Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko normaalia UPS:n toimintaa että pitävät pakettia pariviikkoa omassa hallussaan?
Paketti tullut suomeen 26.5.2017 mutta ei ole vieläkään perillä.
Virheet on normaalia UPSilla.No ei ole kovin normaalia. Lukeehan tuolla jopa että on jokin virhe tapahtunut. Itse soittelisi aspaan.
No ei ole kovin normaalia. Lukeehan tuolla jopa että on jokin virhe tapahtunut. Itse soittelisi aspaan.
Kolliveikoilla asiat tosiaan toimii erittäin mallikkaasti. Puhelinsoitolla on aina tiedusteltu sekä aikaa että myös paikkaa mihin voisi paketin tuoda.Oulussa ainakin UPS:n lähetykset pelaa. Paketit toimittaa Kolliveikot Oy ja kuljettaja soittaa etukäteen onko ketään kotona. Tänään aamulla en kerennyt vastata kuljettajan soittoon ja tuli tekstiviesti, jossa kuljettajan numero johon soittamalla sain sovittua toimituksen. Olisikohan edes 20 minuuttia mennyt, kun paketti oli omissa käsissä
Jos Saksasta tilaan elektroniikkaa Suomeen niin miksi sitä pitää viikko+ pitää tullissa. Onkohan nyt viive UPS (i-parcel) vai tullissa, katsotaan miten menee.
Toi on vaan i-Parcelin seurannan huonoutta. Toi seuranta vaan ei näytä ton viestin jälkeen päivity enää (sinäänsä parannus kun ennen se jäi aina siihen että paketti lähtenyt lähetysmaasta). Se paketti on jo jatkanut eteenpäin ja luultavasti sulla on tänään tai huomenna postilaatikossa "Sinulle on isokokoinen"-lappu.Yleensä itse kuriirifirmat ovat toimineet hyvin, ongelma on useimmiten tulli. Amazon.de tilattu paketti on nyt viikon maannut tullissa, "Mon, Jun 19. Arrived at destination and will be entered into the delivery stream after successful clearance".
Jos Saksasta tilaan elektroniikkaa Suomeen niin miksi sitä pitää viikko+ pitää tullissa. Onkohan nyt viive UPS (i-parcel) vai tullissa, katsotaan miten menee.
Ei taida millään kuriirifirmalla olla omaa 'jakoautoa' tms Suomessa, vaan paikalliset pikkukuriirit kuskaavat pakettia.
Vaihtelevaa on, mutta usein on ollut hyviä kokemuksia. Ärsyttäväähän noissa on, että jos tekee töissä pitkää päivää, niin paketin vastaanotto on hankalaa, koska sitä ei voi noutaa mistään. Onneksi en asu kerrostalossa, että joskus olen pyytänyt paketin jättämään ovelle.
En muista mistä tilasin, mutta oli kyllä niin uuno kuriiri ku vain voi olla. Työmaalle koitti pakettia tuoda 3 krt. Ekalla kertaa en edes tiennyt, että oltiin ovella käyty. Oltiin kyllä koko päivä työmaalla, mutta ei kuriiria näkynyt. Seuraavana aamuna toimistolta joku soitti, että oletteko tänään kotona, kun eilen ei saatu pakettia toimitettua.
Toisena päivänä näin kun kuriiri ajoi autolla pihaan, ja hän näki varmasti minutkin, mutta hän kerkesi lähtemään ennenkö kerkesin autolle. Kolmantena päivänä taas toimistolta soitettiin, että koitettaisiin taas tänään luovutusta. Piti jo antaa varsin painavaa palautetta tässä vaiheessa.
Kolmantena päivänä sain paketin. Kuriiri oli todella ärsyttävän näköinen ja ynseä tyyppi, semmonen 50v tanssilavojen konkari nahkanengissä, taaksepäin sliipatuissa hiuksissa, kauluspaidassa ja myskitabacilta tuoksuen. Jotakin kommentoin tälle tyypille, mutta mitään kommenttia en kaverista saanut irti. Enkä tajua miksei kyseinen kaveri voinut soittaa, tai mitenkää edes etäisesti ilmoittaa toimitusajasta.
Piti vielä kuriirifirmaan soittaa ko kaverista, niin paljon otti päähän.
On ainakin Helsingissä, luultavasti muissakin isommissa kaupungeissa. Ruuhka-aikoina käyttävät toki ulkopuolista apua.Ei taida millään kuriirifirmalla olla omaa 'jakoautoa' tms Suomessa, vaan paikalliset pikkukuriirit kuskaavat pakettia.
No niin taisi ollakin, joskus vissiin kuullut tästä. En itse asu pk seudulla niin oikein tietoa tästä ollut.Kyllä UPS:llä esim täällä pk-seudulla on erillisiä Drop-off pointteja (ovat yleensä jonkun liikkeen yhteydessä). DHL:llä on omia automaattejaan, sekä ilmeisesti pystyvät nykyisin myös Postin automaatteihin toimittamaan paketteja.
On ainakin Helsingissä, luultavasti muissakin isommissa kaupungeissa. Ruuhka-aikoina käyttävät toki ulkopuolista apua.
No niin taisi ollakin, joskus vissiin kuullut tästä. En itse asu pk seudulla niin oikein tietoa tästä ollut.
Näppärää. Mulla 168km lähimpään.Näyttäisi kaupoissa mm. olevan noita Access Pointteja. Tuolta niitä ainakin voi etsiä, kun valitsee tyypiksi pelkästään sen.
Ei taida millään kuriirifirmalla olla omaa 'jakoautoa' tms Suomessa, vaan paikalliset pikkukuriirit kuskaavat pakettia.
Mulla 4km , mutta mieluummin haen sieltä että saan paketin varmasti ennen vklp.
Nyt oon aika varma, että noi on pakettiautomaatteja ja ovat aukikin kaupan aukiolojen mukaan
Itselle ainakin DHL:n, UPS:n ja FedExin paketit on tuonut kotiin aina ko. firman työntekijä eikä alihankkija. Ihan auton tarroja myöden. Näin Turussa.
Noo... sen verran väliä, että kortti on poliisin hoivassa ja (jo vanhentunut) passi hukassa Ehkä olis helpompaa jossei oo ketään kyselemässä papereitaMutta eipä tuolla kai mitään väliä pitäisi olla onko asiointipiste vai automaatti?
Itselle ainakin DHL:n, UPS:n ja FedExin paketit on tuonut kotiin aina ko. firman työntekijä eikä alihankkija. Ihan auton tarroja myöden. Näin Turussa.
En tiedä ShopTo.netistä, mutta jos nyt jotain apua olisi. DPD:n toimittaa Suomessa Postnord. Sieltä pitäisi tulla viesti jos on yritetty toimittaa. Mutta toisaalta maapaketit yleensä briteistä kestää noin pari viikkoa, mutta en tiedä DPD:n nopeudesta. DPD Belgiasta tulee noin viikossa.Onko täällä kukaan tilannut ShopTo.netistä mitään? Lähettivät 14. päivä paketin DPD Internationalilla Lontoosta ja siihen ei saanut seurantatunnusta eikä paketista ole kuulunut vielä mitään.
Yleensä itse kuriirifirmat ovat toimineet hyvin, ongelma on useimmiten tulli. Amazon.de tilattu paketti on nyt viikon maannut tullissa, "Mon, Jun 19. Arrived at destination and will be entered into the delivery stream after successful clearance".
Lähettäjältä iHerb toimitus. Allekirjoitus vaaditaan. Voit valita toimitustavan osoitteessa nönnönnöö.
Hei sinulle on saapumassa tullattava DHL Express -lähetys rahtikirjanumerolla nönnönnöö. Lähetyksen tullaukseen liittyvät palvelut ovat maksullisia. Saat hetken kuluttua lähetyksen tullaukseen liittyvän viestin.
Lähetyksesi tullausta varten tarvitsemme henkilö- tai y-tunnuksesi ja sähköpostiosoitteesi. Veloitamme lähetyksestä kannettavan tullin ja arvonlisäveron lisäksi palvelumaksun, joka on vähintään 24.80 € (sis ALV) tai 5 % tullien ja verojen arvosta (+ ALV 24 %) tai itsetullauksesta 20 €. Ilmoita tiedot suojatun linkin kautta tai vastaamalla tähän viestiin muodossa hetu/y-tunnus (väli) sähköpostiosoite. Ilmoittamalla tiedot annat toimeksiannon ja hyväksyt, että DHL Express tekee tuontitullauksen puolestasi. Toimeksianto on sitova. Mikäli toimeksiantaja ei täytä velvoitteitaan viivytyksittä, DHL:llä on oikeus irtisanoa toimeksianto.
Hei, yritimme tavoittaa sinua koskien tullattavaa tuontilähetystä. Lähetyksen tullaus sekä luovutus ovat maksullisia palveluita edellisen viestin hintojen sekä ehtojen mukaisesti. Ilmoitathan tiedot linkin kautta tai vastaamalla töhön viestiin henkilö tai y-tunnuksella.
DHL Express ilmoittaa pian luopuvansa yksityisasiakkaiden itsetullauksen luovutusmaksusta 1.9.2017 alkaen.