Muslimit kiroilivat tytölle kun sillä oli minihame ja kirjoittajan mielestä tämän toiminnan pitäisi olla rangaistavaa. Oli tosi sekavasti kirjoitettu joten jäi epäselväksi, että tekikö paikalle osunut poliisi jotain (oliko edes syytä?) ja kuka istui DUO:ssa ja katseli ohikulkijoita (?) ja mikä tämä DUO oli.
no eipä tuo viesti kyllä mielestäni juurikaan sekava ollut (ainakaan sekavampi kuin omat viestini tänne tekkiin noin keskimäärin..
), ihan hyvin siitä selvän sai.
mutta fine, pastetaan nyt sitten tähän kyseinen aloituspostaus niin kaikki saavat klikkaamattakin selville mistä kyse lyhyesti ja voivat sitten itse päätellä onko se liian sekava vaiko ei..
sitä ennen kuitenkin avaan sulle selkosuomeks mistä siinä on kyse, niin josko sun aiheeton jurputus loppuis:
rangaistusta kirjoittaja vaati siis nimenomaan näille sharia-huutelijoille kun perustuslain vastaisesti alkavat soveltamaan heidän lakejaan ja tapojaan ylitse meidän omiemme ja täten de facto anastaessaan (virka)vallan.
mitä poliisiin tulee, niin kirjoittaja mainitsi huutelijoiden kaikonneen kun uhrinsa oli huudahtanut että "olemme nyt suomessa, miksi häiritsette minua - missä on poliisi?" ja samaan aikaan sitten sattui kuin sattuikin poliisiauto ajamaan tapahtumapaikan ohi, ja uhri ja tuo postaaja sitten kävivät näiden poliisien juttusille, mutta tekijät ehtivät kaikota, poliisien kuitenkin luvatessa pitää silmät auki heidän varaltaan.
DUO puolestaan on kauppakeskus Hervannan ytimessä, ja minä kyllä heti ymmärsin että aloituspostaaja on nähnyt noiden huutelevien shariapoliisi-musulmaanien joskus aiemmin notkuneen muiden kaltaistensa tavoin keskipäivän aikaan tuolla DUO:ssa, silmämääräisesti tuttuja kaiffareita katukuvassa siis. liekö nyt islamisaatio edennyt Suomessa ja Hervannassa siihen pisteeseen sitten, että ovat rohjenneet alkaa jo ääneen huutelemaan vaatimuksiansa? vai testaavatko vain vähän kepillä jäätä, että mitenkähän mahtaa käydä..
no, parahin "Jurppii", oliko nyt tarpeeksi selkokielellä ja rautakangesta selitetty mistä tuossa postauksessa on kyse, vai jäikö vielä jotain epäselvää? kerrohan toki, autan kyllä mielelläni.
niin ja se itse postaus josta sinä et (muka) selvää saanut:
I was walking around 13:30 in lindforsinkatu and a girl was crying and screaming to two Muslims that were swearing her because they didn't like that she was wearing a mini skirt. The girl was in shock and i was trying to calm her down.They left when she began saying "here is Finland, why are you bothering me - where is the police?"
That moment -by chance - passed a patrol and she told them what happened and started to look for him - which I have see him sitting in DUO , looking at the passers .. I believe that kind of behavior should be punished ! Show respect to the country that hosts you and the laws of democracy .