- Liittynyt
- 07.02.2017
- Viestejä
- 2 645
Tällä viikolla jo kahdesti sama paketti "yritetty" toimittaa ja nyt viety varastoon. Odottaa lisätietoja tai palautuu lähettäjälle. Olen antanut ovikoodin jo kahdesti, se lukee myös toimituksen lisätiedoissa etc. Mychoice:n kautta lisätty kaikki mahdollinen, puhelinnumeroa ja ovikoodeja myöten. Kuski ei (tai kukaan muukaan) ei ole soittanut tai tekstannut. Tuskin edes käynyt ovella.UPSilla vissiin joku "vastaanottajaa ei tavoitettu"-kusetuskampanja menossa. Tilasin amazon.de:stä tavaraa viime viikolla ja tänään tuli sähköposti että lähetys on viety noutopisteeseen, koska vastaanottajaa ei tavoitettu. No ei varmasti oltu tavoitettu kun ei oltu edes yritetty, vaikka seurantakirjauksen mukaan kuriiri olisi käynyt 11.58. Ainakaan aamupäivän aikana ei toimitusta yritetty eikä pihalla todennetusti käynyt ketään.
Noh, en edes alkujaan olettanut, että kyseessä olisi kotiinkuljetus, mutta ihmetyttää, mitä nämä kuriirifirmat yrittää saavuttaa sillä, että kirjaavat kusettaen että toimitusta kotiin yritetty, vaikkei oikeasti ole yritetty.
EDIT:
Eikä näköjään ole edes uusi keksintö UPSilla.![]()
Verkkokauppa | Lähettifirma UPS:n entiset työntekijät kertovat, että paketteja ei aina edes yritetä toimittaa kotiin asti
HS kertoi torstaina helsinkiläismiehen epäonnistuneesta verkkokauppatoimituksesta. Jutun jälkeen toimitukseen tuli yli 2 000 viestiä, jossa kerrottiin ongelmista lähettipalveluiden kanssa.www.hs.fi
Aika aseetonhan tässä on. Jos firma ei halua tai pysty pakettia tuomaan annetuilla tiedoilla, niin vastaanottajana alkaa olla aikalailla kaikki keinot käytetty