Kysymyksiä & Vastauksia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, nyt on ohjaustehostimen öljyt vaihdettu eikä apua tilanteeseen. Eli:

- Ratista on tullut tiukempi. Varsinkin keskeltä kun aloittaa kääntämään, tuntuu selvästi jäykemmältä kuin ennen. Vauhdissa ei niinkään huomaa, mutta vielä esim. 50-60kmh vauhdeissa ajat suoraan ja koitat tehdä korjausliikettä niin hinnaa vähän vastaan aluksi. Muutenkin tuntuu vähän että suoralla kun mennään niin ratista saa sellaisen tuntuman että junalla ajaisi raiteilla. Ratti myös palautuu keskelle mielestäni hemmetin nopeasti verrattuna aikaisempaan.
- Ongelmat alkoi aika pian kesärenkaiden vaihdon jälkeen, ovat muutaman kk vanhat. Voi myös olla ettei sitä talvella vaan huomannut.

Katsuri puhui joskus 2v sitten 'vähän' väljästä hammastangosta. Liittyykö?
Rengaspaikka piti mainospuheen rengaskulmien korjaamisesta vuosi sitten. 2006 vuoden auto siis kyseessä, joten vähän vältellyt näitä 'ylimääräisiä' kuluja. Pidin tuota enemmän mainoksena, kun renkaat ei kuitenkaan epätasaisesti ole kuluneet.
Mites ohjaustehostimen pumppu, vai aiheuttaisiko isompia ongelmia?
Rengaspaineissa oli pieniä eroja sinne tänne lämpiminä. Testaan vielä myöhemmin kylminä. Kuinkahan paljon nuo pitää olla pielessä että ratti jäykistyy?
 
Viimeksi muokattu:
Hylky katsastuksessa:

1. Moottorin vikavalo(Hylky)
2. Tummennus sivulaseissa(Korjauskehoitus)

Onko niin, että molemmat on korjattava ennen uusintatarkastusta, vai riittääkö että korjaa ainoastaan hylkyyn johtaneen vian? Ymmärrän, että korjauskehoituksesta jää merkintä ja poliisi voi siitä sakottaa.
 
Hylky katsastuksessa:

1. Moottorin vikavalo(Hylky)
2. Tummennus sivulaseissa(Korjauskehoitus)

Onko niin, että molemmat on korjattava ennen uusintatarkastusta, vai riittääkö että korjaa ainoastaan hylkyyn johtaneen vian? Ymmärrän, että korjauskehoituksesta jää merkintä ja poliisi voi siitä sakottaa.

Jos uusintarkastus suoritetaan Korjauskehotuksen korjattava mennessä päivän jälkeen, niin kyllä pitää molemmat viat olla korjattuna.
 
Hylky katsastuksessa:

1. Moottorin vikavalo(Hylky)
2. Tummennus sivulaseissa(Korjauskehoitus)

Onko niin, että molemmat on korjattava ennen uusintatarkastusta, vai riittääkö että korjaa ainoastaan hylkyyn johtaneen vian? Ymmärrän, että korjauskehoituksesta jää merkintä ja poliisi voi siitä sakottaa.
3 korjauskehotusta vielä sallitaan katsastuksessa, mutta yhtään hylkyä ei saa olla. Tummennukset voi sitten ottaa pois joskus myöhemmin (jos haluaa).
 
3 korjauskehotusta vielä sallitaan katsastuksessa, mutta yhtään hylkyä ei saa olla. Tummennukset voi sitten ottaa pois joskus myöhemmin (jos haluaa).

Jos uusintarkastus suoritetaan Korjauskehotuksen korjattava mennessä päivän jälkeen, niin kyllä pitää molemmat viat olla korjattuna.

Onko tää myös pätevä, jos tuo sama korjauskehoitus on tullut viime vuonnakin enkä ole siihen reagoinut? Eli riittää, että laitan Hylkyyn johtaneen vian nyt kuntoon ja laittelen korjauskehoitukset kuntoon "sit joskus". Vittumainen katsastusmies änkytti jotain, että kaikki viat(myös korjauskehoitukset) täytyy olla korjattuna, kun tulen uusintatarkastukseen esimerkiksi huomenna? Korjauskehoitus on kuukauden päähän.

Autossa on todella lievät tehdastummenukset olleet jo 10vuotta. En noita ihan heti ala vapaaehtoisesti repimään pois, varsinkaan näin keväällä. Poliisiakaan noi ei tunnu kiinnostavan.
 
Onko tää myös pätevä, jos tuo sama korjauskehoitus on tullut viime vuonnakin enkä ole siihen reagoinut? Eli riittää, että laitan Hylkyyn johtaneen vian nyt kuntoon ja laittelen korjauskehoitukset kuntoon "sit joskus". Vittumainen katsastusmies änkytti jotain, että kaikki viat(myös korjauskehoitukset) täytyy olla korjattuna, kun tulen uusintatarkastukseen esimerkiksi huomenna? Korjauskehoitus on kuukauden päähän.

Autossa on todella lievät tehdastummenukset olleet jo 10vuotta. En noita ihan heti ala vapaaehtoisesti repimään pois, varsinkaan näin keväällä. Poliisiakaan noi ei tunnu kiinnostavan.
Ei tehdastummennus millään kalvolla tehdä vaan sävytetyllä lasilla. Kannattaa ne kalvot asentaa etulaseihin paikassa mikä osaa ne laittaa niin ettei mitään näkyvää saumaa jää laseihin edes avatessa ikkunaa. Laittomathan ne on ellei sävylasia hommaa.
 
Onko tää myös pätevä, jos tuo sama korjauskehoitus on tullut viime vuonnakin enkä ole siihen reagoinut? Eli riittää, että laitan Hylkyyn johtaneen vian nyt kuntoon ja laittelen korjauskehoitukset kuntoon "sit joskus". Vittumainen katsastusmies änkytti jotain, että kaikki viat(myös korjauskehoitukset) täytyy olla korjattuna, kun tulen uusintatarkastukseen esimerkiksi huomenna? Korjauskehoitus on kuukauden päähän.

Autossa on todella lievät tehdastummenukset olleet jo 10vuotta. En noita ihan heti ala vapaaehtoisesti repimään pois, varsinkaan näin keväällä. Poliisiakaan noi ei tunnu kiinnostavan.

Meet näyttämään sitä toiselle konttorille niin ei ole huolta että törmäisit samaan katsuriin.

Kalvoista tulikin jo juttua ylempänä.
 
Ei vaikuta korjauskehotukset jos ei oo päivät tullu vastaan, itsekkin joskus karsinu vaan tarpeellisen määrän pois niitä..

On joskus käynyt niinkin, että olen harrasteen kanssa poistunut leiman ja kolmen otteeseen kirjatun kehoituksen kanssa, loput sitten toisella paperilla kirjoitetuna :whistling:
 
Noniin, nyt on ohjaustehostimen öljyt vaihdettu eikä apua tilanteeseen. Eli:

- Ratista on tullut tiukempi. Varsinkin keskeltä kun aloittaa kääntämään, tuntuu selvästi jäykemmältä kuin ennen. Vauhdissa ei niinkään huomaa, mutta vielä esim. 50-60kmh vauhdeissa ajat suoraan ja koitat tehdä korjausliikettä niin hinnaa vähän vastaan aluksi. Muutenkin tuntuu vähän että suoralla kun mennään niin ratista saa sellaisen tuntuman että junalla ajaisi raiteilla. Ratti myös palautuu keskelle mielestäni hemmetin nopeasti verrattuna aikaisempaan.
- Ongelmat alkoi aika pian kesärenkaiden vaihdon jälkeen, ovat muutaman kk vanhat. Voi myös olla ettei sitä talvella vaan huomannut.

Katsuri puhui joskus 2v sitten 'vähän' väljästä hammastangosta. Liittyykö?
Rengaspaikka piti mainospuheen rengaskulmien korjaamisesta vuosi sitten. 2006 vuoden auto siis kyseessä, joten vähän vältellyt näitä 'ylimääräisiä' kuluja. Pidin tuota enemmän mainoksena, kun renkaat ei kuitenkaan epätasaisesti ole kuluneet.
Mites ohjaustehostimen pumppu, vai aiheuttaisiko isompia ongelmia?
Rengaspaineissa oli pieniä eroja sinne tänne lämpiminä. Testaan vielä myöhemmin kylminä. Kuinkahan paljon nuo pitää olla pielessä että ratti jäykistyy?

Kuulostaa nyt vähän siltä että kesärenkaat muuttanut tuntumaa, sillä kesärenkaat tekee ohjauksesta raskaamman paikoillaan, tuntuma tiehen parantuu ja samalla suuntavakaus koska jäykempi rengas mikä myös tehostaa ratin palautusta.
 
Kuulostaa nyt vähän siltä että kesärenkaat muuttanut tuntumaa, sillä kesärenkaat tekee ohjauksesta raskaamman paikoillaan, tuntuma tiehen parantuu ja samalla suuntavakaus koska jäykempi rengas mikä myös tehostaa ratin palautusta.
Samaa mieltä että kuullostaa vain siltä, että tuntuma on muuttunut kun kesärenkaat ovat tulleet alle jäykemmän rungon ja paremman pidon ansiosta. Tuo ilmiö oli aikanaan vielä vahvempi kun autoissa ei ollut tehostimia. Viikonpäästä tuntuu ihan normaalilta kun siihen on tottunut. Tietty jos haluaisi olla varma niin voihan sitä laittaa etupäähän talvirenkaat takaisin ja koittaa.
 
Vetonivelen suojakumi rikki. Näitähän kai korjataan pelkällä uudella kumillakin, mutta pakkohan siellä on santaa olla, ja koko nivel täytyisi vähintäänkin pestä ja laittaa uudet rasvat.
Onko mitään järkeä, vai vaihtaako suoraan uusi nivel?
 
Vetonivelen suojakumi rikki. Näitähän kai korjataan pelkällä uudella kumillakin, mutta pakkohan siellä on santaa olla, ja koko nivel täytyisi vähintäänkin pestä ja laittaa uudet rasvat.
Onko mitään järkeä, vai vaihtaako suoraan uusi nivel?
Riippuu niin sadasta asiasta. Itse vaihtaisin pelkän kumin.
 
Vetonivelen suojakumi rikki. Näitähän kai korjataan pelkällä uudella kumillakin, mutta pakkohan siellä on santaa olla, ja koko nivel täytyisi vähintäänkin pestä ja laittaa uudet rasvat.
Onko mitään järkeä, vai vaihtaako suoraan uusi nivel?
Jos ei äännä tai oireile laittaisin vaan uudet rasvat ja kumin.
 
Vetonivelen suojakumi rikki. Näitähän kai korjataan pelkällä uudella kumillakin, mutta pakkohan siellä on santaa olla, ja koko nivel täytyisi vähintäänkin pestä ja laittaa uudet rasvat.
Onko mitään järkeä, vai vaihtaako suoraan uusi nivel?
Jos kumi on helposti vaihdettavaa mallia niin pyyhkii rasvat ja uutta tilalle kumin kanssa.

Jos joutuu purkamaan kaikki ja autoa on tarkoitus pitää pidempää niin sitten voi harkita vetariakin.

Monta viikkoa tai kuukauttakin on joskus tullut ajettua kumi rikki kun niitä ei joka nurkasta aina ehdi syynätä, eikä kertaakaan ole risan kumin takia vielä rikki mennyt.
 
Osaako joku tulkata Peugeotin värikoodeja? Vanha 307 SW, vm. 2006 ja kuljettajan oven kohdilla olevasta tyyppikilvestä löytyy numerosarjat:
1073489
20038
KKCD**
3441

Joku näistä ilmeisesti kertoo värikoodin, millä pitäis jostain löytää paikkamaalia. Auton väri on siis rekisteriotteessa Violetti, ja oikeasti sellanen aika tumma. Joku urpo ajanut puskuria päin ja aikani kuluks peittäisin siitä ne pienet naarmut, kun muovi ei onneks haljennut. Googlella yritin arpoa, mut sain tulokseksi jotain beigeä, mikä ei "ihan" osu. Väri on siis sama kuin tässä linkin kuvassa.
 
Osaako joku tulkata Peugeotin värikoodeja? Vanha 307 SW, vm. 2006 ja kuljettajan oven kohdilla olevasta tyyppikilvestä löytyy numerosarjat:
1073489
20038
KKCD**
3441

Joku näistä ilmeisesti kertoo värikoodin, millä pitäis jostain löytää paikkamaalia. Auton väri on siis rekisteriotteessa Violetti, ja oikeasti sellanen aika tumma. Joku urpo ajanut puskuria päin ja aikani kuluks peittäisin siitä ne pienet naarmut, kun muovi ei onneks haljennut. Googlella yritin arpoa, mut sain tulokseksi jotain beigeä, mikä ei "ihan" osu. Väri on siis sama kuin tässä linkin kuvassa.

KKCD on värikoodi. Itse värikoodi KKC ja D kertoo, että kyseessä on helmiäisväri.
 
Osaako joku tulkata Peugeotin värikoodeja? Vanha 307 SW, vm. 2006 ja kuljettajan oven kohdilla olevasta tyyppikilvestä löytyy numerosarjat:
1073489
20038
KKCD**
3441

Joku näistä ilmeisesti kertoo värikoodin, millä pitäis jostain löytää paikkamaalia. Auton väri on siis rekisteriotteessa Violetti, ja oikeasti sellanen aika tumma. Joku urpo ajanut puskuria päin ja aikani kuluks peittäisin siitä ne pienet naarmut, kun muovi ei onneks haljennut. Googlella yritin arpoa, mut sain tulokseksi jotain beigeä, mikä ei "ihan" osu. Väri on siis sama kuin tässä linkin kuvassa.
 
Kiitokset @SandWiz ja @Pertti_Pasanen_Spede . Pitääkin laittaa tilaukseen jos paikallisesta liikkeestä ei löydy sopuhintaan. Olevinaan kokeilin tolla KKCD:lla ja sen eri yhdistelmillä, mut ehkä naputtelin väärin tai en muuten vaan osannut. Täytynee kirjoitella toi värin nimi vielä auton huoltokirjaan tai ohjekirjaan talteen. Pääsee ajankuluksi askartelemaan ja jos menee pahasti pieleen, niin eipä siinä juuri mitään menetä.
 
Olisiko jossain vertailua tai keskustelua siitä aiheesta, että kuinka paljon keskivertokuluttajalla joka ei ole harrastaja eikä asiantuntija, menee vuodessa rahaa auton ylläpitämiseen.
 
Onko keneltäkään poliisi tarkastanut e tai b/96 korttia jarrullista kärryä vedettäessä?
Paljonko b/96 maksaa?
Tai onko poliisi koskaan punninnut auton peräkärryä?
 
Olisiko jossain vertailua tai keskustelua siitä aiheesta, että kuinka paljon keskivertokuluttajalla joka ei ole harrastaja eikä asiantuntija, menee vuodessa rahaa auton ylläpitämiseen.
Jos ei ole vielä tuttu ketju, niin tämä ainakin sivuaa aihetta. Muutenhan kyseessä on hieman paradoksi. Ei saisi olla harrastaja tai asiantuntija eli asiasta kiinnostunut, mutta pitäisi tietää autonsa kulut

Onko keneltäkään poliisi tarkastanut e tai b/96 korttia jarrullista kärryä vedettäessä?
Paljonko b/96 maksaa?
Tai onko poliisi koskaan punninnut auton peräkärryä?
Tiedän ainakin, että kaverilta lähti kortti, kun veti liian painavaa kärryä ilman e:tä kortissa.
 
Olisiko jossain vertailua tai keskustelua siitä aiheesta, että kuinka paljon keskivertokuluttajalla joka ei ole harrastaja eikä asiantuntija, menee vuodessa rahaa auton ylläpitämiseen.
Ylläpitämisellä tarkoitat auton huoltoja/renkaita pelkästään vai myös vakuutuksia/veroja ja polttoaineita?
 
Onko keneltäkään poliisi tarkastanut e tai b/96 korttia jarrullista kärryä vedettäessä?
Paljonko b/96 maksaa?
Tai onko poliisi koskaan punninnut auton peräkärryä?

Tyhmä kysymys, mutta mihin tuota tarvii? Edit: siis tuota b/96-korttia, e on selvää kauraa.
 
Mitenkä tämä vetomassa menee käytännössä? Jos ostan auton, jossa on jarrullinen vetomassa 1200kg, niin tarkoittaako se sitten että sillä ei esim. mitään asuntovaunuja saa vedellä?
 
Mitenkä tämä vetomassa menee käytännössä? Jos ostan auton, jossa on jarrullinen vetomassa 1200kg, niin tarkoittaako se sitten että sillä ei esim. mitään asuntovaunuja saa vedellä?

Se tarkoittaa sitä, että kaikki 1200kg ja alle on kyseisellä autolla vedettävissä. Ja onhan noita aika paljon 1200kg:n vaunuja tarjolla.
 
Mulla ois sellanen tilanne, että pääsin armeijasta vuonna 2017 ja heti intin jälkeen vein C1E ajokortti paperit ajovarmalle, josta sain siviiliin tuon ajo-oikeuden. Nyt olisin viemässä tämänkuun aikana C paperit ajovarmalle. Onko tietoa tarvitseeko uusia kuvia tai lääkärintarkastuksia. Vai voiko nuo vain viedä sinne ja maksaa, kuten aikaisemmin?
 
Vetonivelen suojakumi rikki. Näitähän kai korjataan pelkällä uudella kumillakin, mutta pakkohan siellä on santaa olla, ja koko nivel täytyisi vähintäänkin pestä ja laittaa uudet rasvat.
Onko mitään järkeä, vai vaihtaako suoraan uusi nivel?

Osassa autoja ei pysty vaihtamaan niveltä vaan menee koko vetari vaihtoon. Ja ylivedettävä on kestävämpi, kun ne liimattavat eivät välttämättä kestä kuin muutaman kk eli edes seuraavaan katsastukseen.
 
1200kg kärryä voi vetää pelkällä B-kortilla, jos yhdistelmä max 3500kg, ja B96 kortilla max 4250kg yhdistelmää. Vasta jos vetoauto painaa yli 3050kg niin tarvii BE.
Tarkoitat varmaan 3050kg=3500kg? mutta silloin ei enään BE riitä vaan tarvitaan C1 eli kevytkuorma-auto kortti sekä välimallin E-kortti koska kärry painaa yli 750kg eli yhdessä C1E. Saa toki korjata jos ymmärsin/ kirjoitin väärin.
 
Tarkoitat varmaan 3050kg=3500kg? mutta silloin ei enään BE riitä vaan tarvitaan C1 eli kevytkuorma-auto kortti sekä välimallin E-kortti koska kärry painaa yli 750kg eli yhdessä C1E. Saa toki korjata jos ymmärsin/ kirjoitin väärin.
3050kg vetoauto + 1200kg peräkärry = 4250kg yhdistelmä. B/96 riittää. >4250kg yhdistelmä tarvii BE-kortin. Tai luonnollisesti C**-kortin jos ajaa kuorma-autolla.
 
3050kg vetoauto + 1200kg peräkärry = 4250kg yhdistelmä. B/96 riittää.

Tähän on hyvä vielä lisätä, että puhutaan kokonaismassoista eikä auton omamassasta. Samaten jos meinaa ilman pikku e:tä pärjätä niin tuon 3500kg yhdistelmän kokonaismassarajan lisäksi on ehtona, että kärryn kokonaismassa ei saa ylittää vetoauton omamassaa. Ts. 1200kg painavalla autolla ei saa vetää 1250kg kokonaismassan kärryä, vaikka se tuohon 3500kg rajoihin menee.

Mitä taas tulee B/96 korttiin niin se nyt on täysin järjetön välimalli ja tulee vain pakosta eu:n sanelemana. Tuskin sitä oikeasti kukaan ajaa kun samalla vaivalla sen pikku e:n hommaa.
 
Samaten jos meinaa ilman pikku e:tä pärjätä niin tuon 3500kg yhdistelmän kokonaismassarajan lisäksi on ehtona, että kärryn kokonaismassa ei saa ylittää vetoauton omamassaa. Ts. 1200kg painavalla autolla ei saa vetää 1250kg kokonaismassan kärryä, vaikka se tuohon 3500kg rajoihin menee.
Tämä ei itseasiassa enää pidä paikkaansa. Näin oli ennen, mutta nykyään tuota vertailua kärryn kokonaismassa vs vetoauton omamassa ei enää tarvitse huomioida.
 
Uutta autoa olen ostamassa, uudet talvirenkaat ostin tässä keväällä niin niistä ei haluttaisi luopua. Oman auton vanteiden koko on 7x16" 5/108mm / 47mm ja uuden olisi puolestaan 7 x 16” 5/108mm / 44mm. Miten tuo kolmen millin offset tulisi vaikuttamaan käytännössä?
 
Uutta autoa olen ostamassa, uudet talvirenkaat ostin tässä keväällä niin niistä ei haluttaisi luopua. Oman auton vanteiden koko on 7x16" 5/108mm / 47mm ja uuden olisi puolestaan 7 x 16” 5/108mm / 44mm. Miten tuo kolmen millin offset tulisi vaikuttamaan käytännössä?

Ei mitenkään ja kokeilemalla selviää ottaako kiinni mihinkään, lähinnä siis ääriasennoissa.
 
Tähän on hyvä vielä lisätä, että puhutaan kokonaismassoista eikä auton omamassasta. Samaten jos meinaa ilman pikku e:tä pärjätä niin tuon 3500kg yhdistelmän kokonaismassarajan lisäksi on ehtona, että kärryn kokonaismassa ei saa ylittää vetoauton omamassaa. Ts. 1200kg painavalla autolla ei saa vetää 1250kg kokonaismassan kärryä, vaikka se tuohon 3500kg rajoihin menee.

Mitä taas tulee B/96 korttiin niin se nyt on täysin järjetön välimalli ja tulee vain pakosta eu:n sanelemana. Tuskin sitä oikeasti kukaan ajaa kun samalla vaivalla sen pikku e:n hommaa.

Ja 3500kg:n pakulla saat edelleen hinata sitä 750kg:n kärryä pelkällä B-kortilla ja raja on silloin se 4250kg.
 
Onko porukalla kokemusta sisäpuolelta paikatuista renkaista? Jouduin paikauttamaan melkein uunituoreen kumin kun uran kohdalta meni naula läpi. Nyt tuossa törröttää tommonen kumitötsä joka on vähän korkeammalla kuin renkaan kulutuspinta. Onko tuon tarkoitus kulua pois tuosta sopivaksi ajan kanssa vai kannattaako tuota koittaa lyhentää vähän esim. sivuleikkureilla?
 
Onko porukalla kokemusta sisäpuolelta paikatuista renkaista? Jouduin paikauttamaan melkein uunituoreen kumin kun uran kohdalta meni naula läpi. Nyt tuossa törröttää tommonen kumitötsä joka on vähän korkeammalla kuin renkaan kulutuspinta. Onko tuon tarkoitus kulua pois tuosta sopivaksi ajan kanssa vai kannattaako tuota koittaa lyhentää vähän esim. sivuleikkureilla?
Yleensä on leikattu about kulutuspintaan asti varmuudeksi. Mutta ei haittaa jos on vähän yli.

Edit: Vaikuttaa tosin perinteiseltä ulkoa sisään tungettavalta paikalta.
 
Yleensä on leikattu about kulutuspintaan asti varmuudeksi. Mutta ei haittaa jos on vähän yli.

Edit: Vaikuttaa tosin perinteiseltä ulkoa sisään tungettavalta paikalta.
Sisäpuolen paikasta jää kylläkin myös semmoinen törröttävä osa mikä on kumia. Se ulkopuolen paikka on semmoista tahmeaa tavaraa mikä ei kumia ole nähnytkään.

Kun ei kuvaa paikasta ole näkyvillä niin sen enempää ei voi kommentoida, kun kummastakin tavasta jää ylimääräistä törröttävää.
 
Onko porukalla kokemusta sisäpuolelta paikatuista renkaista? Jouduin paikauttamaan melkein uunituoreen kumin kun uran kohdalta meni naula läpi. Nyt tuossa törröttää tommonen kumitötsä joka on vähän korkeammalla kuin renkaan kulutuspinta. Onko tuon tarkoitus kulua pois tuosta sopivaksi ajan kanssa vai kannattaako tuota koittaa lyhentää vähän esim. sivuleikkureilla?
Voi sitä lyhentää, mutta se kuluu itsestään myös.
 
Tosiaan oletan että tämä on sisältä ulos paikattu koska vannerasvaa oli jäänyt tuohon kylkeen, ja pari ulkoa paikattua ovat näyttäneet enemmän semmoselta purukumilta. Liitteenä pari kuvaa jotka nappasin
 

Liitteet

  • IMG_20200505 (2).jpg
    IMG_20200505 (2).jpg
    2,3 MB · Luettu: 55
  • IMG_20200505.jpg
    IMG_20200505.jpg
    2,9 MB · Luettu: 56
Tosiaan oletan että tämä on sisältä ulos paikattu koska vannerasvaa oli jäänyt tuohon kylkeen, ja pari ulkoa paikattua ovat näyttäneet enemmän semmoselta purukumilta. Liitteenä pari kuvaa jotka nappasin
Joo kyllä tuo on ihan kunnon paikalla tehty. Purukumilta näyttää se halvempi paikka.

Tämmöisellä tai vastaavalla tuo paikkaus tehty Minicombi-sarja A6/B8
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 348
Viestejä
4 421 411
Jäsenet
73 345
Uusin jäsen
innocent_till_proven

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom