Kaivele ohjekirja ja kato
Ohjekirjat hukkapiilossa ja kuukeli tarjoaa vain repair manualeja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaivele ohjekirja ja kato
Olisiko suosituksia sisätilalämppäriksi? Defa olisi ilmeisen varma valinta(?), mutta aika hintavia ovat. Pelkkä defan lattiateline maksaa sen 15 eur.
Sitten olisi Biltema, tokmanni, clasohlson (ehkä jotain muita vielä).
Ainiin, Calixia en muistanutkaan. Calixissa näyttäisi tulevan myös lattiateline mukana. Tosin hintavia nuo Calixitkin ovat.Moottorilehti 12/2013:ssa oli vertailussa lämmittimet. Siinä Calix pärjäsi hyvin.
Ainiin, Calixia en muistanutkaan. Calixissa näyttäisi tulevan myös lattiateline mukana. Tosin hintavia nuo Calixitkin ovat.
Saakohan kuvasta selevää, oon ostamassa mazda b2200 dsl vm 91 tai 92 ja otin sen vkl testiin nii tollanen varotusvalo sytty koetauluun kesken ajelun. Mitähän mahtaa tuo valo tarkottaa, voin kokeilla napata huomenissa parempilaatusta kuvaa.
Voisko olla joku jako/apulaitehihnan vaihtovälin ilmaisin? Näyttää hihnalta ja rullilta tuo symboli.
Melko ympäripyöreä vastaus ympäripyöreään kysymykseen, mutta yleisesti ottaen 300tkm ajetulla dieselmersulla on vielä parhaimmillaan reilusti toinen samanmoinen edessään.Uskaltaako tuommosta 300-360tkm ajettua diesel mersua/audi a6/Skoda octaviaa laittaa? Varusteiltaan ja koreiltaan parempia ku saman ikäset bensat kun kattelee : think:
Mersu joku 00-04 väliin. C-mallia tuossa katellu vähän, muutamia hyvä korisia löytys.
Ruoste on noissa prefacelifteissä varmaan pahin murhe. Mm. Takaluukku, kaaret, ovien alareunat jnejne mätänee silmissä. Tekniikaltaan perus toimivaa. Perusvikana voisi mainita vuotavat suuttimien tiivisteet, jota kannattaa seurailla.Alkaa olla niin vanhoja, että kato sellanen missä hyvä huoltohistoria, vähän kilometrejä ja vähän omistajia. Kahdella työkaverilla ollu -01 ja -02 C:t ja kummassakin jonkin verran murheita sähköjen ja alustan kanssa.
Kannattaa kysyä turbopajoilta paljon huolto kustantaisi ennen kuin lähtee etsimään halvinta mahdollista tarviketurboa.Faijan 2002 9-3 saabista on ilmeisesti turbo sanonut viimeisen sanansa ja uutta pitäisi tilalle löytää. Mistä tuollaista saisi edullisesti?
Virosta yritin etsiä, mutta pari (alvadi ja jokin toinen en muista enää mikä) liikettä mitä nopeasti katsoin ei ollut turboa myynnissä vain jokin tiivistesarja.
Kannattaa kysyä turbopajoilta paljon huolto kustantaisi ennen kuin lähtee etsimään halvinta mahdollista tarviketurboa.
Osaatko suositella jotakin tiettyä pajaa?
Fin-Turbo jos Saabbi majailee Kuopio/Joensuu akselilla
Voi sen postitellakin jos jaksaa itse räpeltää turbon irtiEi ole ihan noilla nurkilla, pohjanmaalla. Mutta katsellaan, josko lähempää löytyisi.
Voi sen postitellakin jos jaksaa itse räpeltää turbon irti
Sen verran ikää faijalla ettei kyllä ala itse noita enää ruuvaamaan, mutta eiköhän tuo postitus tarvittaessa onnistu. Pitää katsoa millaiseen lopputulokseen päätyy.
Se on ihan omista valinnoista ja prioriteeteista kiinni. Joko pistä voortin paaliin ja otat romutusrahat tai vaikka ajelet sillä niin pitkään kunnes jakopää leviää tai katsastaja pahoittaa mielensä. Toisessa ääripäässä on hyödyntää rahoitusta ja duunia ja marssia autokauppaan ja ostaa uusi takuullinen auto - tai vaikka liisata se jostain, jolloin voit olla käytännössä varma auton tulevista kuluista.faija möi asevelihintaan (yks numero) vielä muutaman kuukauden leimalla olevan fordin. se pysyy nyt tiellä, on turvallinen mutta jakopää mossahtaa noin 4k kilsan päästä. auto on vanha ku taivas, lasissa 400k joten uutta pukkaa tai harrastanen noin kesällä polkupyöräilyä joka ei paha sekään.
miten vanhojen paskarassien kanssa olis paras menetellä? odotella 1.1.2018 ja hoidella romutuspalkkio käsirahaksi johonki vähemmän paskaan rassiin? värkätä jakopää kuntoon ja toivoa että menee vielä hetki pitempään?
kun ei tarttis muuta kuin koirankopin kokoisen pikkupäristelijän joka pysyy tiellä.
rahoitus hoituu kyllä, duunia on ja luottotiedot bueno.
Eh, uusi käytetty? Sen romutuspalkkion saa vain ostaessaan uuden auton...kiitoksia ajatuksista. taita olla paras veto budjetille se, että käsiraha paalista ja uus käytetty rassi jossa vähemmän julmat kilsat linssissä.
En voi myöntää seuranneeni hintoja tai muutenkaan tietäväni, mutta en nyt äkkiseltään näkisi miksi se hinta siitä kauheasti laskisi ennen kuin uusi malli seuraavana vuonna tulee tai on tulossa. Arvoahan tossa laskee ikä ja kilsat eikä ne autot niin massiivisesti joka vuosi päivity ettäkö hinta putoaisi järkyttävästi uudelle autolle silloinkaan kun uusi malli tulee.Osaako joku sanoa, kehittyykö uusien autojen hinnat lainkaan? Esimerkiksi kun nyt on tullut myyntiin uusia malleja, niin voiko ne samat mallit saada halvemmalla esimerkiksi 2 kuukauden päästä(ei käytettynä)? Vai pysyykö hinta aina kiinteänä uudella autolla, riippumatta siitä onko 1kk vanha uusi vai 6kk sitten julkaistu uusi?
Koska tuo on päivittynyt? (Vai sekoititko Color Magic:n Color Magic Plussaan?)Turtle Waxilla oli joskus semmonen värivaha jossa tuli "korjauskynä" mukana. Mahtaako mitään vastaavaa tuotetta olla olemassa kun toi Turtlen versio on päivittyny puikottomaan pakkaukseen?
Koska tuo on päivittynyt? (Vai sekoititko Color Magic:n Color Magic Plussaan?)
Näyttää kuitenkin olevan saatavilla vielä.
Onko muut käyttäneet tarvikemallisia Defa kaapeleita? Tarvitsisin pidemmän kaapelin tällä hetkellä, eli siis tolpalta auton keulaan tuleva kaapeli.
Defan oma 5 metrinen johto vaikuttaisi olevan lähemmäs 30 euroa. Mutta esimerkiksi Puuilosta saisi Electrogear merkillä kulkevan johdon 14.90€. Voiko näissä olla eroja niin että kannattaisi ostaa alkuperäinen vai ajaisiko halpisjohto asiansa?
Moottorinlämmitysjohto 5m. Defa yhteensopiva
Lohkolämmittimen virtajohto - Liitäntäjohto - BiltemaKatoin just ni siel ei oo muutaku niiden omiin lämmittimiin sopivia kaapeleita.