°° Kannattaa tle88 muistaa se seikka, että asumme Euroopassa ja Suomessa.
°° Tämä on suvakkien mekka ja siellä elämme, ei sille nyt vaan oikein voi mitään,
°° joten turha huolehtia asiasta.
Eipä heitetä vielä kirvestä kaivoon ja hanskoja santaan. Amerikan Alt-Right liike pystyi kuitenkin taistelemaan aivan kokonaan demokraattien hallussa olevaa valtavaa viestintäkoneistoa vastaan, ja nostamaan oman ehdokkaansa esille ja jopa presidentiksi saakka. Se harvojen ja valittujen käsissä oleva tiedottamisen ylivalta ei olekaan enää niin ehdoton internetin aikakaudelle, koska tällä areenalla pääsevät muutkin ääneen kuin tämä "faktansa tarkistanut" valta-media. Sehän se näitä kulttuuri-marxisteja niin kismittääkin. Se heidän vaivalla haltuunsa haalima tiedotusmonopoli on nyt murtumassa. Vallankumous lähtee aina liikkeelle siitä, että yksilö kyseenalaistaa sen mitä hänelle on kerrottu. Nyt näin on alkanut jo tapahtumaan. Siksihän me kaikki tätäkin säiettä luemme, eikö? Virallinen totuus ei kelpaa enää ihan sellaisenaan, ja ihan noin valmiiksi purtuna.
Viihdyttäkää muuten itseänne googlaamalla tuo Alt-Right liike wikipediasta:
Alt-right – Wikipedia
Suora lainaus wikistä: ..."liikkeen tavoitteisiin kuuluvat muun muassa keskitysleirit ja kansanmurhat"
Similä, Ville:
25-vuotias ruotsalainen soluttautui vuodeksi USA:n ”maltillisen” äärioikeiston sisäpiiriin ja kuuli liikkeen johtajalta tavoitteet: ”Tämä päättyy keskitysleireihin ja Hitlerin kunnianpalautukseen” 21.9.2017. Helsingin Sanomat. Viitattu 3.10.2017.
Jassoo. Kai se sitten niin täytyy olla, kun on ihan oikeaa ensikäden tietoa saatavilla näistä vakavista ja synkeistä asioista.
Onneksi nuo hyväkkäät tekevät itse itsestään täysin epäuskottavia, niin ei tarvitse edes käyttää aikaa heidän osoittamisekseen pelkiksi narreiksi. Ihmiset nyt jakautuvat luonnostaan kahteen ryhmään, niihin joille tuo yllä oleva HS:n uutinen on totta kuin jumalan sana uskovaisille, ja meihin muihin, jotka ehkä jo osaamme epäillä kyseisellä uutisoinnilla olevan jonkinlainen ketunhäntä kainalossa.
Ei muuten sen päivän aurinko nouse, että Sanoma Oy minulta saisi killinkiäkään muuna kuin yhteiskunnalta kusettamallaan lehdistö "tuella", joka sekin siis valuu vain niiden omistajien kukkaroihin suoraan yhteisten verovarojen epäämättömänä nautintaoikeutena. Minä teen töitä, ja samalla tämän yhteiskunnan jäsenenä velkaudun vähintään noin tonnin vuodessa vauhtia ulkomaisille rahanluojille. Jokainen tietää, keitä he ovat, ja kyseisen yhteisen velan määrän näkee täältä:
Velkakello.fi
Opiskeluaikoina minulla oli hetken aikaa samassa soluasunnossa kämppäkaveri, joka luki suunnittelumaantiedettä. Hänellä oli iso karttapallo. Jo tuolloin vähän harvinainen esine, jota monikaan ei ole kunnolla oikeasti niin tarkastellut. Se on aivan hälyttävän pieni ja pikkuruinen kaistale maata siitä pallon pinnalta, mikä meidän mielestämme olisi enää asumiseen kelpaavaa aluetta. Ne kaikki muut alueet ovat jo muuttuneet suoranaisiksi apinatarhoiksi, kun niiden yhteiskunnat ovat lakoontuneet. Lopuissa valtaa pitävät diktaattorit tai vastaavat yksipuolue järjestelmät. Meillä individualisteilla ja vapaa-ajattelijoilla ei siis ole paikkaa minne paeta. Jos tämä taistelu nyt hävitään, ja Suomen annetaan muuttua no-go-zone alueiden kautta hiljalleen kehitysmaaksi, niin peli on sen jälkeen menetetty. Pariisi on jo saksalaisten (meiltä sensuroitujen) uutisfilmien mukaan välillä kuin sotatoimi aluetta. Kyseisessä kaupungissa on yliopistolaitos toiminut jo jostain 1200 -luvulta saakka. Nyt niitä yliopistoja kyseisessä kaupungissa on jo jouduttu sulkemaan, kun ei enää pystytä takamaan opiskelijoiden turvallisuutta kampusalueilla. Ne alueet ovat täynnä leiriytyneitä afrikkalaisia, jotka tekevät aivan mitä niille sattuu mieleen juolahtamaan. Minkäänlaisia pidäkkeitä ei ole, koska ei ole enää mitään menetettävääkään.
Jokaisen kannattaa nyt sydämessään miettiä näitä kaikkia asioita, ja poistua siltä omalta mukavuusvyöhykkeeltään. Minä aion itse kävellä yhden puolueen paikallisen puoluetoimiston ovesta sisään, ja kysyä nöyränä, mitä minä voin tehdä auttaakseni heitä heidän tavoitteissaan. Minä lähden jakamaan niitä pahuksen vaalimainoksia. Se on ikävää hommaa, jota kukaan ei oikein halua tehdä. Se olkoon minun luterilainen sovitusuhrini siitä, että aivan liian kauan aikaa minäkin olen ajatellut, että hoitakoot näitä asioita joku muu. Ei ole ketään muuta kuin me. Siihen enemmistön luomiseen riittää joskus se yksi ainoa rohkea mies tai nainen, joka sanoo ääneen sen, mitä pitää sanoa. Ne meillä jo on. Nyt he tarvitsevat vain tukea. Sinun ja minun tukea. - Ja jos he eivät sitä tukea saa, niin idiootit voittavat.
T -.-