@Myrkky
^^^^ Ylläolevaan: Niin tiedoston saa nimettyä Windowsissa ihan samaan tapaan kuin ennenkin, valitsee sen tiedoston ja painaa F2. Tuossa videollakin näkyy vinkkinä sen pikanäppäin.
Mä en tuosta pankki-ketjun viestistä edes kunnolla ymmärtänyt mikä se varsinainen ongelma tai asia on.
Nyt paremmin ajateltuna, hämärästi joskus >15v sitten muistan kikkaileeni BT:llä jotain, eli jos BT:n "ongelma" on edelleen tiedostojen lähettäminen yksittäin niin kai nykyään helpolla löytyy jokaiselle kännykälle joku zip(tms) ohjelma jolla saa kaikki kuvat yhdeksi tiedostoksi ja lähetettyä vain sen? Tai sitten ihan normaalisti USB johdolla. Eri asia jos läppäri on niin ohut ettei siinä ole USB vaihtoehtoa?
Tällöin mikä tahansa appi jolla saa kaikki otetut kuvat yhdeksi tiedostoksi, pitäisi hoitaa asian. Jpeg valokuvia ei sitten kannata yritä pakata kännykällä eli laittaa vaan pakkaustasoksi "store" tms. ohjelmasta riippuen.
Omakin kysymys on hieman BT liittyvä. Olen ostamassa kuulokkeita ensisijaisesti pöytätietokoneeseen. (3.5mm kuulokkeet) Tällä ihan normaalisti pelataan, surffataan, kuunnellaan ties mitä ja enimmäkseen tuulettimien hurinaa. Hinta ja muista syistä valinta kohdistuu langattomiin BT kuulokkeisiin. Langattomuus ehkä teoriassa voi olla hyödyllinen myöhemmin, BT itse tekniikkana täysin merkityksetön. Alkuun käyttäisin niitä siis 3.5 mm johdolla, nykyisessä koneessa ei ole mitään BT lähetintä, ja epäilen että kestää aikansa ennenkuin BT tulee lähes vakioksi.
Nyt kuitenkin mietityttää, pelatessa yms. viiveillä on väliä ja muistelen juttuja että jotkut BT kuulokkeet ovat
käyttökelvottomia tuollaisessa jossa pystyy havaitsemaan merkittävää viivettä. Googlettaessa hieman tätä asiaa, ilmeisesti BT 5 on merkittävästi korjannut tätä, ja uudemmat kai vielä parantanut tilannetta.
Jos nyt jatkossa käytänkin pöytäkonetta jossa olisi emolla valmiiksi BT 5.2, niin tietysti sitä voisi käyttää suoraan tuollaisten kuulokkeiden kanssa. Kauheastihan se ei muuttaisi mitään, koska tuollaisia joutuisi silti lataamaan vähän väliä.
Onko näissä esimerkeissä mitään merkityksellisiä eroja tuollaisen BT käytön suhteen, tai muutenkaan kuulokkeina tavallisen PC:n kanssa? Siis ensisijaisesti tuon viiveen suhteen, toissijaisesti jonkun muun asian suhteen mitä ei itselle äkkiseltään välttämättä tulisi mieleen? Kuitenkin olen ostamassa noita lähinnä sen alennuksen takia, ja kuulokkeet ovat siitä näppärä ostos koska aktiivisessa käytössä kaikki kuulokkeet aina menevät rikki. Nykyisetkin ovat alkaneet olla herkkiä johdon asennolle.
Ajattelin että voisin ottaa noi 70e JBL koska niissä on isompi akku, mutta noi halvemmat ovat myös varteenotettavia vaihtoehtoja koska hintaero ei ole 20e, vaan 20e vs ilmainen.(tuolta saa 50e alennuksen sähkösopimuksen ottamalla) Laitoin noi hintajärjestykseen.
www.power.fi
www.power.fi
www.power.fi
www.power.fi