Nyt en oikein seuraa logiikkaasi!?
Siis jos Irakilaisille todettaisiin rajalla. Ei tänne ja käännytettäisiin pois, niin sitten pitäisi ottaa 1 venäläinen ja myöntää tälle kansalaisuus per käännytetty irakilainen??
Tuo on kyllä ihan oma ideasi, ei minun.
------------
Kyllä Suomen pitää myöntää ulkomaalaisille kansalaisuuksia, mutta nykyinen automaatio pitää lopettaa. Suomalaisten pitää ajatella ensisijaisesti suomalaisia.
Tuo Suomen ja Ukrainan vertaaminen keskenään on täysin naurettava olkiukko ja tiedät kyllä sen, monessakin suhteessa.
Missä minä olen tuollaista ehdottanut? Päinvastoin sanonunut, että kaikki maahanmuutto on suomalaiset kannalta järjetöntä kun ajatellaan kokonaisuutta. Sinähän tänne riensit puolustelemaan venäläisiä, en minä. Minä en ole puolustellut virolaisia, venäläisiä enkä irakilaisia, nettokustannueriä kun lasketaan heidän elättämiseen menevä raja ja rikollisuus.
Kaikki Venäjän naapurimaihin suorittamat invaasiot ovat sinun mielestäsi olkiukkoja. Auttamaanhan ne tännekkim olisivat vuonna 1939 tulleet, rauhallinen naapurikansa.Onhan se nähty esim.jalkapallon EM-kisoissa, että tavallinen venäläinen on rauhaa rakastava kalansilmä, eikä mikään turvallisuusuhka. Rauhallisiakin ovat, hakkaavat vaimoa ja lapsia kotonaan, mutta tervehtivät rapussa naapureita joskus (mikä kunnia kun mahtavan Venäjän kansalainen tervehtii rapussa.

Miksi tänne pitäisi ottaa maahanmuuttajia ehdoin tahdoin? Heistä pitäisi olla kokonaisuudessaan nettohyötyä Suomelle, vaan ei ole. Velvoittavatko kansainväliset sopimukset Suomen ottamaan tänne väkeä naapurin kehitysmaasta? Siis sellaisia jotka eivät pakolaisiksi tule?
Katsoppas vaan, täälläkin palstalla törmää venäläismielisiin maahanmuuttosuvakkeihin. Ei olisi uskonut. Mitäs se kello Pietarissa on tällä hetkellä?
Sitten vielä väität että 10 vuotta Suomessa loisinut venäläinen tulee halvemmaksi kuin vuoden piipahtamassa käynyt irakilainen?

Kyllä ne kotoutumispalvelut koskee ihan kaikkia maahanmuuttajia, tuossa esimerkki Kotouttamispalvelut
Viimeksi muokattu: