Mulle tuli Nordealta seuraavanlainen kirje kotiin:
Sinulla on noutamatta 2 kappaletta asunto-osakekirjaa Seinäjoen konttorilta. Voit noutaa osakekirjat arkisin ma-pe klo 16 ilman ajanvarausta.
Omistat osakkeet yhdessä Cleaverin kanssa, joka on jo pari vuotta sitten allekirjoittanut luovutuksen osaltaan.
Soita asiakaspalveluumme 0200 3000 mikäli haluat noutaa osakekirjat Vaasan konttorista."
Ihmettelin kirjettä, koska mulla ei ole edes tiliä Nordeassa (tai on näköjään tullut jonkun Tuohi Mastercard tms kortin mukana tili, jota ei ole käytetty 10 vuoteen ja se suljettu viime viikolla automaattisesti.)
Ajattelin että tuo on joku huijaus, mutta osoitetiedot täsmäsivät Nordean Seinäjoen konttoriin, kuten myös puhelinnumero Nordean asiakaspalveluun.
Cleaverista en Googlettamalla löytänyt kuin juttuja lihakirveestä.
Soitin sitten sinne, sanoin että mulla on kuulemma jotain asunto-osakkeita siellä jolloin virkailija kysyi että olenko tunnistautunut, johon vastasin että en, koska ei mulla ole edes tiliä teillä.
Sitten pyysi henkilötunnusta ja sanoi kertovansa mitä pystyy ilman tunnistautumista.
"Joo, sulla on 2 kpl asunto-osakekirjaa Seinäjoen konttorilla."
"Mä asun Vaasassa."
"Varataan sulle Vaasan konttoriin aika niin lähetetään ne kirjeitse. Siinä menee muutama päivä."
No sitten se varasi ajan. Pari päivää myöhemmin tuli viesti: "Hei, valitettavasti joudumme perumaan tapaamisen Vaasan konttorissa. Ilmoitus on ollut virheellinen. Ystävällisin terveisin Nordea".
Eli mitähän vittua siellä on sekoiltu
?
Vaasasta on kaksi saman nimistä henkilöä kuin minä, mutta virkailijan näki nuo tiedot mun henkilötunnuksella.
Olis kiva tietää miten noin edes voi sössiä? Tuleeko kenellekkään jotain skenaariota mieleen?