Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile saksalaista CreaPurea ts. paremmin puhdistettua? Moni valmistaja myy tuota "parempana/puhtaampana" ja lienee se ainakin tarkemmin seulottu ja tehtaalla laadunvalvonta/sertifikaatit paremmat?Reilu kuukausi testailtu, pitää vain hyväksyä että ei toimi mulle. Lihaa tulee vedettyä joten ei sitä ihan ilman jää.
Tavallista halpaa.@miksu8 Onko tavallista kreatiinia vai creapure kreatiinia?
Voi vaikuttaa tai sitten ei. Käytän itse varmuuden vuoksi creapurea.
Olen laittanut liharuoan sekaan juuri ennen syömistä. Onko se sitten tyhjään vatsaan...Juotko tyhjään vatsaan? Paljonko vettä?
Jaa tuo 5g vaika 2g aamulla 2 päivällä 1 ja illalla.
Itse juon pitkin päivää, ja saan lähemmäksi 15g jopa ( paljon tutkimuksia aivojen toiminnan parantamisessa jne).
Jos kerralla isken 5g, varsinkaan tyhjään vatsaan, niin maha ihan tukossa.
Pistä vaikka isoon vesilasiin ts. huitase naamariin 6 dl veden kera eli vaikka toinen lasillinenkin perään. Ja juo vettä enempi muutenkin, niin kerro sitten auttoiko vatsaan. Veikkaan, että kyllä ja juot vaan liian vähän. Montako litraa päivässä menee vettä?Olen laittanut liharuoan sekaan juuri ennen syömistä. Onko se sitten tyhjään vatsaan...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.