Kysymyksiä sähkömiehille

Kun väärinkäytöksistä ja kusetuksistakin puhut niin onko sinulla parempaakin tietoa että onko tuollaisesta toiminnasta sitten oikeasti jotain muutakin haittaa kuin arvelemani seikka että eivät vaan halua yleisöryntäystä harmikseen -firma jonka nimi valehdellaan taitas vaan paremminkin loppujen lopuksi hyötyä tuollaisesta...
Ei siitä kai haittaa ole. (En toki tiedä mitä firman kirjanpito on mieltä kun se saa koosteen jossa joku Risto on hakenut tonnilla tavaraa ja firmassa ei ole yhtään ristoa)

Minun tukkuasiointi on vaan suunnilleen päivittäistä niin tiedän miten siellä asioidaan ja ainakaan itsellä ei olisi pokkaa mennä tiskille sanomaan että "Pekka jaskan rööri ja rassi oy:stä päivää" kun tiedän että sieltä tiskintakaa niitä kysymyksiä voi tulla ja sitten kun tulee niin hävetys on akuutisti läsnä...

Itse olen ymmärtänyt että tuossa ei-kuluttajille myynnissä on tarkoitus helpottaa byrokratiaa kun B2B pykälien kanssa vain tarvii pelata ja toisaalta ymmattilaiset yleensä tietää mitä ne tarvii/hakee niin myynti on helpompaa -> vähemmän henkilöresursseja.

Pitäisi sähköpyörätuoliini hommata varalaturi ja ostipaikkani laturi vaikuttaa aika kalliilta.

Löytyisköhän mistään halvempaa versiota tuosta mikä sopisi tuolini kanssa? Käykö esim. tällainen?

Pitäisi sähköpyörätuoliini hommata varalaturi ja ostipaikkani laturi vaikuttaa aika kalliilta.

Löytyisköhän mistään halvempaa versiota tuosta mikä sopisi tuolini kanssa? Käykö esim. tällainen?

Ei tuo ainakaan käy, koska sun on 24 Volttinen ja toi halvempi on 50V jännitteille.

50V laturilla 24V järjestelmän lataaminen ei ole suositeltavaa, ja se voi olla vaarallista ja vahingoittaa sekä akkua että laturia. On erittäin tärkeää käyttää akkua varten suunniteltua laturia, jossa on oikea jännite, jotta vältetään ylikuumeneminen, akun käyttöiän lyheneminen tai jopa turvallisuusriskit, kuten akun vaurioituminen tai vuodot.

Tarvitset laturin mistä tulee 24V 2A ja tuo sinun laittamasi oli 54.6V eli ei sovi.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 814
Jäsenet
79 077
Uusin jäsen
escapegoat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom