Kysymyksiä & Vastauksia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Tuulilasi menossa vaihtoo ja yksi vaihtoehto on tuollainen missä lasin yläreuna on tummennettu. Ei mitään omaa kokemusta sellaisesta mutta vähän kiinnostaa. Onko kokemusta? Turha, hyvä?
 
Tuulilasi menossa vaihtoo ja yksi vaihtoehto on tuollainen missä lasin yläreuna on tummennettu. Ei mitään omaa kokemusta sellaisesta mutta vähän kiinnostaa. Onko kokemusta? Turha, hyvä?
Muistan, että noita oli kasarilla/ysärillä monessa autossa. Oli se ainakin ihan hyödyllinen ominaisuus kun aurinko paistaa aamulla tai illalla hyvin matalalta suoraan silmään, saattaa ehkäistä häikäisyä.
 
Muistan, että noita oli kasarilla/ysärillä monessa autossa. Oli se ainakin ihan hyödyllinen ominaisuus kun aurinko paistaa aamulla tai illalla hyvin matalalta suoraan silmään, saattaa ehkäistä häikäisyä.
Taisi silloin olla korkeammat tuulilasitkin.

Minulle turhake, kun aurinkolasien kanssa en läppääkään juuri tarvitse.
 
Tuulilasi menossa vaihtoo ja yksi vaihtoehto on tuollainen missä lasin yläreuna on tummennettu. Ei mitään omaa kokemusta sellaisesta mutta vähän kiinnostaa. Onko kokemusta? Turha, hyvä?

Itse vaihdatin 406:een aikanaan tummalla yläkaistalla ja tykkäsin. Itse pidin hyödyllisenä ja ylälaita "sävyttyi" auton väriin..
 
Taisi silloin olla korkeammat tuulilasitkin.

Minulle turhake, kun aurinkolasien kanssa en läppääkään juuri tarvitse.
Omassa Leonissa on aika matala tuulilasi ja usein joutuu läppää laittamaan vähän avuksi. Riippuu tosiaan tapauksesta.
 
Onko kokemusta jos vaihtaa renkaiksi pienemmät mitä rekisteriotteessa lukee? Vanhemmille tulossa Volvo S80 2007 jossa virallinen minimi on 225/55/16, houkuttelisi halvan hinnan puolesta laittaa alle 205/60/16 mutta voiko tuosta tulla vaikkapa katsastusmieheltä sanomista, jos muuten renkaat sopivat auton alle?
Miten kantavuuden kanssa. Mitä tuossa pikaisesti katsoin, niin entisessä pari vuotta uudemmassa oli otteen mukaan kantavuusindeksi 94, ja mitä tuossa pikaisesti yhden liikkeen sivuilta katselin niin osassa noissa kapeammissa kantavuus oli matalampi. Onko tuolla sitten merkitystä oikeassa elämässä en osaa sanoa.
 
Et välitä naarmusta mitään, jos liikkeessä katsovat ja nupisevat niin tarjoa vaihtoehtoa, että korjaavat kaskosi piikkiin.

Kaskon bonukset saa palautettua yhtiötä vaihtamalla.

Kävin jo ekassa liikkeessä ja eipä tuo myyjä mitään ihmeitä sanonut, vähän mumisi jotain. Vaikuttanee vähän hyvitysarvoon, mutta en taida jaksaa alkaa paikkailemaan.
 
Koitin löytää autopuolelta keskustelua autokaupan reklamaatioista/riitatilanteista, mutta oliko täällä ollenkaan omaa threadiä sille?

Viikonloppuna sovittiin kaupat Skoda Scalasta, jossa varustetaso Style. Myyjä oikeen sano, että "kyllä Stylen ja Ambitionin ero on se, että Ambitionia on hankalampi myydä". No laitettiin sitten auton tiedot MySkodaan/Skoda Connectiin ja yllätykseksi paljastu, että auto onkin Ambition varustelultaan. Ilmeisesti siis lisävarusteiksi ruksittu paljon Stylessä olevia varusteita, joten varusteista ei heti näe kumpi on kyseessä. Jos tätä lähtisi nyt myymään, niin eihän tätä Stylenä voisi myydä.

Asiasta reklamoitu liikkeeseen sähköpostilla. Onkohan kellään kokemusta tämän tyyppisestä tilanteesta ja miten on lähdetty ratkomaan?
 
Koitin löytää autopuolelta keskustelua autokaupan reklamaatioista/riitatilanteista, mutta oliko täällä ollenkaan omaa threadiä sille?

Viikonloppuna sovittiin kaupat Skoda Scalasta, jossa varustetaso Style. Myyjä oikeen sano, että "kyllä Stylen ja Ambitionin ero on se, että Ambitionia on hankalampi myydä". No laitettiin sitten auton tiedot MySkodaan/Skoda Connectiin ja yllätykseksi paljastu, että auto onkin Ambition varustelultaan. Ilmeisesti siis lisävarusteiksi ruksittu paljon Stylessä olevia varusteita, joten varusteista ei heti näe kumpi on kyseessä. Jos tätä lähtisi nyt myymään, niin eihän tätä Stylenä voisi myydä.

Asiasta reklamoitu liikkeeseen sähköpostilla. Onkohan kellään kokemusta tämän tyyppisestä tilanteesta ja miten on lähdetty ratkomaan?
Täällä ehkä ns. vastaava tapaus, mutta yöunet eivät ole menneet. Auto on korkeimmalla varustelulla, mutta papereissa ja verkkopalvelussa lukee alempi taso. Olen jo toista vuotta miettinyt että pitäisi ehkä tästä kysellä, mutta en vaan ole jaksanut. Ei ilmeisesti ole ihan yksittäistapaus. Mitä olen katsonut hinnastoa, niin tiettyjä varustelujuttuja ei ole edes saanut alempaan malliin, mutta silti tämä on merkattu siihen alempaan. Paha sanoa. Pitää varmaan marmorilla riehua seuraavalla kerralla. Tai ainakin kannattaisi.
 
Viikonloppuna sovittiin kaupat Skoda Scalasta, jossa varustetaso Style. Myyjä oikeen sano, että "kyllä Stylen ja Ambitionin ero on se, että Ambitionia on hankalampi myydä". No laitettiin sitten auton tiedot MySkodaan/Skoda Connectiin ja yllätykseksi paljastu, että auto onkin Ambition varustelultaan. Ilmeisesti siis lisävarusteiksi ruksittu paljon Stylessä olevia varusteita, joten varusteista ei heti näe kumpi on kyseessä. Jos tätä lähtisi nyt myymään, niin eihän tätä Stylenä voisi myydä.
Ketään ei kiinnosta, kumpaa varustetasoa Skoda on. Jopa myyjä jäi kiinni, että edes häntä ei kiinnostanut. Muuten jokelteli kaikkea, mitä sylki suuhun toi. Jos ei kehdannut väittää, että itsekin pitäisi autosta, niin todennäköisesti kuitenkin sanoi, että vaimolla tai tyttärelle sellainen olisi. Jos vain toisessa varustetasossa on kääntyvät etupyörät, näkisin vaivaa asian takia. Kummassakaan tuskin on ilmajousitusta tai imuovia.
 
Koitin löytää autopuolelta keskustelua autokaupan reklamaatioista/riitatilanteista, mutta oliko täällä ollenkaan omaa threadiä sille?

Viikonloppuna sovittiin kaupat Skoda Scalasta, jossa varustetaso Style. Myyjä oikeen sano, että "kyllä Stylen ja Ambitionin ero on se, että Ambitionia on hankalampi myydä". No laitettiin sitten auton tiedot MySkodaan/Skoda Connectiin ja yllätykseksi paljastu, että auto onkin Ambition varustelultaan. Ilmeisesti siis lisävarusteiksi ruksittu paljon Stylessä olevia varusteita, joten varusteista ei heti näe kumpi on kyseessä. Jos tätä lähtisi nyt myymään, niin eihän tätä Stylenä voisi myydä.

Asiasta reklamoitu liikkeeseen sähköpostilla. Onkohan kellään kokemusta tämän tyyppisestä tilanteesta ja miten on lähdetty ratkomaan?

Ihan sellainen pikku vinkki tulevaisuutta varten, sulla on varmasti ollut mahdollisuus tutustua autoon ja sen varusteisiin, kannattaa siis tutustua eikä sokeasti luottaa mitä ikkunalapussa lukee.

Mitä varusteita siitä sun autosta puuttuu mitä Stylessä on?
 
Autosta tarkistin eilen paineet ja lisäilin vähän. Illasta kaupassa käynti ja yön aikana oli vajunut johonkin 0,2bar eli ei kuitenkaan tyhjentynyt kokonaan. Ei kyl mitään merkkejä reiästä ja nyt näyttäisi pitävän paineet niin onkohan venttiili jäänyt jotenkin vuotamaan vai mitähän ihmettä :confused:?
 
Autosta tarkistin eilen paineet ja lisäilin vähän. Illasta kaupassa käynti ja yön aikana oli vajunut johonkin 0,2bar eli ei kuitenkaan tyhjentynyt kokonaan. Ei kyl mitään merkkejä reiästä ja nyt näyttäisi pitävän paineet niin onkohan venttiili jäänyt jotenkin vuotamaan vai mitähän ihmettä :confused:?
Itellä kävi kerran vähän saman suuntaisesti. Syyksi paljastui renkaasta löytynyt ruuvi, joka oli hetken ajon jälkeen tiivistynyt niin, että vuoto käytännössä lakkasi. Kannattaa siis ainakin aluksi tarkastaa se rengas huolella.
 
Autosta tarkistin eilen paineet ja lisäilin vähän. Illasta kaupassa käynti ja yön aikana oli vajunut johonkin 0,2bar eli ei kuitenkaan tyhjentynyt kokonaan. Ei kyl mitään merkkejä reiästä ja nyt näyttäisi pitävän paineet niin onkohan venttiili jäänyt jotenkin vuotamaan vai mitähän ihmettä :confused:?
Tarkastuksesta helpottaa, jos ottaa saippuavettä sumutepullossa mukaan ja suihkii renkaan läpi. Kuplat paljastavat, jos jostain vuotaa.
 
Autosta tarkistin eilen paineet ja lisäilin vähän. Illasta kaupassa käynti ja yön aikana oli vajunut johonkin 0,2bar eli ei kuitenkaan tyhjentynyt kokonaan. Ei kyl mitään merkkejä reiästä ja nyt näyttäisi pitävän paineet niin onkohan venttiili jäänyt jotenkin vuotamaan vai mitähän ihmettä :confused:?

Vakiorengaspaikassa missä käyn jos jotain ongelmaa tulee, niin niillä on kunnon allas mihin dipata rengas niin varmuudella näkee mistä kuplii. Kiinan alumiini oli vaan hapantunut eikä kannattanut edes ajatella korjata varsinkaan kuukausien jonoilla. Edellä mainittu ruuvikin ihan mahdollinen syy.

Sitten jos noin ahkeraan vahdit paineita, niin eri mittarit voi näyttää eri lukemia riippuen missä kunnossa on ja kalibroitu jne. Jos oma mittari niin sitten varmaan näyttää oikein.
 
Ei se omakaan mittari välttämättä näytä oikein ,varsinkin jos on joku parin euron kiinavärkki.Omassa laadukkaassa mittarissa on se hyvä puoli että vaikka se näyttäisi kympin kaksi väärin niin se virhe on koko ajan sama joten muutokset huomaa helposti.
 


mitkä nuo kaks anturia on mihin tulee sähkö enen filleri poksia? toinen on ilmamassa mutta mikä toinen?
 
osaako joku sanoa, miten saisi Nissan NV300:n (tai Renault Trafic 3, Fiat Talento, Opel Vivaro) webaston automaattikäynnin deaktivoitua? Aivan turhaan nollakelissäkin menee päälle moottorin käydessä. Riittäisi ihan esilämmityskäyttöön tuo webasto.

Tää on muuten liittyy noihin euro6 päästöihin. Tuossa on pidempi juttu asiasta (kopioin jutun, kun nuo Kauppalehden jutut saattaa vaatia myöhemmin lukuoikeuden):

Uudet dieselsäännöt johtavat erikoiseen tilanteeseen – moottorin esilämmitys pakkasella ei ole enää mahdollista

Uudet päästönormit johtavat erikoiseen tilanteeseen. Useimmissa Euro 6 -normin autoissa moottorin esilämmitys ei onnistu millään konstilla, vaikka pakkasta olisi 35 astetta. Tähän asti on opetettu, että moottorin esilämmitys säästää polttoainetta ja moottoria sekä pienentää kylmäpäästöjä.

Autojen päästönormien kehitys osoittaa, kuinka marginaalinen automarkkina arktinen Suomi on suurten autonvalmistajien näkökulmasta. Uusimmat ja tiukimmat eli Euro 6 normin täyttävät dieselmoottorit ovat muuten hienoja laitteita, mutta suomalaisen käyttäjän kannalta niissä on yksi todella iso puute. Auton moottorin esilämmitys ei ole usein enää mahdollista sen enempää sähköisillä letkulämmittimillä kuin polttoainetoimisilla lisälämmittimillä. Tämä koskee ainakin Mercedeksen, BMW:n ja osaa Volkswagen-konsernin uusimpia Euro 6 -autojen moottoreita.

Sisätiloja lämmittävän polttoainetoimisenkin lämmittimen autoon voi kyllä tehtaalta tilata, mutta ei enää moottoria lämmittävää. Vehon mukaan jälkiasennetavia lisälämmittimiä voi joihinkin volyymimalleihin laittaa, mutta valmistaja ei enää vastaa niiden mahdollisesti aiheuttamista ongelmista. Se siirtää vastuun täysin lisälämmittimien valmistajille. Ostajalle asetelma on sietämätön, jos jälkiasennuslämmittimellä varustettuun autoon tulee ongelmia.

Ongelma liittyy Euro 6 -autojen moottorinohjaukseen ja useisiin anturitietoihin, joita moottorinohjaus käyttää. Jos lämpötila-anturit saavat ristiriitaisia lämpötilatietoja moottorin eri osista, ne voivat ensin sytyttää häiriövalon ja jos häiriöt toistuvat, auto menee vikatilaan. Silloin sillä ei voi käytännössä kuin nilkuttaa lähimpään merkkihuolttoon muutaman kymmenen kilometrin tuntivauhdlla.

Kehitys on suomalaisen autoiljan kannalta täysin nurinkurista. Vuosikymmeniä autoilijoille on jankutettu, kuinka moottorin esilämmittämällä voi pienentää polttoaineen kulutusta ja vähentää käynnistyksen jälkeisiä kylmäpäästöjä. Lisäksi kuluttajia on peloteltu toinen toistaan hurjemmilla tiedoilla siitä, kuinka esilämmittämättömän moottorin väkisin käynnistäminen kovalla pakkasella kuluttaa autojen moottoria satojen kilometrien ajon verran. Joko kaikki nämä pelottelut ovat olleet silkkaa kuluttajien harhaanjohtamista, tai sitten uuden päästönormin autot vievät Suomen oloissa todellakin ojasta allikkoon.

Esimerkiksi autolehtien testeissä autojen päästöt kylmäkäynnistyksen jälkeen ovat moninkertaisia normaalilämpöisen moottorin päästöihin verrattuna. Kylmäkulutus on helposti kaksinkertainen normaaliin verrattuna. Polttoainetoimistenkin lämmittimien omat päästöt lämmityksen aikana taas ovat VTT:n tutkimuksissa osoittautuneet hyvin kohtuullisiksi, kertoo VTT:n moottoritekniikan asiantuntija Juhani Laurikko.

Nykyiset dieselmoottorit kyllä yleensä käynnistyvät pakkasillakin, mutta pitävät raassa kylmäkäynnistyksessä karmeaa ääntä. Moottorin lämpeneminen käynnistyksen jälkeen riippuu valmistajasta. Useat dieselmoottorit ovat olleet todella hitaita lämpenemään pakkaskäynnistyksen jälkeen ilman lisälämmittimen käyttöä.

Raa'sta äänestä käynnistyksen jälkeen voinee päätellä jotain kylmäkäynnistyksen vaikutuksesta moottorin elinikään. Bensamoottoreissa ongelma on pienempi, mutta aikaisemmin bensamoottoreidenkin esilämmitystä on suositeltu pakkaskeeleillä.

Juttua muutettu 19.4. kello 8.30.: Moottorin esilämmityksen mahdottomuus polttoainetoimisilla lisälämmittimillä koskee vain osaa Volkswagen-konsernin Euro 6 -autoista, ei kaikkia kuten alkuperäinen juttu väitti. Poikittaismoottorilla varustetuissa Volkswageneissa, Seateissa ja Audeissa ja Skodissa moottori lämpenee edelleen polttoainetoimisilla lisälämmittimillä. Pitkittäismoottorisissa Audeissa, Volkswagen Crafterissa, T6 Transporterissa ja Amarok malleissa moottoria ei lämmitetä polttoainetoimisella lisälämmittimellä.
 
1682447497661.png
mitkä nuo kaksi anturi on tossa putkesessa enen ilmanputsari koteloa? w211 cdi kyseessä om646
 
Olisiko porukalla ehdottaa mitään hyviä mustia alumiinisia venttiilejä ja tähtikantaisia pyöränpultteja uusiin Momo Massimo vanteisiin?
Suomesta ei näyttäisi olevan tarjolla lähinnä kuin Japan racingin alumiiniventtiilejä, pulteista onneksi löytyy vähän enemmän valikoimaa. Tähtikantaisia olen miettinyt lähinnä sen takia, että tulisi narmuutettua vannetta vähemmän, kun pultteja irrottelee ja kiristelee.

Alla kuva venttiileistä ja pulteista joita olen miettinyt sekä vanteet joihin venttiilit ja pultit tulisivat
JRAV2-BK_12995_1-265x331.jpg
b12125h28bk-1_25391_1-265x331.jpg
1682520969503.jpeg
 
Olisiko porukalla ehdottaa mitään hyviä mustia alumiinisia venttiilejä ja tähtikantaisia pyöränpultteja uusiin Momo Massimo vanteisiin?
Suomesta ei näyttäisi olevan tarjolla lähinnä kuin Japan racingin alumiiniventtiilejä, pulteista onneksi löytyy vähän enemmän valikoimaa. Tähtikantaisia olen miettinyt lähinnä sen takia, että tulisi narmuutettua vannetta vähemmän, kun pultteja irrottelee ja kiristelee.

Alla kuva venttiileistä ja pulteista joita olen miettinyt sekä vanteet joihin venttiilit ja pultit tulisivat
JRAV2-BK_12995_1-265x331.jpg
b12125h28bk-1_25391_1-265x331.jpg
1682520969503.jpeg

 
Vinkkinä, unohda nuo venttiilit ainakin. Kokeilin itse yhdessä autossa ja tulos oli että dremel sai laulaa että sai hatun irti kun oli hapettuneet nätisti yhdeksi kappaleeksi.
 
Vinkkinä, unohda nuo venttiilit ainakin. Kokeilin itse yhdessä autossa ja tulos oli että dremel sai laulaa että sai hatun irti kun oli hapettuneet nätisti yhdeksi kappaleeksi.
Pitää miettiä noita venttiilejä vielä, toisaalta alumiinirunkoiset voisivat olla ihan jees jos noihin vaihtais vaan muoviset hatut?
 
Pitää miettiä noita venttiilejä vielä, toisaalta alumiinirunkoiset voisivat olla ihan jees jos noihin vaihtais vaan muoviset hatut?
Juu ja jos haluat jotain erikoisempaa niin ota ja 3d tulosta hatut. Kirjastoon vaan jos ei omaa ole. Sopiva materiaali valitsemalla saa tarpeeksi lämpöä kestävät (jos nyt ei ajeta jarruja ja sitä kautta vanteita ihan hehkuviksi) ja takuulla uniikit hatut.
 
Juu ja jos haluat jotain erikoisempaa niin ota ja 3d tulosta hatut. Kirjastoon vaan jos ei omaa ole. Sopiva materiaali valitsemalla saa tarpeeksi lämpöä kestävät (jos nyt ei ajeta jarruja ja sitä kautta vanteita ihan hehkuviksi) ja takuulla uniikit hatut.
Pitää katsella mitä löytyy, osaatko sanoa noista pulteista kannattaako ottaa halvimmat tyyliin steyertekit kärkkäiseltä vai maksaa hieman enemmän, vai onko kaikki samaa tavaraa ja tulee samasta tehtaasta?
 
Pitää katsella mitä löytyy, osaatko sanoa noista pulteista kannattaako ottaa halvimmat tyyliin steyertekit kärkkäiseltä vai maksaa hieman enemmän, vai onko kaikki samaa tavaraa ja tulee samasta tehtaasta?
Ihan totaalisesti tuotteesta kiinni. Tuli noita nähtyä kalliita pultteja jotka paskoivat vanteet tai pultit kauhean näköiseksi parin vaihdon jälkeen (toki tuossa vaikuttaa myös millä avaimella avaa) ja toisaalta halpiksia jotka tuntuivat vain kestävän ja kestävän nätin näköisinä. Mustia tai värjättyjä pultteja ei itsellä ole ollut joten niihin en osaa kommentoida. VAG:lla oli muoviset mustat pultinpäälliset mutta ei sitä kauneimmaksi voinut haukkua. Kromiset ja normi alumiinin värisevät pultit ovat kestäneet aiemman kokemuksen perusteella, kunhan huomioi avaimet jolla nuo avaa ja kiristää.
 
Viimeksi muokattu:
Ostin Tori.fistä käytettynä Zeca 211 akku-, ja laturitestauslaitteen.
Tuossa laitteessa pitää valita mitä normia käyttää En, DIN, IEC, SAE ja akkuun merkitty CCA arvo.
Ei ole mitään hajua mitä normia akut käyttää, enkä ole minun akuista löytänyt tietoa siitä. CCA arvo akuissa on ilmoitettu mutta en tiedä minkä normin valitsen.
 
Ostin Tori.fistä käytettynä Zeca 211 akku-, ja laturitestauslaitteen.
Tuossa laitteessa pitää valita mitä normia käyttää En, DIN, IEC, SAE ja akkuun merkitty CCA arvo.
Ei ole mitään hajua mitä normia akut käyttää, enkä ole minun akuista löytänyt tietoa siitä. CCA arvo akuissa on ilmoitettu mutta en tiedä minkä normin valitsen.
Ainakin omasta Vartan akusta löytyi EN merkintä. Kyllä se varmasti on sullakin jossain ilmoitettu.

SAE on lähimpänä CCA-arvoa. EN on seuraavaksi lähin, mutta ilmoittaa aavistuksen alakanttiin. esim 500 CCA = 500 SAE/480 EN

IEC ja DIN varmaan kannattaa unohtaa...
 
Yllätyin taas, mitä sontaa ihmisille saadaan myytyä.
Kaippa normi venttiilit ja pultitkin toimisi, mutta ainakin pulttien kohdalla sisäkantainen vähentää vanteiden naarmuuntumista verrattuna normaaleihin pultteihin.

Venttiilit nyt on lähinnä ulkonäkö ja mielipide seikka, tokihan kiinasta saisi halvalla, mutta niitä saakin sit myös odottaa pitkään.
 
Yllätyin taas, mitä sontaa ihmisille saadaan myytyä.

Lörön kampaaja-audin lemmareissa oli tuontyyppiset piiloventtiilit jo ostaessa, ei kylläkään japon reisinkit, ilma kulkee tarvittaessa kumpaankin suuntaan eikä oo sitä rumaa tappia töröttämässä. En ymmärrä sun ongelmaas.
 
Ideaa mistä voisi varmuudella löytää lauantaina hyllystä supistusliittimen letkulle 8->6mm? Motonetissä eikä Biltemassa ei ainakaan näyttäisi verkkokaupan mukaan löytyvä. PK-seutu - Kantahäme kohtuu matka hakea. MP:n tankin ilma tms. letkun liitin mureni atomeiksi. Ei siis bensaletkun liitin, mutta tietysti hyvä olla bensankestävä. Mikä vaan nyt kuitenkin käy, että sais pyörän liikenteeseen.
 
Ideaa mistä voisi varmuudella löytää lauantaina hyllystä supistusliittimen letkulle 8->6mm? Motonetissä eikä Biltemassa ei ainakaan näyttäisi verkkokaupan mukaan löytyvä. PK-seutu - Kantahäme kohtuu matka hakea. MP:n tankin ilma tms. letkun liitin mureni atomeiksi. Ei siis bensaletkun liitin, mutta tietysti hyvä olla bensankestävä. Mikä vaan nyt kuitenkin käy, että sais pyörän liikenteeseen.
Googlasin asian, ja on kyllä vähissä ne

Alla olevasta kaupasta löytyy tilaamalla.
Supistusliitin letkulle 8 > 6 mm muovia
 
Viimeksi muokattu:
Ikh-myymälät sieltä vois , jotakin putken jatkoholkkeja *putken sisään*. Hyrdraulipuoli. Tai sit keskusrasvarin liittimet.
 
Ideaa mistä voisi varmuudella löytää lauantaina hyllystä supistusliittimen letkulle 8->6mm? Motonetissä eikä Biltemassa ei ainakaan näyttäisi verkkokaupan mukaan löytyvä. PK-seutu - Kantahäme kohtuu matka hakea. MP:n tankin ilma tms. letkun liitin mureni atomeiksi. Ei siis bensaletkun liitin, mutta tietysti hyvä olla bensankestävä. Mikä vaan nyt kuitenkin käy, että sais pyörän liikenteeseen.
Fixus jne. varaosaliikkeet
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 365
Viestejä
4 493 078
Jäsenet
74 195
Uusin jäsen
J2323

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom