomannut.
Katsuri puhui joskus 2v sitten 'vähän' väljästä hammastangosta. Liittyykö?
Rengaspaikka piti mainospuheen rengaskulmien korjaamisesta vuosi sitten. 2006 vuoden auto siis kyseessä, joten vähän vältellyt näitä 'ylimääräisiä' kuluja. Pidin tuota enemmän mainoksena, kun renkaat ei kuitenkaan epätasaisesti ole kuluneet.
Mites ohjaustehostimen pumppu, vai aiheuttaisiko isompia ongelmia?
Rengaspaineissa oli pieniä eroja sinne tänne lämpiminä. Testaan vielä myöhemmin kylminä. Kuinkahan paljon nuo pitää olla pielessä että ratti jäykistyy?
- Ratista on tullut tiukempi. Varsinkin keskeltä kun aloittaa kääntämään, tuntuu selvästi jäykemmältä kuin ennen. Vauhdissa ei niinkään huomaa, mutta vielä esim. 50-60kmh vauhdeissa ajat suoraan ja koitat tehdä korjausliikettä niin hinnaa vähän vastaan aluksi. Muutenkin tuntuu vähän että suoralla kun mennään niin ratista saa sellaisen tuntuman että junalla ajaisi raiteilla. Ratti myös palautuu keskelle mielestäni hemmetin nopeasti verrattuna aikaisempaan.
- Ongelmat alkoi aika pian kesärenkaiden vaihdon jälkeen, ovat muutaman kk vanhat. Voi myös olla ettei sitä talvella vaan huomannut.
Katsuri puhui joskus 2v sitten 'vähän' väljästä hammastangosta. Liittyykö?
Rengaspaikka piti mainospuheen rengaskulmien korjaamisesta vuosi sitten. 2006 vuoden auto siis kyseessä, joten vähän vältellyt näitä 'ylimääräisiä' kuluja. Pidin tuota enemmän mainoksena, kun renkaat ei kuitenkaan epätasaisesti ole kuluneet.
Mites ohjaustehostimen pumppu, vai aiheuttaisiko isompia ongelmia?
Rengaspaineissa oli pieniä eroja sinne tänne lämpiminä. Testaan vielä myöhemmin kylminä. Kuinkahan paljon nuo pitää olla pielessä että ratti jäykistyy?
Viimeksi muokattu: