Kulttuurin rikastuminen

Tila
Keskustelu on suljettu.

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Mutta mitään demokratiaa ei oikeasti Suomessa ole. Vaalit voittaa se joka laskee äänet. Suomi on paska maa. Ei tämä äänestämällä muutu mihinkään koskaan.
Vähän nyt jotain rajaa. Väität, että Suomen vaalit on fiksatut? Haista nyt jo paska.

Ja äänestä seuraavan kerran Halla-Ahon Persuja, jos haluat muutosta. Niin minäkin aion tehdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
70

Ja kaikilla sukulaisilla on luultavasti hätähätähätä.
Vaikka tänä vuonna otettaisiin miljoona Irakilaista Suomeen, olisi Irakissa luultavasti kaksi miljoonaa ihmistä enemmän ensi vuonna "hätää" kärsimässä.
"4,52 synnytystä naista kohti ‎(2015)"
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
Vähän nyt jotain rajaa. Väität, että Suomen vaalit on fiksatut? Haista nyt jo paska.

Ja äänestä seuraavan kerran Halla-Ahon Persuja, jos haluat muutosta. Niin minäkin aion tehdä.
Oon äänestänyt persuja 3-4 edellisissä vaaleissa. Kun Soini ei uskaltanut ottaa vastaan valtionvarainministerin salkkua, kuten olisi pitänyt, niin päätin että mikäli se hassu pullero vielä on PS johtajana seuraavissakin vaaleissa, äänestän vihreitä kostoksi.

Onneksi nyt voi taas perussuomalaisia jatkossakin äänestää kun demokratia voitti puolueen sisällä ja mädäntyneet petturit heitetty puolueesta ulos. Ratsastetaan maahanmuuttokriittisten äänillä nuolemaan kokoomuksen, keskustan, vihreiden ja rkp:n persettä. Omnomnnom.

Ja juu en ylläty jos joskus kymmenien vuosien kuluttua paljastuu että Suomen vaalit ovat olleet fiksatut pitkään. Ei yllättäisi pätkääkään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 224
Jutun kuvissa ja Instagramissa olevat ovat kaikki kantahollantilaisia.

Hollantilaisnainen kyllästyi seksuaaliseen häirintään kadulla - otti ahdistelijoiden kanssa selfien kuukauden ajan
Hollantilaisnainen kyllästyi seksuaaliseen häirintään kadulla - otti ahdistelijoiden kanssa selfien kuukauden ajan

Lauantai 7.10.2017 klo 13.15


Noa Jansman mitta täyttyi miehiin, jotka huutelivat ja vislailivat hänen peräänsä kadulla. Häiriköt päätyivät kuviin suurta suosiota nauttivalle Instagram-tilille.


Jansma päätti puuttua asiaan ottamalla kuukauden ajan selfien jokaisen kohtaamansa seksuaalisen häirikön kanssa. (IL-KUVAYHDISTELMÄ)

Hollantilainen Noa Jansma, 20, on toteuttanut kuukauden ajan Instagram-projektia, jossa hän on lisännyt käyttäjätilillensä yhteiskuvia häntä seksuaalisesti häirinneiden miesten kanssa.

Jansma kertoo, ettei hän ole aiemmin tiennyt kuinka reagoida miesten häirintään. Hänen kokemuksensa mukaan asiaan puuttuminen on yleensä vain pahentanut tilannetta. Toisaalta hänestä tuntui oudolta, että miehet pystyivät sanomaan mitä tahansa ilman seurauksia.

Jansma päätti puuttua asiaan ottamalla kuukauden ajan selfien jokaisen kohtaamansa seksuaalisen häirikön kanssa.

Hollantilaisopiskelijan mukaan monet miehet olivat ylpeitä päästessään kuvaan.

Nyt @dearcatcallers-tilillä on yli 215 000 seuraajaa. Kuvia kertyi kuukauden aikana 24 kappaletta. Jansma ei kertonut miehille syytä kuvien ottoon, ja asiaa kysyikin vain yksi häiriköistä - suostuen silti kuvaan.

"Maailmanlaajuinen ongelma"

Jansman mukaan hänen miespuolisilla tuttavillaan ei ollut mitään käsitystä siitä, mitä naiset joutuvat kadulla kokemaan.

Tämä oli hänen mukaansa myös lähtökohtana koko idealle.

- Mielestäni oli outoa, että puolelle ihmisistä tämä on ihan päivittäinen juttu, kun taas toisella puolikkaalla ei ole siitä mitään käsitystä.

Jansma toteaa BBC:n haastattelussa, ettei hän halua nolata kuvien miehiä vaan ottaa kantaa.

- Jos miehet pyytävät minua poistamaan kuvan, teen sen, koska en tahdo pilata heidän elämäänsä, Jansma sanoo.

- Kyse on tavallaan peilistä. He ovat tulleet minun yksityisyyteni alueelle kadulla kaikkien edessä, joten teen saman heille.

Hollantilaisopiskelija toivoo tempauksensa lisäävän tietoisuutta siitä, minkälaisen asian kanssa naiset joutuvat elämään päivittäin.

- Kyse on maailmanlaajuisesta ongelmasta.





SANNI MATTILA
sanni.mattila@iltalehti.fi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
44
Jutun kuvissa ja Instagramissa olevat ovat kaikki kantahollantilaisia.

Hollantilaisnainen kyllästyi seksuaaliseen häirintään kadulla - otti ahdistelijoiden kanssa selfien kuukauden ajan
Hollantilaisnainen kyllästyi seksuaaliseen häirintään kadulla - otti ahdistelijoiden kanssa selfien kuukauden ajan

Lauantai 7.10.2017 klo 13.15


Noa Jansman mitta täyttyi miehiin, jotka huutelivat ja vislailivat hänen peräänsä kadulla. Häiriköt päätyivät kuviin suurta suosiota nauttivalle Instagram-tilille.


Jansma päätti puuttua asiaan ottamalla kuukauden ajan selfien jokaisen kohtaamansa seksuaalisen häirikön kanssa. (IL-KUVAYHDISTELMÄ)

Hollantilainen Noa Jansma, 20, on toteuttanut kuukauden ajan Instagram-projektia, jossa hän on lisännyt käyttäjätilillensä yhteiskuvia häntä seksuaalisesti häirinneiden miesten kanssa.

Jansma kertoo, ettei hän ole aiemmin tiennyt kuinka reagoida miesten häirintään. Hänen kokemuksensa mukaan asiaan puuttuminen on yleensä vain pahentanut tilannetta. Toisaalta hänestä tuntui oudolta, että miehet pystyivät sanomaan mitä tahansa ilman seurauksia.

Jansma päätti puuttua asiaan ottamalla kuukauden ajan selfien jokaisen kohtaamansa seksuaalisen häirikön kanssa.

Hollantilaisopiskelijan mukaan monet miehet olivat ylpeitä päästessään kuvaan.

Nyt @dearcatcallers-tilillä on yli 215 000 seuraajaa. Kuvia kertyi kuukauden aikana 24 kappaletta. Jansma ei kertonut miehille syytä kuvien ottoon, ja asiaa kysyikin vain yksi häiriköistä - suostuen silti kuvaan.

"Maailmanlaajuinen ongelma"

Jansman mukaan hänen miespuolisilla tuttavillaan ei ollut mitään käsitystä siitä, mitä naiset joutuvat kadulla kokemaan.

Tämä oli hänen mukaansa myös lähtökohtana koko idealle.

- Mielestäni oli outoa, että puolelle ihmisistä tämä on ihan päivittäinen juttu, kun taas toisella puolikkaalla ei ole siitä mitään käsitystä.

Jansma toteaa BBC:n haastattelussa, ettei hän halua nolata kuvien miehiä vaan ottaa kantaa.

- Jos miehet pyytävät minua poistamaan kuvan, teen sen, koska en tahdo pilata heidän elämäänsä, Jansma sanoo.

- Kyse on tavallaan peilistä. He ovat tulleet minun yksityisyyteni alueelle kadulla kaikkien edessä, joten teen saman heille.

Hollantilaisopiskelija toivoo tempauksensa lisäävän tietoisuutta siitä, minkälaisen asian kanssa naiset joutuvat elämään päivittäin.

- Kyse on maailmanlaajuisesta ongelmasta.





SANNI MATTILA
sanni.mattila@iltalehti.fi
Tired Of Getting Catcalled, This Woman Started Taking Selfies With The Catcallers, And The Results Are Pretty Disturbing
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Naisilla on naisten ongelmat ja miehillä on täysin käänteiset miesten ongelmat.

Mielestäni asia on verrannollinen siihen, kuinka rikkaat länsimaalaiset valittavat jostain koirankakoista kerrostalon pihoilla, ja kehitysmaalaisilla on sitten vähän erilaiset ongelmat elämässä...

Kun minä olin 20-vuotias, ei mun tarvinnut murehtia siitä, että kukaan olisi viheltänyt mun perään tai muutenkaan tehnyt mitään aloitetta mun suuntaan, vaan olin valmis äärimmäisiin tekoihin päästäkseni poikuudestani vihdoin eroon, elettyäni seksuaalisesti turhautuneena jo noin kahdeksan vuotta. Että sellaiset ongelmat oli mulla ja hollannin tytöllä on toisenlaiset ongelmat.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Naisilla on naisten ongelmat ja miehillä on täysin käänteiset miesten ongelmat.

Mielestäni asia on verrannollinen siihen, kuinka rikkaat länsimaalaiset valittavat jostain koirankakoista kerrostalon pihoilla, ja kehitysmaalaisilla on sitten vähän erilaiset ongelmat elämässä...

Kun minä olin 20-vuotias, ei mun tarvinnut murehtia siitä, että kukaan olisi viheltänyt mun perään tai muutenkaan tehnyt mitään aloitetta mun suuntaan, vaan olin valmis äärimmäisiin tekoihin päästäkseni poikuudestani vihdoin eroon, elettyäni seksuaalisesti turhautuneena jo noin kahdeksan vuotta. Että sellaiset ongelmat oli mulla ja hollannin tytöllä on toisenlaiset ongelmat.
Mitä ne "äärimmäiset teot" olisivat olleet? Ovatko ne samoja tekoja joista naiset ovat aina kärsineet?
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Naisilla on naisten ongelmat ja miehillä on täysin käänteiset miesten ongelmat.

Mielestäni asia on verrannollinen siihen, kuinka rikkaat länsimaalaiset valittavat jostain koirankakoista kerrostalon pihoilla, ja kehitysmaalaisilla on sitten vähän erilaiset ongelmat elämässä...

Kun minä olin 20-vuotias, ei mun tarvinnut murehtia siitä, että kukaan olisi viheltänyt mun perään tai muutenkaan tehnyt mitään aloitetta mun suuntaan, vaan olin valmis äärimmäisiin tekoihin päästäkseni poikuudestani vihdoin eroon, elettyäni seksuaalisesti turhautuneena jo noin kahdeksan vuotta. Että sellaiset ongelmat oli mulla ja hollannin tytöllä on toisenlaiset ongelmat.
Ja kun sinä olit 20-vuotias, sinä olit haaskannut 1/2-1 vuotta elämästäsi johonkin johon naisten ei tarvinnut edes haaskata päivääkään. Kehitysmaalaisten ongelmat ovat heidän omaa tuotantoaan.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ja kun sinä olit 20-vuotias, sinä olit haaskannut 1/2-1 vuotta elämästäsi johonkin johon naisten ei tarvinnut edes haaskata päivääkään.
Se, ja lisäksi runsaasti aikaa pillusta murehtimiseen..

Sen jälkeen onkin sitten ajan lisäksi mennyt runsaasti rahaakin suoraan ja epäsuorasti pilluun. Kovin tuntuu pieniltä noi naisten ongelmat jostain viheltelyjen sietämisistä.

Mitä ne "äärimmäiset teot" olisivat olleet? Ovatko ne samoja tekoja joista naiset ovat aina kärsineet?
Seksin ostaminen lähinnä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 272
Soini on tehnyt jo niin monet Soinit, että mikähän mahtaa olla @moonspell :n tarkoitusperä :think:
Niin, eiköhän tuossa viitata siihen, että se Soinin Persut, jotka jytkytteli hallitukseen asti, ei lopulta ollut se puolue, mitä monet äänesti alunperin. Sininen porukka valunee varmasti sdp:hen tai keskustaan seuraavien vaalien alla/jälkeen.
Nyt toivetilana on se, että Halla-Ahon Persut pitäisi linjansa ja ajaisi suomalaisten asiaa niin kuin niiltä odotetaan, eikä lähdettäisi lepsuilemaan...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 919
Oliskohan tämä se feministien loppupeli ? Vastoin kaikkea rationaalista ja loogista, feministit tukevat ählämien euroopan valloitusta, koska loppupelinä on kaikkien miesten rajoittaminen.
Kun ählämi äijät tekevät typeryyksiä --> rajoitetaan kaikkien miesten toimintaa/vapauksia/oikeuksia. Hinta on toki kova, mutta jos tarkoitus pyhittää keinot ei sillä ole niin väliä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
689
Oliskohan tämä se feministien loppupeli ? Vastoin kaikkea rationaalista ja loogista, feministit tukevat ählämien euroopan valloitusta, koska loppupelinä on kaikkien miesten rajoittaminen.
Kun ählämi äijät tekevät typeryyksiä --> rajoitetaan kaikkien miesten toimintaa/vapauksia/oikeuksia. Hinta on toki kova, mutta jos tarkoitus pyhittää keinot ei sillä ole niin väliä.
No tuskinpa on, olisi liian typerää jopa feministeille. Varmaan onnistuisivat rajoittamaan muslimimiesten toimintaa :rofl: Millä lihaksella?
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kysymyksiä herättänyt festivaali järjestetään - miehillä ei mitään asiaa

Muhammedit harrastaa joukkoraiskausta festareilla, totta kai miehet pitää kieltää sellaisesta tapahtumasta!
Ei taitaisi ainakaan Suomessa olla ihan laillista järjestää tuolla tavalla sukupuolen perusteella syrjivää festaria.

Tottakai voivat kainosti pyytää, ettei paikalle tulisi miehiä, mutta olisi varmaan laitonta olla päästämättä.

Ja toisekseen, sotii aika rankasti femakkojen itsensä ideologiaa vastaan, että tuolla tavalla sukupuolitetaan asioita... ;)
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Mitäs jos raiskaaja Muhamed vaan portilla sanoo että tuntee itsensä naiseksi?
eihän muhiksen kumppaneineen oikeastaan tarvi edes sanoa mitään; riittää kun tulevat tapahtumaan niihin mustiin säkkeihin pukeutuneena niin että silmät vain kiiluvat - sen jälkeen kaikki lähentely, nipistely ja näpistely on vain aavikon herrakansan "nais"puoleisten etuoikeutettua itsensätoteuttamista alempiarvoisia valkoisia naisoletettuja kohtaan.. :kippis:

..ja mikäli kävisi niin onnettomasti että oikein raiskuuhommiinkin ryhdytään, niin eiköhän käy niinkuin sen saksalaisen feminatsin kanssa ettei teon uhri uskalla kertoa tapahtuneesta sen tarkemmin ettei vain herrakansan edustajille tulisi seuraamuksia.. nähtiinhän taannoin myös suomalaisella femistelijöiden FB-sivulla että islamista tai siihen liitännäisistä ilmiöistä ei saa puhua: "poissa silmistä on poissa mielestä, ja #meilläonunelma voi jatkua sortumatta ja yhtään kyseenalaistamatta!" :psmoke:
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
129
Kun tuossa taas ostarilla pyöri paljon säkittämällä alistettuja (=RHC:n mielestä vahvoja) naisia, tuli vaan mieleen että kun nyt noi säkitetyt vahvat ja rohkeat naiset on lapsesta asti aivopesty säkin pitämiseen, monesko sukupolvi alkaa kapinoimaan kulttuuriaan vastaan? Toisen sukupolven saa nyt vielä hakkaamalla noudattamaan pyhiä tapoja, mutta mites saat lapsenlapset ja heidän lapsensa noudattamaan aavikkokulttuuria, jos eivät siihen enää vapaaehtoisesti lähde?

Toki taustalla vaikuttaa sekin, että länsimaissa kasvaneet saavat parempaa ravintoa, parempaa koulutusta, länsimaalaisia vaikutteita ja todennäköisemmin ovat sitten myös älykkäämpiä, joten vuohipaimen isoisoisän jutut eivät varmasti pidemmän päälle enää nappaa, kun omatkin aivot alkavat kyseenalaistamaan edes jotain perusasioita.

Tänne nyt tulevilla tuntuu monella olevan taka-ajatuksena lisääntyä ja täyttää maa, jotta myös Eurooppa voidaan valloittaa sisältä käsin. Kun jokainen sukupolvi kapinoi entistä enemmän näitä vanhoja tapoja vastaan niin kunniamurhat ainakin lisääntyvät, kun alkuperäiset aavikkopaimenet yrittävät hädissään pelastaa mitä pelastettavissa on.

Toki riskinä on myös, että kun toiseen tai kolmanteenkin sukupolveen mennessä ei perhe/suku ole integroitunut / halunnut integroitua, maahan muodostuu maahanmuuttajataustaisten henkilöiden alaluokka, jotka eivät tunne mitään maata omaksi kodikseen ja alkavat oirehtia henkisesti. Tätä pahaa oloa puretaan sitten entistä enemmän myös kantaväestöön.

Johtopäätöksenä, että vaikka islamisaatio alkaakin olla aika peruuttamaton juttu, sen seurauksia on vielä vaikea arvioida. Kapinoivatko tulevat sukupolvet enemmän omaa kulttuuriaan vai kantaväestön kulttuuria vastaan? Muodostuuko islaminuskoon sekulaarisia suuntauksia vai turvautuvatko tulevat sukupolvet aiempiensa tavoin konservatiivisiin tulkintoihin?

Länsimaat voivat ainakin vielä toistaiseksi vaikuttaa tapahtumien kulkuun pakottamalla parempaan integraatioon, mm. vähentämällä vastikkeettoman rahan jakamista ja rankaisemalla väärinkäytöksistä. Ihan ensimmäiseksi pitäisi kuitenkin palauttaa kaikki turvapaikkashoppailijat ja miettiä koko järjestelmä uusiksi, koska sitä ei ole rakennettu parhaimmat sadut keksivien kehitysmaalaisten elättämiseen.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kun tuossa taas ostarilla pyöri paljon säkittämällä alistettuja (=RHC:n mielestä vahvoja) naisia, tuli vaan mieleen että kun nyt noi säkitetyt vahvat ja rohkeat naiset on lapsesta asti aivopesty säkin pitämiseen, monesko sukupolvi alkaa kapinoimaan kulttuuriaan vastaan? Toisen sukupolven saa nyt vielä hakkaamalla noudattamaan pyhiä tapoja, mutta mites saat lapsenlapset ja heidän lapsensa noudattamaan aavikkokulttuuria, jos eivät siihen enää vapaaehtoisesti lähde?

Toki taustalla vaikuttaa sekin, että länsimaissa kasvaneet saavat parempaa ravintoa, parempaa koulutusta, länsimaalaisia vaikutteita ja todennäköisemmin ovat sitten myös älykkäämpiä, joten vuohipaimen isoisoisän jutut eivät varmasti pidemmän päälle enää nappaa, kun omatkin aivot alkavat kyseenalaistamaan edes jotain perusasioita.
Asiaa auttaisi huomattavasti, jossei monikulttuuri-vihervasemmistolesbot yrittäisi niin kovasti ylläpitää mamukulttuuria, saati jopa hyssytellä tyttöjen ympärileikkauksia, vaan pyrkisivät edesauttamaan mamujen integroitumista suomalaiseen yhteiskuntaan eikä suomalaisen yhteiskunnan integroitumista mamujen ympärille.

Ympärileikkaukset sitä paitsi tekee sen, että nainen on aika tiukasti sidottu omaan yhteisöönsä ihan FYYSISESTI, koska yhteisö on ottanut klitoriksen pantiksi ja naisen on hyvin vaikea saada aikaan mielekkäitä ihmissuhteita yhteisön ulkopuolella, vaikka haluaisikin. Sitä paitsi klitoriksen takavarikointi varmaan pienentää naisen sukupuoliviettiäkin, mikä on sinänsä tarkoituskin...

Ja onhan se ihan romaneistakin nähtävissä, että hyvin heikosti naiset pääsee oman yhteisönsä perinteistä mitenkään irti. Jossei nyt miehetkään.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kun tuossa taas ostarilla pyöri paljon säkittämällä alistettuja (=RHC:n mielestä vahvoja) naisia, tuli vaan mieleen että kun nyt noi säkitetyt vahvat ja rohkeat naiset on lapsesta asti aivopesty säkin pitämiseen, monesko sukupolvi alkaa kapinoimaan kulttuuriaan vastaan? Toisen sukupolven saa nyt vielä hakkaamalla noudattamaan pyhiä tapoja, mutta mites saat lapsenlapset ja heidän lapsensa noudattamaan aavikkokulttuuria, jos eivät siihen enää vapaaehtoisesti lähde?
Kyllä ne lähtevät. Kiitos kasvatuksen, sharian ja "kunnia"murhien. Heidät kasvatetaan vauvasta lähtien toisen luokan henkilöiksi ja käytännössä sukunsa miesten omaisuudeksi.

Toki taustalla vaikuttaa sekin, että länsimaissa kasvaneet saavat parempaa ravintoa, parempaa koulutusta, länsimaalaisia vaikutteita ja todennäköisemmin ovat sitten myös älykkäämpiä, joten vuohipaimen isoisoisän jutut eivät varmasti pidemmän päälle enää nappaa, kun omatkin aivot alkavat kyseenalaistamaan edes jotain perusasioita.
Ei näytä tuollaista tapahtuvan. Siinä tosiaan on vaikuttimena se omassa kulttuurissa eläminen ja vieraiden vaikuttimien kieltäminen.

Toki riskinä on myös, että kun toiseen tai kolmanteenkin sukupolveen mennessä ei perhe/suku ole integroitunut / halunnut integroitua, maahan muodostuu maahanmuuttajataustaisten henkilöiden alaluokka, jotka eivät tunne mitään maata omaksi kodikseen ja alkavat oirehtia henkisesti. Tätä pahaa oloa puretaan sitten entistä enemmän myös kantaväestöön.
Tämähän se on tapahtunut, aika lailla kaikkialla Euroopassa jossa muslimimaahantunkijoita on.

Johtopäätöksenä, että vaikka islamisaatio alkaakin olla aika peruuttamaton juttu, sen seurauksia on vielä vaikea arvioida. Kapinoivatko tulevat sukupolvet enemmän omaa kulttuuriaan vai kantaväestön kulttuuria vastaan? Muodostuuko islaminuskoon sekulaarisia suuntauksia vai turvautuvatko tulevat sukupolvet aiempiensa tavoin konservatiivisiin tulkintoihin?
Miksi kapinoitsisivat, kun eivät ole kapinoineet viimeiseen 1300+ vuoteen?

Länsimaat voivat ainakin vielä toistaiseksi vaikuttaa tapahtumien kulkuun pakottamalla parempaan integraatioon, mm. vähentämällä vastikkeettoman rahan jakamista ja rankaisemalla väärinkäytöksistä. Ihan ensimmäiseksi pitäisi kuitenkin palauttaa kaikki turvapaikkashoppailijat ja miettiä koko järjestelmä uusiksi, koska sitä ei ole rakennettu parhaimmat sadut keksivien kehitysmaalaisten elättämiseen.
Vieraista kulttuureista tulevat maahantulijat sopeutuvat vain jos heitä otetaan riittävän pieniä määriä kerrallaan. Silloin heillä ei ole vaihtoehtoja, on sopeuduttava valtakulttuuriin. Suuret määrät maahantulijoita vieraasta kulttuurista aiheuttaa yhteiskuntien synnyn yhteiskunnan sisälle, jossa maahantulijat voivat elää jokapäiväistä elämäänsä melkein täysin irrallaan kantaväestöstä ja sen kulttuurista. Tämä on tapahtunut jo mm. Saksaan aikanaan muuttaneiden turkkilaisten kohdalla, eli jo kauan ennen tätä nykyistä Euroopan "valloitusta".
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Pystyykö rivien välistä lukemaan tekijöistä jotain vai onko pelkkää kuvitelmaa? Koska yleensä näissä on painotettu "kanta-suomalaisia" jos tekijät olivat sellaisia...
Tottakai pystyy suomalaiset harvoin kulkee kaupungilla 4-6 joukolla. Haiskahtaa sompansseilta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 155
Islam on tullut nykymuodossaan (yhteiskuntajärjestelmä, joka määrittää elämisen) Viimeisen 100 Vuodenkin aikana useampaan maahan. Tuloksena on aina ollut yhteiskunnan taantuminen, muiden syrjiminen, sekä väkivalta. Euroopan maissa, mikäli noiden annetaan tehdä, niin kuin haluavat tulee tapahtumaan ihan täysin samoin.

Meillä oli ihan kiva kulttuuri, mutta kun meillä ei ole munaa pitää siitä kiinni ja sanoa paskaa paskaksi ja estää kaiken pilaamista, niin ansaitsemme kaiken sen paskan, joka niskaamme kipataan, kun kultturimme rappeutuu pikkuhiljaa kohti keskiaikaista taatumuksellisuutta.

"Poliittinen korrektisuus" syöpä pitäisi parantaa, jolloin voisimme todeta monikulttuurisuuden aatteen olevan täysi katastrofi, jos siinä on vaikuttajana islam ja joku muu. Tämän jälkeen voisimme tehdä korjaavat toimenpiteet (sekä pitää niistä kiinni) ja kulttuurimme kukoistaisi tuhoutumisen sijasta. Mitään sotaa kun ei mässyttämällä voiteta ja Islamin pyhät tekstit kehottavat nimenomaan sotimaan ja alistamaan muut. Ei siis ole syytä epäillä muuta, kuin että olemme sotatoimien kohteena.

Nykyinen paapominen ja ongelmien piilottelu sekä niistä puhumisen estämisyritykset ovat kaikin tavoin typerintä ja hulluinta, mitä voimme islamin kanssa tehdä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 919
Islam on tullut nykymuodossaan (yhteiskuntajärjestelmä, joka määrittää elämisen) Viimeisen 100 Vuodenkin aikana useampaan maahan.
Tämähän se ero on kun verrataan eurooppalaista kristinuskoa ja islamia. Jenkeissä kristinuskolla on selkeästi enemmän vaikutusta yleiseen yhteiskuntajärjestelmään, mutta se on kuitenkin sekin vielä ihan eri kaliiberia kuin islam.
Turkki on nyt hyvä esimerkki seurata kun se alkaa muuttua suht vapaasta islamilaisesta yhteiskunnasta pikkuhiljaa teokraattisemmaksi. Väkivaltaa, syrjiviä lakeja, yleistä härdelliä yhteiskuntajärjestelmässä jne.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Turkki on nyt hyvä esimerkki seurata kun se alkaa muuttua suht vapaasta islamilaisesta yhteiskunnasta pikkuhiljaa teokraattisemmaksi. Väkivaltaa, syrjiviä lakeja, yleistä härdelliä yhteiskuntajärjestelmässä jne.
Toisaalta Turkissa on osaltaan kysymys myös tavanomaisemmasta diktatuurista kuten Venäjällä, eli ei Erdogan kansalaisvapauksia rajoita pelkästään Allahin nimeen vaan ihan myös omaan nimeensä.. ;)
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
885
Pystyykö rivien välistä lukemaan tekijöistä jotain vai onko pelkkää kuvitelmaa? Koska yleensä näissä on painotettu "kanta-suomalaisia" jos tekijät olivat sellaisia...


Miesjoukko pahoinpiteli vanhaa miestä ja väliin tullutta naista Espoossa - poliisi etsii silminnäkijöitä
Tuolla kommenteissahan on silminnäkijä, toivottavasti joku on jo vinkannut poliisille ellei henkilö itse ole ilmoittautunut.
Itse en nyt jaksa perehtyä mistä se tapahtui.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
Toki riskinä on myös, että kun toiseen tai kolmanteenkin sukupolveen mennessä ei perhe/suku ole integroitunut / halunnut integroitua, maahan muodostuu maahanmuuttajataustaisten henkilöiden alaluokka, jotka eivät tunne mitään maata omaksi kodikseen ja alkavat oirehtia henkisesti. Tätä pahaa oloa puretaan sitten entistä enemmän myös kantaväestöön.
Mitään väestönosaa yleistämättä ja ketään kohti vihapuhumatta, tästä tulee mieleen romanit. Omien kokemusten mukaan aika heikosti ovat vuosisatojen aikana sopeutuneet länsimaiseen elämäntapaan, vaan ovat luoneet oman loisimiskulttuurin sen yhteyteen.

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Asiaa auttaisi huomattavasti, jossei monikulttuuri-vihervasemmistolesbot yrittäisi niin kovasti ylläpitää mamukulttuuria, saati jopa hyssytellä tyttöjen ympärileikkauksia, vaan pyrkisivät edesauttamaan mamujen integroitumista suomalaiseen yhteiskuntaan eikä suomalaisen yhteiskunnan integroitumista mamujen ympärille.

Ympärileikkaukset sitä paitsi tekee sen, että nainen on aika tiukasti sidottu omaan yhteisöönsä ihan FYYSISESTI, koska yhteisö on ottanut klitoriksen pantiksi ja naisen on hyvin vaikea saada aikaan mielekkäitä ihmissuhteita yhteisön ulkopuolella, vaikka haluaisikin. Sitä paitsi klitoriksen takavarikointi varmaan pienentää naisen sukupuoliviettiäkin, mikä on sinänsä tarkoituskin...

Ja onhan se ihan romaneistakin nähtävissä, että hyvin heikosti naiset pääsee oman yhteisönsä perinteistä mitenkään irti. Jossei nyt miehetkään.
Niinpä, silvottua naista sietävät lähinnä yhteisön omat miehet ja muille nainen on "pilattu". Tietenkin jatkuva kipu ja epämukavuus intiimialueella estää seksistä nauttimisen
joten nainen pysyy siveänä, vaikka saattaa tietenkin eläimellisen ominaisluonteensa takia houkutella vieraita miehiä syntiin.

Islam on tullut nykymuodossaan (yhteiskuntajärjestelmä, joka määrittää elämisen) Viimeisen 100 Vuodenkin aikana useampaan maahan. Tuloksena on aina ollut yhteiskunnan taantuminen, muiden syrjiminen, sekä väkivalta. Euroopan maissa, mikäli noiden annetaan tehdä, niin kuin haluavat tulee tapahtumaan ihan täysin samoin.

Meillä oli ihan kiva kulttuuri, mutta kun meillä ei ole munaa pitää siitä kiinni ja sanoa paskaa paskaksi ja estää kaiken pilaamista, niin ansaitsemme kaiken sen paskan, joka niskaamme kipataan, kun kultturimme rappeutuu pikkuhiljaa kohti keskiaikaista taatumuksellisuutta.

"Poliittinen korrektisuus" syöpä pitäisi parantaa, jolloin voisimme todeta monikulttuurisuuden aatteen olevan täysi katastrofi, jos siinä on vaikuttajana islam ja joku muu. Tämän jälkeen voisimme tehdä korjaavat toimenpiteet (sekä pitää niistä kiinni) ja kulttuurimme kukoistaisi tuhoutumisen sijasta. Mitään sotaa kun ei mässyttämällä voiteta ja Islamin pyhät tekstit kehottavat nimenomaan sotimaan ja alistamaan muut. Ei siis ole syytä epäillä muuta, kuin että olemme sotatoimien kohteena.

Nykyinen paapominen ja ongelmien piilottelu sekä niistä puhumisen estämisyritykset ovat kaikin tavoin typerintä ja hulluinta, mitä voimme islamin kanssa tehdä.
Kunpa olisimmekin sotatoimien kohteena. Olemme kansana luonnostamme suvaitsevaisia eikä mihinkään, poislukien avoin sodanjulistus, reagoida aggressiivisesti. Maan valloitus tällä hitaalla metodilla on turvallisempi ja varmempi
kuin avoin sota, ja on kenties parempi ettei maahanmuuttajilla ole mitään yhteistä agendaa maan täyttämiseen liittyen, sitä ei yksinkertaisesti tarvita ja lopputulos on kuitenkin sama jos kulttuuri vastustaa integraatiota ja edistää
tehokasta sikiämistä. Enemmistö ihmisistä on vain nappuloita elämän pelissä.
 
Liittynyt
09.05.2017
Viestejä
79
Muinoin työpaikkailmoituksia katsellessani ihmettelin, kun pari pitseriaa hakivat toistuvasti työntekijöitä ja samaan aikaan ravintola-alan työntekijöitä oli työttömänä. Eräs nuori nainen totesi, että hän tietää muutaman aloittaneen ja lopettaneen ko. työt hyvinkin nopeasti erinäisistä syistä.
Kun suomalaisia työntekijöitä ei löydy, astuu kuvioon tarveharkintaiset työluvat ja näin saadaan sukulainen hommiin.
Siivousala on myös ala, jossa tarveharkintaisia työlupia käytetään. Moni työntekijä pysyykin noissa hommissa, osa valuu sitten muihin hommiin mm. kauneus- ja hieronta-aloille.

Marjanpoiminta-alakin on tapetilla, yrittäjää syytetään ihmiskaupasta ja thaimaalaisia todistajia lennätetään ja majoitetaan Suomeen valtion piikkiin. Ihanan kallista suomalaiselle veronmaksajille, mutta kulttuurin rikastuminen vaatii alkuinvestointeja ennen kuin tuottoa alkaa syntymään. (Lisätty: Linkki vie HS.fi uutiseen)
Ihmiskaupasta syytettyä marjayrittäjää voi odottaa jättilasku – kieltäytyi videotodistuksista, ja nyt Suomeen lennätetään käräjille kymmeniä poimijoita Thaimaasta
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
70
Varmaan jo useamman kerran mainittu tälläkin foorumilla, mutta jos yhteiskunta ei ole riittävän vahva pitämään kiinni omasta kulttuuristaan, rajoistaan ja identiteetistään, niin joku toinen korvaa ne.

Kuten Ruotsissa ja euroopassa on jo käymässä, tosin vielä pienessä mittakaavassa, mutta pienestä se aina alkaakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
Varmaan jo useamman kerran mainittu tälläkin foorumilla, mutta jos yhteiskunta ei ole riittävän vahva pitämään kiinni omasta kulttuuristaan, rajoistaan ja identiteetistään, niin joku toinen korvaa ne.
Tämäpä näin, vahvempi vie aina heikompaa, se on aina ollut tämän ihmisrodun tapa. Kannattaa myös muistaa, että suurin osa niin eurooppalaisista kuin suomalaisistakin edelleen kannattaa tätä massamaahanmuuttoa, joten saadaan tasan sitä mitä tilataan.

Juuri tuon takia en itse pahemmin enää jaksa seurata näitä kulttuuribileitä, kunhan katselee vierestä kun iso kasa sinisilmäisiä idiootteja laittaa yhteiskuntaa uusiksi suvakkiunelman nimissä.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
70
Tämäpä näin, vahvempi vie aina heikompaa, se on aina ollut tämän ihmisrodun tapa. Kannattaa myös muistaa, että suurin osa niin eurooppalaisista kuin suomalaisistakin edelleen kannattaa tätä massamaahanmuuttoa, joten saadaan tasan sitä mitä tilataan.

Juuri tuon takia en itse pahemmin enää jaksa seurata näitä kulttuuribileitä, kunhan katselee vierestä kun iso kasa sinisilmäisiä idiootteja laittaa yhteiskuntaa uusiksi suvakkiunelman nimissä.
Tämäpä juuri, mutta sehän on vain luonnon kiertokulkua ja luonnonvalintaa. Heikot kuolevat ja vahvat selviävät.

Olemme siirtyneet vahvoista (sodan aikainen/jälkeinen sukupolvi) heikkoihin, on ihan meidän valinta, haluammeko muuttua.
 

mitsune

Praetorian Prefect
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
319
Tämäpä näin, vahvempi vie aina heikompaa, se on aina ollut tämän ihmisrodun tapa. Kannattaa myös muistaa, että suurin osa niin eurooppalaisista kuin suomalaisistakin edelleen kannattaa tätä massamaahanmuuttoa, joten saadaan tasan sitä mitä tilataan.

Juuri tuon takia en itse pahemmin enää jaksa seurata näitä kulttuuribileitä, kunhan katselee vierestä kun iso kasa sinisilmäisiä idiootteja laittaa yhteiskuntaa uusiksi suvakkiunelman nimissä.
Se on nykyprogressiivisuuden mittari ikävän monelle, että kunhan Helsinki/oma kaupunki tuntuu henkilökohtaiselta Eläintarhalta missä on jos jonkin värisiä ihmisiä, niin voi ajatella olevansa hyvä ihminen. HD-indekseillä ei mitään väliä, kunhan vaan autetaan "hätää" kärsiviä.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 615
Tämäpä juuri, mutta sehän on vain luonnon kiertokulkua ja luonnonvalintaa. Heikot kuolevat ja vahvat selviävät.

Olemme siirtyneet vahvoista (sodan aikainen/jälkeinen sukupolvi) heikkoihin, on ihan meidän valinta, haluammeko muuttua.
Mielestäni luonnonvalinta ei päde tässä täysin, sillä vaikka olisit miten vahva kaikilla mahdollisilla mittareilla se ei vaan ole sinusta kiinni mitä hallintoelimet päättävät esimerkiksi käynnissä olevan vieraiden kansojen invaasion suhteen.
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Tämäpä näin, vahvempi vie aina heikompaa, se on aina ollut tämän ihmisrodun tapa. Kannattaa myös muistaa, että suurin osa niin eurooppalaisista kuin suomalaisistakin edelleen kannattaa tätä massamaahanmuuttoa, joten saadaan tasan sitä mitä tilataan.
onko lähteitä boldatulle? en nimittäin tähän kovin hevillä usko, sillä olen käynyt asiasta keskusteluja useiden ihmisten kanssa niin lähipiirissäni kuin muutoinkin.

omien havaintojeni perusteella massamaahanmuuttoa kannattaa euroopassa ja suomessa lähinnä:

1. taloudellinen ja poliittinen eliitti niin vasemmalta kuin oikealta (hivenen eri syistä, vasemmalla lähinnä hyvesignaloidaan, oikealla riemuitaan "halvasta työvoimasta" tai vähintään tulija-aallon aiheuttamasta tuuppauksesta rakennemuutokselle jonka varjolla saadaan ajettua eurooppalainen sosiaaliturva alas mikä tarkoittaa samalla myös palkkakustannusten alenemista ja yhteiskuntien sekä yksilöiden tulemista entistä enemmän riippuvaiseksi liike-elämästä)

2. ^ lähinnä tuon 1 -kohdan elementtien vallassa/hallussa oleva MEDIA (=valtiolliset yleisradiot poliittisen eliitin, ja kaupallinen media puolestaan osakkeenomistajiensa/rahoittajiensa/mainostajiensa eli taloudellisen eliitin) joka rummuttaa omaa agendaansa ja syytää "valemedia" -syytöksiä niitä tahoja kohtaan jotka kehtaavat kyseenalaistaa massamaahanmuuton ideologiaa.

sivuhuomautuksena: tietenkään tätä tilannetta ei yhtään helpota se, että kieroa lusikkaansa soppaan sekoittaa myös ulkovallat kuten vaikkapa eräs itäinen V:llä alkava, joka sponssaa sitten vaikkapa MV-lehden kaltaisia toimijoita jotka ikävästi sitten sekoittelevatkin epätotuuksia, liioittelua ja silkkaa mustamaalausta juttuihinsa, vaikka osa niistä pohjautuisikin päättäjille kiusalliseen totuuteen ja olisi hyvä saada ulos hieman luotettavammilta tahoilta..

3. kansalaisista lähinnä PIENI mutta valitettavan äänekäs vähemmistö "äärisuvaitsevaisia" ja feminatseja jotka masinoivat #meilläonunelma -miekkareita pitkälti 1:ltä saaman taloudellisen avun (rahoitus esim Rasmus Ry:lle, kaikki projektit kuten koodaribussit afrikkaan ymsmyms) sekä 2:lta saamansa mediahuomion ja propagandatoimien, kuten muunmuassa vastamiekkareiden vähättelyn ja uutiskuvien-ja kuvauksien avulla.

mieti nyt vaikka itsekin, että suomen ykkösyhteisöt massamaahanmuuton kannattajien parissa ovat Refugees Hospitality Club Finland sekä Rasmus, joissa pyörii suht isoilta osin samoja naamoja, jäsenmäärät ovat

RHC 14 700: Refugee Hospitality Club (Finland)

Rasmus 16 000: RASMUS-valtakunnallinen rasismin ja muukalaispelon vastainen verkosto

jos nyt oletetaan, että vain 1/3 olisi molemmissa päällekkäin, niin ei tästä saada kuin 20 000 semiaktiivista, julkisesti massamaahanmuuttoa kannattavaa - ja kun noita ryhmiä seuraa, niin oikeasti näistä ryhmistä aktiivisia toimijoita ja kirjoittelijoita on hyvin pieni osa jäsenistöstä.

en millään suostu uskomaan, että noihin ryhmiin kuulumattomia, "passiivisia" massamaahanmuuton kannattajia olisi millään muotoa merkittävä, huomattava tai vaikea olisi uskoa itseasiassa edes viittä prosenttia äänestäjäjoukosta enempää - todellakaan mistään enemmistöistä puhumattakaan.

näiden "passiivisten" massamaahanmuuton kannattajien, jotka eivät siis ole edes niin semiaktiivisia että liittyisivät RHC:hen tai Rasmukseen, mutta kuitenkin äänestelisivät massamaahanmuuton puolesta, osuus voisi olla myös ainakin jonkun verran pienempi ellei lähinnä media ajaisi massamaahanmuuton asiaa.

sitten tietysti on asia erikseen ihmiset, jotka eivät varsinaisesti välitä massamaahanmuutosta, ja äänestelevät ihan muiden seikkojen valossa vaikkapa vihreitä multikultin kannattajia huolimatta massamaahanmuuton ongelmista - he yksinkertaisesti elävät tilanteessa jossa (massa)maahanmuuton ongelmiin ei tule törmättyä, hyvillä esikaupunkialueilla tahi ydinkeskustassa, käyvät päivätöissä ja viettävät viikonloput harrasteiden tai viiteryhmiensä parissa, eivätkä täten vahingossakaan altistu matu-notkujille lieveilmiöineen.

näiden osuus äänestäjistä voi toki olla hyvinkin 20, jopa 25% - ja tähän porukkaan voisi median saamisella takaisin reaalimaailmaan ja pois mokutusagendan ajamisesta hyvinkin suuri merkitys.

mutta mikä oli lopputulema? jos mennään maximien mukaan, niin äänestäjistä näkemykseni valossa massamaahanmuuttoa ajaa max 5% (aktiiviset+semiaktiiviset) + max 25% (passiiviset, välittämättömät) eli yht ~30% (max) äänioikeutetuista.

sitten on tietysti väkeä joka äänestää aina samaa puoluetta/ideologiaa/ehdokasta vuosikymmenestä toiseen, he saattavat toki hyvinkin törmätä multikultin ongelmiin, mutta ovat niin puolue/ideologia-uskovaisia, että kuvittelevat vaalitorilla mumiseviensa vastalauseiden (joille ehdokkaansa toki nyökyttelevät ymmärtäväisesti) jotain vaikuttavan, ja jatkavat äänestysuskollisuuttansa hamaan hautaan saakka. näihin on hyvin vaikea vaikuttaa, ja he nähdäkseni ovat sitten se lopullinen vaa'ankieli, joka keikauttaa kelkan ikävästi valtapuolueiden (eli massamaahanmuuton kannattajien) puolelle.

viime eduskuntavaaleissa äänestysprosentti oli 67%: Äänestysprosentit eduskuntavaaleissa 1945–

eli 33% äänioikeutetuista ei äänestänyt ketään. miettikäähän miksi - ei kiinnosta, ei uskota että pystytään vaikuttamaan koska nähdään mediasumutuksen ja -propagandan läpi ja kelataan että koska systeemi on näin perseestäolevan puolueellinen, on turha tehdä mitään. <--- tätä porukkaa voisi olla mahdollista saada aktiivisemmaksi mikäli saadaan muutos mediatilassa eli median antama kuva realistisemmaksi ja lopettamalla matuongelmien lakaiseminen maton alle/islamin jne valkopesu.

summa summarum; karkea jakauma:

33% ei äänestä ketään (luovuttaneet toivonsa koska mediaa ei kiinnosta asiansa/ongelmansa, esim juuri mokutus)

~18% persuja (suht aktiivisia tai vähintään semiaktiivisia mokutusta vastaan)

5% aktiivisia/semiaktiivisia mokutuksenpuolustajia

25% passiiviset/välittämättömät = äänestävät mokutuksen puolesta koska eivät (vielä) koe sen haittoja <--- tähän voisi myös vaikuttaa hyvällä mediatoiminnalla ja ilmapiirin muutoksella

~20% puolue/ideologia-uskovaiset = eivät luovu puolueensa/ehdokkaansa tai kannattamansa ideologian äänestämisestä (almost) no matter what.


TLDR; en todellakaan henkkoht suostu näkemään mitään enemmistöä/suurinta osaa väestä ajamassa (vielä vähemmän aktiivisesti/semiaktiivisesti) massamaahanmuuttoa, kun jo äänestämättömät (33%) + persut (~18%) ylittää 50% äänioikeutetuista...

:psmoke:

edit:

tämä postaus ei tietenkään ole minkään tieteellisen tutkimuksen tulos, vaan stetson-harrison menetelmällä tupakkiaskin kanteen kasattu pikainen laskelma. ihmisten lokeroiminen on tehty hyvin yksinkertaistaen, vaikka todellisuus on luonnollisesti monimuotoisempi, ja eri äänestäjäkuntasegmenttejä voisi eritellä liki loputtomiin..

omaan kuitenkin taustaa mm. niin sosiaali (ml. sosiaalipsykologia)-kuin tilastotieteistäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
No eipä lähteitä löydy muuten kuin äänestäjistä; eihän persujakaan kannata kuin jotain 10%, sama Saksassa ja Ruotsissa. Eli äänestäjät ainakin äänestävät edelleen samoja puolueita valtaan.

Omasta lähipiiristä pitää se sanoa, että en ole tavannut ainuttakaan miestä joka tätä massamaahanmuuttoa kannattaa, mutta lukuisia naisia. Syy tähän on usein täysin aivopesty argumentti, eli luetaan mitä nyt on iltapäivälehdistä ja Ylestä luettu ja toistetaan sitä samaa mantraa, koska aivokapasiteetti ei muuhun kykene.

Euroopan ongelma saattaa olla naisten äänioikeus, koska suurin osa näistä kyllä äänestää tasan sitä mitä paikallinen hesari käskee. Omien aivojen käyttö on yksinkertaisesti liikaa, joten tehdään niin kuin media sanoo, helppoa elämää.
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
No eipä lähteitä löydy muuten kuin äänestäjistä; eihän persujakaan kannata kuin jotain 10%, sama Saksassa ja Ruotsissa. Eli äänestäjät ainakin äänestävät edelleen samoja puolueita valtaan.

Omasta lähipiiristä pitää se sanoa, että en ole tavannut ainuttakaan miestä joka tätä massamaahanmuuttoa kannattaa, mutta lukuisia naisia. Syy tähän on usein täysin aivopesty argumentti, eli luetaan mitä nyt on iltapäivälehdistä ja Ylestä luettu ja toistetaan sitä samaa mantraa, koska aivokapasiteetti ei muuhun kykene.

Euroopan ongelma saattaa olla naisten äänioikeus, koska suurin osa näistä kyllä äänestää tasan sitä mitä paikallinen hesari käskee. Omien aivojen käyttö on yksinkertaisesti liikaa, joten tehdään niin kuin media sanoo, helppoa elämää.
luitko ollenkaan postaustani? massamaahanmuutolla itsellään ei todellakaan ole mitään merkittävää aktiivista/semiaktiivistakaan kannatusta, pikemminkin valtapuolueita äänestetään pitkälti joko a) vanhoista tottumuksista/ideologisista syistä, tai b) sen vuoksi että yhteiskunnallinen keskusteluilmapiiri on ajettu eliitin toimesta ja mediapropagandan myötävaikutuksella sellaiseksi että esim persut, ruotsidemokraatit ja afd on saatu demonisoitua ja marginalisoitua, tai c) massamaahanmuutto/mokutus ei niinkään kosketa itseä ja äänestetään ihan muiden syiden takia vaikkapa vihreitä huolimatta matuasioista.

(toki "kaikki vaikuttaa kaikkeen" ja todellisuus koostuu vähän monimutkaisemmista osasista, mutta karkeasti yksinkertaistaen)

lisäksi kuten osoitin, 33% ei äänestä lainkaan, ja väittäisin että näihin lukeutuu aika moni joka näkee mediapropagandan ja on vittuuntunut vallitsevasta asiainlaidasta siinä määrin että ei huvita äänestää lainkaan. tai sitten niinpäin, että mediapropaganda puree ja lannistaa niin että ei halua lokeroitua "rassistiseksi"/"junttiluuseriksi" joka äänestää "väärin" eli persuja..

persujen kannatus puolestaan oli sen ~18% viime vaaleissa, ja väitän että oikeasti se jatkuu vähintäänkin tuollaisena jatkossakin, pikemminkin vain nousee koska massamaahanmuuton haitat tulevat useamman nähtäviksi eikä eliitin ja median damagecontrol toimi täydellisesti, kyllä sitä tietoa tihkuu muualtakin + joku ei pysy hiljaa. tietysti "jostain kumman syystä" medialla on tarvetta esittää lukuja jotka näyttävät persujen kannatuksen huonossa valossa - todellinen kannatus mitataan aina kun vaalitulos on julki, kaikki muu on enempivähempi propagandaa.

persut+äänestämättömät=yli puolet äänioikeutetusta kansasta (2015 ek-vaalit) eli jo tällä perusteella alkuperäinen väitteesi on virheellinen.


ja kertauksen vuoksi vielä tarkennettuna, niistä lopuistakaan suurin osa ei sinänsä HALUA mokutusta ja multikultia kuin käärmettä pyssyyn kuten jo yllä esitin, vaan eivät vain ole (toistaiseksi) törmänneet juurikaan sen haittapuoliin ja/tai uskovat vähän liian sinisilmäisesti mediaa/poliitikkoja (tästä "kiitos" medialle + yleiselle ilmapiirille jota ajetaan ihan valtiotasolta asti, vai mistä kuvittelit kaiken vihapuhekohuamisen lähteneen liikkeelle - poliitikoiltapa hyvinkin, kätevää kun voi vaientaa kritiikin keksimällä kivan leimakirveen vastustajilleen..), TAI sitten ovat puolue/ideologiauskovaisia...

eli edelleen pysyn kannassani, että aktiivisesti mokutusta, massamaahanmuuttoa ja multikultia halajavia ei helvetissä ole montaakaan prosenttia tästä kansakunnasta. hyödyllisiä idiootteja ja tarkemmin ajattelemattomia sen sijaan valitettavasti sitäkin enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
Luin kyllä postauksen, mutta vähän turhan nopiaan. Kirjoitat vähän epäselvästi, niin kiinnostus ei pysy yllä. Ihan asiaa kyllä kirjoitat, ei siinä mitään.

Itse kuulun noihin ei-äänestäjiin, koska tämä pelleily ei voisi enää vähempää kiinnostaa, niin tuossa olet kyllä ihan asian ytimessä. Kaippa se on ensi vaaleissa aktivoiduttava.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Kannattaa myös muistaa, että suurin osa niin eurooppalaisista kuin suomalaisistakin edelleen kannattaa tätä massamaahanmuuttoa, joten saadaan tasan sitä mitä tilataan.
onko lähteitä boldatulle? en nimittäin tähän kovin hevillä usko, sillä olen käynyt asiasta keskusteluja useiden ihmisten kanssa niin lähipiirissäni kuin muutoinkin.
Itse olen mieltänyt tämän asian niin että ymmärtäisin suurimman osan päättävissä elimissä olevista kannattavan maahanmuuttoa koska asialle ei tehdä mitään. Eli ei jarruteta tänne tulemista ja niitä satojen miljoonien vuosittaisia kuluja. Ja ketkä ovat valinneet päättäjät? Kansa. Eli hieman "oikaisten" tulee kyllä ajatus että noin olisi kuten Salariff asian muotoilee.
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Itse olen mieltänyt tämän asian niin että ymmärtäisin suurimman osan päättävissä elimissä olevista kannattavan maahanmuuttoa koska asialle ei tehdä mitään. Eli ei jarruteta tänne tulemista ja niitä satojen miljoonien vuosittaisia kuluja. Ja ketkä ovat valinneet päättäjät? Kansa. Eli hieman "oikaisten" tulee kyllä ajatus että noin olisi kuten Salariff asian muotoilee.
ei. päättävissä elimissä nimenomaan ajetaan tätä massamaahanmuuttoa, koska siitä koetaan olevan monin tavoin hyötyä -

1. mieti nyt kuka/ketkä kerää massit näistä vokeista, matujen kursseista ja koulutuksista.. vuositasolla useampi satamiljoonaa* pelkästään suomessa uppoaa jo näihin kuluihin ja taustalla toimivat liikeyritykset jauhavat sammon lailla sitä rahaa taustavoimilleen

*ellei näissäkin jo (vähintään lähivuosina) mene miljardi rikki? kokonaiskuluissa ainakin menee kyllä ihan taatusti jo nyt.

2. ideologiset hyödyt eli massamaahanmuutolla

-vasemman puolen puolueet sekä hyvesignaloivat, että toisaalta saavat uusia, vähäosaisia äänestäjiä itselleen

-oikean puoluen puolueet puolestaan saavat sekä halpaa työvoimaa, että toisaalta porukkaa joka pakottaa euroopan sosiaaliturvajärjestelmät polvilleen ---> sosiaalituet alas tarkoittaa myös palkat alas tarkoittaa myös sitä että sekä yhteiskunnat että yksilöt tulevat riippuvaisemmiksi liike-elämästä

3. divide et impera (hajoita ja hallitse) sekä olemassaolevan vallan status quo: valtaapitävät yleisesti haluavat luonnollisesti säilyttää valtansa, ja massamaahanmuutolla luodaan kätevästi ongelmia joiden avulla muita ongelmia, poliitikkojen kyvyttömyyttä ja haluttomuutta tehdä oikeasti kansakuntaa hyödyttäviä ratkaisuja sekä suoranaista kähmintää voidaan lakaista maton alle kun saadaan liuta syntipukkeja tuotettua maahan, ja toisaalta myös ehkäistään kansallisvaltioiden vahvistumista jolloin niiden väestörakenteen "monipuolistuessa" ja "kulttuurin rikastuessa" ei enää kyetä vastustamaan EU:n liittovaltiokehitystä..

eli kyllä summa summarum se ikävästi on vain niin, että valtaapitävien aktiivinen etu on tukea aktiivisesti massamaahanmuuttoa.

katsoppa huviksesi mitä tapahtuu Kataloniassa, sehän on EU:n ja Espanjan kauhistus kun yksi Espanjan osa-alue kokee kansallista yhtenäisyyttä ja haluaa itsenäistyä omaksi valtiokseen.. jos Katalonian väestöä "rikastettaisiin" ja "vaihdettaisiin" matuihin niin luuletko että heitä huvittaisi enää erota heidän omaa asiaansa ajavista (mutta vastoin paikallista etua) Espanjasta ja (mutta vastoin kansallista etua) EU:sta? tuskinpa vain. en kyllä yhtään ihmettelisi, että joissain piireissä saatetaan myötävaikuttaa seuraavaan hyökyaaltoon ja koittaa suunnata sitä vaikkapa Kataloniaan..

sanoisin, että on täyttä typeryyttä kuvitella että "asiat vain passiivisesti tapahtuvat" ja ettei mainitsemillani syillä olisi vaikutusta siihen miten enemmistö poliitikoista ja valtapuolueet toimivat (=ajavat mokutusta ja massamaahanmuuttoa)

--

ja kyllä, tavallaan kansa on "valinnut" päättäjät - mutta tavallaan toisaalta myöskään EI ole valinnut; ihan lähtökohtana se seikka, että Suomessakin on käytössä perustuslain hengen (ja kaiken järjen) vastainen puoluekuri, jonka avulla yksikään (valtapuolueen) kansanedustaja ei lipeä mokutuksen ruodusta vaikka kuinka tekisi mieli.

eli niin kauan, kuin persut eivät saavuta yli 50% enemmistöä äänistä, niin "kansa valitsee" mokutuksen, vaikka kuten olen jo aiemmin esittänyt, niin aktiivisesti mokutusta tuskin oikeasti ajaa yli 5% väestöstä, ja semiaktiivisesti tuskin enempää kuin 20-25%. ja ikävä kyllä on vaikea nähdä että persut tuollaista tulosta saavuttaisivat, koska kuten olen nyt jo runsaasti perustellut, niin on moniaita syitä joiden vuoksi persuja ei äänestetä eikä ne todellakaan isoin osin edes liity massamaahanmuuttoon; yleiseen ilmapiiriin ja mediapropagandaan toki kuitenkin.

olikohan nyt tarpeeksi ratakiskosta väännettyä että ymmärsit..?

edit: ja lisäyksenä vielä, että koska tuskin persut koskaan pystyvät yli 50% äänisaaliiseen, niin olisi ensiarvoisen tärkeää voittaa muistakin puolueista jalansijaa "massamaahanmuuton vastaiseen rintamaan".

eli jos toimit jossain muussa puolueessa kuin persuissa, niin kannattaa ihan omalla toiminnalla pyrkiä pitämään kriittisiäkin puheenaiheita ja näkökulmia pinnalla, sekä äänestää kriittisiä ehdokkaita (tai olla itse sellainen, mutta kieltämättä aika vaikea pala kyllä olla kriittinen ehdokas muissa kuin persuissa, koska sosiaalinen paine ja puoluekuri..), tai sitten äänestät ihan suoraan persuja, eipä siellä äänestyskopperossa kukaan kysele miksi et äänestä "omaa" puoluettasi..
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 215 118
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom