Tuo minulla oleva E8500 meni 4.3GHz hienosti ja ylemmäs olisi varmaan mennyt jollei jäähyn tehot olisi loppunut. Kun hienosti tuo POSTasi vielä 4.6GHz:llä, joten 5GHz voisi olla mahdollista isommalla jäähyllä tai sitten ei.
Mutta tässä teille uusin videoni joka nyt ei ole SERiä, mutta SERiin kyllä verrataan. Eli testissä olisi Skylake Core i5 prossu malliston hitain malli 6400T.
Jonka pysty Z170 emolla kellottamaan mukavan suorituskykyiseksi hintaansa nähden.
Ai niin tällä viikolla saapui jotain kivaa:
Kummankin ostin rikkinäisenä.
Vasemman puoleisessa prossu kannassa pinnejä vinossa. Jonka olen nyt saanut siihen tilaan että muuten toimii mutta kakkos muisti kanava ei pelaa.
Oikean puoleisessa piti olla ongelma että emo jämähtää tilaan jossa muistejen vikavalo jää palamaan.
Mutta pikaisen testin perusteella toimii oikein komeasti.
Nyt sitten on tilauksessa Xeon X5680 prossu tuota oikean puoleista emoa varten.
Mutta tässä teille uusin videoni joka nyt ei ole SERiä, mutta SERiin kyllä verrataan. Eli testissä olisi Skylake Core i5 prossu malliston hitain malli 6400T.
Jonka pysty Z170 emolla kellottamaan mukavan suorituskykyiseksi hintaansa nähden.
Ai niin tällä viikolla saapui jotain kivaa:
Kummankin ostin rikkinäisenä.
Vasemman puoleisessa prossu kannassa pinnejä vinossa. Jonka olen nyt saanut siihen tilaan että muuten toimii mutta kakkos muisti kanava ei pelaa.
Oikean puoleisessa piti olla ongelma että emo jämähtää tilaan jossa muistejen vikavalo jää palamaan.
Mutta pikaisen testin perusteella toimii oikein komeasti.
Nyt sitten on tilauksessa Xeon X5680 prossu tuota oikean puoleista emoa varten.
Viimeksi muokattu: