Älä nyt viitti vitsailla, jos
@lotjapave haki mahdollisimman hyvää tukea. Näissä on paras hintalaatusuhde, oon kokeillut noiden edeltäjät (on mulla ne vieläkin) + Titan TKS (on vieläkin kisakiree pari varoiksi mikä lyödään vaan tosi tilanteessa "uutukaisena" hiertämään polventauksen ihon paskaksi) + Inzer ErgoPro + A7 Rigor mortis (löytyy vieläkin varoiksi treenikireet jos 2 paria Inferno Proota hukkuis) ja kaikkia treeni- ja kisakireyksissä.
Our strongest knee sleeve made of special compound neoprene, these knee sleeves are a lot stiffer than our regular Inferno Knee Sleeves, while having the same material thickness of 7mm. When squatting, our hourglass shape ensures that there is no additional material in the knee crease, while...
strengthshop.eu
BROCKEN5 antaa aina 5 % alee mistä vaan.
SBD:t on ihan paskat lerput verrattuna noihin ts. vaan polviLÄMMITTIMET ja ei oo mitään tekoo noiden muiden kans. Toki oon mäki silti alltime 1RM:n kyykänny S-koon vanhoilla SBD:illä (ne oli joskus 2010-luvulla tullessaan vähä paksummat ja paljo jäykemmät, mut ei niitä missään kisoissa mittailtu silti, 2017... lerpsuuntui ja löysentyi ja sit noi uusimmat 2023-mallit
SBD PL Voimanosto Polvilämmitin 7mm IPF hyväksytty (2kpl) (23) on ihan paskat lerput, paljo huonommat ku vanhat kunnon SBD:t, menee monta kokoa pienempää koipeen vs. orggikset ekan sarjan lämpät mitkä oon pitäny alusta lähtien ja sen jälkeen käyny uudempia ja myyny sit pois tai palauttanu). Titan TKS on tihein ja painavin ja ponnauttaa taitettuna suurimman painon ja pystyssä ollessaan kantaa suurimman painon, mutta niissä on polvitaivetta kalvava takasauma ja epämukavuus sen takia + kisakireenä melko homma ährätä pois vs. Strengthop inferno Proon alarinkula on noista kaikista löysin niin saa ns. sukkana helposti pois mut pysyy pirun hyvin paikoillaankin. Jos etit yksiä treenikireitä varmaankin, niin kokotaulukon mukaan Inferno pro jos et haluu enempää suosituksia mittojen perusteella.
Kaikissa noissa Titan/Inzer/A7/Strengthshop on puolensa, mut hintalaatusuhde Inferno Proossa huikee. Kerro
@lotjapave vähä mittoja pohje-polvilumpio-reiden alaosa vaikka 10 cm polvilumpion yläreunasata ylöspäin niin saatan osata suositella jotain. Ja jos meinaat kisata IPF:ssä, niin SBD on nyt vittuillu nuo hommat ihan vituiksi ja noi muut poistuneet 2026 lopulla IPF-varusteluettelosta
IPF: Jäykkien polvenlämmittimien kielto kumottu - Suomen Voimanostoliitto ry. Piti poistua jo 18.8.2025 mutta peruttiin ku oli haistapaskaa kaikkia nostajia kohtaan. SBD sponssaa arvokisoja, niin tietäähän sen mikä on intressi ku Suomen maajoukkueellekin jaetaan SBD:n paskoja eli lämpät ja pikalukkovyö + trikoo (vyöhän on hyvä mut ei paras, koska paras vyö on ylivoimaisesti
A7 PAL Lever Belt - IPF Approved mikä tehdään tietysti Pioneerin toimesta Texasissa. Itte tykästyny 10 mm versioon, kun toimii kaikkiin liikkeisiin ts. ruipelolle vedossa ja penkissä ei kaiva kylkiin vähä muotoutuvampana).
Ps. Täältä saa halvalla ja hyvä aspa
KNÄ OCH ARMSKYDD esim. Titan TKS 90 € + postit. Tietysti jos haluu paskat ja ne uudet SBD:t, niin nekin sen ~90 € + postit vs. Suomessa 119 €, tai sit vaan nää
SBD Knee sleeves 7mm Black/Red . Mut noissa SBD se vaaransa, et mitä hakee niin montako kokoo pienemmät pitää ottaa...
Ja nyt kun tuli varusteet puheeks, niin rannesiteitä on vaan 2 vaihtoehtoo: yleiskäyttöön ja heikoille Titan Max RPM ja ykkösiin+vahvoille Titan THP. Mulla on SBD:tä, A7:aa ja vaikka ja mitä, niin ei oo mitään jakoo noille Titaneille ergonomia/kestävyys/fiilis. Oon saanu ilmaseks myös jotain halppispaskaa esim. GASPia, Gorilla Wearia yms. niin antanut sit niitä salilla teinijonneille ensisiteiksi, ku ei semmosia pysty käyttään. Mielipiteitä voi toki olla monia, mut noi muut polvilämpät, A7-vyö ja Titan-rannesiteet on kyl aika liki absoluut faktaa.