Asiallinen video, jokusen samantyylisen nähneenä tilanne on aika saakelin paha monessa kaupungissa Britanniassa. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Oma veikkaus että tilanne riistäytyy vielä pahasti käsistä jossain vaiheessa ja muuttuu verilöylyksi. Sitä sitten saakin jännittää tapahtuuko se Briteissä, Belgiassa, Ranskassa, Saksassa, Ruotsissa vaiko peräti Venäjällä. Pitäisin itse yhtenä todennäköisimmistä vaihtoehdoista Ruotsia, jossa virkavalta ja armeija ovat niin heikkoja, että niiden jyrääminen voisi jopa onnistua. Noh, eipä tässä nyt mitään niin erikoista kuitenkaan ole, onhan noi muslimit ennenkin ajettu pois Euroopasta ja viime kerralla suomalaisetkin olivat siinä mukana.
Eiköhän porukka ala pikkuhiljaa heräämään todellisuuteen siinä vaiheessa kun nukkumalähiöissä aletaan katkomaan kauloja vääräuskoisilta miehiltä ja kaikki naiset joukkoraiskataan. Itse oon tullut siihen tulokseen, että alan olla jo varma että näin tulee käymään kun seuraa kuinka nopeasti tilanne on tähän pisteeseen edennyt ja näyttäisi vaan kiihtyvän pahemmaksi.
Jos muuten kiinnostaa suojautua kulttuurin rikastumiselta, niin Aliexpressistä saa parilla eurolla viiltosuojahanskoja. Laatu vaikuttaisi olevan ihan ok ja hinta on niin halpa että tommosten hankkiminen nykyisten tapahtumien johdosta ei ole mikään huono investointi. Vähän jäykät arkikäyttöön, mutta autossa ja takin taskussa menevät helposti. Eipä noilla nyt sankaria kannata leikkiä, mutta voivat antaa yllätysedun paskassa paikassa ja näitä alluha snackbareja tulee vielä varmasti lisää...
Britanniassahan ihmiset on heränneet todellisuuteen. Siellä lehdistön totta puhumiseen uskoo enään 23% väestöstä. Juu ja ensimmäisenä jyrätään ruotsalaiset sillä niiden poliitikot ja pride poliisit on kaikkein heikoimpia. Video hyvin kiteyttää asian. En kannata mitenkään poliisi turhaa väkivaltaa mutta jos kansalaiset ei kunnioita tippaakaan poliisivoimia niin silloin ollaan kusessa(Ruotsissahan nämä kulttuurin rikastuttajat halveksivat kaikkia swedu viranomaisia). Nythän poliisi yrittää rakentaa Rinkebyyhyn poliisilaitosta mutta se ei oikein onnistu kun kultamunat tekvät työmaalla vakivaltaisia iskuja jatkuvasti.