Joo mä tässä pohdin josko tosta jaksaisi vaikka iltasanomiin pistää kanssa vähän viestiä et miten on mennyt, nehän tykkää noiden kanssa useesti lähteä sit itse kyselemään kkv:ltä ja firmojen pomoilta et miten on mielestä hoidettu.Kantsii eka kattoa homma loppuun ja pitää kortit itsellään. e: no meni joNimettömänä toki, mut muutenki aina vähä arvelluttavaa, ku nimettömänä haukutaan yritystä. En siis kuite epäile juonenkulkua.
Nytkään tämä isopomo ei edes pahoitellut viestissä lainkaan tätä asiaa yhdellä sanallakaan.
Mun mielestä tässä on menty heiltä niin monessa asiassa mäkeen etten oikeen tajua miten toi firma edes voi toimia.
Ei yhteydenottoja.
Ei mitään joustoa asiakasta kohtaan.
Ei minkäänlaista asiakaspalveluataitoa tai pahoittelua omista virheistä, jos ei 6 kuukaudessa saa subbaria kuntoon ja sitten vielä itse ilmeisesti tulkitsee vian väärin ja tilaa väärän varaosan niin en oikeen tiedä ollaanko ihan oikealla alalla.
Kaiken tämän paskan jälkeen oletin että olisivat edes ojentaneet kättä että saisin ilman tota naurettavaa välirahaa sen toisen HUONOMMAN mallin mitä aiemmin kyselin mutta ei.