Kuulostaa vähän hassulta ettei sitä säätömahdollisuutta olisi, ei tosin ole itsellä ikinä moista hyundaita ole ollut ni ei voi paskapuheksikaan väittää näkemättä. Tuo on vähän sellanen asia jota ainakin itse olen pitänyt aivan itsestäänselvyytenä, mutta ei siihen tuu oikein kiinnitettyä huomiota, en voi kyllä nyt väittää satavarmaksi että vaikka omissa audeissa moinen säätö olisi.
Enpä ole kyllä minäkään törmännyt vielä autoon jossa ei noita säätöjä olisi ollut...kova luotto tehtaalla siihen ettei kori, saranat, lukot tai tiivisteet tule elämään auton käyttöiän aikana.
Hieman kanssa ihmettelin. Laitoin vielä sähköpostilla perään parit kyssärit. Toki ilmeisesti ihan huollon perusjamppa asentanut lohkon ja käynyt muut asiat läpi. Käyn tuolla toisessa lafkassa kyselemässä asian perään. Heillä on erikseen koriin erikoistunut porukka. Nakkasen kuvaa tänne kun tästä lähden asioille.
Mitä maksoit i20 lohkolämmittimen asennuksesta, ja missä? Oliko sisäpistoke myös?
Katselin että osat saisi ~250e (calix) tai ~350e (defa) jos itse asentelisi, mutta liikkeet voinee saada edullisemmin.
Nyt en tarkkaa hintaa muista, mutta alunperin piti olla 515€. Soittivat, että oli tullu väärä lohkolämmitin ja saman päivän kuormassa ehtii vielä iltapäivälle asennukseen. Loppusumma taisi olla jotain 470€ pintaan. Sisälsi myös sisätilanpistokkeen. Defan setti.