Käy kuitenkin ensiksi konttorilla kyselemässä ennen kuin teet mitään muutoksia ettei käy niinkuin sille yhdelle jantterille joka sai sitten autoveron uudelleen maksettavaksi.
Ja itseasiassa moneltakin konttorilta. Mä kävin kyselemässä miten V70 sais pakuksi, kahdelta konttorilta sain ihan erilaisia neuvoja takapenkkien suhteen - tai niiden muutosten suhteen lähinnä, mitä pitää muuttaa ja miten. Muista nyt enää mitä kaikkea, mutta en rekannut pakuksi kun alkoi näyttää vaikealta, eikä ole koko autoakaan enää.
Juurikin noiden Porttereiden yms normipakujen kanssa syytäkin olla tarkkana, kun pitää olla sitä korkeutta, pituutta jne...
Tuohan taitaa olla entinen taksi, jos T4. Itse melkein katsastaisin kyseisen kulkineen 1+7, ja säätäisin niiden penkkien kanssa sitten omalla ajalla. Sitä nyt ei poliisit varmaan tajua jos edes sattuu pysäyttämään että mitä siellä oikeastaan on.
Joku kysyi täällä jossain aikanaa jonkun Skylinen? kanssa, miten saisi 2hlö autoon takapenkit takaisin, koska ne jostain suomisäännöistä johtuen tms. ei voi olla, vaikka tehtaalta vakiona on, niin ehdotin että laittaa penkit koristeeksi taakse, ei turvavöitä, eikä matkustajia takapenkille koskaan mukaan. Niin mikä on todennäköisyys että siihen kukaan osaisi kiinnittä huomiota tien päällä. Katsastukset sitten erikseen, jolloin auton oltava street legal.
Nämä ajatukset on sitten sarjassa - ihan omalla vastuulla, koska huonosti sattuen voi tulla veroseuraamuksia, vakuutusseuraamuksia, sakkoja, hylsyjä jne. vaikka kenenkään henkeä tai terveyttä ei vahingoiteta. Paitsi ehkä valtion taloutta.
Itsehän vein SJ410 leimalle ilman takapenkkiä, koska koirat ja se penkki oli vaan tiellä ja hankala. Katsuri meinasi vaatia muutoskatsastusta 2 paikkaiseksi. Sanoin että se vitun penkki on kotona ja voin kyllä ruuvata sen takaisin jos se nyt on siitä niin kiinni. No ei tarvinnut tulla näytille, selitys kelpasi.