Joo, mä ehkä tarkotin vähän väärin. Ei sen vvsk:n tarvitse toimiakkaan jos ei sähköä taloon tule, mut lähinnä se ettei heitä kytkintä alas ja sähköjen palauduttua sitten odottele että käyttäjä käy palauttamassa vvsk:n takasin toimintaan. Tolla tavalla noi elektroniset tekee. Sit ku sattuu asumaan sellasessa paikassa missä pieniä virtakatkoja on varsinkin talvisin, niin pitää manuaalisesti resetoida jokainen outlet napista, että saa sen takana oleville laitteille virrat takasin.
Mulla on yhdessä talon taulussa vvsk, mutta sitä ei ole kukaan koskaan kytkenyt. Sen taulun takana olisi pari ulkopistorasiaa puolikkaan talon muiden sähköjen kanssa. Loput pari ulkopistorasiaa on sitten vanhan mallin taulujen takana, joka vaatisi sitten hieman päivitystä yleensäkin.
Mitä taulussa olevan vvsk:n käyttöönottaminen työnä tarkoittaa. Kytkeekö sähkäri taulun sisällä halutut x kpl:tta piirejä vvsk:n taakse?
Mulla on yhdessä talon taulussa vvsk, mutta sitä ei ole kukaan koskaan kytkenyt. Sen taulun takana olisi pari ulkopistorasiaa puolikkaan talon muiden sähköjen kanssa. Loput pari ulkopistorasiaa on sitten vanhan mallin taulujen takana, joka vaatisi sitten hieman päivitystä yleensäkin.
Mitä taulussa olevan vvsk:n käyttöönottaminen työnä tarkoittaa. Kytkeekö sähkäri taulun sisällä halutut x kpl:tta piirejä vvsk:n taakse?